Prima op tijd geleverd

Juiste onderdeel Goede kwaliteit

Makkelijk en duidelijk

Snel klant vriendelijk

Mijn ervaring is buiten gewoon super snel en zeker klantvriendelijk

Snel en op tijd

Besteld volgendag bezorgd Goede telefonische informatie

Positief

Snelle levering, goede kwaliteit en zeker niet te duur. Ook duidelijke website met goede specificaties over het product. In het vervolg zal ik Kabelmaxx zeker weer raadplegen en aan vrienden en kennissen aanbevelen. Met vriendelijke groet, Arno.

Snelle levering en voor een voordelige prijs.

Dit was de eerste dat ik besteld heb bij Kabelmaxx. De enige aanbieder die een stuk voordeliger de juiste adapter in het assortiment had.

Geef een 10

Had nog nooit besteld bij kabelmaxx maar snelle levering top...

Uitermate tevreden

Setje koolborstels besteld voor de wasmachine, volgende dag geleverd. Echter een van de koolborstels was gebroken (waarschijnlijk tijdens transport) 1 telefoontje en de volgende dag had ik al een nieuwe koolborstel in de brievenbus. Kortom erg tevreden over deze webwinkel.

Gewoon slecht

Als ik er steeds achteraan moet wanneer het bestelde aankomt vind ik ronduit slecht. Als ik dan bel en jullie niet bereikbaar zijn doet dat geen goed. Nadat ik een mail stuurde naar de consumentenbon met jullie in de cc, dan heb ik ineens mijn bestelling binnen.

Snel en voordelig

Mijn DVI - HDMI verloopstekker was niet overal te krijgen. Kabelmaxx had het wel en voor een scherpe prijs. En binnen 2 dagen geleverd.

goed product goede prijs en goede ondersteuning

koolborstels besteld, 3 keer zo goedkoop als die van wasmachine onderdelen leverancier. Postnl liet op zich wachten. zonder discussie bieden zij aan om nieuwe koolborstels te sturen. Gelukkig deed postnl uiteindelijk wel haar werk en was het niet nodig om een 2e set te versturen. product past goed en wasmachine werkt weer prima!

Zeer snel en voordelig

Ik vond op deze site de beste aanbieding voor iets wat ik zocht. Het werd snel geleverd al had ik het eerder verwacht. Toch was het erg goed service voor de lage prijs die ik betaalde.

Kapotte doek

Snelle levering, maar het doek wat er bij kwam was kapot. Heb hierover gemaild, maar geen reactie.

Had een kabeltje besteld, ondanks dat er geen track and trace was, snel geleverd met de reguliere post.

Prima product en snelle levering, goede prijs

Snelle en goede levering

Snel, simpel, goed

Prima product dat doet waarvoor het bedoeld is. Fijn! Snel geleverd en netjes verpakt.

Zeer goed.

Na een dag had ik mijn bestelling al! Ik ben zeer tevreden.

heel goed

ik had besteld en de volgende dag sit in mijn post. heel goed service

Goed otvangst

Na twee keer bellen goed afgewikkeld Had twee keer vragen en werd vriendelijk en correct behandeld. Bedankt voor de snelle afwikkeling

Prima proces

2 dagen na orderstatus zijn er 2 aparte pakketten gearriveerd. Met de juiste producten. Eén ervan zit in een wel hele grote doos, die afgevuld is met plastic folie. Da's niet nodig en dus jammer.

zeer goede klantenservice

doordat er bij de advertentie een product foto stond van twee stuks in een zakje dacht ik dat het per twee verkocht werd.toen ik Kabelmaxx daarop etendeerde kwam er meteen een exkuses, begrip, en kostenloos een tweede zending. netjes en zeer korrekt. dank Max van Kabelmaxx!

Eenvoudig bestellen, betalen en de volgende dag in huis

Je kunt eenvoudig vinden en bestellen wat je wilt, snel betalen en je hebt het product de volgende dag in huis. Gewoon goed, zoals het hoort!

snelle levering goede prijs

veel stukken

Snel en correct

Beetje lastig uitkiezen uit de grote keuze op de site, daarna snel en correct geleverd.