Perfect geholpen

na vervanging van de harde schijf waren enkele progamma's verdwenen, via Hulp op Afstand heeft Bjord van Amersvoort van Uw Computerstudent mij enorm geholpen , na enige vragen aan mij , heeft hij deze progamma's weer opnieuw geïnstalleerd, en mij uitleg gegeven hierover omdat er iets was veranderd hierin. duidelijk en begrijpelijk . als ik weer een probleem heb weet ik hem te vinden ..

goed en snel

hij is correct, vriendelijk en begrijpt meteen wat onze problemen zijn. wij zijn zéér tevreden!!

beleefd en correcte student die ook deskundig is

Ik ben tevreden over de hulp die ik nodig had voor mijn printer en Laptop

punctueel, zeer kundig, goede uitleg en prettig in de omgang.

binnen een uur ál onze computer, TV en mobiel problemen opgelost.

snel correct kundig

Heel prettig persoon. Werkt rustig en laat goed zien wat er gedaan wordt en bespreekt vooraf hoe en wat. Heeft zeer uitgebreide en goede kennis van computers en programma's

Student heeft voldoende kennis.

Doel was wachtwoord uitschakelen in outlook. Tijdens de aanwezigheid van de student liep alles op rolletjes. Geen problemen meer om outlook zonder wachtwoord op te starten. Jammer de dag daaropvolgend opnieuw wachtwoord invoeren en OneDrive start niet meer automatische op. Skype moest ook weer opnieuw geactiveerd worden.

probleem snel en deskundig opgelost

snel en effectief

Snel, beleefd en vriendelijk

Als het weer eens nodig is, is Timo van harte welkom hier.

Pepijn is uiterst aangenaam en deskundig.

Daarmee alles gezegd. Het is altijd zeker dat wanneer Pepijn er aan komt de probleempjes worden opgelost. Komt exact op tijd en is een bijzonder prettig persoon.

Eindelijk werkt mij ln headset goed!

Jordy was precies op tijd, vriendelijk en heeft gezorgd dat ik op 2 computers met mijn headset kan werken. Eindelijk de Italiaanse inspreekopdracht kunnen maken.

Nooit een pizza gezien! Waardeloos

Ik had laatst pizza besteld via hun maaltijdbezorgservice. Zie ook https://uwcomputerstudent.nl/blog/uw-computerstudent-maaltijdservice/. Mijn aanvraag werd gewoon verwijderd. Geen vraag, geen e-mail. Niks. En ik maar wachten. Tot op de dag van vandaag nooit een pizza gezien! Ik kwam om van de honger, was er chagrijnig door en daardoor liep de nieuwe Tinder-date ook nog eens helemaal mis. In een woord: waardeloos.

Beste Walter, Zoals u kunt verwachten van Uw Computerstudent, bezorgen wij geen pizza's. Wij bieden computerhulp aan huis en op afstand. Dit geven we duidelijk aan op onze website, bij het afspraak maken-formulier en in de mails die u ontvangen heeft na het invullen van dit formulier. Nergens op onze website staat dat wij pizza bezorgen. De pagina waar u het over heeft was een zeer geslaagde 1 april grap uit 2019, mijn excuses dat hier verwarring over is ontstaan. Jammer om te horen dat u een Tinder-date heeft mis gelopen doordat u pizza bestelde bij een computerbedrijf. Mocht u een keer computerhulp, tablethulp, hulp bij uw smartphone of computerles willen dan helpen we u graag en zullen we een pizza meenemen. Met vriendelijke groet, Angie van Uw Computerstudent

Helder en duidelijk.

uitstekend

door Foezeil Jahangier goed geholpen

Alleen maar goede ervaringen en Pepijn is vriendelijk en service gericht.

Snel en deskundig geholpen

Deskundig geholpen

Timo kwam op de afgesproken tijd bij mij. Hij was op de hoogte van het computerprobleem en ging meteen aande slag. Hij had voorwerk gedaan zodat het probleem snel verholpen was. Op mijn vraag de computer bij het opstarten sneller te maken ging hij in. Het is een rustige en deskundige jongen die mij in ieder geval enorm geholpen heeft.

Mijn computer zag mijn printer niet.

Carlos is altijd op tijd! Na een uur keihard werken was het opgelost. (maar hij was opgewekt! Carlos is een echte vakman! Met vriendelijke groet,Johan .

Keurig op de afgesproken tijd aanwezig en alle problemen waren keurig opgelost. Ook nog een aantal tips gekregen die meteen zijn toegepast. Duidelijk een kundig iemand. Als hij niet het antwoord paraat had wist hij zijn weg op internet om het antwoord snel te vinden.

Prima ervaring, ik ben deskundig geholpen

Goede ervaring, voor herhaling vatbaar

Heeft mij fijn geholpen

goede ervaring

ik heb een goede ervaring met jullie,alleen heb ik wel een opmerking: jullie zeggen op jullie website op facebook als je vragen hebt dan krijg je binnen 'n paar uur of dezelfde dag nog een reactie en dat klopt niet altijd,want ik had een bericht gestuurd en nog geen reactie gehad van jullie

Top geregeld

Optijd en snel.problerm opgelost Nog verdere informstoe gegeven Prettige stem om naar te luisteren

Goed geholpen

Beller was op tijd en heeft voorspoedig en deskundig het probleem per telefoon opgelost

Keurig op tijd. Is zeer deskundig. Problemen snel verholpen.

Keurig, correct en bekwaam

Problemen opgelost naar behoren.