Gezellig punctueel en deskundig

Zie boven

behulpzaam

een goede student en doet wat vraagt

Matthijs is bijzonder behulpzaam

Matthijs heeft voor alles een snelle oplossing en geeft goed advies. Hij weet veel en kan het ook goed uitleggen. In een uurtje zijn alle problemen, die ik heb, weer opgelost. Daar ben ik heel blij mee.

zeer tevreden

de student heeft mij geweldig geholpen.

Mijn ervaring heel goed.

Mijn ervaring is vanaf het begin tot heden heel goed met de computer student. Snelle reactie komt afspraak na en op tijd. Geduldig en behulpzaam goede uitleg.

vriendelijk, duidelijk en neemt alle tijd.

Hadden al ervaring met een student van uw organisatie, dus de keuze was niet zo moeilijk.

prima /duidelijk/correct gedrag/erg vriendelijk

eerste keer dat ik dit doe krijgt zeker een vervolg liefst dezelfde nl Andreas

SUPER !

Snel & vakkundig !

Blij mee!

Hulp op afstand, snel geregeld. In een half uurtje geregeld wat mij anders een hele middag (of langer) gedoe en frustratie had opgeleverd.

supervriendelijk en vaardig

Heel vriendelijk, denkt mee, is niet te beroerd om extra mee te kijken

Ben heel fijn geholpen

De studente heeft de printer weer aan de praat gekregen, de computer opgeschoond en nieuwe software geplaatst. Ze was heel duidelijk en dat is voor een digibeet wel erg prettig.

Accuraat handelend!

Keurige jongen en lekker vlot handeland. Ik word er blij van om zulke beschaafde leuke jongelui over de vloer te krijgen die in mum van tijd zoveel voor je kunnen beteken/oplossen!

Uitstekent

Hij luistert goed en legt het heel goed uit. Hij neemt de tijd voor ons. Hij heeft heel veel verstand van computers. Hartelijk dank hiervoor!

zeer tevreden

nvt

APK uitgevoerd en Windows geïnstalleerd, problemen met mail opgelost! Dit allemaal binnen één uurtje. Nadat hij vertrokken was en Windows installatie was nog bezig met een update, bij het opnieuw opstarten kwam er een melding van Classic Shell waarvan ik niet wist wat ik er mee moest doen, deze link direct doorgestuurd naar Computerstudent Daan en binnen half uur was hij weer terug om het op te lossen. Dit is zo adequaat en geweldig gereageerd. Alle lof hiervoor.

Snel en uitstekend opgelost

Deze medewerker mag weer terugkomen als ik een probleem heb.

Deskundig en eerlijk

Had al snel door dat her gewenste resultaat niet was te bereiken, en dat mijn laptop was verouderd. Kreeg hierna advies en uitleg waar ik op moest letten bij een nieuw laptop.

Vriendelijke, deskundige en correcte man

oke

Jonatan Kleingeld is een rustig en ontspannen persoon. Spontaan en duidelijk met zijn uitleg. Bovendien had hij zijn "huiswerk" gedaan. Het is alleen jammer dat hij eigenlijk een beetje te ver woont. Afstand Oegstgeest-Leidschendam op de brommer is te veel

Riemer was top!

Bekwaam, snel en aardig.

Snelle goede hulp

Snelle en goede leuke hulp

perfect

een keurig beleeft jonge man, heel erg kundig, verstand van zaken en nog meer. Bedank Lucas.

Was zijn eerste keer zeer slecht 3 uur beziggeweest

Wel volle prijs betalen zou terug komen hebben contact opgenomen word niet op gereageerd

Wat geleerd.

Heb wat geleerd en mijn computer is weer bijgewerkt.

Zeer prettig

Zeer behulpzaam