Filters

10

Goede website makkelijk bestelproces

De website is overzichtelijk en het bestelproces is eenvoudig. Gekozen om af te halen. Dat verliep ook prima. Enig verbeterpunt is dat niet alles dat online verkrijgbaar is, in de showroom aanwezig is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.
9

Betrouwbaar en snel

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn order. Negatief is de afhandeling door DPD. Deze kon niet afleveren, daar mijn adres niet goed was. Kan zo zijn, want ik woon hier pas 18jaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.
10

Deskundig advies

behulpzaam en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.
8

Komen afspraak na.

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.
8

Dat ging prima .

Voor zo ver als ik mij zo gauw kon herinneren ging die communicatie prima .

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Sorry . Daar wist ik zo gauw geen hopelijk echt goed bruikbare en hopelijk echt zinvolle reactie op .
7

Beetje late levering maar wel persoonlijke aandscht

Door omstandigheden bleef mijn bestelling iets langer op de plank liggen. Toen ík informeerde kreeg ik direct een helder en begrijpelijk antwoord. Twee keer zelfs. Enkele dagen erna werd de bestelling afgeleverd. Kan gebeuren. Door de snelle en persoonlijke uitleg heel acceptabel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.
10

In een woord geweldig en meteen de juiste persoon om te bestellen.

Mijn ervaring met Ivo waar ik alles mee geregeld heb en de vetafscheider bij besteld heb is super gelopen. Ben maar zuinig op Ivo want die kan overal aan de slag. Groeten Fried van Oirschot

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? In mijn geval zou ik het niet weten.
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.
10

Heel goed

Snelle levering en heel goed ingepakt , heel goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.
10

uitstekend

het aangekocht product beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen. wat betreft het transport is dit evenwel volledig tegengevallen Niet geleverd op de vastgestelde en vooropgestelde datum wel de dag erna (opzettelijk?) wellicht wist het nederlands postbedrijf met vestiging te Roeselare en niet zo heel ver van de Duivelshoekstraat, heel goed dat de Duivelshoekstraat te Roeselare dan afgesloten was voor alle verkeer gezien de autorally van midden West- Vlaanderen. Derhalve heb ik het product zelf moeten ophalen bij het plaatselijk ophaalpunt. De ontvangst en de manier van mij te woord te staan door de persoon in het ophaalpunt was wel heel correct, waarvoor ook dank De levering was voorzien voor de vrijdag tussen 14 en 18 h. Ik ben de ganse namiddag thuis gebleven, hoewel ik activiteiten had buiten huis en ten tweede diende ik dit product ook op te halen en ik kan ook nog niet gratis rijden. Ik heb wel verzendingskosten betaald, met eerbied,

  • Aanbevelen? Nee
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

10

Zeer goed

Bij zoeken naar een spoeldouche voor het schoonmaken van de honingslinger voor onze imkervereniging bijzonder goed geholpen om de juiste kraan uit te kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

10

Correct

Een heel correcte en makkelijke samenwerking. Zeer duidelijk zonder gedoe

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

9

alles vlot gegaan

de volgende dag al in huis, super fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

8

Correcte opvolging van de bestelling.

Ook al was het artikel niet voorradig toch is de levering zeer vlot verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Als het artikel niet voorradig is, zou het niet mogen dat er een bestelling geplaatst wordt.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

9

Vlotte en vriendelijke service

Bij levering bleek een product niet te zijn zoals beschreven. Vraag hierover werd snel telefonisch beantwoord en opgelost door kostenloze en vlotte retourprocedure en levering van een alternatief dat ik de volgende dag ontving.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Zorgen dat omschrijvingen kloppen.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

9

prima service

vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? misschien toch mogelijkheid om te kijken ENvoelen dus een echte shop

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

8

Prima

Ik vind het alleen vervelend dat het niet thuis bezorgd wordt maar op een afleverpunt

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

10

prima bakjes, snel geleverd

Wil je dezelfde bakjes als bij de chinees? bestel dan deze

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

10

Super

Makkelijk, snel en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

10

Super snel goedkeuring op rekening betalen

Vriendelijk ter woord gestaan aan de tel met wat vragen .. En de bestelling bezorgt op de dag die i gevraagd heb

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

10

goed

je kunt er ook als particulier kopen en er wordt snel geleverd goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

1

Beloofde leverings termijn

De beloofde leverings termijn niet na geleefd meerdere malen gebeld maar nog steeds niets gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review. De zending was onderweg maar helaas op het depot van de pakketvervoerder vertraagd. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, HorecaRama

7

Na slechte beoordeling, netjes opgelost!

Het product wat we besteld hebben en waarvoor ze bedoeld zijn zijn wel meer als slecht!! Zelfs voor gebeld voor advies… Geen aanbeveling helaas! Maar gelukkig werd het probleem direct en snel opgelost! Bedankt daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Betere productkennis en advies!
10

Precies zoals verwacht

Snel en in goede staat geleverd, wat willen we nog meer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Personeel N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Communicatie N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

5

Beter product bekijken voor opgestuurd word

Petjes lang onderweg, en zijn geen gelijke kleuren rood.

  • Aanbevelen? Nee
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review. Wij kijken graag met u mee voor 1 stuk nieuw petje zodat u 2 heeft waar u tevreden mee bent. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Over Horecarama BV

HorecaRama is dé online groothandel voor al uw horeca apparatuur en horeca benodigdheden met de laagste prijs garantie! Groot assortiment van koelkast, friteuse, snijplank tot lepel.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd