Snel. Website is overzichtelijk.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Fijn contact en snelle levering

Je krijgt een vlot en professioneel antwoord bij vragen. Levering geschiedt snel, de status van de levering wordt keurig per e-mail gecorrespondeerd en is goed te volgen via Track&Trace.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

mijn ervaring met wat ik via de webshop is goed, en het telefonische contact en uitleg was ook goed

• Communicatie N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? geen idee

Goede communicatie,en meedenken met de klant, goede communicatie over de levering en een snelle levering.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Niets 'gewoon zo doorgaan

Weet ik nog niet

Heb door PostNL nog niets ontvangen.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Niets

Hartelijk bedankt voor deze review! Vervelend te vernemen dat u nog niets heeft ontvangen. Het pakket is nog bij PostNL. Door de enorme hoeveelheid pakketen die zij moeten verwerken door o.a. Sinterklaas en black friday hebben sommige zendingen vertraging opgelopen. Naar verwachting zal uw bestelling binnen een paar dagen geleverd worden. Onze excuses dat u iets langer moet wachten dan gebruikelijk! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Snel en duidelijk

Ik vond wat ik zocht en t was snel binnen voor een redelijke prijs

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Shaslick standaard

Super ik ben er helemaal tevreden mee

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Ik ben heel goed geholpen

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Snelle levering en goed kwaliteit

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Prima prijs, supersnel beschikbaar!

Snel een kleine hoeveelheid afhaalbakken nodig. Binnen een uur kunnen afhalen. Top!

Fijne klantenservice

Fijn / snel contact nadat een artikel niet meer leverbaar bleek te zijn.... Maar dat was een week geleden.... wacht nog steeds op mijn bestelling....

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Levertijden kloppen niet

Hartelijk bedankt voor deze review! 1 van de bestelde artikelen bleek er inderdaad niet meer te zijn, hier is een alternatief voor aangeboden. Helaas heeft het pakket vervolgens bij de verzending wat vertraging opgelopen i.v.m. de enorme drukte bij de pakketverwerkers. Excuses voor het ongemak. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Goeie kwaliteit

Klopt

Wel ok

Service is prima alleen €7,- verzendkosten of het nou om een doek gaat of een koksmes is erg scheef

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Verzendkosten

Hartelijk dank voor uw review! Wij hanteren vaste verzendkosten van € 6,50 bij bestellingen onder € 350. Hierin maken wij inderdaad geen onderscheid per artikel omdat de kosten van de pakketdienst hetzelfde zijn. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Keurige levering

Goede en snelle levering

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Retour zenden van een artikel wat niet aan de verwachting voldeed was geen enkel probleem. Het mailcontact hierover was snel en begripvol. Alles snel en correct afgehandeld.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Fijn te vernemen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Zeer goede service

Mijn pakket is schijnbaar zoekgeraakt in het post sorteercentrum. Gebeld en er is direct een nieuwe opgestuurd. Keurig opgelost, dank voor deze service!! De patat snijer model “ economie “die wij gekocht hebben is alleen te klein voor patat Aardappelen.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Website makkelijk en men levert zeer snel

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? niets

Goede en snelle service.

Telefonisch contact goed . Goede uitleg. Snelle levering. Binnen 1 dag.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Goede shaving dish en Goede levering

Super tevredenen

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Prettig contact, product en service valt tegen.

Het bedrijf heeft mij goed geinformeerd naar mogelijke modellen die bij ons bedrijf passen. Levering was snel. Montage viel tegen, de vaatwasser sloot niet netjes aan en stond scheef. Ik heb dit zelf moeten herstellen. Voor het betalen van 195 euro voor het (af)monteren, had ik wel beter werk verwacht. Daarnaast is het gebruik van de machine niet erg duidelijk, zowel op de machine zelf, als in de gebruiksbeschrijving (geen NL, en voor een ander model) is het onduidelijk hoe het apparaat precies werkt. Tevens blijft de vaat vaak nog erg nat na gebruik. Pluspunt is dat de wasprogrammas erg snel zijn en dat de vaat schoon wordt.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? veel, erg moeilijk om een vaatwasser te vinden.

Hartelijk bedankt voor uw review! Vervelend te vernemen dat u niet helemaal tevreden bent, er is inmiddels contact geweest en het is opgelost door een van de pootjes wat verder aan te draaien zodat de machine recht staat. Er is ook mail contact geweest over de werking van de machine, u mag altijd bellen/ mailen als er vragen zijn. Wij helpen u uiteraard graag. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Komen afspraak na

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Alles naar onze wens verlopen

Direct informatie .

Uitstekend!

Duidelijk,correct en snel !

Over Horecarama BV

HorecaRama is dé online groothandel voor al uw horeca apparatuur en horeca benodigdheden met de laagste prijs garantie! Groot assortiment van koelkast, friteuse, snijplank tot lepel.