Snel geleverd goede product

Goed service

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop?

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

TOp !

zeer netjes !

Prima product

Goede advies met wat klenere soeptrien Helemaal Blij mee

Super Service!

Blij met de mannen van Horecarama. Super service en oplossingsgericht!

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Snelle reactie en geweldige service

Zeer snel antwoord ontvangen op mijn per mail gestuurde vraag. Enkele dagen later de benodigde (breekbare) onderdelen keurig verpakt ontvangen.

is goed bevallen

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

1 product had iets langere levertijd. Hierover op tijd geïnformeerd en overleg gehad via mail en telefoon. Dit ging op hun initiatief. Top geregeld!!

Heel oprecht en eenvoudig

Er was fout opgetreden in adresgegevens dus de heeft de firma mij opgebeld wat ik top vindt zo moet het hoe groot of klein de bestelling ook is ik vond de ervaring zeer vriendelijk toppie

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Is ok

Het bestelde artikel is perfect, alleen hoe het door DHL afgeleverd werd is ronduit slecht. De doos was helemaal doorweekt en kapot en toen ik het pakje aannam viel de inhoud er uit op de grond.. Volgens de bezorger komt dat omdat alle pakketten die ze s'morgens ophalen bij het DHL depot buiten staan ook als het stortregent zoals dinsdagmorgen. Belachelijk En daar betaalde ik dan zo'n €7 verzendkosten voor!

• Communicatie N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Ander vervoerbedrijf?

Hartelijk bedankt voor deze positieve review en de feedback! Onze excuses voor het ongemak, dit is niet zo netjes afgeleverd. Wij gaan het doorgeven en hopelijk kan dit in de toekomst worden voorkomen. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Netjes bezorgd, mooi snel verstuurd

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Ik ben over de bestelling en aflevering heel tevreden. Wat ik wel bijzonder vond is dat de 2 ronde dienbladen van 45 cm afgeleverd werden in een doos van ongeveer 50 x 50 cm. met heel veel papier erin. Ik snap dat dit een kleine bestelling is maar misschien is er voor een volgende keer een andere doos of verpakking beschikbaar.

• Communicatie N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? verpakking op maat

Hartelijk bedankt voor deze positieve review en de feedback! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Smoker besteld en betaald volgende dag ontvangen tevreden

• Communicatie N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Weet niet

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw smoker! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Correct en snel!

Niet lullen maar poetsen!

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Hartelijk bedankt voor deze positieve review, zo is het helemaal! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Een snelle en nette levering en een super mooie en degelijke snijplank.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw nieuwe snijplank! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Nette klantgerichte service

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Het is mijn eerste ervaring met Horecarama BV, deze is erg goed, ben er zeer tevreden over

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling en wij hopen u graag terug te zien! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Komen hun afspraken na

Prima service en kwaliteit

Snelle en correcte service

goede behandeling en levering

ik heb goede ervaring met deze dienst

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Hartelijk bedankt voor deze positieve review, fijn dat u tevreden bent. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

fantastisch

er was een probleempje, maar na een chat, direct opgelost

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

bestellen, betalen en leveren ging allemaal gemakkelijk en snel

Zeer snel

Ik bestelde shot glaasjes. Ze waren snel binnen en heel goed verpakt. Blij mee

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier de shotglaasjes! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Het zijn top messen die wij gekocht hebben

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met de nieuwe messen! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Prettig

Prima geholpen

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? niets

Over Horecarama BV

HorecaRama is dé online groothandel voor al uw horeca apparatuur en horeca benodigdheden met de laagste prijs garantie! Groot assortiment van koelkast, friteuse, snijplank tot lepel.