Top snel geleverd

Goede kwaliteit

Niet goed

Goekoop product snel stuk en slecht sluitbaar!

Response from the business owner

Beste Patricia, Vervelend om dit te lezen. Gelukkig horen we dit nooit, maar wellicht is er een fout in de productie gemaakt. Helaas hebben we geen reactie gehad van je over dit probleem, dan hadden we je een nieuwe filter kunnen opsturen! We zullen intern kijken of er meer filters zijn met dit probleem. Dank voor je feedback.

Scherpste prijs en snel in huis!

Scherpste prijs en snel in huis!

Response from the business owner

Beste Rea, Dank voor uw beoordeling! Excuus voor het ongemak. Wij zullen kijken wat we kunnen verbeteren.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Overzichtelijke site, snelle levering.

Pluspunten

Response from the business owner

Dank voor uw review. Het klopt inderdaad dat we de verzendingen momenteel op deze manier doen. Binnenkort gaan we dit weer zelf doen. We zullen trachten dit duidelijker aan te geven.

Response from the business owner

Dank voor uw positieve review. Wij zorgen dat kwaliteit van onze filters altijd goed zijn. Mocht u twijfelen horen we graag wat u precies bedoelt.

Response from the business owner

Dank voor uw review, tot een volgende keer!

Response from the business owner

Dank voor uw reactie. We hebben de foutjes opgelost!

Response from the business owner

Dank voor uw positieve reactie. We zien u graag terug.

Response from the business owner

Dank voor uw reactie. We doen ons uiterste best de filters goed te verpakken. Sorry dat dit deze keer niet is gelukt. Helaas kan het voorkomen dat er met verzenden wat ruw wordt omgegaan met de producten.

Response from the business owner

Vanwege feestdagen wat later bezorgd dan we gewend zijn! Product is wel geleverd, klant is tevreden.

About BO filters

Kwaliteit WTW Filters online tegen de scherpste prijs! Heb je WTW filters nodig? Bij ons kun je je filters heel eenvoudig online bestellen via onze webshop. Wij leveren de meest voorkomende filters al binnen enkele dagen! Onze WTW filters halen minstens 80 tot 90% van de vervuilende deeltjes uit de lucht. Dit heeft een directe invloed op de luchtkwaliteit in je huis en daarmee op het welbevinden van jou als bewoner. Om een goede werking van je WTW-systeem te garanderen en een gezond binnenklimaat te creëren moet elk filter 2x per jaar vervangen worden.