de jongeman luisterde goed naar onze wensen!

Erg tevreden over deze jongeman. Was beleefd en netjes. Onze computer is weer up to date dankzij zijn kundigheid. Wij zouden hem zeker aanbevelen aan vrienden. vr gr fam. Monteau

Zeer positief!

Ben zeer tevreden over Timo die twee keer is geweest en mij uitstekend heeft geholpen met het installeren van mijn nieuwe laptop. Als ik weer hulp nodig heb neem ik zeker contact met jullie op. Complimenten!

Top. 10+

Adequaat, communicatief, vakkundig. Ik raad coen hezemans zeker aan

fijne accurate hulp

grote gerusstelling van de hulp die wij nodig hebben met onze computer.

Afspraken en beloftes worden niet uitgevoerd.

Op zaterdag 4 jan. heeft student Breemhaar getracht mijn probleem te verhelpen, na 3 kwartier kwam hij tot de conclusie dat er iemand die meer ervaring heeft met het NAS systeem mij moet bellen. Hij zou hiervoor zorgen. Maandag en dinsdag heb ik Computerstudent gebeld wanneer dit zal gebeuren. Ondanks beloftes heb ik nog steeds niets vernomen. Uit coulance heb ik Breemhaar € 27,- betaald, ondanks het feit dat ik niet geholpen ben. Had ik beter niet kunnen doen. Waardeloze service achteraf. Met groeten, Rein Bollen Felix Ruttenlaan 7 6132CV Sittard 06-5323 6471 info@fotoreinbollen.nl

Ben uiterst tevreden met zijn hulp

Hulp gekregen van Bjord van Amersfoort. Deskundig, snel en heel vriendelijke student. Zal zeker indien nodig opnieuw zijn hulp inroepen. Toppie!!

Rick heeft mij duidelijk geholpen en vooral duidelijk voorgelicht

Rick kwam op de afgesproken tijd en begreep mijn probleem direct. Hij heeft mij gericht geholpen en geïnformeerd. Daardoor begreep ik de beperkingen van mijn computer beter.

Een heel goede ervaring...

De student kwam voor mijn printer, waar ik een probleem mee had, maar was vanzelf opgelost....ben toen wel heel goed met andere vraagstukken geholpen..... neem zeker weer kontakt op bij een eventueel volgend probleem.....

aardig en zeer kundig

Heb nog een oude comp. met windows 7. ik dacht een nieuwe aan te moeten schaffen om windows 10 te installeren . Dankzij Tom was ik een tientje kwijt aan een usb stick,een een paar tientjes aan arbeid. mijn oude laptop draait weer voorbeeldig dankzij het vakmanschap van Tom.

Stijn heeft mijn nieuwe laptop geinstalleerd tot mijn volle tevredenheid

Stijn kwam op mij rustig en efficient over ,en geeft goede uitleg Heeft zijn werk prima uitgevoerd voor herhaling vatbaar als ik weer hulp nodig heb

In een woord: Super!!!!

Lieve, gezellige en aardige Carlos. Bedankt dat je mijn PC weer in orde hebt gemaakt met Windows 10. Heb gedacht dat het met mijn oude pc nooit zou lukken maar zie daar.... Gelukt.! Ben er ontzettend blij mee.Je had maar een half woord nodig en je wist direct wat ik bedoelde. TOP of the TOPS! Nogmaals dank.

Zeer correct geholpen met mijn problemen. is aan te bevelen!

Zie hierboven.

Aardig en rustige jongen.

Goed geholpen en alles netjes terug gezet. Dank je wel.

Ik ben geweldig geholpen door Damian. Is rustig, luistert goed, neemt alle tijd. Beschikt over veel kennis en kunde. Netjes en beleefd. Mijn computer werkt weer top.

Coen heeft mij enorm goed geholpen, dank je wel.

Een heel goede ervaring.

Tot nu toe waardeloos

Hallo, Mijn naam is toon van hoek,en ben al vanaf afgelopen vrijdag bezig met te bellen om een afspraak met een. computerhulp aan huis te maken tot op heden geen respons. En ze zeggen dat ze blij zijn dat wij hun bellen,nou dat is te merken. Goedemiddag.

Mijn problemen werden op een prettige- en deskundige manier opgelost.

Ik had problemen met mijn email en met mijn langzaam opstartende iMac. De pc werkt thans weer als vanouds en daar ben ik bijzonder blij mee. Email berichten komen weer normaal binnen en de verzending van mijn emails gaat ook weer prima.

Uitstekend luisterend oor, goed inzicht, zeer hulpbereid en hulpvaardig, gedegen kennis.

Vincent heeft ons UITSTEKEND geholpen. Een topper.

Prima geholpen. Printer doet het weer.

Ramon Blok Heeft voor mij onnavolgbare handelingen verricht om de verbinding tussen pc en de printer te herstellen. Ik kan weer printen.

Snel langs gekomen en probleem naar wens opgelost.

deskundig en vriendelijk

Uiterst vriendelijke jongeman, die weet waar hij het over heeft. Neemt de tijd om alles uit te leggen.

Vriendelijk en snel

Prima en duidelijk,

nooit wat gehoord van de student ondanks reminders; waardeloos

ik kreeg een student toegewezen, hij zou contact opnemen. ondanks reminders nooit wat gehoord

Goed en snel met kennis van zaken

Na twee weken zelf klungelen waarbij ik er niet uit kwam Computerstudent ingeschakeld. Goed geholpen met een duidelijke uitleg wat de student (Tim) aan het doen was. Grandioos.

Hele goede ervaring

Brandon is een hele aardige jongen die vlg mij heel veel weet en kan .en mij goed geholpen heeft. Fijn te weten dat je maar hoeft te bellen en hulp is nabij indien nodig.