Goede vriendelijk én adequate hulp. Ideaal hulp op afstand.

Ik had zelf bij installatie Windows 10 iets helemaal verknald. Op zondag en maandag op afstand, (ivm Corona) telefonisch en met Anydesk (via een remote programma nemen ze je muis tijdelijk over), helemaal geholpen! Ga niet te lang zelf lopen rotzooien en laat je helpen door gemotiveerde studenten. Afspraak maken op de website is heel erg makkelijk en snel. Na afloop betaald via IDeal. No cure no pay. Voor de 9 euro per kwartier het geld waard. Zeker in deze nare Coronatijd een uitkomst als je thuis moet werken en je komt er even niet uit. Dus niet te lang nadenken. Doen.

Stellen niet alles in zoals het hoort

Zouden de scanner instellen, niet gedaan of heel slecht.

Snel en efficiënt geholpen op prettige .anier

Snel afspraak gemaakt en 2 dagen later al geholpen op afstand wat op rustige en prettige manier uitgevoerd werd.

Uitstekende hulp

Mijn ervaring met Daan 't Hart is uitstekend. Vakkundig, sNel en vriendelijk. Altijd oproepbaar. Kortom:top !

zeer tevreden over de hulpvraag

macbook deed niets meer ,maar door Bjorn vriendelijk en deskundig geholpen ,en alles werkt weer perfect mijn dank hier voor Jos Coolen

Ignas is zeer kundig, correct en vriendelijk!

Ik ben zeer tevreden over hoe Ignas ons geholpen heeft.

Bjord was zeer duidelijk ik, rustig en leidde me zonder problemen naar de oplossing...top gedaan en zeker aan te bevelen...

Behulpzaam, vakkundig en duidelijk

Bjord van Amersfoort heeft mij uitstekend geholpen met een gigantisch probleem op de pc. Hij was zeer vakkundig, duidelijk en bleef rustig onder alle omstandigheden. TOP gast!

zeer enthousiast

Bjord van Amersvoort begreep mijn problemen, en loodste mij in sneltreinvaart daar doorheen . Ik zal daar zeker meer gebruik van gaan maken !

Marco was rustig, duidelijk, vlot en behulpzaam. Probleem binnen no-time opgelost. Ook betrouwbaar, belde precies op aangegeven tijdstip. Daar wordt je blij van ;-)

Prima gedaan Gideon.

Een positieve jongeman die mijn computerproblemen netjes heeft opgelost.

vriendelijk en ter zake kundig

zoals hierboven gezegd

Heel prettige uitleg.

Jesse, heeft mij de eerste stappen op mijn smartfoon goed uitgelegd. Kan nu zelf even verder met het apparaat, spaar vragen op voor 2e sessie, als ik zelf wat verder ben met de bediening van de smartfoon.

Nette bekwame kerel

probleem in no time opgelost

Kundig en correct

Heel prettig om je problemen te bespreken en snel opgeloste te zien

Aardig, efficiënt, alle problemen die ik had zijn opgelost. Hoop voorlopig geen probleem te hebben, maar doet zich weer iets voor, dan kom ik gelijk terug!!!

Vriendelijk correct en kundig

Alles snel geregeld

Probleem - al mn contacten verwijderd... - opgelost!

Vincent ging doodkalm aan de gang en haalde in een uurtje mijn totale contactenbestand weer terug. Het duurde - ivm zijn school - 1,5 week voor hij kon komen, maar dat was het zeker waard!

zeer ervaren en beleeft

Jordy heeft mij uitstekend geholpen met het instaleren van mijn laptop en het overbrengen van bestanden van computer naar laptop. is erg vriendelijk en beleeft

Zeer tevreden over mijn Computerstudent

Wesley Roverts heeft mij op een zeer kundig en vakbekwame wijze geholpen bij de aankoop en installatie van mijn nieuwe PC.

Geweldig geholpen

Sebastiaan is een bijzonder aardige en vaardige student. Mijn printerprobleem heeft hij na enig zoeken perfect kunnen verhelpen. Ik ben zeer content en zeer tevreden!

Een verbetering met de vorige student

Marco is doelgerichter bezig. Dat zag ik aan zijn werken. De vorige werkte met steeds uitproberen en dat was niet te volgen.

Geen enkele reactie

Ik heb 4 maal gebeld, best een grote klus (voor mijn werk) voorgelegd, Zou worden teruggebeld voor de afdeling planning. Na een 4e keer bellen blijkt er 1 persoon op deze 'afdeling' te werken, die er niet is. Laat dan maar!

Aardige jongen met genoeg ervaring.

Op alle vragen een goed antwoord of advies.

Een aardige jongen en heeft zijn werk prima gedaan