Jammer dat het in 2 aparte pakketjes kwam.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze review! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Zeer positief

Heel vriendelijk na telefonisch gesprek

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Hele fijne ovenhandschoenen, geen brandwonden meer

Heel erg blij met de lange oven handschoenen, echt vuurvast.

Voor mij niet meer

Echt vreselijk onvriendelijke service! Zijn niet bereid een redelijke oplossing aan te bieden wanneer een product niet compleet word geleverd.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Vriendelijkheid en service

Beste Josephine, u heeeft plastic afhaal bakjes besteld, zonder deksels mee te bestellen. Dit staat duidelijk vermeld op de product pagina en wij hebben u dit ook in meerdere e-mails uitgelegd. Helaas is het niet mogelijk om daarna kosteloos de deksels op te sturen. Met vriendelijke groet, HorecaRama.

super service

denkt altijd mee fijne partner

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? niets

Alles prima verlopen

Duidelijke website, bestelling snel geleverd

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

prima en super snelle levering

snelle levering en een mooi product

Goede service snelle levering

Goed geholpen aan de telefoon er wordt meegedacht. Artikelen werden snel verzonden.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Ondanks dat de voorraad op was heb ik alsnog het product gekregen. Klopte helemaal precies. Ik had een hele blije moeder. Mijn dank daarvoor

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

deftige produkten en snelle levering

Bestelling geplaatst, direct contact en snelle levering

Opzet koeling

Heb vrijdag gebeld naar Ivo vroeg naar een opzetkoeling die ik eerder al bij hun had aangeschaft kreeg al binnen 3 werkdagen al geleverd dat noem ik echt een service bij een autodealer koop je een auto krijg je pas over 3 weken geleverd

Goed geregeld

Netjes aan de telefoon geholpen. Mijn vraag werd gelijk uitgezocht en het antwoord werd gelijk op eee mailb gezet. Wij zijn zeer tevreden

Snel en correcte service

Een goede communicatie en een correct alternatief aangeboden. Top

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Vlotte afhandeling zonder problemen !

Misleidend

Heb niet hetzelfde product ontvangen als weergegeven op de foto.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? corresponderende weergaves van de producten.

Heel erg bedankt voor deze review! Wij proberen onze website zo goed mogelijk bij te houden, helaas vinden er wel eens wijzigingen plaats in producten waar wij geen weet van hebben. In dat geval is het altijd mogelijk om de bestelling kosteloos te retourneren uiteraard. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Zeer professioneel

Op een vlotte, snelle manier antwoord gekregen op alle vragen. Ook van bestelling tot levering verliep alles zoals het moet.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Betere info betreffende technische info product

Mijn ervaring is uitstekend. Ons oog was gevallen op een mooi snijmes bij een lunchgelegenheid en heb toen om advies gevraagd mbt een mooi vork en lepel wat bij het mes zou passen. En het advies wat ik kreeg was super qua meedenken en stijl van het bestek. En heb toen meteen de bestelling geplaatst.

super,snel,volgens afspraak

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Snelle levering en correcte communicatie

Artikelen werden snel geleverd

Fijn en betrouwbaar bedrijf

De servicemedewerkster Daisy is zeer goed bereikbaar en behulpzaam. Als je iets verkeerd heb besteld kun je het retour sturen en krijg je je geld terug.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Webshop proberen actueel te houden.

Niet geholpen

Foute stuken geleverd

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Service

Heel erg bedankt voor deze review! Excuses voor het ongemak, de foute stukken zijn geretourneerd. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Duidelijke website met goede prijs/kwailiteit producten

Duidelijke website met goede prijs/kwailiteit producten En nog eens vlot geleverd

Alles perfect en op tijd geleverd

Alles perfect en op tijd geleverd

snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? voor ons niets

Vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Kwaliteit N.v.t.

Over HorecaRama BV

HorecaRama is dé online en offline groothandel voor al uw horeca apparatuur en horeca benodigdheden met scherpe prijzen en hoogstaande service! Groot assortiment van koelkast, friteuse, snijplank tot lepel.