Prima geholpen.

Vandaag Bjord van Amersfoord aan de telefoon gehad,helaas kon hij niet veel voor me doen,omdat hij heeft geconstateerd dat mn harde schijf versleten is...maar ik mag wel zeggen dat hij nog wel heeft gekeken wat voor mij de beste laptop zou kunnen zijn..en dat hij ook bereid is om die te installeren mocht ik een nieuwe gaan kopen...dus ja..ik ben voor de eerste keer gebruikmakend van de organisatie computerstudent zeer tevreden over Bjorn.

Overzetten gegevens van Imac naar MacBook

Overzetten gegevens van iMac naar MacBook en goed inregelen van de iCloud is een langdurig en dus kostbaar proces gebleken. Het heeft 3 bezoeken gekost en ruim 150,-. Ik had graag van te voren een kosten opgave/plan gehad. Achteraf tevreden hoe het nu is geregeld.

Ik wil Finn hartelijk bedanken voor de fantastische hulp die hij mij heeft gegeven. Hij was heel erg aardig en legde alles precies uit wat hij aan het doen was. Ik ben zeker van plan als er weer iets is hem te vragen en beveel hem zeker aan.

Beste Nel, wat leuk om te horen dat u zo goed geholpen bent door Finn. Hij komt u graag nog eens helpen! Vriendelijke groeten van Uw Computerstudent

Hoi Daan, hartstikke bedankt! Ik ben super blij met mijn werkplek nu.

Beste Ingrid, wat fijn om te horen dat u er blij mee bent. Bedankt voor deze mooie beoordeling. Mocht u in de toekomst hulp nodig hebben, staat Daan voor u klaar. Hele fijne dag vandaag!

in een woord helemaal geweldig!

Hallo computerstudent Daan, wij hadden een uitstekende hulp van Daan die ons uit de problemen geholpen heeft met de pop ups en nodeloze advertenties die alsmaar op het scherm verschenen. verder hadden we nog een paar voor ons belangrijke vragen en alles was heel snel opgelost op een klantvriendelijke en fijne manier door hem al met al wij waren blij met Daan. een dikke pluim!

Goedemiddag meneer van Iersel. Ontzettend bedankt voor de pluim! Mocht u weer eens hulp nodig hebben, staat Daan of één van de andere slimme studenten voor u klaar. Fijne dag!

prima service

Een hele goede ervaring met Jordy. Eerlijk en deskundig.

Beste Marsha, Bedankt voor uw review en wat fijn om te horen dat u goed geholpen bent! Jordy komt u graag nog eens helpen. Vriendelijke groeten van Uw Computerstudent

Nooit meer.

Ik had problemen met mijn mail en one drive. Na bezoek van de computerstudent zou het opgelost zijn wat niet het geval was. Opnieuw contact met hem opgenomen en hij zou met mede studenten overleggen hoe dit op te lossen. Vervolgens niks meer gehoord van hem. Inmiddels had ik na veel zoeken op internet zelf het probleem verholpen. Een mail gestuurd naar uw computerstudent leverde het antwoord op dat hij het vergeten was. Ik kreeg voor het bedrag dat ik betaald had een tegoed bon voor een jaar. Na 3 x aangegeven te hebben dat ik liever mijn geld terug had omdat ik niet weet of ik in een jaar nog gebruik zal maken van ze wacht ik nu nog op antwoord van ze

Beste Eddy, U heeft het niet getroffen! Dit is absoluut niet hoe wij normaal gesproken te werk gaan. Nogmaals onze excuses hiervoor. We hebben u een tegoedbon aangeboden omdat we u graag onze goede service laten ervaren. Geeft u ons nog een kans? En laat u het ons even weten als de tegoedbon ongebruikt dreigt te verlopen? Uiteraard willen we u niet met lege handen achterlaten. Vriendelijke groet en hopelijk tot ziens, het team van Uw Computerstudent

Perfect geholpen

na vervanging van de harde schijf waren enkele progamma's verdwenen, via Hulp op Afstand heeft Bjord van Amersvoort van Uw Computerstudent mij enorm geholpen , na enige vragen aan mij , heeft hij deze progamma's weer opnieuw geïnstalleerd, en mij uitleg gegeven hierover omdat er iets was veranderd hierin. duidelijk en begrijpelijk . als ik weer een probleem heb weet ik hem te vinden ..

