Filters

8

Goed advies

Aangezien er heel veel op de site staan even gebeld voor advies. Goed advies gekregen, we zochten een stevige tafel voor volwassenen waar ook technisch op gespeeld kon worden. Binnen 20 min een paar voorstellen op de mail. Zijn zeer tevreden! 2 min puntjes - Pas bij de 3de x bellen kwam iemand aan de lijn - Belde om 14:00, er werd gezegd als ik m voor 15:00 betaal heb ik hem de volgende dag. Deze belofte is helaas niet nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals het hoort.

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Voetbaltafel met glazen plaat besteld ivm geluidsdemping. Werkt heel goed! Staat in de kantine in een redelijk gehorig kantoorpand en geen geluidsoverlast van de tafel.

  • Aanbevelen? Ja
9

we zijn zeer tevreden

de service is zeer goed ze denken ook met ons mee.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering, paar schroefjes vergeten werden snel nagestuurd

prima, zou zo weer zaken doen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs en snel geleverd

Bestellen gaan makkelijk en de levering was supersnel!

  • Aanbevelen? Ja
1

Dramatische service

Ik bestel een voetbaltafel die volgens de website op voorraad is. Vervolgens bel ik hem met de vraag of de tafel daadwerkelijk op voorraad is. Hij geeft drie keer aan dat de tafel er gewoon is. Volgende dag krijg ik een mail dat de tafel er niet is en voorlopig niet geleverd kan worden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Rick, We hebben u inderdaad aangegeven dat de tafel op voorraad zou zijn. Dit was een misverstand en is binnen een dag telefonisch gecommuniceerd. U was niet aanwezig en op verzoek van uw collega hebben wij u een email gestuurd met meerdere opties. Wij betreuren het ook dat de door u bestelde voetbaltafel is uitverkocht, dat kan helaas gebeuren. Wij hebben u onze excuses voor de miscommunicatie aangeboden en u zowel compensatie als een alternatief aangeboden. Dat wilt u niet en u heeft er voor gekozen om uw bestelling te annuleren. De order is geannuleerd en direct aan u gecrediteerd. Dat lijkt ons een prima service? Laten we het ondanks uw teleurstelling wel bij de feiten houden! Uw beschrijving “dramatische service” is niet erg correct. Wij hebben u direct geïnformeerd en alles snel afgehandeld zoals het hoort. Met vriendelijke groet, Voetbaltafel.nl

8

Voetbaltafel.nl komt na wat ze beloven.

Voetbaltafel heeft (na enig aandringen onzerzijds dat wel) tegen hun eigen regels in onze bedrijfsvoetbaltafel voor Kerst gehaald voor groot onderhoud. Na Kerst weer teruggebracht in een top staat voor een betaalbare prijs.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service en goed advies

Zeer fijn partij om zaken te doen. 1 min puntje is dat de levertijd op de site niet altijd klopt met de werkelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
9

prettig

Prettige afhandeling van de order

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden, terwijl ze het product (tijdelijk) niet konden leveren

Na bestelling werd er snel contact opgenomen met mij om uit te leggen dat een product tijdelijk niet leverbaar was. Netjes werden de diverse mogelijkheden doorgenomen om me als nog aan een goed product te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima service

Goede snelle afspraak en levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Op de aflevering na super

Zou een andere bezorg service kiezen. DPD is een van de Slechtste bezorgdiensten die ik ken. De 1e bezorging ging mis. Geen advies van bezorg moment ontvangen en dus niet thuis. Middels het track & trace systeem andere datum afgesproken. Deze nieuwe afspraak is echter pas in het systeem te zien op de dag van de 2e aflevering. Dus in de ochtend met DPD gebeld om hierover bevestiging te krijgen. Zou tussen 14.00/15.00 bezorgd worden. Dus thuis gebleven. Om 14.15 uur blijkt dat men het bestelde gewoon voor de deur heeft gezet dus zonder aan te bellen. Ervaringen met PostNL en DHL vele malen beter

  • Aanbevelen? Ja
6

OK

OK

  • Aanbevelen? Ja
10

fijne ervaring

2 voetbaltafels besteld. goeie deal kunnen afsluiten netjes afgeleverd volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en klantvriendelijkheid

Bestelde tafel was niet op voorraad, zelfde dag mailtje met alternatief aanbod. Beschrijving van montage mag wat duidelijker. Prettige afhandeling van een vermeende klacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

We hadden wat tegenslag met de bodemplaat van onze tafel, maar dat is naar volle tevredenheid opgelost! Goede service, goed bereikbaar en vriendelijk! Bedankt!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klopt gewoon !!

Goed advies en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima & Snelle service

Eerst contact gehad om tot de juiste keuze komen. Prima advies gekregen. Daarna binnen korte termijn geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Degelijk product, snelle levering.

bestelling ging makkelijk. Aflevering binnen 3 dagen. Minpunt: er zat alleen een Spaanstalige gebruiksaanwijzing bij.

  • Aanbevelen? Ja
9

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Telefonisch goed bereikbaar en geven duidelijk advies. Ook de afhandeling van de bestelling en levering zijn heel vlot verlopen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

goede uitleg over het product keurig geleverd betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer goede kwaliteit. Snelle levering. Niet duur.

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd