Emorm positief !

Zeer vriendelijk en duidelijk advies tijdens telefonische contact! Zeer snelle, keurige levering en.....heel blije kleinkinderen !!!

Prima. Zoals verwacht.

Het is fijn om wanneer je niet in de buurt van winkels woont zo boodschappen te kunnen doen. Dik in orde!

Uitstekend.

Snelle levering Goede gebruiksaanwijzing Alle materialen aanwezig Goede tafel!

Super tafel

Voetbal tafel ziet er ook uit als op de foto en gweldige service qua leveren.

Mooie tafel met diverse uitdagingen tijdens de montage.

Tijdens de montage liep 1 schroef vast. Omdat we een eigen TD hebben konden we dit gelukkig oplossen. Verder waren de 3 ondersteuningslatten (onder het speelveld) te licht uitgevoerd of van te zwak materiaal, waardoor het latten scheurde tijdens de montage. De schroeven van de scoreschuifjes waren te kort. Voor de bekerhouders zaten geen schroeven bij. De montagehandleiding was slecht leesbaar en soms erg onduidelijk. Heb een aantal montages zelf moeten ontdekken, waardoor sommige onderdelen weer gedemonteerd moesten worden. Het uiteindelijke resultaat is prima, maar er is ruimte voor verbetering.

Dag Rob, Wij zullen dit met onze fabriek bespreken en proberen de kwaliteit controle te verbeteren. Als u onderdelen mist kunt u altijd het beste even bellen. Wij hebben de meeste onderdelen op voorraad, dan hadden we u snel verder kunnen helpen. Fijn dat het uit eindelijk gelukt is, veel speelplezier gewenst en bij vragen bel of mail gerust.

Snelle feedback en persoonlijke service

Op verzoek snel te leveren voor de verjaardag van zoontje, direct antwoord en gezorgd dat tafel direct werd verzonden.

Top service, kwaliteit en snelheid levering

Het koop process verliet zoals het hoort, geen fuss, met de puntjes op de i

prima tafel, degelijk ding

Ik had gekozen voor een gemonteerde tafel, geweldig. enige opmerking die de leerlingen maken is: de keeper kan niet rond maar botst tegen het doel

Goed en snel!

Goed, snel en probleemloos. Dus dat is top!

Goed advies/ levering volgens afspraak / mooie voetbal tafel

Prima advies gekregen

Wij zochten een voetbaltafel voor op kantoor en deze moest wel een glasplaat hebben. Samen hebben we de beste optie gekozen. Helaas was de gekozen tafel niet op voorraad en daar werd ik ook snel over gebeld. In een andere kleur was het geen probleem dus was de tafel er snel.

Goed advies en dito levering!

Goed advies en dito levering!

Geen voetbal tafel ontvangen

Beste heer/mevrouw, Wij hebben de bestelling gedaan maar niet ontvangen. Terwijl ze zeggen dat het is geleverd! Vraag me af waar het is bezorgd en wanneer en bij wie? Mvg, M. Kacan

Tevreden over Voetbaltafel.nl

Het contact met de medewerkers verliep goed. Men dacht mee en was behulpzaam, ook toen bleek na plaatsing dat we te lange stangen hadden en de voetbaltafel niet door de deur kon. De voetbaltafel was voor de kinderafdeling ziekenhuis.

Fijne samenwerking

Een eigenontwerp gemaakt voor voetbaltafel

Goed advies

Aangezien er heel veel op de site staan even gebeld voor advies. Goed advies gekregen, we zochten een stevige tafel voor volwassenen waar ook technisch op gespeeld kon worden. Binnen 20 min een paar voorstellen op de mail. Zijn zeer tevreden! 2 min puntjes - Pas bij de 3de x bellen kwam iemand aan de lijn - Belde om 14:00, er werd gezegd als ik m voor 15:00 betaal heb ik hem de volgende dag. Deze belofte is helaas niet nagekomen.

Zoals het hoort.

Voetbaltafel met glazen plaat besteld ivm geluidsdemping. Werkt heel goed! Staat in de kantine in een redelijk gehorig kantoorpand en geen geluidsoverlast van de tafel.

we zijn zeer tevreden

de service is zeer goed ze denken ook met ons mee.

Snelle levering, paar schroefjes vergeten werden snel nagestuurd

prima, zou zo weer zaken doen

Goede prijs en snel geleverd

Bestellen gaan makkelijk en de levering was supersnel!

Dramatische service

Ik bestel een voetbaltafel die volgens de website op voorraad is. Vervolgens bel ik hem met de vraag of de tafel daadwerkelijk op voorraad is. Hij geeft drie keer aan dat de tafel er gewoon is. Volgende dag krijg ik een mail dat de tafel er niet is en voorlopig niet geleverd kan worden.

Beste Rick, We hebben u inderdaad aangegeven dat de tafel op voorraad zou zijn. Dit was een misverstand en is binnen een dag telefonisch gecommuniceerd. U was niet aanwezig en op verzoek van uw collega hebben wij u een email gestuurd met meerdere opties. Wij betreuren het ook dat de door u bestelde voetbaltafel is uitverkocht, dat kan helaas gebeuren. Wij hebben u onze excuses voor de miscommunicatie aangeboden en u zowel compensatie als een alternatief aangeboden. Dat wilt u niet en u heeft er voor gekozen om uw bestelling te annuleren. De order is geannuleerd en direct aan u gecrediteerd. Dat lijkt ons een prima service? Laten we het ondanks uw teleurstelling wel bij de feiten houden! Uw beschrijving “dramatische service” is niet erg correct. Wij hebben u direct geïnformeerd en alles snel afgehandeld zoals het hoort. Met vriendelijke groet, Voetbaltafel.nl

Voetbaltafel.nl komt na wat ze beloven.

Voetbaltafel heeft (na enig aandringen onzerzijds dat wel) tegen hun eigen regels in onze bedrijfsvoetbaltafel voor Kerst gehaald voor groot onderhoud. Na Kerst weer teruggebracht in een top staat voor een betaalbare prijs.

Goede service en goed advies

Zeer fijn partij om zaken te doen. 1 min puntje is dat de levertijd op de site niet altijd klopt met de werkelijkheid

prettig

Prettige afhandeling van de order