Boven verwachting

Afspraak maken verliep vlot. Tijdig bericht over tijdstip aamkomst. Reparatie was vlug uitgevoerd. Aanvullend ondrrhoud uitgevoerd. Prettig in omgang. Factuur precies volgens afspraak. DUS EEN PRIMA BEDRIJF.

Zeer vakkundig!

Mijn ervaringen met Printerned zijn zondermeer positief. Altijd meteen reageren en snel beschikbaar. Zeer vakkundig.

Twee dagen nadat wij contact hadden opgenomen met Printerned is de monteur, Marco, al langs gekomen om onze printer te repareren. Wij hadden contact opgenomen omdat 1 van onze printers niet meer werkte. Toen Marco op kantoor was, was het ook geen probleem om volledige onderhoudsbeurt te geven aan onze andere printer. Hij is de gehele ochtend bezig geweest en een deel van de middag en toch is hij de helft goedkoper dan het officiële bedrijf van onze printer. Het fijne van Printerned is dat er wordt mee gedacht aan reparatiekosten en kosten besparing. Ook geeft hij handige tips voor het onderhouden van de printer. Meeste monteurs zeggen enkel dat een vervangend product niet goed is zonder uitleg. Het fijne van Marco is dat hij ook echt uitlegt waarom het beter is om originele producten te gebruiken. Hij verdient er ook niet aan om dit te zeggen want wij kopen de producten zelf online. Bij de e-mail met factuur was niet alleen de kosten toegevoegd, maar ook een volledig service rapport van elke printer. Dit is echt geweldige service. Wij zijn heel blij met Printerned en volgende keer bellen wij zeker weer naar Printerned.

No nonsense

Snel geholpen en goed advies.

No nonsense advisering!

Professionele advisering zonder zoete broodjes. Ik hou er van!

Prima goed gerepareerd

Marco kon in eerste instantie niets voor mij doen maar gaf toch erg goed advies!!

Snelle en uitstekende service !

Wij maken sinds 2019 gebruik van de diensten van Printerned.nl en tot volle tevredenheid. Storing(en) melden is zeer eenvoudig. Je wordt snel geholpen (vaak al de volgende dag). Uitstekende service en bovengemiddelde kennis van zaken. Meer dan tevreden. Echt een aanrader voor iedereen.

Mijn printer is weer om door een ringetje te halen. Helemaal schoongemaakt van binnen en buiten, dus ik heb weer perfecte afdrukken zonder strepen en vegen.

Zeer deskundig

Snelle actie na melding. Probleem snel vastgesteld en verholpen.

Snelle service en kwaliteit!

Verstand van zaken en goede tips.

ik heb een reparatie aangemeld maar er wordt (steeds) geen contact met mij opgenomen?

Mijn eerdere ervaringen zijn uitstekend. maar recent heb ik eerst telefonisch contact opgenemen voor een reparatie, en later ook digitaal? Maar ik krijg helemaal geen response. Inmiddels 10x gebeld (vanaf december) maar men neemt niet op alsof het bedrijf niet meer bestaat?

perfect

Snelle actie en prima resultaat

professioneel, vriendelijk, correct, eerlijk

verstand van zaken, eerlijk, correct

Netjes gedaan !

nette service en alles naar behoren.

prima service, belt gelijk terug

betaalbaar en persoonlijk

Goede en snelle service

Na contact via de website werd er snel gereageerd, een afspraak was zo gemaakt. Er werd goed uitgelegd wat het probleem was en het werd snel opgelost. Ook na een tweede storing was printerned weer snel ter plaatse

Heeft verstand van zijn vak

Netjes komt op de afgesproken tijd en heeft de printer goed gerepareerd.

Perfecte service

Printer aangemeld via de site, snel keurige reactie en printer na bestellen onderdeel binnen paar dagen gerepareerd.

Snelle en goede service!

Er word zeer snel gereageerd op een storingsmelding. Toen de monteur kwam had hij de juiste onderdelen al mee om te vervangen. Geeft transparant en eerlijk advies.

Zeer vlot en goed geholpen.

Gevonden op internet en zeer snel geholpen, alle onderdelen direct geleverd uit de auto. Tevens voorzien van enkele goede tips over het gebruik.

Geweldige service

Zeer snelle service, erg vriendelijk en ook zeer goede adviezen.

Snelle en vakkundige service.

S' morgens mail sturen en dezelfde ochtend opgelost, Super.

Snelle en correcte reparatie

Nette prijs en geen voorrijkosten.

Prima, leuk contact gehad

Prima, leuk contact gehad