Prima goed gerepareerd

Marco kon in eerste instantie niets voor mij doen maar gaf toch erg goed advies!!

Snelle en uitstekende service !

Wij maken sinds 2019 gebruik van de diensten van Printerned.nl en tot volle tevredenheid. Storing(en) melden is zeer eenvoudig. Je wordt snel geholpen (vaak al de volgende dag). Uitstekende service en bovengemiddelde kennis van zaken. Meer dan tevreden. Echt een aanrader voor iedereen.

Mijn printer is weer om door een ringetje te halen. Helemaal schoongemaakt van binnen en buiten, dus ik heb weer perfecte afdrukken zonder strepen en vegen.

Zeer deskundig

Snelle actie na melding. Probleem snel vastgesteld en verholpen.

Snelle service en kwaliteit!

Verstand van zaken en goede tips.

ik heb een reparatie aangemeld maar er wordt (steeds) geen contact met mij opgenomen?

Mijn eerdere ervaringen zijn uitstekend. maar recent heb ik eerst telefonisch contact opgenemen voor een reparatie, en later ook digitaal? Maar ik krijg helemaal geen response. Inmiddels 10x gebeld (vanaf december) maar men neemt niet op alsof het bedrijf niet meer bestaat?

perfect

Snelle actie en prima resultaat

professioneel, vriendelijk, correct, eerlijk

verstand van zaken, eerlijk, correct

Netjes gedaan !

nette service en alles naar behoren.

prima service, belt gelijk terug

betaalbaar en persoonlijk

Goede en snelle service

Na contact via de website werd er snel gereageerd, een afspraak was zo gemaakt. Er werd goed uitgelegd wat het probleem was en het werd snel opgelost. Ook na een tweede storing was printerned weer snel ter plaatse

Heeft verstand van zijn vak

Netjes komt op de afgesproken tijd en heeft de printer goed gerepareerd.

Perfecte service

Printer aangemeld via de site, snel keurige reactie en printer na bestellen onderdeel binnen paar dagen gerepareerd.

Snelle en goede service!

Er word zeer snel gereageerd op een storingsmelding. Toen de monteur kwam had hij de juiste onderdelen al mee om te vervangen. Geeft transparant en eerlijk advies.

Zeer vlot en goed geholpen.

Gevonden op internet en zeer snel geholpen, alle onderdelen direct geleverd uit de auto. Tevens voorzien van enkele goede tips over het gebruik.

Geweldige service

Zeer snelle service, erg vriendelijk en ook zeer goede adviezen.

Snelle en vakkundige service.

S' morgens mail sturen en dezelfde ochtend opgelost, Super.

Snelle en correcte reparatie

Nette prijs en geen voorrijkosten.

Prima, leuk contact gehad

Prima, leuk contact gehad

Schappelijk, kundig en denkt mee over voordelige oplossing

Laser stuk, uiteindelijk wat langer geduurd maar via oude printer van andere klant een ruilonderdeel ipv klakkeloos nieuwe onderdelen plaatsen

Snel op locatie, probleem goed opgelost.

Op donderdag telefonisch contact gehad over problemen met de printer. De volgende maandag stond Printerned al op de stoep met nieuwe onderdelen en heeft het probleem snel verholpen. Super service. Bedankt!

Vriendelijk en netjes geholpen

Meneer heeft kennis van printers en weet precies waar hij het over heeft. Netjes en vriendelijk te woord gestaan en een uitgebreide uitleg over wat we kunnen verbeteren om de printer in het vervolg goed te houden. Dit is allemaal nogmaals uitgebreid beschreven op het formulier die we meekregen.

Betrokken en prima service

Prettig contact en zeer betrokken