Positive

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Products arrived in good condition, store inventory always updated, fast shipping and nice choice of payment.

- The hair color chart should be on each page of hair and not listed at the bottom of the website. - Use better light to show "hair colors" for synthetic hair.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteisverhouding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

I love the hair and it was packed very well thank you❤❤

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Product was best irritant om te gebruiken omdat de haren loslieten en telkens in de knoop raakten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service ! Netjes ingepakt ! Hartelijk bedankt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het haar dat ik heb besteld is zeer goed, en de verzending was lekker snel. Top!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede prijs kwaliteit, Goede vlechthaar kwaliteit en Snelle Levering ( Foutloos ), En ook de mogelijkheid om achteraf te betalen vindt ik gewoon fijn. En krijg er altijd een klein cadeautje bij vindt ik op zich leuk

Meer foto voorbeelden van de verschillende kleur haar en Inhoud van de pak haar. Bijvoorbeeld is het geschikt voor locs of voor marley twist etc

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goeie koopervaring gehad! Duidelijke website, snel verzonden. PostNL liet helaas even op zich wachten maar daar kunnen jullie niks aan doen :) bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Dit is de eerste keer dat ik mijn vlechthaar online heb kunnen kopen en ik ben blij dat dit bij jullie kon. De site is duidelijk, prijzen zijn goed en mijn bestelling kwam eerder dan verwacht. Betaling ook erg netjes en goed geregeld heel erg bedankt voor deze service ik kom zeker terug voor vlechtharen hier. O nog een positief punt is de product: "African Collection" 100% Kanekalon Fiber was erg goed. Ik heb erg veel complimenten ontvangen op mijn "senegalese twist".

Uhm op dit moment heb ik 2 verbeterpunten, namelijk: 1 - Het is beter om naast het noemen van de kleur van de synthetische haar ook de code erbij te geven. Omdat wij als klanten dat al gewend zijn als we haar kopen weten we precies wat we moeten verwachten bij 1B of 1. 2 - Ik kon geen "Marley Hair" - is ook synthetisch dacht ik - vinden in jullie assortiment synthetische vlecht haar. En dat wil ik wel graag voor een ander keer kunnen bestellen bij jullie als dat kan. de Marley Hair gebruik je bij de Marley Twist . Het schijnt wat meer textuur te hebben dan gewoon vlechthaar waardoor kroes haar beter met het haar kan mengen. 3 - O ja het is bij online winkelen erg belangrijk dat je de product goed kan zien en beoordelen of het wel geschikt is of niet. Dus als de foto's wat groter en of ingezoomd kunnen worden zou dat echt fijn zijn. En ook een voorbeeld foto van de kleur van de haar als je bijvoorbeeld voor 1 of 1B of 2 kleur haar kiest. Maar ik kijk het meest uit naar marley hair vlechthaar ! als je dat zou kunnen regelen zou ik super blij zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles netjes en snel ontvangen.

Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik had het heel snel binnen! Bedankt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering Kwaliteit van het haar is goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle levering! + goodies erbij (handig voor mijn krullend haar)!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Supergoede producten supersnel geleverd het pakketje

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Website overzichtelijker maken, als je iets zoekt haalt ie andere producten naar voren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service snelle levering en kwaliteit produkten. Ik ben zeer tevreden en ik ga zeker weer bestellen op de site By Hair.

Geen verbeterpunten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Orders always arrives on time, discount and point system is much appreciated.

Under synthetic hair (braiding hair), I would like to see photos samples of the hair colors instead of just the name (ie: 1B) . This is so that customers can tell if the hair color is just right.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle levering. Had Afro Kinky Bulk 100% Human Hair besteld, 2 maal in aparte bestellingen en kreeg beide ruim op tijd binnen! Haar ook van goed kwaliteit. Krijgt ook nuttige goodies bij je bestelling.

Geen verbeterpunten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie toen bleek dat 1 artikel niet voorradig was. Meteen een voorstel om een vergelijkbaar artikel te sturen. Snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bestelling kwam snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Buy Hair Online

Filter op Taal