goede behandeling en levering

ik heb goede ervaring met deze dienst

fantastisch

er was een probleempje, maar na een chat, direct opgelost

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

bestellen, betalen en leveren ging allemaal gemakkelijk en snel

Zeer snel

Ik bestelde shot glaasjes. Ze waren snel binnen en heel goed verpakt. Blij mee

• Communicatie N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Het zijn top messen die wij gekocht hebben

Prettig

Prima geholpen

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? niets

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

product prima, volgens verwachting geleverd

netjes ingepakt klantenservice reageert snel

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? veel papier bij inpakken

Snelle levering. Netjes

Niet geleverd

Niks ontvangen

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Alles

Hartelijk bedankt voor deze review! De tracking geeft aan dat uw bestelling op 20-9 is geleverd. Graag vernemen wij of u deze in goede orde heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, HorecaRama

prima en snel

snel en corect.

Tevreden klant

Al meerdere keren besteld. Levering en communicatie top!

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Mooie producten, snel geleverd.

Mooie producten, snel geleverd.

Super bedrijf

Alles gaat volgens afspraak

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Transport

Goede website makkelijk bestelproces

De website is overzichtelijk en het bestelproces is eenvoudig. Gekozen om af te halen. Dat verliep ook prima. Enig verbeterpunt is dat niet alles dat online verkrijgbaar is, in de showroom aanwezig is.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Hartelijk bedankt voor deze positieve review en de feedback! Onze webshop telt enkele tienduizenden producten, wij kunnen deze helaas niet allemaal in de showroom plaatsen. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Betrouwbaar en snel

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn order. Negatief is de afhandeling door DPD. Deze kon niet afleveren, daar mijn adres niet goed was. Kan zo zijn, want ik woon hier pas 18jaar.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Excuses dat DPD er iets langer over heeft gedaan dan gebruikelijk, uiteindelijk is het gelukkig goed gekomen. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Deskundig advies

behulpzaam en snelle levering

Komen afspraak na.

Prima.

Dat ging prima .

Voor zo ver als ik mij zo gauw kon herinneren ging die communicatie prima .

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Sorry . Daar wist ik zo gauw geen hopelijk echt goed bruikbare en hopelijk echt zinvolle reactie op .

Beetje late levering maar wel persoonlijke aandscht

Door omstandigheden bleef mijn bestelling iets langer op de plank liggen. Toen ík informeerde kreeg ik direct een helder en begrijpelijk antwoord. Twee keer zelfs. Enkele dagen erna werd de bestelling afgeleverd. Kan gebeuren. Door de snelle en persoonlijke uitleg heel acceptabel.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

In een woord geweldig en meteen de juiste persoon om te bestellen.

Mijn ervaring met Ivo waar ik alles mee geregeld heb en de vetafscheider bij besteld heb is super gelopen. Ben maar zuinig op Ivo want die kan overal aan de slag. Groeten Fried van Oirschot

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? In mijn geval zou ik het niet weten.

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Wij zijn ook erg blij met Ivo en zullen zeker zuinig op hem zijn! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Snelle levering en heel goed ingepakt , heel goede service

uitstekend

het aangekocht product beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen. wat betreft het transport is dit evenwel volledig tegengevallen Niet geleverd op de vastgestelde en vooropgestelde datum wel de dag erna (opzettelijk?) wellicht wist het nederlands postbedrijf met vestiging te Roeselare en niet zo heel ver van de Duivelshoekstraat, heel goed dat de Duivelshoekstraat te Roeselare dan afgesloten was voor alle verkeer gezien de autorally van midden West- Vlaanderen. Derhalve heb ik het product zelf moeten ophalen bij het plaatselijk ophaalpunt. De ontvangst en de manier van mij te woord te staan door de persoon in het ophaalpunt was wel heel correct, waarvoor ook dank De levering was voorzien voor de vrijdag tussen 14 en 18 h. Ik ben de ganse namiddag thuis gebleven, hoewel ik activiteiten had buiten huis en ten tweede diende ik dit product ook op te halen en ik kan ook nog niet gratis rijden. Ik heb wel verzendingskosten betaald, met eerbied,

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Bij zoeken naar een spoeldouche voor het schoonmaken van de honingslinger voor onze imkervereniging bijzonder goed geholpen om de juiste kraan uit te kiezen.

Correct

Een heel correcte en makkelijke samenwerking. Zeer duidelijk zonder gedoe

Over Horecarama BV

HorecaRama is dé online groothandel voor al uw horeca apparatuur en horeca benodigdheden met de laagste prijs garantie! Groot assortiment van koelkast, friteuse, snijplank tot lepel.