goed en snel

hij is correct, vriendelijk en begrijpt meteen wat onze problemen zijn. wij zijn zéér tevreden!!

beleefd en correcte student die ook deskundig is

Ik ben tevreden over de hulp die ik nodig had voor mijn printer en Laptop

punctueel, zeer kundig, goede uitleg en prettig in de omgang.

binnen een uur ál onze computer, TV en mobiel problemen opgelost.

snel correct kundig

Heel prettig persoon. Werkt rustig en laat goed zien wat er gedaan wordt en bespreekt vooraf hoe en wat. Heeft zeer uitgebreide en goede kennis van computers en programma's

Student heeft voldoende kennis.

Doel was wachtwoord uitschakelen in outlook. Tijdens de aanwezigheid van de student liep alles op rolletjes. Geen problemen meer om outlook zonder wachtwoord op te starten. Jammer de dag daaropvolgend opnieuw wachtwoord invoeren en OneDrive start niet meer automatische op. Skype moest ook weer opnieuw geactiveerd worden.

probleem snel en deskundig opgelost

snel en effectief

Snel, beleefd en vriendelijk

Als het weer eens nodig is, is Timo van harte welkom hier.

Pepijn is uiterst aangenaam en deskundig.

Daarmee alles gezegd. Het is altijd zeker dat wanneer Pepijn er aan komt de probleempjes worden opgelost. Komt exact op tijd en is een bijzonder prettig persoon.

Eindelijk werkt mij ln headset goed!

Jordy was precies op tijd, vriendelijk en heeft gezorgd dat ik op 2 computers met mijn headset kan werken. Eindelijk de Italiaanse inspreekopdracht kunnen maken.

Nooit een pizza gezien! Waardeloos

Ik had laatst pizza besteld via hun maaltijdbezorgservice. Zie ook https://uwcomputerstudent.nl/blog/uw-computerstudent-maaltijdservice/. Mijn aanvraag werd gewoon verwijderd. Geen vraag, geen e-mail. Niks. En ik maar wachten. Tot op de dag van vandaag nooit een pizza gezien! Ik kwam om van de honger, was er chagrijnig door en daardoor liep de nieuwe Tinder-date ook nog eens helemaal mis. In een woord: waardeloos.

Beste Walter, Zoals u kunt verwachten van Uw Computerstudent, bezorgen wij geen pizza's. Wij bieden computerhulp aan huis en op afstand. Dit geven we duidelijk aan op onze website, bij het afspraak maken-formulier en in de mails die u ontvangen heeft na het invullen van dit formulier. Nergens op onze website staat dat wij pizza bezorgen. De pagina waar u het over heeft was een zeer geslaagde 1 april grap uit 2019, mijn excuses dat hier verwarring over is ontstaan. Jammer om te horen dat u een Tinder-date heeft mis gelopen doordat u pizza bestelde bij een computerbedrijf. Mocht u een keer computerhulp, tablethulp, hulp bij uw smartphone of computerles willen dan helpen we u graag en zullen we een pizza meenemen. Met vriendelijke groet, Angie van Uw Computerstudent

Helder en duidelijk.

uitstekend

door Foezeil Jahangier goed geholpen

Alleen maar goede ervaringen en Pepijn is vriendelijk en service gericht.

Snel en deskundig geholpen

Deskundig geholpen

Timo kwam op de afgesproken tijd bij mij. Hij was op de hoogte van het computerprobleem en ging meteen aande slag. Hij had voorwerk gedaan zodat het probleem snel verholpen was. Op mijn vraag de computer bij het opstarten sneller te maken ging hij in. Het is een rustige en deskundige jongen die mij in ieder geval enorm geholpen heeft.

Mijn computer zag mijn printer niet.

Carlos is altijd op tijd! Na een uur keihard werken was het opgelost. (maar hij was opgewekt! Carlos is een echte vakman! Met vriendelijke groet,Johan .

Keurig op de afgesproken tijd aanwezig en alle problemen waren keurig opgelost. Ook nog een aantal tips gekregen die meteen zijn toegepast. Duidelijk een kundig iemand. Als hij niet het antwoord paraat had wist hij zijn weg op internet om het antwoord snel te vinden.