Vriendelijke en service gerichte monteur . erg tevreden

Snelle en correcte monteur ,

Goede en snelle service!

Ze wisten al wat het probleem was toen we aan de telefoon waren. Snel het onderdeel besteld en de machine na een paar dagen gerepareerd. Ik ben erg blij met de service!

In één woord geweldig

Gedreven, gepassioneerd voor zijn vak en niet bang zich kwetsbaar op te stellen. Eerst werd ik gebel met 30 minuten vrijblijvende support, toen bleek dat ik het niet opgelost kreeg kwam hij binnen een week langs en deed mijn printer het weer.

goede ervaring

keurig op tijd, euvel snel verholpen, duidelijke uitleg na reparatie.

Excellent knowledge of printers, pleasant communication and fair prices.

We have been using Printerned's services for years. Excellent knowledge of printers and how to repair and maintain them. Also a pleasant communication and friendly mechanics and fair prices.

Heel vriendelijke benadering. Ik werd goed geholpen met mijn printerprobleem. Aanrader.

Afspraak snel gemaakt en goede service/tips

Afspraak snel gemaakt en goede service/tips

Top monteur weet waar hij over praat.

Goede monteur weet waar hij over praat.

Vriendelijke contact. Prima reparatie

Vriendelijke contact. Prima reparatie

In één woord: excellent

Onze technische problemen worden snel en adequaat opgelost. Terugkoppeling is prima en toezeggingen worden ruim op tijd nagekomen. Printerned ontzorgt!

Prima en helamaal niets op aan te merken of the vermelden !!

Marco is zeer secuur en werkt zeer efficient en heeft veel aandacht voor detail en is zeer ervaren met deze Konica Minolta C253.....Hij krijgt van mij een pluim op zijn hoed,

Second opinion "afgeschreven" printer = werkt weer als een zonnetje!

Mijn onderbuik gevoel over de Printermonteur.nl (onze “vaste” monteur) klopte. Het probleem was bij de second opinion van PrinterNed binnen 20 minuten en zonder het vervangen van onderdelen opgelost. Daarnaast een grondige servicebeurt gekregen waarbij er tevens een software update is gedaan (kon niet volgende Printermonteur.nl). De monteur van PrinterNed gaf daarnaast aan dat er - in tegenstelling tot berichten van de oude monteur - in geval van nood nog voldoende onderdelen leverbaar zijn. De machine kan dus nog jaren mee en vervangen geenszins noodzakelijk. Kortom: aanrader!

Ter zake kundig en vertelt eerlijk wat je zelf kunt doen!

Ik ben blij dat ik Printerned gevraagd heb om onze printer te repareren. Niet alleen kent hij de printers en kan dus snel werken, maar hij vertelde ook netjes dat je bepaalde dingen gewoon zelf kunt schoonmaken om problemen te voorkomen. Erg netjes en dus een hele prettige ervaring!

Snelle en uitmuntende service!

Marco heeft ons weer bijzonder snel uit de brand geholpen en de printer/kopieermachine werkt weer helemaal naar behoren. Bedankt!

Uitstekend.

Snelle service op de afgesproken tijd. Vlotte afhandeling en oplossing storing. Monteur (Marco) praat veel, geeft goede tips en kan goed luisteren.

uitstekend

Zeer snelle service en reparatie Top!!

Zeer correct gereageerd op de melding en snel de reparatie uitgevoerd!

deskundig en klantgericht

deskundig en klantgericht

geweldig

Printerned is een van de weinige onderhoudsmonteurs die voor mijn wat oude maar nog prima werkende bizhub wil zorgen. En doet dat prima!

Prima services

Snelle, correcte en persoonlijke behandeling. Weet adequate oplossingen te vinden voor problemen. Je klopt niet gauw te vergeefs aan.

Monteur Marco kwam langs; prima service!

Prima en snelle service

We zijn zeer tevreden met de deskundigheid van Marco. De service is uitstekend, de tarieven redelijk. Groot voordeel is dat er geen voorrijkosten worden berekend. En ook dat het contact heel gemakkelijk en snel verloopt.

Deskundig en vriendelijk

Marco is al meerdere keren bij mij geweest voor mijn HP 44 inch printer en heeft elke keer de problemen prima opgelost.

Komt afspraken na

Marco heeft veel printerkennis en is niet te beroerd het een en ander uit te leggen. Goede reparatie tegen een niet te hoog tarief. een absolute aanrader.

Boven verwachting

Afspraak maken verliep vlot. Tijdig bericht over tijdstip aamkomst. Reparatie was vlug uitgevoerd. Aanvullend ondrrhoud uitgevoerd. Prettig in omgang. Factuur precies volgens afspraak. DUS EEN PRIMA BEDRIJF.

Kilstraat 52 7417 CE Deventer