Super gehopen door vriendelijk jongen niets was te veel en snel probleem verhopen zeker aan te bevelen toppie

Goede en snelle hulp

Goede service en de student heeft de problemen altijd snel en goed opgelost. Kan het zeker aanraden. Geholpen door Damian den Ouden.

Deskundig en aardig

Computerstudent was slim, bescheiden en aardig.

Zeer goede vakman.

Duidelijke afspraken, Marcel die mij geholpen heeft is zeer goed met zijn vak bezig, zeer duidelijk met het geen hij ging doen en alles in overleg. De computer functioneert weer fantastisch.

Vriendelijke slimme jongen

Nemo heeft me heel goed geholpen. Printer en computer werkt weer perfect. Ben zo blij dat ik dit hebt gedaan. Wat een vriendelijke, rustige maar slimme jongen. Mocht ik weer hulp nodig hebben dan weet ik waar ik moet zijn. Heel erg aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig, duidelijk en vriendelijk geholpen

De problemen en goed opgelost, ik ben zelf onervaren dus reuzeblij met deze goede hulp

aardig, kennis van zaken

hetgeen ik gevraagd had werd snel en vakkundig uitgevoerd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

kennis van zaken en geduldig

Jongeman, Jonas, nam de tijd om dingen uit te zoeken. Wist waar hij mee bezig was, wat hij moest doen en had eigen materiaal bij zich om de wifi (die het niet deed) te omzeilen. Hij was geduldig en legde uit wat hij deed.

3 sterren

Top jongeman 16 jaar.Hij heeft mij aardig op weg geholpen, Hij heb min uiterste best gedaan,maar ik bleef zitten met engels op mijn computer en was mijn E-mail kwijt in Windows 7 en dat alles nog niet helemaal in order was,wil ik nog steeds even kijken wat er allemaal binnen is gekomen,voor ik mijn oude computer weg gooi Maar voor de rest lof,als hij niet langs was gekomen was ik niet zo ver gekomen. De afspraak op de eerste dag,niemand gezien, Dus al met al heb ik nog iets tegoed,Ik ben er de hele dag voor thuis gebleven.

Betrouwbaar, veel doorzettingsvermogen, proffesioneel

Goed georganiseerd, snelle service,

zeer positief

kennis van zaken en helder en met inlevingsvermogen uitgelegd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Komen afspraken na en de student die geweest is was uiterst vriendelijk en bekwaam

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel vriendelijk en verstand van zaken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie en een mooie prijs

Geen idee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle afspraak. Goed georganiseerd, duidelijkhed. Ik Ben zeer tevredrn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed gestructureerd

Sneller tot een afspraak komen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik was blij verrast met de computerstudent Loes. Zij was erg kundig, geduldig en uiterst vriendelijk. Mocht het nodig zijn, is het voor herhaling vatbaar.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geregeld. Goed gehandeld. Tevreden klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Computerstudent Tijmen heeft mij 2 keer geassisteerd. Ik ben een seniordame, die behalve goede hulp, ook goede uitleg nodig heeft. Dat heeft deze student goed gedaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

beleefde en aardige jonge vent, vingervlug op de computer, was voorbereid en had het probleem snel verholpen..top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle, vriendelijke service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Uw Computerstudent

Filter op Taal