het in elkaar zetten vergt wel wat sjouwwerk maar is met 2 man wel te doen.

Beschikbaarheid klopt niet met de website

Paar dagen nadat ik een air hockey tafel voor de verjaardag van mijn zoontje had besteld, kreeg ik te horen dat hij tijdelijk niet leverbaar was. Dan had hij ook niet op de website moeten staan. Nu moet ik hem ergens anders bestellen en is hij niet voor de verjaardag binnen..

Dag Walter, Op onze webshop staat een duidelijk verzoek om eerst te informeren naar de voorraad status omdat we ivm met corona niet alles op voorraad hebben. Wellicht heeft u dit over het hoofd gezien?

Krijg al een mail voor beoordeling, maar nog niets ontvangen.

Toen ik iets wou bestellen waren er problemen voor een account aan te maken. Dus had ik een mail gestuurd, en daar was ik wel positief over snelle reactie. Heb mijn bestelling dan wel kunnen doen. Bestelling was dus zeker vlot verlopen, maar de link die ik gekregen heb voor mijn bestelling te volgen werkt niet. Nu afwachten tot mijn pakket geleverd wordt.

Snel geleverd en goed product

Schijfjes werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Ik sla de site op voor toekomstige bestellingen!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik beveel jullie nu nog niet aan, omdat ik nog niks heb ontvangen.

Ik heb nog niks ontvangen, dus om nu een beoordeling in te gaan vullen vind ik een beetje voorbarig. Sterker nog, dit is al de herinnering van de beoordeling die ik nu gebruik.

Pluspunten

Goed overleg , snelle levering

Geen

Pluspunten

Ik heb dit soort spullen niet vaak nodig maar wanneer nodig dan bestel ik zeker hier. Kan niks anders zeggen Perfecte Service bedankt

geen verbeterpunten

Pluspunten

snelle service! vriendelijk onthaald

Pluspunten

Erg vriendelijke man aan de telefoon. Die een fijne service en uitleg verleende.

geen

Pluspunten

Vriendelujk

Er was maar 1 iemand die on de vrachtwagen met het pakketje stond te worstelen.Overigens wel een hele vriendelijke jongen\man.Heb hem maar aangeboden samen het pakket naar binnen te tillen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede terugkoppeling nadat bleek dat de tafel die ik besteld had niet voorradig was en pas veel later geleverd kon worden. Geld ook vlot aan mij overgemaakt.

Op dit site stond dat de tafel op voorraad was, maar dat bleek dus niet het geval.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De fouten die ik eerder heb vermeld zijn achteraf op zeer correcte manier alsnog afgehandeld. De leverancier heeft alles op alles gezet om alsnog binnen een week de airhockeytafel vanuit het buitenland te kunnen leveren. Ook al heeft hij hier niets meer aan kunnen verdienen, hij is zijn afspraak nagekomen en heeft alles gedaan om ons als klant tevreden te stellen. Ik ga er dan ook vanuit dat de problemen mede zijn veroorzaakt door de zomervakantie. De tafel is reeds geleverd. Helaas was er een klein defect bij levering (door transporteur veroorzaakt) Maar ook dit heeft hij binnen twee dagen opgelost. Zeer netjes opgelost, wij tevreden en zullen zeker ooit nog eens terugkomen om wat te kopen.

Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Airhockeytafel.nl

Pluspunten

Levering volgens afspraak

Vermelden dat je nog een uur of 2 bezig bent om de tafel in elkaar te zetten! Daarnaast zijn de Chinese schroefjes snel doorgedraaid!