Snelle oplossing en goed advies

De afspraak was snel ingepland en het werk werd vlot uitgevoerd. De hele printer werd als service nog even schoongemaakt.

Snel gereageerd, vriendelijk en denkt ook aan klant belang

Realistisch voorstel voor de reparatie en denkt mee in de afweging van de kosten voor de reparatie. Doet ook een check van de printer los van het probleem en zorgt er voor dat de printer weer up to date is. Zeer tevreden.

Marco is toonaangevend in de wereld van printer support en service

PrinterNed, tja wat kunnen wij hierover vertellen; - Goede service - Goede communicatie - Goede verhouding prijs/kwaliteit - Transparant - Denk mee in oplossingen U vraagt, PrinterNed levert. Dus PrinterNed, ga vooral op deze manier door!

De technicus is zeer professioneel en servicegericht. Hartelijk dank!

snelle reactie, goede kennis

Prima no nonce bedrijf dat doet wat het belooft

Deskundig onderhoud

Na melding storing nog dezelfde dag opname van het probleem. Deskundig advies en duidelijke offerte. Levertijd benodigde onderdelen slechts enkele dagen en reparatie nog dezelfde week. Zeer tevreden.

Bedrijf naar ons hart !

Een man die doet wat hij zegt

komt afspraken na en maakt de machines

snelle telefonische en fysieke service!

Marco is flexibel, geeft duidelijke info en is kundig.

Snelle en deskundige service

Snel geholpen, deskundig en keurig werk geleverd!

Vriendelijk, grondig

Een aardige, servicegerichte technicus die geen merkbaar onderscheid maakt tussen grote en kleine klanten. Laat zich niet ophaasten en maakt zijn werk helemaal af. Goed advies, ook over de aspecten buiten de technologie om.

Marco heeft me geweldig geholpen, heel snel en vakbekwaam!

Marco ging er vanuit een onderdeel te moeten vervangen van mijn printer, naar aanleiding van mijn omschrijving van het probleem. Maar ter plaatse heeft hij een uitgebreide check gedaan en bleek de oplossing veel eenvoudiger en sneller. Dus ik ben superblij! M'n printer draait weer als een zonnetje!

Goeie, snelle en eerlijke service

Ik werd geholpen door Marco en hij is heel professioneel en tegelijkertijd laat hij er geen gras over groeien en zegt hij waar het op staat. Goed en duidelijk advies. "What you see, is what you get".

Snelle en goede service

Snel geholpen met goed advies en ook tips om de volgende keer zelf al wat zaken te kunnen oplossen. Dankjewel!

snel en adequaat wordt er opgevolgd

Reageert snel en adequaat en heeft kennis van zaken.

Een echte vakman die zeer dienstverlenend is

Wij hadden problemen met 2 printers. Ik belde of er zo snel mogelijk naar gekeken kon worden, maar het was erg druk. Daarom heeft meneer een uitzondering gemaakt en heeft hij ons in zijn vrije avond geholpen. Ik dacht dat hij alleen kwam inventariseren, maar hij heeft beide printers willen helemaal naar wens laten werken. Een echte vakidioot die weet wat die doet en liefde heeft voor zijn vak. Heel mooi om te zien en wij zijn daarnaast zeer goed geholpen! Een echte aanrader!

Maakt service waar!

Snelheid en accuratesse zeer hoog!

Response from the business owner

Beste, Nogmaals dank dat ik u mocht helpen en voor uw goede review. Groet Marco

Probleem mooi opgelost

Monteur heeft het probleem met mijn 5 jaar oude Lexmark 510 mooi opgelost.

Aanrader!

Printerned denkt mee en lost op.

Snelle en accurate service

Na mijn aanmelding werd ik binnen 15 minuten gebeld en uitstekend geholpen.

Prima service, ook voor oudere machines

Prima betaalbaar herstel/onderhoud van onze printers als het nodig is.

monteur heeft snel gereageerd en het probleem opgelost

uitstekend

Super en snel geholpen!

Ìk belde vanmorgen met Marco met een printerprobleem. Hij herkende meteen waar het probleem zat (softwarematig en niet hardwarematig). Hij gaf me aanwijzingen en daarmee was het probleem opgelost! Super! Ik heb hem gevraagd om een factuur maar hij gaf aan dat het gratis service was. Super!

Was top. Goede service en printer is gerepareerd.

zeer professionele service.

Na een grondige controle, enkele kleine reparaties en een schoonmaakbeurt is mijn HP printer weer als nieuw.