flut artikel miskoop

De bezorging was overigens netjes en snel

Top bedrijf!

Overzichtelijke website, goede producten en snelle levering. kortom top service voor een goede prijs.

Mooi product zo bezorgd

10/10

Lekker vlot

Bestellen gaat altijd prima bij LEDGloeilamp.nl. Leveren ook, mits op voorraad. Verpakking is ook altijd netjes. Moet nog wel terug gebeld worden, na 14 dagen i.v.m. technisch vraagje. Dat valt dan wel weer tegen. Inmiddels heb ik het probleempje zelf opgelost.

Spots en transformator zijn van goede kwaliteit. Op tijd geleverd. Tijdens verzending goed op de hoogte gehouden via mail. Dik tevreden.

Solide materiaal, goed verpakt en heldere communicatie

1 van de bestelde producten liep vertraging op in levering, daar werd ik keurig over gebeld en verder verliep alles in de communicatie vlot via de mail. Ik heb wederom ledbuitenverlichting bij LEDgloeilampen besteld, omdat hun producten goed bevallen. De materialen zijn van een solide kwaliteit en de buitenverlichting (dit keer verlichtingssnoeren) staan prachtig!

snel en makkelijk

Goede en snelle service

Ik bel graag weer voor service

Plug & play

Na heel lang zoeken een LED trafo gevonden die paste in de ruimte die ik had. Was plug & play. Hopelijk is hij ook duurzaam, het is nog te vroeg om dat te beoordelen.

vertraagde levering door feestdagen drukte, services leverancier (goed)

de levering van mijn bestelling was langer onderweg dan verwacht en door de leverancier was belooft. Bestelling was wel aangemeld bij de pakketdienst, maar die verzuimde op tijd te bezorgen, vermoedelijk door de feestdagen drukte. Hierdoor was de levertijd op gelopen tot ruim 1 week. De informatie verstrekking vanuit de pakketdienst was ook zeer onduidelijk m.b.t. de bezorging. De leverancier heeft de zending direct aangemeld bij de pakketdienst, dus die is dit niet kwalijk te nemen. Omdat het erg onduidelijk was wat de status van de geplande aflevering door de pakketdienst was, heeft de leverancier uit coulance de artikelen nogmaals verzonden. Inmiddels zijn beide zendingen ontvangen. Kortom, goede service van de leverancier.

Ledlamp was bij aankomst defect, maar de ledgloeilamp heeft het perfect opgelost en snel een nieuwe verzonden. De spot werkt perfect nu.

goede producten

goede producten en betrouwbare levering, Producten voldoen aan de verwachtingen

Vervanging van de halogeen door led 4G was super eenvoudig. Prettig licht nu.

Snelle levering en conform specificaties

Snelle levering en conform specificaties ... mijn keukenverlichting doet het weer ... :-)

Prachtige spots

Nadat de inbouwspots van onze keukenleverancier ons geenszins konden bekoren, heb ik deze set bij jullie besteld. Prachtige uitvoering en mooi licht. Echt blij mee. Binnen de beloofde tijd geleverd en degelijk verpakt.

Snel en goed, zoals altijd!

Heb al een aantal keren inbouwspots besteld. Kwaliteit is echt goed en wordt snel geleverd!

Makkelijk en vertrouwd

Netjes geholpen en te woord gestaan. Volgens afspraak geleverd.

Snel en goede levering

Snel en goed geleverd. Goede prijs voor product.

Duidelijke site en snelle levering

Bij het selecteren van losse ledspotjes word ook automatisch de juiste vsa/driver geadviseerd die je nodig gaat hebben!

Prima product, snel geleverd

Na even zoeken naar wie het door mij gewenste product kon leveren vond ik LEDGloeilamp,nl. Toen ging het bestellen en leveren snel, is het product intussen geïnstalleerd en werkt het prima

Goede informatie en snelle levering

Vraag gesteld aan de medewerker wat de beste optie was voor onze situatie. We zijn goed geadviseerd en hebben ook besteld wat ons aangeraden is. Het werkt uitstekend

Product goed maar defect, klantenservice reageert niet meer

Deze set twee jaar geleden gekocht i.c.m. klikaanklikuit zender en ontvanger, en nu lijkt de dimbare driver defect te zijn. Heb dit uitgebreid aan de klantenservice gemaild met screenshots van multimeter. De kantenservice reageert (ook op herhalende mail) niet waardoor ik nu al twee weken zonder licht boven het keukenblad zit. Twee jaar gelden hadden ze nog een telefoonnummer, 030-320000 maar dat is nu afgesloten en kan het enkel per mail. En reageert men dus niet. Dat is juist het tegenovergetselde van klantenservice. Ik ben benieuwd of dit bericht uberhaupt toegestaan wordt hier, en zal het tevens op andere platforms delen.

Prima product

Snelle levering en mooi product .

Lampen vlot geleverd en prima kwaliteit