Goede service en advies

Ik heb voor het kantoor een midden segment tafel gekocht met een perfecte prijs kwaliteit verhouding. Door het zeer intensieve gebruik wel wat problemen gehad. De service van het bedrijf was zeer goed en ik kreen drie keer over een snelle support of vervangende producten.

Prima service. Betrouwbare webwinkel!

Snelle restitutie. Doet wat beloofd is! Kun je van op aan.

Snelle levering, goede service

De doos was helaas beschadigd, ws door slechte behandeling tijdens vervoer, hierdoor was er ook een klein defect aan de tafel. Dit is opgelost door een korting van 50 euro. De handleiding laat te wensen over, maar daar wordt aan gewerkt, heb ik begrepen, telefonische hulp bij het in elkaar zetten was uitstekend

Snelle beantwoording van vragen!

Goed advies en snelle levering!

Prima en snelle service!

De aankoop was snel geregeld en communicatie was makkelijk. We zijn erg blij met de voetbaltafel op onze afdeling.

Prima service,

bestellen ging makkelijk en levering was snel en netjes gedaan

Prima product

Ik heb het bestellen, het contact en de bezorging als prima ervaren. Nu hopelijk veel speelplezier hier op school :-)

Prima ervaring, snel geleverd

Het in elkaar zetten van de tafel is wel een hele klus. Had ik dat geweten dan had ik het laten doen.

Uitstekende tafel

Hij zit nog in de doos tot de 19de ivm verjaardag kan Mvg Ronald

Goed met een klein minpuntje

Tafel is super! Wij hadden tevens de montageservice dus het werd helemaal kant en klaar afgeleverd (in elkaar gezet). Tafel is goed, stangen zijn soepel. Top! Het enige wat mij verbaasde is dat we van de ballen die erbij geleverd kregen er een paar niet helemaal rond leker... En als je serieuze potjes wil spelen, is dat wel belangrijk haha. Dat is mijn enige minpuntje, want als was zo professioneel! Wij zullen nog ergens andere balletjes vandaan halen, afgezien van dat: helemaal awesome!

zeer goede dienst zowel bij de bestelling en levering.

goede en snelle service

Kon in eerste instantie de bestelling niet plaatsen, na een mail gebeld dat de bestelling geplaatst kon worden. Snelle levering!

Gooie kwaliteit voetbal tafel

Ik was opzoek naar een stevige en kwaliteit voetbal tafel voor ons 8 jarige Zoon, wij zijn allemaal ermee blij

bezorging is een ramp

Voetbaltafel van 500 euro besteld en betaald op zondag 2 januari; op 3 januari bericht dat de tafel op dinsdag 4 januari bezorgd wordt en dat ze 1 uur van te voren bellen. Op 4 januari niemand gezien of gehoord. Wel een bericht dat ze om 17.01 uur hebben geleverd. Niet dus, ook niet op 5 januari. Gebeld met de transporteur. Zouden het uitzoeken en mij terugbellen. Niet dus. Op vrijdag 7 januari weer gebeld met transporteur. De tafel blijkt inderdaad nog niet geleverd. Zou alsnog vandaag, 10 januari geleverd worden. Niet dus. Heb nog steeds geen voetbaltafel. Morgen ga ik weer bellen. Ben nog niet enthousiast over dit product.

Good quality table

Good quality

Geweldig service op tijd bezorg

Mooi voetbaltafel

Prima en professioneel

Prima en professioneel !

alles is prima verlopen op één ding na

Goed dat u mij mailt. Ik heb alles stap voor stap in elkaar kunnen zetten alleen zat in een van de zakjes een snee en waren niet alle einddoppen aanwezig die aan de stangen met voetbalspelers behoren te zitten. Op 1ste kerstdag heb ik met mijn kinderen en kleinkinderen een puzzeltocht gemaakt waarbij letters te vinden waren. Thuis gaven deze letters de hint dat er een tafelvoetbalspel op zolder stond. Daarna een heerlijk kerstmiddag met afwisselend een tafelvoetbalwedstrijd. Dus het zou fijn zijn als u mij nog 1 x dop P9 zou willen opsturen. Als u mij dan nog een keer de evaluatie toestuurt, maak ik er 5 sterren van. OK? Met vriendelijke groet, Ton

Netjes bezorgd alles nog netjes in de doos. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Super online customer support

Super support. Mijn tafel moet nog komen. De bestelling was geplaatst en nog een paar nachtjes slapen om te “fun” te beginnen.

Redelijk

Handvatten zitten los is een vraag uitgezet naar bedrijf en zou nog wat horen . Niets meer gehoord lijm zou het oplossen. Kan moeilijk de handvatten gaan uitboren of zoiets . Tafel verder wel kwaliteit en netjes maar handvatten schieten los

Goedenavond Pieter, Onze klantenservice heeft uw vrouw telefonisch te woord gestaan. Wij hebben dit probleem nog niet eerder gehad en gevraagd of u het wilt proberen met een klein beetje lijm op de stang. Als nu blijkt dat dit niet werkt neem dan even contact op zodat we kunnen kijken naar een andere oplossing. Met vriendelijke groet, Voetbaltafel.nl

Op tijd geleverd, goede kwaliteit tafel voor dit geld

Goede ervaring, in de week voor sinterklaas besteld, dus stress want komt het op tijd, maar het was er netjes op tijd. De tafel is van een goede kwaliteit. Het opbouwen kost even een paar uurtjes, maar dan heb je ook wat. De kids vinden het gewéldig!

Prachtige en stevige tafel

Zeer mooie voetbaltafel. Helaas was er in 1 deel geen schroefdraad getapt. Dit hebben wij met bout en moer opgelost.

Mooi uitgevoerde tafel

Het in elkaar zetten vergt wel tijd en precisie