Duidelijke website met goede prijs/kwailiteit producten

Duidelijke website met goede prijs/kwailiteit producten En nog eens vlot geleverd

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Alles perfect en op tijd geleverd

Alles perfect en op tijd geleverd

snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? voor ons niets

Vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Kwaliteit N.v.t.

Mooie kwaliteit!

Mooie kwaliteit en snel in huis.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? niets

Good Service

Professional & Speedy service

Goed product

Product was eerst niet op voorraad, heeft lang geduurd maar werd goed op de hoogte gehouden over de leveringstermijn.

uitsteken

uitstekend

Alles op tijd binnen

geweldig

goede service besteld en binnen 1 week binnen dat vind ik fijn

Redelijk gegaan

Was slecht voorbereid en waren blind gegaan op info die ze zekf niet gecontroleerd hebben. Is verder niet gekeken naar evt warmte die van de koel en vries kasten afkomt. Monteur die “geen idee” heeft waar alles moet komen en alles zo achterlaat dat t niet werkbaar was. Voor zoveel geld, bijna tot geen begeleiding, uitleg etc. Er moeten nog wat bijbesteld worden maar dat gaan we niet hier doen.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze review! Vervelend te vernemen dat u niet geheel tevreden bent. Wij zullen dit oppakken met de partij die bij u op locatie is geweest en de levering heeft verzorgd. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Snel en goed geleverd.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Vanaf de bestelling tot aan de levering is alles prima verlopen.

Goed bedrijf

Nette site, snelle verzending en nette prijzen

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

goede service snel verstuurd.

nvt

• Kwaliteit N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

geen gezeur, gewoon goed..

zie boven

Professioneel

Uitstekend geholpen

Gewoon goed

Nette prijs en op tijd geleverd

Correct en snel

Ik zou nog bestellen

Geweldig en snelle levering

Goed en snel

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Werkt zoals verwacht.

Snelle bezorging en de strooier werkt fijn.

goede kwaliteit .

Een top product .

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? niets

Snelle en goede levering

Het was snel bezorgd en het was precies zoals op de site stond

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Product op site niet voorradig en slechte voorlichting

Ik had een rookoven besteld via de site met joutsnippers en rookmot. Uiteindelijk bleek deze niet voorradig en kreeg ik een ander voorstel (prima) Ook waren de houtsnippers niet voorradig en mij werd gezegd dat het beste resultaat te verkrijgen was met rookzout. Uiteindelijk blijkt dat ik nog houtsnippers/rookmot nodig heb. Tevens had ik nu een showmodel gekregen (waarmee ik akkoord ben gegaan), waar het rubber niet meer goed van sluit. Al met al geen goede ervaring.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze review! Vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent, wij hebben nog aangeboden houtsnippers zonder verzendkosten op te sturen. Indien u niet blij bent met het product mag dit uiteraard kosteloos worden geretourneerd, ook occasions. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Over HorecaRama BV

HorecaRama is dé online en offline groothandel voor al uw horeca apparatuur en horeca benodigdheden met scherpe prijzen en hoogstaande service! Groot assortiment van koelkast, friteuse, snijplank tot lepel.