super geholpen

meer dan geweldig! nieuw onderdeel gevonden. Tekening gestuurd meegedacht, super!

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Snelle afhandeling van de bestelling en super snel geleverd. TOP!

Vlot en snel

Vlot en snel geleverd

Nog steeds niets ontvangen

Geen mail wanneer levering

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze review! Tijdens de feestdagen is helaas de verwerkingstijd opgelopen. Kort hierna is de bestelling geleverd. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Zoals omschreven en direct geleverd

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Goed bereikbaar voor advies en service

Goede service en advies van sympathieke medewerkers.

posititief

goede ervaring met de opvolging van de bestelling, doch teleurgesteld in het produkt

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? productkennis

Heel erg bedankt voor deze review! Indien u niet tevreden bent kan de bestelling uiteraard geretourneerd worden. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Snel en àlles correct

Snel en àlles correct geleverd

Professioneel en snel

Peofessionele webshop met horecabenodigdheden, ook voor particulier. Snelle levering, prima.kwaliteit

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Alles netjes geregeld, zoals het hoort.

Als je een vraag heb, krijg je binnen redelijk tijd antwoord! Uitstekend

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Ik zocht een hete luchtoven voor onze Scoutinggroep, geschikt voor een groep van 24 kinderen en voor een redelijke prijs. Bij HorecaRama precies gevonden wat ik zocht. Snelle levering en een goede service.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

In één woord; waardeloos.

Misschien niet voor HorecaRama zelf maar zeker voor de bezorging. Ik krijg geen bericht van levering. Kan niet aangeven dat ik niet thuis ben en het pakket bij een service punt afgegeven kan worden. Wordt het uiteindelijk bij een service punt afgegeven. Kunnen ze het pakket niet vinden in hun administratie. Op de site van DHL vinden ze vervolgens dat het opgehaald is door iemand. Wat ik heel vreemd vind als de winkel zelf het pakket niet kan vinden in hun administratie. Vandaag en gisteren weer hetzelfde. Beide keren was ik niet huis, kon dat niet aangeven bij DHL. Weer geen bericht van levering. DHL is een zeeeer slechte bezorg dienst. En dit kan niet alleen op de kerstdrukte geschoven worden, want het is veel vaker voor gekomen dit jaar.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Andere bezorgdienst en betere communicatie.

Heel erg bedankt voor deze review en de feedback, wij nemen dit uiteraard mee! Met vriendelijke groet, HorecaRama

De kogelafsluiters werken niet, geen van de 10 die ik bestelde

Voor onze kerstmarkt hadden we jenever die we schonken, we hadden bij 3 kringloopwinkels 200 glazen jeneverglaasjes aangekocht, in diverse groottes, dus daarvoor hadden we die kogelschenkers nodig zodat we telkens exact 4cl konden schenken, welk glaasje we ook gebruikten. Maar zelden kwam er 4cl uit de doppen, meestal veel minder, dus hebben we ze niet kunnen gebruiken, omdat de juiste hoeveelheid niet te verifiëren viel telkens we schonken. Best je producten eerst even testen, het kan aan een productiefout hebben gelegen, maar zoiets trekt wel de geloofwaardigheid van je andere - misschien wel zeer goede - producten in twijfel.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze review! Vervelend te vernemen dat de kogelmaatschenkers niet werken. Als u niet tevreden bent met het product helpen wij u uiteraard graag verder. Indien gewenst kunnen de producten worden geretourneerd waarna u uw aankoopbedrag retour ontvangt. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Spullen wat ik besteld heb zijn goed

Goede dag. De spullen die ik bij jullie besteld heb zijn goed. De levering van de post vind ik helaas niet zo goed. . Het bedrijf dat hier had geleverd heeft het pakket gewoon voor de deur neer gelegd en niet aangebeld. Pakket heb ik in de morgen gevonden voor de deur

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze review, de manier van afhandelen van het pakket is uiteraard niet de bedoeling en goed dat u dit doorgeeft. Wij zullen dit bespreekbaar maken met de pakketafhandelaar. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Super fijne webwinkel

Fijne webshop waar veel te verkrijgen is tegen leuke prijzen en goede kwaliteit. Snelle levering en goede service

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Zowel op aanbod als levering en reactie klantendienst niets aan te merken

Toen ik extra info nodig had over mijn pakket, kreeg ik zeer snel het nodige antwoord.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Prima!

Toppers die meedenken!

Werd gebeld over passing van een deksel. Als ik het zou gebruiken waarvoor het bedoeld is, zou ik waarschijnlijk ontevreden zijn geweest.

Zeer vriendelijke benadering

Bij telefonisch contact een duidelijke uitleg. Snelle verzending. Heel mooie prijs.

Heel erg te vreden

Goed en snel geholpen, vriendelijk te woord gestaan

Top service!!

Binnen de 24u werd mijn koeling met marmer geleverd. In perfecte staat geleverd. Zeker betrouwbaar!

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Zoon is blij met zijn koks kleding

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Goede service en snelle levering!

Goede service en snelle levering. Vragen over zending werden snel en adequaat beantwoord.

goed geholpen

goede service

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Snelle levering goed verpakt en prima product

Over HorecaRama BV

HorecaRama is dé online en offline groothandel voor al uw horeca apparatuur en horeca benodigdheden met scherpe prijzen en hoogstaande service! Groot assortiment van koelkast, friteuse, snijplank tot lepel.