Zeer goede service

Mijn pakket is schijnbaar zoekgeraakt in het post sorteercentrum. Gebeld en er is direct een nieuwe opgestuurd. Keurig opgelost, dank voor deze service!! De patat snijer model “ economie “die wij gekocht hebben is alleen te klein voor patat Aardappelen.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Hartelijk bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Website makkelijk en men levert zeer snel

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? niets

Goede en snelle service.

Telefonisch contact goed . Goede uitleg. Snelle levering. Binnen 1 dag.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Goede shaving dish en Goede levering

Super tevredenen

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Prettig contact, product en service valt tegen.

Het bedrijf heeft mij goed geinformeerd naar mogelijke modellen die bij ons bedrijf passen. Levering was snel. Montage viel tegen, de vaatwasser sloot niet netjes aan en stond scheef. Ik heb dit zelf moeten herstellen. Voor het betalen van 195 euro voor het (af)monteren, had ik wel beter werk verwacht. Daarnaast is het gebruik van de machine niet erg duidelijk, zowel op de machine zelf, als in de gebruiksbeschrijving (geen NL, en voor een ander model) is het onduidelijk hoe het apparaat precies werkt. Tevens blijft de vaat vaak nog erg nat na gebruik. Pluspunt is dat de wasprogrammas erg snel zijn en dat de vaat schoon wordt.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? veel, erg moeilijk om een vaatwasser te vinden.

Hartelijk bedankt voor uw review! Vervelend te vernemen dat u niet helemaal tevreden bent, er is inmiddels contact geweest en het is opgelost door een van de pootjes wat verder aan te draaien zodat de machine recht staat. Er is ook mail contact geweest over de werking van de machine, u mag altijd bellen/ mailen als er vragen zijn. Wij helpen u uiteraard graag. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Komen afspraak na

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Alles naar onze wens verlopen

Direct informatie .

Uitstekend!

Duidelijk,correct en snel !

Parfait

Je suis plus que satisfaite du produit et du service client, extrêmement réactif

Merci beaucoup!! Met vriendelijke groet, HorecaRama

uitstekend,goede service

vlotte afhandeling,snel en goed

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Ruim assortiment tegen goede prijzen

Telefonisch heel vriendelijk geholpen en snelle service

Top matriaal

Super snel geleverd

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Bestelling met spoed werd ook met spoed afgehandeld.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Vlotte bestelling zeer snelle levering

Zoals vermeld

• Kwaliteit N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Makkelijk bestellen, heldere communicatie en snelle service

perfect

goede zaak, betrouwbaar, goede producten, goede prijzen, goede service, snelle levering

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Goed verpakt en snelle levering

Netjes verpakt Op tijd geleverd

Goede duidelijke communicatie

Prettig

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Duidelijke foto ,s

Hartelijk bedankt voor deze positieve review en de feedback! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Geweldige service

Top bedrijf, ondanks dat mijn betaling nog niet goed was doorgekomen kreeg ik de producten de volgende dag in huis. Zelfs toen het de tweede keer met betalen weer niet was gelukt kreeg ik een vriendelijk mailtje. Ontzettend vriendelijk ook aan de telefoon!

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Goede prijs en snelle verzending

Via google shopping kwam ik op deze site. Artikel voor 15.00 u besteld en de volgdnde dag binnen. Prima

komen afspraken na

leveren volgens afspraak

Goede service en kwaliteit

Prima service. Een deel van mijn bestelling kon niet op tijd geleverd worden. Hierover ben ik goed geïnformeerd, zowel via de mail als telefonisch. Ik kon de aanschaf ongedaan maken of wachten. Ik besloot te wachten en een maand later ontving ik alsnog de gietijzeren schaal. De kwaliteit van de schaal, onderzetter en RVS koekenpan is erg goed. Veel beter dan ik had verwacht gezien de prijs! Kortom, HorecaRama is wat mij betreft een aanrader!

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Ik had pech met de levertijd van een deel van mijn bestelling.

Over HorecaRama BV

HorecaRama is dé online groothandel voor al uw horeca apparatuur en horeca benodigdheden met de laagste prijs garantie! Groot assortiment van koelkast, friteuse, snijplank tot lepel.