Pluspunten

Ik had een vraag, die werd per mail heel snel beantwoord. Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd. Service en snelheid wat wil je jou nog meer?

Ik zou het echt niet weten.

Pluspunten

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd

Geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen , slecht service, slecht gesprek met klant, retourneren binnen aangegeven termijn niet mogelijk!!!

U kunt leren om meer klantvriendelijk te zijn !!!

Beste Inna Koppert, In verband met hygiëne is het helaas niet mogelijk om pruiken/haarstukken die gebruikt zijn te ruilen of te retourneren.

Pluspunten

Goede prijs en een snelle levering. Daarbij waren er bij mij verkeerde elastiekjes ingepakt en de goede direct nagestuurd dus het kwam alsnog tegelijk aan. Erg nette service.

Pluspunten

Snelle levering. En veel keus, groot assortiment. Fijn !!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Niet snel, maar dat stond al op site (levertijd 5 werkdagen). 3 Pakken haar besteld en 2 gekregen met de mededeling dat we geld van 1 pak terug krijgen. Had liever overleg gehad want weet niet of we aan 2 pakken genoeg hebben. Al met al best teleurgesteld dus.

Beste Carry, De levertijd voor Jerry Curl 3X Braid is 5 werkdagen, je hebt de order op zondag 26 februari geplaatst en op vrijdag 3 maart ontvangen. Jerry Curl 3X Braid is helaas tijdelijk uitverkocht. Als je denkt dat het niet voldoende zal zijn of niet tevreden bent over je aankoop, kun je binnen 14 dagen je bestelling retourneren. We zullen na ontvangst van het pakket het aankoopbedrag terugstorten. Het bedrag van 1 pak heb je reeds ontvangen. Je hebt helemaal gelijk we hadden eerst met jou moeten overleggen voordat het pakket opgestuurd werd en bieden daarom onze excuses aan.

Pluspunten

snelle bezorging

betere indeling website om iets op te zoeken

Pluspunten

1.snel besteling ontvangen zelf naar buitenland, 2.kadootjes daar bij ontvangen, 3.elke keer snel reageren naar vragen over besteling, 4. email ontvangen over het verzenden van besteling. Ik vind het Top bedrijf - Buy Hair Online.

geen

Pluspunten

Snelle levering! Zal hier zeker vaker bestellen!

Pluspunten

Denken met je mee Bezorging is snel Goed telefonisch te bereiken Website is voor mij overzichtelijk

Pluspunten

Prima service, goede kwaliteit, vriendelijk en behulpzaam

Betere voorraad

Pluspunten

top service

nvt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede kwaliteit

Bij bestellen van vlechten moest ik steeds heen en weer na de kleuren kaart, hier door uiteindelijk toch niet de juiste kleur besteld

Pluspunten

Snelle levering, mooie dreads :)

Bezorging

Pluspunten

Fijn dat je achteraf kan betalen. Dus eerst kan checken of het produkt het juiste produkt is.