Helemaal goed.

Carlos is niet alleen heel deskundig maar ook erg enthousiast en communicatief heel sterk. Hij weet alles goed uit te leggen, let erop of ik het zelf begrijp. Carlos is vriendelijk en de samenwerking verliep heel prettig. Naar mijn idee weet hij zo ongeveer alles wat je van computers kunt weten. Hij heeft me uitstekend geholpen. Als er weer iets is zou ik gelijk contact met hem opnemen.

zeer goed ,professioneel,vriendelijk,vakkundig

Ik werd geholpen door Levi ik vond het een zeer prettige man, Rustig enz alles goed uitgelegd en ook begrijpelijk uitgelegd. Zou hem ten zeerste aanbevelen.

geweldenaar

geweldig wat Wietze weet en doet.

Probleem snel gevonden, goed advies!

De oorzaak van mijn internet-probleem was snel gevonden. Helaas niet op te lossen doordat het een hardware-probleem betrof. Samen even gekeken naar een oplossing en goed advies gekregen.

Super behandeld en wat een kennis heeft die student

Dit is voor mij de eerste keer, maar na deze ervaring zal het zeker niet de laatste zijn. De student heeft alles begrijpelijk uitgelegd en daarbij was het ook een vriendelijke persoon. De kennis van zaken was gelijk af te lezen.

Vriendelijk en deskundig

Lars begreep precies waarmee ik geholpen wilde worden. Hij legde goed uit en hielp me ook nog met mijn smartfoon.

Zeer deskundig

Max is beleefd en vriendelijk. En hij weet wat hij doet. En geeft tips.

Alle issues die ik had met computer, heel snel gefixt

Miro is een zeer spontane, enthousiaste student die mij op duidelijke wijze heeft kunnen uitleggen wat er op mijn computer moest gebeuren. Alles snel uitgevoerd, alles werkt beter, ben heel blij!

Uitstekende uitleg en oplossingsgericht

Yanick heeft mij heel goed geholpen met back-ups van laptop en telefoon. Heel geduldig alles uitgelegd en advies gegeven daar waar nodig was.

Super aardig zeer behulpzaam en geduldig

Snel en effectief

Levi was very helpful, he answered all my questions and solved all my doubts in a quick time.

zeer goed

Correct netjes vriendelijk en verstand van zaken

Snelle en deskundige hulp.

Daan heeft mij goed geholpen bij het repareren van diverse bestanden en programma’s. Hij had overal een oplossing voor, ook al moest hij soms even zoeken. Ik ben erg tevreden en zou hem bij iedereen willen aanbevelen.

Joeri uit Zoeterwoude is toppie

Probleem met antivirus pakket op mijn Desktop PC overbrengen naar laptop en WiFi erop ingesteld.

Probleem snel en begrijpelijk opgelost een 10,2 op de schaal van riechter

excellent

wat mij met hulp van helpdesks in 4 uur niet gelukt was lukte nu in 1/2uur

Uit steken. goed gedaan.

Rik Of Ricky ik weet het niet meer pressies. Hij woont op de Parallelweg in Bergen op Zoom, hij heeft mij uit steken geholpen. Mijn vraag is of we nog een afspraakje kunnen maken voor mijn Aude computer. om er wat af te doen. ik gebruik deze computer enkel voor kaartspelletjes en muziek en uitte raad voor het internet. Met vriendelijke groet Johan Koolen.

Snelle service en goed geholpen

Student Gideon heeft ons prima geholpen met ons probleem. Wij zullen hem zeker aanbevelen. Vriendelijke jongeman en alles werkt naar behoren.

Super gedaan computerstudent

Ik merkte dat hij er verstand van had. Ik had er later spijt van dat ik niet meer gevraagd had.

Geheel naar wens geholpen

Nette student, beleefd, goed voorkomen, snel, weet waarover hij het heeft.

Vakkundig geholpen

Ik ben blij dat ik zo snel geholpen ben, ik beveel daarom de student van harte aan.nl Maurits Brood heeft mij vakkundig bij gestaan, en als ik weer problemen heb, vraag ik weer naar Maurits

Correct, heel sympathiek, heldere uitleg

Dit vraagt om meer. Van harte aanbevolen.

vriendelijk en veel geduld

Met Salo hebben we goede ervaringen. Er waren nogal wat kleine klusjes op te lossen om de verschillende accounts, contactpersonen, mails en agenda's met elkaar te laten communiceren en te synchroniseren. Wij zijn er dik tevreden mee

Student twee uur op bezoek gehad daarna werkte er niets meer.

Bijna twee uur lang met een student gezeten die niets heeft opgelost. Sterker nog, nadat hij vertrokken was werkte er niets meer. Ben zelf bijna drie uur bezig geweest om alles weer werkend te krijgen. € 65 armer, veel irritatie en een systeem dat helemaal niet meer werkt.

prettige en deskundige helper

prettige en deskundige helper