Goede en snelle service

Ik heb wel een tip: is het een idee, om de prijzen direct te geven inclusief BTW? Ik was lekker bezig met alles in te vullen en pas op het laatst zie ik als particulier besteller dat ik de BTW er nog bij moet betalen. Dan schrik je een beetje van de prijs en ga je twijfelen of ik het wel zal doen... Ook is het op de laatste pagina van het bestelformulier niet helemaal duidelijk, of ik nu de dekseltjes er wél bij besteld had, of nog niet. Ik moest terug naar het beginscherm om te zien, welke prijzen ik had aangeklikt. Pas toen zag ik dat de deksels al door me besteld waren. En als laatste: eigenlijk heb ik maar 50 bakjes nodig. Maar helaas bestaat die mogelijkheid niet... Maar: ik ben blij met de bakjes. Ozo!!

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? de mogelijkheid om 50 bakjes te bestellen. Duidelijker zichtbaar zijn op de laatste pagina van het invulformulier dat er ook dekseltjes zijn besteld.

Heel erg bedankt voor deze mooie review en de feedback! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Slecht

Bij het installeren van de vaatwasser heeft de monteur diverse fouten gemaakt .ook kon de monteur geen antwoord geven over de werking van de vaatwasser tussen 230v en 400volt .bij in gebruikname van de vaatwasser bleek er afvoerkanaal te lekken .De monteur is weggegaan met de mededeling dat hij geen tijd had om dit opgelopen en is weggegaan

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze review! Vervelend te vernemen dat de plaatsing niet naar wens is gegaan. Een van onze monteurs komt binnenkort bij u langs om alles nog eens na te kijken. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Alles op tijd.

De foto was niet duidelijk op het mes staat groot gedrukt comas ik heb dit liever niet, op de messen die ik heb staat het in klein gegraveerd en dat is wel mooier.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? De foto´s

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

top

nvt

grote keuze met advies

snelle levering voor de meeste artikelen goed advies ivm formaten enz

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Aanduiden wat bij derden besteld wordt

Positief

Zeer snelle levering en vriendelijke en reactieve service na verkoop

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? in een snellere fase aangeven wanneer een product niet meer in voorraad is

Prijs/kwaliteit verhouding is top en zeer snelle levering

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Alles op tijd en perfecte staat

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Niets

Bestellen gaat makkelijk

Jammer dat een kleine bestelling in 2 zendingen, een dag na elkaar wordt bezorgd. Kan volgens mij efficienter.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Snelle en vlotte levering Product vodoet aan beschrijving zoals is aangegeven

• Communicatie N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Ga zo door, heel goed

We hebben een ijsmachine gekocht. We hadden wat vragen gesteld via de app en super antwoord gekregen. Na de bestelling werden we nog gebeld met wat verdere informatie waar we misschien geen rekening mee hadden gehouden. Allemaal even vriendelijk en behulpzaam..

heel goede service

heel snelle levering

correct

correct

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? ??

Een hele goede service

Een hele goede service. Goede informatie en het zoeken naar het juiste produkt.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Goede service en vlotte levering.

Vlotte afhandeling van mijn bestelling.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

product ziet er prima uit

Product prima, Snel geleverd!!

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? misschien voorraad beheer (product wat ik bestelde was precies genoeg op voorraad

Beste Marcel, Hartelijk dank voor de beoordeling! U heeft de bestelling bij ons geplaatst op 22 september, wij hebben deze diezelfde dag nog verstuurd met PostNL en volgens de tracking is het pakket vervolgens op 23 september bij u geleverd. Wij begrijpen niet waar de 1,5 maand levertijd die u aangeeft vandaan komt? Met vriendelijke groet, Team HorecaRama

artikel is volledig naar verwachting

positief

snel geleverd, goed product

Degelijke voorspoeldouche, goed monteerbaar en de klant is tevreden. Ik ben er blij mee!

• Communicatie N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? een vergelijk optie tussen producten

Doen wat ze beloven!

Fijn contact en goed geholpen.

Nvt

doe zo verder

Produkt zoals omschreven, correcte levering, kortom een aanrader

Prima service snelle levering

Prima service snelle levering

Product goed. Levering te laat

Ga het product helaas terugsturen omdat het te laat arriveerde. Besteld op zondag met een aangegeven bezorgtijd van 1-2 dagen. Pas op donderdag ontvangen en op een drukke straat in Amsterdam neergezet zonder te vragen, terwijl er gewoon iemand bij de receptie zat. Product is precies waar ik naar zocht, maar had al een andere gekocht omdat deze te laat kwam.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Bezorging op tijd en goed

Heel erg bedankt voor deze review en de feedback! Onze excuses dat de bestelling twee dagen later pas arriveerde, dit is uiteraard niet de bedoeling. De zending is geretourneerd en uw aankoopbedrag is gecrediteerd. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Kan iets beter

Als een pakketje moet worden gesplitst om welke reden dan ook meld het dan even via mail of een belletje mensen maken zich zorgen of het wel goed is besteld

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze review en de feedback! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Over HorecaRama BV

HorecaRama is dé online en offline groothandel voor al uw horeca apparatuur en horeca benodigdheden met scherpe prijzen en hoogstaande service! Groot assortiment van koelkast, friteuse, snijplank tot lepel.