Vriendelijk, behulpzaam, nette prijs.

Ik kon nergens een spoeltafelblad vinden met de afmetingen die ik wilde en voor een nette prijs uiteraard. Bij deze firma hebben ze meegedacht en gezocht en er 1 gevonden. Moest wel nog gemaakt worden, maar dat vond ik niet erg. Super gedaan.

Snel en goed.

goede website.

• Communicatie

Product is ook wat ik besteld heb, dus geen goedkoop alternatief. Snel geleverd en zonder poespas, in deugdelijk verpakking. Kortom, gewoon goed!

• Communicatie N.v.t.

Kapot product gekregen zonder garantie

Helaas slechte ervaring bij laatste aankoop. Kapot product toegestuurd gekregen. Product opgestuurd en volgens hun ‘service’ werkt het naar behoren. Helaas na aansluiting was probleem nog steeds aanwezig. Volgens hen was het niet correct aangesloten , echter was het een vervanging van een toestel en wist ik perfect hoe aan te sluiten! Na verschillende foto’s en video’s met bewijs van lekkage, is het echter nog steeds niet opgelost. Voor betreffend product werd namelijk geen service aangeboden in België ( ik moest met mijn oven en toebehoren zelf naar hun servicecenter in Nederland!!) Ik heb het ondertussen opgegeven, ik kan mijn tijd wel beter gebruiken! Ik koop opnieuw bij een concurrent!!

Krijg wat ik wil.

Lang naar de spatels gezocht, bij een Duitse firma gevonden, maar die leverde niet in Nederland. Ze zijn precies wat ik wil.

• Communicatie N.v.t.

Product zoals omschreven en snel geleverd.

Duidelijk website, accurate levering.

Slecht

Heb je product nog niet gekocht? Doen ze alles om te kopen. Luisteren ze naar jou wensen. Word je tien keer gebeld. Positief allemaal Hebt uw product in je huis. Na twee dagen is die stuk. En jij zou denken het valt onder de garantie. Maar deze mensen verzinnen toch iets anders om onderuit te komen. Voor mij is de eerst een de laatste keer.

Zeer netjes

Doet wat ze beloven

Goed en betrouwbaar bedrijf

Prima komen de afspraken goed na en krijg wat je besteld

Aanbeveling waard

Meedenkend, behulpzaam, alle vragen(problemen) opgelost.

Product al 2 x toegezegd, nog steeds biet geleverd

Zie hierboven

• Kwaliteit N.v.t.

Uitermate goede service

Vriendelijk | snel geleverd | zou hier weer bestellen

• Communicatie

Goede service, zeer klantvriendelijk.

Super behulpzaam. Iets niet in orde, 2 dagen erna was het opgelost.

• Communicatie

goede service en zeer snelle levering

aanrader / grote keuze / correcte levering

Madam Chen Rotterdam

Wij hadden een complete oplossing voor onzer nieuwe Concept via Horecarama. Van plattegrond tekening tot Bar en keuken inmeten alles word voor ons gedaan. Onzer ervaring met Horecarama is perfect...ook de After service is exquisite! Op lokatie inmeten en RVS maatwerk binnen 1 week designed en geleverd! Joost

Snelle levering.

Allesprima verlopen

Alles geleverd zoals affgesproken niks op aan te merken

• Communicatie

Eenvoudig online bestellen en snel geleverd

Ik heb online een nieuwe vrieskast besteld, duidelijke informatie over het product, alsmede over de bezorging. Snel in huis ben er blij mee

Voor de 1e keer een bestelling gedaan, keurig en professioneel afgehandeld

• Communicatie

Komen hun afspraken na en denken in het belang van de klant

Top, voor herhaling vatbaar!

• Communicatie

Mooi assortiment en zeer snel geleverd!

Al vaker spullen besteld en altijd snel geleverd.

Traag, duur, niet behulpzaam

Een ijsmachine besteld paar maanden geleden. Snel kapot, vervolgens moest deze naar Rotterdam om gemaakt te worden. (vestiging = Amsterdam) Transportkosten zijn voor eigen rekening en kunnen alleen maar tussen 09 en 17 uur komen terwijl het HORECARAMA heet. Zou toch fijn zijn als er ook avondmogelijkheden zijn. Overigens kan je eerste instantie ook geen tijdstippen doorgeven wanneer de transporteur langs komt (bijv na 13 uur). Gelukkig na lang zeuren werden ze daar iets soepeler in. Paar weken later kreeg ik bericht dat de IJsmachine verkalkt was. (dat is het enige wat niet in de garantie staat....) vervolgens mail ik ze terug dat de afvoer slang ook vol gaten zat... dat hadden ze niet eens opgemerkt. Al met al en 3 maanden verder > IJsmachine staat er weer, maar doet het vervolgens niet. Helemaal klaar mee. Nooit meer iets bestellen!

• Communicatie

Bedankt voor uw review, een beetje nuance vinden wij wel van toepassing. We hebben uitgebreid contact met u gehad hierover en aangegeven dat een ijsblokjesmachine ontkalkt dient te worden. Dit staat in de handleiding en dit hebben wij ook aangegeven. U stond erop dat wij dit zouden doen terwijl dit onder de verantwoordelijkheid van de gebruiker valt. Inderdaad na "lang zeuren" hebben wij tegen een transportvergoeding de ijsblokjesmachine bij u opgehaald. Dit is een extra vorm van service. Na reparatie was de ijsblokjesmachine grondig nagelopen en akkoord getest alvorens retour naar uw adres. Mvg, HorecaRama

Een goed bedrijf!

Mijn ervaring met Horecarama is heel positief. Ik werd goed, vriendelijk en snel geholpen. Ook waardeer ik het, dat ik op de website van Horecarama al iets kon bestellen dat minder dan 1 euro kost. Veel bedrijven willen gelijk (bijvoorbeeld) 100 exemplaren van iets verkopen. Maar bij Horecarama dus niet, en dat waardeer ik buitengewoon. Ook zijn de kleine schaaltjes die ik kon kopen, zeer handig! Ze hebben 1 klein nadeel. De schaaltjes zijn minder goed te stapelen, omdat ze minder goed op elkaar passen. Een stapel van tientallen schaaltjes op elkaar zou mijns inziens gemakkelijk om kunnen vallen.

Uitgebreid assortiment, snelle levering

Uitgebreid assortiment, snelle levering