Vriendelijke hulp die echt werkt.

Ik was al van plan een nieuwe printer te kopen. Ik vond het wel zo netjes om dit telefonisch te laten weten. En toen wist hij mij al te overtuigen om de printer gewoon na te laten kijken. 3 rolletjes vervangen en de firmware updaten. Hij werd zelfs helemaal schoongemaakt. Eén document wilde nog niet printen. Alle andere documenten wel. Nadat dit document in een pdf was omgezet was ook dit geschikt om te printen. Een corrupt document. Wie denkt dáár nu aan? Dank voor de goede hulp! Deze printer haalt nu mijn pensioen wel.

Goede service, goed resultaat

Goede service, goed resultaat

Uitstekende, vriendelijke en snelle service

Direct na mijn melding werd er contact opgenomen om een afspraak te maken. Daarna een vlotte diagnose en snelle reparatie. Kortom een goede ervaring met Printer Ned

Snel, vakkundig en oplossingsgericht

Had een probleem met een printer. Gebeld, probleem uitgelegd. Hij kwam met onderdelen en printer direct gerepareerd.

keurige service !

keurig geholpen met onze xerox printer, voor een eerlijke prijs!

Service bestaat nog!

Onze kleurenlaserprinter maakte van de afdrukken geheel eigen composities; hij leek wel dronken. Monteur Marco begon met een grondige schoonmaak van de binnenkant van de printer. Daarbij keurig gebruik makend van een zelf meegebrachte stofzuiger en met aandacht voor de eventuele afgifte van inkt van uitgenomen onderdelen. Toen dit het probleem niet op loste, zocht hij net zo lang, tot bleek dat van de transportband een klein 'elastisch' randje was los gekomen. Die was over een 'roller' gaan krullen waardoor die niet 'strak' meer was. In plaats van een dure nieuwe transportband te 'verkopen' wist Marco met geduld de boosdoener te verwijderen. Daarna lijnde hij de printer zodanig uit dat deze vrijwel af fabriek leek te komen. Het probleem was daarmee volledig opgelost. Wat mij vooral aanspreekt bij Printerned is dat er echt de tijd voor je wordt genomen, zonder dat je daar financieel een oor voor wordt aangenaaid. Je bent echt klant zoals iedereen graag klant wil zijn. Als iedereen zo zou werken als Printerned, zou de wereld serieus een stuk beter zijn. Ik kan Marco en zijn bedrijf alleen maar volmondig aanbevelen!

Beste klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Nogmaals dank voor de reparatie opdracht.

Kundig en klantvriendelijk

Marco kwam niet alleen langs om de printer na te lopen, en de problemen op te lossen. Hij nam ook de tijd om uitleg te geven hoe de problemen in de toekomst voorkomen kunnen worden, en waar je op moet letten bij onderhoud. Al met al bijzonder tevreden over zijn (klant-)vriendelijke benadering en zijn vakkundigheid!

goed geregeld

zeer prettig

Mijn 5 jaar oude xerox werkt weer als nieuw

Onlangs wilde mijn printer geen papier meer oppakken. alleen via de handmatige invoer kon ik steeds een enkel blad door de printer krijgen. Bovendien zat er een zwarte streep aan de zijkant van de afdruk. Na schoonmaken van de de papierbaan en het vervangen van een veertje in de papierlade erd er weer papier opgepakt. De zwarte streep had te maken met een vervuilde transferbelt. deze werd schoongemaakt. De afdrukken hadden daarna een "8" voor kwaliteit. op foto's kon je nog strepen zien. Daarom ook een nieuwe transferbelt besteld. Hoe die te monteren is mij uitgebreid uitgelegd. Zodat ik het zelf kan doen. Kortom ik ben zeer tevreden.

Service van de bovenste plank

Bellen n.a.v. een printerstoring en dezelfde dag nog verholpen. Dat is pas aandacht voor de klant.

Fijne goede hulp, eerlijk advies

regelmatig onderhoud aan onze printers en kopieerapparaten, door eerlijk advies blijven ze lang mee gaan

alle printers lopen weer als nieuw

We hebben alle printers een onderhoud beurt laten geven door printerned. Het is zeer zorgvuldig uitgevoerd. Hierdoor ervaren we onze printers als nieuw.

Uitstekende service tegen een scherpe prijs

Uitstekende service tegen een scherpe prijs. Wij maken al een aantal jaren gebruiken van de diensten en service en dit bevalt prima. Super tevreden !

Snel, Deskundig en begripvol

Als een hulpvraag niet alleen maar puur zakelijk wordt beoordeeld, maar de medewerker ook een uitdaging durft aan te gaan, omdat de situratie daartoe aanleiding geeft, dan verdient dat bedrijf een grote pluim omdat niet alleen het zakelijke aspect heeft meegeteld, maar ook het begrip van de medewerker.

Goede service!

Vriendelijke en goede service!

Geweldige service!

Er was een sticker achtergebleven in onze printer. Deze is door Printerned verwijderd, binnen een uur. Wij zijn blij!

Zeer vakkundige man

De printermonteur gaf advies wat wel en wat minder de moeite was om te repareren. Hij ging niet enkel voor hun eigen portemonnee. Zeer betrouwbare en vakkundige man.

De monteur heeft niet alleen de storing verholpen, maar dacht overstijgend mee, heeft de printer meteen een onderhoudsbeurt gegeven en uitgelegd hoe we de storing in de toekomst kunnen voorkomen. Geweldig!

Snel handelen, en goede service

Marco is van het snelle schakelen en vooral heel goed meedenken. Is ook erg gedreven en gaat niet eerder weg totdat het probleem is opgelost!

geweldig

Dat was mijn eerste ervaring met Printerned. Na uitleg van het probleem werd door de medewerker aangegeven dat deze waarschijnlijk veroorzaakt wordt door een toner in het apparaat. Zijn advies was dan ook om deze eerst te vervangen en mocht het probleem hierdoor niet opgelost zijn dat ik altijd weer contact mag opnemen. Dus niet een bedrijf die gelijk een monteur stuurt maar meedenkt met de klant.

Vooraf de juiste diagnose gesteld aan de hand van mijn probleem beschrijving en op locatie keurig gewerkt en het probleem verholpen en de printer weer als nieuw.

Kundig met hart voor de zaak

Zonder printer ligt mijn bedrijf plat. Marco kwam diezelfde vrijdagavond nog, en ging door totdat het was opgelost. Dat waardeer ik zeer.

super

keurige nette service

Snel, klantvriendelijk en doeltreffend

PrinterNed heeft de beschadigde transfer belt van onze kantoorprinter snel en doeltreffend kunnen repareren. Tevens de noodzakelijke firm updates uitgevoerd. Daarnaast heeft hij twee wat oudere printers nagekeken, kleine ongemakken hersteld en firmware update uitgevoerd. Ook gaf de monteur ons talloze adviezen om de levensduur van de printer te verlengen.