Gemaild met een vraag over missend onderdeel, super geholpen!

Een chocolademelk dispencer verworven voor onze stichting. Een missend onderdeel, door fabrikant doorverwezen naar één van zijn dealers. Direct via mail een antwoord op de vraag, de juiste onderdelen lijst van deze cholademelk dispencer ontvangen, onderdeel besteld, en werd binnen twee dagen geleverd. Top service en snel!! Theo Janssen, coördinator stg. Zandse Kerk

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Als je even zoekt vind je alles

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Aangename medewerking

Snel geholpen, aangename medewerkers.

super service

ik had een foutje gemaakt met het adres, en dat is heel fijn door jullie opgelost! snel en vriendelijk

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Makkelijk bestellen , snel geleverd , netjes verpakt.

Slagroomspuit besteld Kayser whipcreamer 0,5 liter en patronen , snel geleverd , netjes verpakt Mooi product ziet er heel degelijk uit , en dat is die ook. Duidelijke gebruiksaanwijzing , inmiddels in gebruik genomen en werkt perfect . Heerlijke stevige slagroom. Ik ben er erg blij mee, en ook mijn huisgenoot vindt het heerlijk vooral in warme chocomel blijft de slagroom tot aan de laatste druppel stevig.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Prima na wat communicatie problemen

Goed aĺ was er wat verwarring over de producten

Goede kwaliteit

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Volledige ondersteuning van de bestelling en het volgen er van

goede ervaring

is aan te bevelen.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Grote doos geleverd zonder producten.

Na lang heen en weer gebeld heeft HorecaRama mij gerust gesteld dat alles op tijd geleverd zou worden. Er is maar 1 doos aangekomen deze was zonder inhoud, we hebben helaas niks aan jullie gehad.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Bedankt voor deze review! De betaling van de bestelling heeft ruim twee weken geduurd, uiteindelijk zijn de spullen direct verzonden zodra de betaling binnen was. De soepketels en de lepel zijn uiteindelijk ook in ontvangst genomen. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

perfecte service

product is als verwacht en kwam snel toe

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Snelle levering, rechtstreeks van de fabrikant.

Een Bain-Marie besteld bij HorecaRama (14-11), maar zodra het bericht kwam dat het onderweg was (17-11) bleek het rechtstreeks van de fabrikant in Duitsland te komen. Geen tussenstops, maar gewoon de kortste en efficiëntste weg naar de klant. Dat tot volle tevredenheid uiteraard. Geleverd op 20-11, dus netjes binnen een week geleverd. En dat voor een prijs beneden die van de fabrikant zelf! Klasse.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Een gedeelte vanuit ons assortiment versturen wij zelf vanuit ons magazijn in Rotterdam, het grootste gedeelte komt inderdaad rechtstreeks vanuit de fabrikant. Dit is vaak de snelste en efficiëntste route! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Top service!

Werd uitstekend geholpen nadat ik zelf een fout had gemaakt tijdens het bestelproces. Werd direct gebeld en goed op de hoogte gehouden van verzending.

Super netjes en snel

Friteuse nodig maar was niet op voorraad in de winkel, mannen hebben direct geschakeld en 2 dagen later in huis. Top service.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Top service en top kwaliteit

Uitstekend snel

Snel te bestellen, en binnen 1 dag af te halen. Vriendelijke medewerkers

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd

Topbedrijf

Alles snel en netjes ontvangen.

Enorme verpakking

Deksel van 32cm in doos van 60x40x30 met op vul bubbels

• Communicatie N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Juiste verpakking

Heel erg bedankt voor deze review en de feedback! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Lekker spul. Gddtuyfffguutrttynjiggugugugugugugigugufugugugigigighdyr te highfkbigugd hihugohihigi..

Ok

Ok

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Product besteld en snel geleverd En wat ik helemaal top vond is dat je telefoontjes krijgt met de staat van je bestellen dat kom je niet vaak meer tegen petje af

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Aanrader! Snelle levering en goede klantenservice.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Telefonisch contact gehad over een product zeer prettig geholpen en verwezen waar ik moest zijn.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Geen verbeterpunten

Goede en snelle service

Ik heb wel een tip: is het een idee, om de prijzen direct te geven inclusief BTW? Ik was lekker bezig met alles in te vullen en pas op het laatst zie ik als particulier besteller dat ik de BTW er nog bij moet betalen. Dan schrik je een beetje van de prijs en ga je twijfelen of ik het wel zal doen... Ook is het op de laatste pagina van het bestelformulier niet helemaal duidelijk, of ik nu de dekseltjes er wél bij besteld had, of nog niet. Ik moest terug naar het beginscherm om te zien, welke prijzen ik had aangeklikt. Pas toen zag ik dat de deksels al door me besteld waren. En als laatste: eigenlijk heb ik maar 50 bakjes nodig. Maar helaas bestaat die mogelijkheid niet... Maar: ik ben blij met de bakjes. Ozo!!

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? de mogelijkheid om 50 bakjes te bestellen. Duidelijker zichtbaar zijn op de laatste pagina van het invulformulier dat er ook dekseltjes zijn besteld.

Heel erg bedankt voor deze mooie review en de feedback! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Slecht

Bij het installeren van de vaatwasser heeft de monteur diverse fouten gemaakt .ook kon de monteur geen antwoord geven over de werking van de vaatwasser tussen 230v en 400volt .bij in gebruikname van de vaatwasser bleek er afvoerkanaal te lekken .De monteur is weggegaan met de mededeling dat hij geen tijd had om dit opgelopen en is weggegaan

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze review! Vervelend te vernemen dat de plaatsing niet naar wens is gegaan. Een van onze monteurs komt binnenkort bij u langs om alles nog eens na te kijken. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Over HorecaRama BV

HorecaRama is dé online en offline groothandel voor al uw horeca apparatuur en horeca benodigdheden met scherpe prijzen en hoogstaande service! Groot assortiment van koelkast, friteuse, snijplank tot lepel.