Daan 't Hart is een topper

Ik knipper een keer met mijn ogen en het euvel is verholpen. Ben zeer content. Legt alles goed uit.

Geweldig - vriendelijk - behulpzaam

Prettige ervaring met Daan. Enorme IT kennis.

het gaat uitstekend

perfect goed geholpen en kundig advies

Was zeer behulpzaam correct en...terzake kundig. Aanbeveling zker waard.

Wat een Topper!

Hij heeft mij super geholpen. Een Topper, en wat een geduld!

Heel deskundig en zeer vriendelijk van mijn computer problemen afgeholpen

Zonder stress en heel rustig heeft Tijmen mij met mijn computer geholpen. Hij luisterde goed naar mijn vragen en kon helder de antwoorden daarop aangeven. Heel blij met deze deskundige hulp!

Zeer geduldig en bekwaam!

Ik ben een leek op computergebied en blij, dat mijn problemen zijn opgelost voorlopig.

Triestig

Heb meermaals een afspraak proberen te maken maar je kan blijven wachten op een mail terug want antwoorden doen ze niet

Goedemiddag meneer Pelt, wat vreemd dat u niks van ons vernomen heeft! Wij hebben op 22 juli een aanvraag van u ontvangen en vervolgens computerstudent Tijmen gevraagd om u hiermee te helpen. Hij heeft contact met u opgenomen maar u nog niet kunnen bereiken. Wilt u het laten weten als u nog steeds hulp nodig heeft? Dan regel ik dat uiteraard graag voor u!

goed gedaan

mijn ervaring was goed

Super weet waar hij mee bezig is

Weet precies wat hij moet installeren en de-instaleren

Duidelijk, inlevend en vriendelijk

Heb ik prima ervaren

als het goed is, heeft hij de beveiliging in orde gemaakt

De beveiliging van mijn computer was niet op orde. Heeft hij van afstand in orde gemaakt

Geduld met aanvrager, snel en effectief

Zie hierboven

Heldere uitleg

Probleem prima opgelost

Vandaag heeft Noah mijn probleem met outlook opgelost. Was overgegaan naar een andere provider. Noah was zeer kundig en goed op de hoogte. Kwam keurig op tijd en zeer vriendelijk. Ook heeft hij nog wat andere zaken opgelost. Ben zeer tevreden over Noah.

Prima geholpen

Sem wist na een paar minuten al wat er aan de hand was.

Professioneel opgelost

Afspraak binnen 24 uur gemaakt Netjes op tijd Al mijn computer problemen vakkundig opgelost Netjes en correct

Mijn computerproblemen werden door Martijn voortvarend verholpen.

Martijn heeft het oude laptopje weer volledig 'aan de praat'gekregen.

super snel alles weer op orde

Een wervelwind door mijn computer, alles weer geordend, en ik snap het ook (denk ik ;-)

KENNIS VAN ZAKEN

Sebastiaan wist precies de weg heeft kennis en kunde. Is snel van begrip en werkt keurig

Prima snel gewerkt, goede info en advies

Student nam op dezelfde dag, waarop ik een verzoek had gedaan, contact op om aanvullende informatie te verkrijgen. Was duidelijk voorbereid bij uitvoering. Fijn contact.

Snel en vakkundig, ben goed geholpen

Hij was snel efficiënt om míjn problemen op te lossen en het was ook nog een dure afrekening. Hij was beleefd en vriendelijk in de omgang, kortom een 10 voor hem en het bedrijf.

Aardige jongen die weet waar hij het over heeft.

We hebben in 2 uur tijd veel kleine problemen kunnen oplossen. Alleen problemen met een printer zijn nog onopgelost. We hebben een vervolg afspraak voor komende vrijdag en we gaan er vanuit dat dan de resterende problemen kunnen worden opgelost

vlot en met kennis

Alles met elkaar heeft het een beetje lang geduurd voordat er goed kontakt was, maar toe was alles ook vlot in orde!

Topper met verstand van zijn werk

Super goede vent met veel ervaring .