Order moest iets aangepast worden i.v.m. beschikbaarheid. Wel netjes en snel afgewerkt

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Indien niet op voorraad vermelden

Prima geleverd zoals afgesproken

Super goed

Super snelle levering

Fijne samenwerking

Fijne samenwerking en goede opvolging, bedankt!

Goede en snelle service

Perfecte opvolging!

Ik kreeg een perfecte opvolging van de levering, zowel via mail als whats app. geen enkele vraag was hen te veel. Ik kreeg een zeer goede levering in perfect afgeschermde karton. Top kwaliteit!

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? voor mij niks.

Snel geregeld

Snel besteld binnen een dag geleverd

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Meer foto's van product

nvt

nvt

• Communicatie N.v.t.

Prima levering

Snel en goed geleverd Mooi materiaal en design

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

vriendelijk, snel en duidelijk. Alleen de levertijden op de site kloppen niet. Die aanpassen.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? levertijden aanpassen

Heel erg bedankt voor deze positieve review! Het is ons niet helemaal duidelijk wat er niet klopte aan de levering? Bij het bestellen heeft u aangegeven dat de ijsblokjesmachine op 30-08 in de middag geleverd moet worden, dit is vervolgens ook gebeurd zoals verzocht. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Gemakkelijk bestellen en snelle service

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

probleem met kwaliteit

we vroegen uitdrukkelijk stevige wielen onder de inox tafel. Wat hebben we gekregen: prutswielen. de tafel kan je zo verderrijden terwijl de remmen opstaan. Zonde want de tafel is in orde. Prijs ook!!!!!!! .Ik denk niet dat we ooit daar nog iets kopen. Jammer!

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Praktische en juiste info. Website was onvolledig wat inox tafels betreft.

Heel erg bedankt voor deze review! Naar aanleiding van uw bericht hebben wij direct contact met u opgenomen om te kijken of er andere wielen die wel naar wens zijn kunnen worden opgestuurd. Wij zijn momenteel in afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, HorecaRama

prima bedrijf

Even via de chat contact gehad omdat er iets niet klopte met het invullen van mijn gegevens en alles werd direct geregeld.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? bij mij lukte het invullen van een toevoeging naast mijn huisnummer niet.

Super snelle levering!!!

Zeer duidelijk website, ruime keuze en de bezorging was supersnel. Prijzen zijn ook zeer aantrekkelijk.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Zorgvuldige service, e-mail met echt contact

Positief

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Prim ervaring. Snel, duidelijk en goede service

Telefonisch een bestelling gedaan. Goed en professioneel geholpen

Goed en snel bezorgd

Telefonisch contact gehad en deal snel gesloten

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Keuze menu

Wat je ziet krijg je

op internet op zoek naar een item, kwam HorecaRama tegen. Het product voldeed aan mijn zoekopdracht en dus besteld. De volgende dag thuis en is precies zoals beschreven

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Fijn geregeld Bestelling op tijd gekregen en juist goederen geleverd

Erg goed

Goed en snel mijn producten ontvangen. Kreeg ook snel antwoord op mijn vragen.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Fantastische hulpverlening en aardige medewerkers

Medewerkers waren behulpzaam en bekwaam. Werd snel geholpen van binnenkomst tot verlaten (met product) Zeker een aanrader

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

top gergegeld bij Horecarama!

top gergegeld bij Horecarama!

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Goed product, Klantenservice reageert snel!

Positieve ervaring. Mijn vragen in de chat werden redelijk snel beantwoord. Ook zie je de naam van die persoon wat het persoonlijker maakt.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Goed geholpen met een probleem

Had een probleem en zij kwamen met een goede oplossing. Het product werd snel geleverd. Kan ze aanbevelingen.

Over HorecaRama BV

HorecaRama is dé online en offline groothandel voor al uw horeca apparatuur en horeca benodigdheden met scherpe prijzen en hoogstaande service! Groot assortiment van koelkast, friteuse, snijplank tot lepel.