Goede producten met uitstekende aftersales

Shirt by hand is sinds enkele jaren de plek voor mij om shirts te laten maken. Nadat je bent opgemeten krijg je toegang tot een overzichtelijke webshop waar je kan gaan bestellen. Alle informatie rondom stoffen, weving en bijvoorbeeld levering wordt snel en vakkundig gedeeld. Met name de aftersales is van hoog niveau, met snelle reactietijd en vriendelijke service. Ik kan Shirt by Hand iedereen aanbevelen!

Fast delivery of high quality products

Really satisfying product where you can create your own unique shirt. ShirtbyHand has a lot of different fabrics so you can create your own style. The quality of the product is good and they deliver very fast for a personalized shirt.

Zeer tevreden over pasvorm en kwaliteit

Professioneel opmeten aan huis, pasvorm perfect volgens afspraak en de kwaliteit is prima. De enige opmerking is dat de keuze in beige/bruin tinten erg beperkt is.

Alles naar eens en conform afspraak

Goede service, goede kwaliteit, goede prijs.

perfect shirt!

fast delivery. Always a pleasure.

Weer een optima forma shirt

Een mooi afgewerkt overhemd en prettig dragend!

Fijne stof, goede kwaliteit, aan huis inmeten, eindelijk n shirt die wel mooi zit..

Gewoon zo doorgaan, dan groeit het klantenbestand vanzelf.

Quality

We are absolutely very enthousiastic. We will certainly recommend this company

Excellent service/ good quality

Fast, good quality and perfect service.

such good quality shirts

Great website, easy to set up your shirts, good packaging. I'll come back for my next shirts for sure!

Perfect shape, shipment and Service!

Lovely service and perfect tailored shirts! Once measured, ordering is Made very easy and delivery is very quick, I was amazed by it!

Uitgebreide keuze en altijd een uniek eigen overhemd, elke keer dragen is een cadeautje!

Snelle reacties, opmeten vriendelijk en professioneel, website goed (ook mobiel) toegankelijk, fijne materialen en ook verantwoording over herkomst. Blij mee.

Perfect service and quality

After several orders I am still very happy with the quality and service of Shirt by Hand.

Top service, snel en goede kwaliteit!

Hele goede ervaring gehad met Shirt by Hand! Ik heb ze ingeschakeld voor mijn trouwshirt. Een dame kwam mij thuis helemaal opmeten en samen hebben we mijn shirt samengesteld en gelijk besteld. 2 weken later werd het bezorgd. Het shirt past perfect en is van zeer goede kwaliteit! Al met al dus binnen 2 weken een op maat gemaakt shirt van goede kwaliteit en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs!

Goed shirt wat mooi zit!

Iets wat eerst niet helemaal goed zat is gelijk heel goed opgelost.

Mooie maathemden voor een nette prijs

Ik heb nu verschillende hemden besteld. Groot voordeel tov "traditionele" maathemden is dat je direct ziet wat je krijgt. Het software programma is gewoon goed over nagedacht. Kan wel aanraden om je op te laten meten. Maakt het hemd zoveel mooier en prettiger om te dragen. Daarnaast, als je je toch laat opmeten, een vragen naar de samples met stoffen. Mijn ervaring is dat de stoffen op het beeldscherm niet altijd overeenstemmen met de realiteit en kleine afwijkingen kunnen vertonen. Verder erg tevreden en voor mij mn vast adres voor mooie maathemden voor een nette prijs.

Great to order your shirts

Great once you are measured your always sure to have the right Shirts.

Don't hestitate, buy

great shirts, would not advise to wear knitted shirts in your pants :) so don't design them too long

Erg goede klantenservice en mooi shirt

Ik ben zeer goed geholpen toen het 1e shirt niet goed paste. Foto's opgestuurd zodat ze konden zien waar het probleem zat en toen werd er kostenloos een nieuw shirt gemaakt (de maten meteen aangepast op de site voor een volgende betelling). Inmiddels een perfect passend shirt thuis gekregen. Fijn concept, voor vrouwen zijn er weinig mooie overhemden met kraag te krijgen dus dit voorziet wel in een behoefte denk ik. Superhandig concept.

Top shirt, Top behandeling!

Erg blij met mijn overhemd! Erg mooie kwaliteit. Prima geholpen. Ik blijf hier bestellen!

Prima overhemden!

Mijn eerste aanschaf bij shirt by hand is prima verlopen, een persoonlijke opmeetsessie, overhemden besteld en na ca twee weken ontvangen. Tijdens de productie van de overhemden goed op de hoogte gehouden van de productie in viet nam en overige voortgang. Overhemden zijn niet per sé goedkoper of duurder maar zijn wel hand made voor de prijs van een confectieoverhemd. Heb twee verschillende kwaliteiten besteld om het verschil te kunnen ervaren. Kortom prima ervaring!

Great service, great shirt

Great