snel geleverd, goed product

Degelijke voorspoeldouche, goed monteerbaar en de klant is tevreden. Ik ben er blij mee!

• Communicatie N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? een vergelijk optie tussen producten

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Doen wat ze beloven!

Fijn contact en goed geholpen.

Nvt

doe zo verder

Produkt zoals omschreven, correcte levering, kortom een aanrader

Prima service snelle levering

Prima service snelle levering

Product goed. Levering te laat

Ga het product helaas terugsturen omdat het te laat arriveerde. Besteld op zondag met een aangegeven bezorgtijd van 1-2 dagen. Pas op donderdag ontvangen en op een drukke straat in Amsterdam neergezet zonder te vragen, terwijl er gewoon iemand bij de receptie zat. Product is precies waar ik naar zocht, maar had al een andere gekocht omdat deze te laat kwam.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Bezorging op tijd en goed

Heel erg bedankt voor deze review en de feedback! Onze excuses dat de bestelling twee dagen later pas arriveerde, dit is uiteraard niet de bedoeling. De zending is geretourneerd en uw aankoopbedrag is gecrediteerd. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Kan iets beter

Als een pakketje moet worden gesplitst om welke reden dan ook meld het dan even via mail of een belletje mensen maken zich zorgen of het wel goed is besteld

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze review en de feedback! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

goed advies met vriendelijk klantcontact

Ik had professionele apparatuur nodig en HorecaRama stond op alle gebieden klaar voor mij met goed advies en een vriendelijke klanten service.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? merken iets beter filteren, en mogelijk bouwtekeningen van apparatuur

Heel erg bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Goede opvolging, late levering

Klantendienst volgde mijn bestelling zeer goed op. Vriendelijke dienstverlening. De levering zelf werd tot 3x uitgesteld.

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Correcte levertijden aangeven (3 weken ipv 3 dagen)

Heel erg bedankt voor deze positieve review en de feedback! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Prima service!

Goed advies aan de telefoon, en snelle levering waarbij het geen probleem was dat het afleveradres nog even aangepast moest worden vanwege sluiting van ons kantoor op de geplande datum, en dat terwijl de spullen al klaar stonden voor verzending. En bij het openen van het pakketje werd ik ook nog een verrast met wat leuke attenties!

ok

ok

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Perfecte communicatie en service!

Zeer fijn bedrijf

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Goede en snelle levering van het bestelde product.

Na het bestellen van de percolator werd m'n geduld niet echt op de proef gesteld. De percolator was een dag later al binnen.

Goed geleverd

Mijn bestelling kwam zoals was afgesproken. De zending was goed en stevig verpakt.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Snelle levering van de goederen

Klopt niet volgens plaatje

Beste We hebben het weer terug gestuurd , past niet Heel jammer hopelijk kunnen we een andere bestellen maar eerst het geld terug storten Vriendelijk groet Henk

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze review en de feedback! Jammer dat de blenderkan niet op de blender paste. Wij hebben deze in goede orde retour ontvangen en uw aankoopbedrag is gecrediteerd. Inmiddels is er een ander model blenderkan besteld en geleverd. Veel plezier met de blender! Met vriendelijke groet, HorecaRama

Tramontina bestek set

Mooie Tramontina Gaucho bestek set binnen 4 dagen geleverd, welke voldoet aan mijn verwachting

Pakket is niet geleverd

Eerst zou de betaling niet goed gegaan zijn waardoor ik een aantal dagen later alsnog opnieuw moest betalen. Vervolgens wordt het pakket snel opgestuurd. Ik zit de hele middag thuis te wachten. Het pakket kon tussen 14:20 en 18:20 komen. Vervolgens kijk ik rond half 6 staat er ineens pakket retour afzender, gegevens kloppen niet ????? Ik had het bestelde artikel zaterdag echt nodig! Helaas heb ik dus een andere oplossing moeten zoeken. Het bestelde artikel hoeft voor mij dan ook niet meer geleverd te worden.

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Heel erg bedankt voor deze review! Helaas is tijdens het verwerken van de bestelling het adres niet gecontroleerd. Uw straatnaam was te lang om digitaal te verwerken voor de betreffende vervoerder. Hierdoor kon het pakket niet worden geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Uw bestelling is uiteraard geannuleerd en het aankoopbedrag is teruggestort. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Goede communicatie en komen afspreken na!!!

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Goed product voor weinig geld, hoge verzendkosten

Goed product voor weinig geld Snel verzonden en ontvangen Hoge verzendkosten

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Verzendkosten zijn hoog

netjes en alles mooi verpakt en op tijd geleverd

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

De service was goed alleen de gastronorm bakken hadden allerlei vlekken

De website werkt prettig en de levering was snel. De Gastronormbakken (Budget) die ik had besteld hadden allerlei soorten vlekken, alsof ze al een keer door iemand waren gebruikt. Ik heb het goed schoongemaakt en gebruik het nu met veel plezier.

• Communicatie N.v.t.
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? Misschien iets meer informatie over de afmetingen van de gastronormbakken en deksels.

Heel erg bedankt voor deze review en de feedback! De gastronormbakken zijn gegarandeerd nieuw, het kan zijn dat ze wat stoffig zijn geworden in ons magazijn of vinger afdrukken hebben door het inpakken. In ieder geval excuses voor het ongemak en het extra schoonmaken. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, HorecaRama

Gemakkelijk

Gemakkelijk bestellen snelle levering

• Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? N.v.t.

Goed verpakt en de juiste dag

prima afhandeling

nvt

• Communicatie
  • Wat kan er verbeterd worden aan onze webshop? beter verpakken

Reitdiep 4 3077AZ Rotterdam

010-7852046

Over HorecaRama BV

HorecaRama is dé online en offline groothandel voor al uw horeca apparatuur en horeca benodigdheden met scherpe prijzen en hoogstaande service! Groot assortiment van koelkast, friteuse, snijplank tot lepel.