Goed shirt wat mooi zit!

Iets wat eerst niet helemaal goed zat is gelijk heel goed opgelost.

Mooie maathemden voor een nette prijs

Ik heb nu verschillende hemden besteld. Groot voordeel tov "traditionele" maathemden is dat je direct ziet wat je krijgt. Het software programma is gewoon goed over nagedacht. Kan wel aanraden om je op te laten meten. Maakt het hemd zoveel mooier en prettiger om te dragen. Daarnaast, als je je toch laat opmeten, een vragen naar de samples met stoffen. Mijn ervaring is dat de stoffen op het beeldscherm niet altijd overeenstemmen met de realiteit en kleine afwijkingen kunnen vertonen. Verder erg tevreden en voor mij mn vast adres voor mooie maathemden voor een nette prijs.

Great to order your shirts

Great once you are measured your always sure to have the right Shirts.

Don't hestitate, buy

great shirts, would not advise to wear knitted shirts in your pants :) so don't design them too long

Erg goede klantenservice en mooi shirt

Ik ben zeer goed geholpen toen het 1e shirt niet goed paste. Foto's opgestuurd zodat ze konden zien waar het probleem zat en toen werd er kostenloos een nieuw shirt gemaakt (de maten meteen aangepast op de site voor een volgende betelling). Inmiddels een perfect passend shirt thuis gekregen. Fijn concept, voor vrouwen zijn er weinig mooie overhemden met kraag te krijgen dus dit voorziet wel in een behoefte denk ik. Superhandig concept.

Top shirt, Top behandeling!

Erg blij met mijn overhemd! Erg mooie kwaliteit. Prima geholpen. Ik blijf hier bestellen!

Prima overhemden!

Mijn eerste aanschaf bij shirt by hand is prima verlopen, een persoonlijke opmeetsessie, overhemden besteld en na ca twee weken ontvangen. Tijdens de productie van de overhemden goed op de hoogte gehouden van de productie in viet nam en overige voortgang. Overhemden zijn niet per sé goedkoper of duurder maar zijn wel hand made voor de prijs van een confectieoverhemd. Heb twee verschillende kwaliteiten besteld om het verschil te kunnen ervaren. Kortom prima ervaring!

Great service, great shirt

Great

Fantastic

Perfect fit and materials

Perfect . Prijs versus kwaliteit zeer goed.

Duidelijke en heldere website . Uitstekende service 🙂 Al meer dan 10 jaar zeer tevreden klant .

Top service en zeer mooie shirts!

Na mijn shirt ontvangen te hebben bleek er een foutje gemaakt te zijn bij het opmeten, contact opgenomen en binnen een paar dagen een nieuwe afspraak en onder garantie een nieuw shirt besteld. Deze zit perfect! Top service en zeer mooie shirts!

Pluspunten

Prima kwaliteit en fantastische service.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Afspraken worden correct nagekomen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Top kleding

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Erg prettig hoe het inmeten is verlopen. Erg professioneel. Uiteindelijk is mijn blouse exact volgens maat opgeleverd. Erg prettig!

• Kwaliteit

Pluspunten

Fantastisch bedrijf! Niet alleen prima geprijsd, maar ook gewoon een goede service.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Los van een goed produkt en lol van maatwerk maken thuis op de bank, reageren ze ook vlot en oplossingsgericht als er een keer iets is wat extra aandacht vraagt.

Wat vaker nieuwe keuzes in de collectie.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snelle levering, advies op maat, aardige klantenservice. Kwaliteit is prima.

• Kwaliteit

Pluspunten

Helemaal prima, corrigeren zelfs als jijzelf iets niet goed besteld! Top

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

De maatvoering van mijn shirt was in eerste instantie niet helemaal goed, maar dat werd goed opgepakt en verbeterd.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Goede service, komen afspraken uitstekend na.

geen

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

zelfs bij een probleem wordt dit zeer goed opgelost

geen