Wat een kanjer!

Ik geloofde niet in sprookjes, op afstand je PC bedienen? Toch heeft Florian van Garderen een prima APK uitgevoerd, de PC is niet meer traag en loopt niet meer vast! Hij was in 3 kwartier klaar.

prettig

De student Milo Bergman heeft mij goed geholpen, helaas kon mijn oude computer geen nieuw leven ingeblazen worden, Milo heeft meteen gekeken wat voor mij een goede computer zou zijn die voldoet aan mijn wensen....deze op zijn aanraden aangeschaft en onwijs blij ermee, Milo is vakkundig, vriendelijk en rustig...kan hem zeker aanbevelen!

Bjord TOP

Goed geholpen en erg vriendelijk door Bjord

Helemaal top!!

Ik ben 62 jaar en niet zo handig met computers. Had een probleem met Outlook en een vraag over Windows. Ben geholpen door Jesse Groenendijk en hij heeft me erg goed geholpen. Begripvol, luisterend, beleefd en aardig. Alles is nu opgelost en voor de kosten hoef je het niet te laten. Enorm bedankt Jesse!

snel, adequaat meedenken en oplossingsgericht Pepijn is een prettige vent

Plezierige manier van werken aandachtsvol en oplossingsgericht

heel goed ben zelf op afstand geholpen

zijn goed met de studenten altijd naar tevredenheid geholpen

Lastig probleem verholpen door onderzoek

Prima geholpen door Bjord bij het remote overnemen van de tablet van mijn bejaarde zelfstandig wonende schoonmoeder. Ze was wat geïsoleerd geraakt door de Corona situatie. Met die tablet kan ze helemaal niets, ook door haar reuma. Ik was me TeamViewer bezig, maar daar moet de gebruiker minimaal akkoord geven. Bjord heeft eerst ook naar TeamViewer gekeken en kwam daarna met AnyDesk, en een op maat gemaakte installatiehandleiding.

Ramon (Den Haag) is geweest, alles overgezet prima gewerkt en duidelijk. 2e keer dat ik gebruik van zijn kundigheid heb mogen maken maar zekers niet de laatste keer.

Nette vriendelijke bekwame Jongen

Zie boven

klasse geregeld

Deze student heeft mijn laptop weer goed en vakkundig herstel.Zeker voor een volgende keer

Goede ervaring

Deze student was vriendelijk en efficient en snel

Oude laptop opgeschoond en beter ingericht

Ik heb een oude laptop waar van alles aan gedaan moest worden. Toine Rademacher legt helder uit wat hij aan het doen is en waarom en doet niet zomaar wat. Ook overlegt hij duidelijk. Bovendien werkt hij heel snel en is het contact prettig. Ik heb weer wat over IT geleerd en ga Toine zeker weer vragen, als ik niet verder kom. De volgende afspraak wordt hoogstwaarschijnlijk voor het overzetten van de oude naar een nieuwe laptop. ;-)

Zeer corect en netjes meteen goede kennis.

Hij is netjes en een goede kennis en goed in zijn vak.

Ik had een deskundige en geduldige student. Heeft goed geholpen bij keuze nieuwe computer.

snel en duidelijk

Dit is de 2e keer dat ik er gebruik van maak en ondanks het hulp op afstand was Goed geholpen . Netjes en zeer vriendelijk benadert en mocht er in de toekomst weer een probleem op doen neem ik gelijk contact op

Kundige student goed geholpen

Erg kundige student. Goed en snel geholpen. Een keer beoordelen vind ik zelf echter wel voldoende (slaat dus niet op de student, maar deze evaluatie)

Rustig en duidelijk

Voor mij een probleem maar voor Lucas was het eenvoudig.

Voor mij was het een probleem, maar voor Lucas niet.

matig

Aardige jongen maar niet kundig. Na een half uur zonder succes zei hij dat hij geen iPhone had, hoe kan hij mij dan helpen met iPhone en Mac. Na het consult geen mails meer, dus verder van huis.

top vakkundige service

prima rustige begeleiding opstarten nieuwe laptop alle instellingen aangepast

Uitstekend geholpen

Dik tevreden. Laptop functioneert weer prima.

prima geholpen door Bjor

Precies op de afgesproken tijd werd ik gebeld door Bjor, die het probleem wat ik had met outlook expres, vlot en vakkundig heeft opgelost. Wat fijn dat problemen op deze wijze worden verholpen. Petje af voor deskundigheid en de manier waarop Bjor mij heeft geholpen. als zich weer iets dergelijks voordoet, weet ik bij wie ik moet zijn.

Ik ben goed onderweg geholpen door Erik, beste ICTer van dit halfrond.

Uitstekende hulp

Mijn desktop was volledig vastgelopen. Eén dag na de melding werd ik aan huis al geholpen door Daniël. Hij onderzocht het probleem op rustige en systematische wijze en heeft het vakkundig opgelost. De desktop verder opgeschoond. Uitstekend gedaan.

Goede vriendelijk én adequate hulp. Ideaal hulp op afstand.

Ik had zelf bij installatie Windows 10 iets helemaal verknald. Op zondag en maandag op afstand, (ivm Corona) telefonisch en met Anydesk (via een remote programma nemen ze je muis tijdelijk over), helemaal geholpen! Ga niet te lang zelf lopen rotzooien en laat je helpen door gemotiveerde studenten. Afspraak maken op de website is heel erg makkelijk en snel. Na afloop betaald via IDeal. No cure no pay. Voor de 9 euro per kwartier het geld waard. Zeker in deze nare Coronatijd een uitkomst als je thuis moet werken en je komt er even niet uit. Dus niet te lang nadenken. Doen.