Afspraak snel gemaakt en probleem kundig en vriendelijk opgelost

Niels was op tijd, zeer vriendelijke en kundig. Aanrader!

Toppertje

Vincent was een vriendelijke, ietwat verlegen, deskundige jongen. Hij wist wat ik wilde en kreeg het ook nog voor elkaar.

Prima geholpen. Snel en goed uitgelegd. Correcte student. Een dikke welverdiende 10!!!

Geweldige hulp!!

Student kwam keurig op tijd, loste mijn computerprobleem in no-time op en nam de tijd om mij alles heel rustig uit te leggen. Eindelijk begrijp ik iets waar ik al maanden tegenaan loop. Ook een bijkomend probleem werd opgelost. Helemaal blij. Prijs viel erg mee!

Deskundig

Goed en deskundig gewerkt

Zeer deskundig en duidelijk bij de hulpvraag

Snel en goed reageren op mijn hulpvraag. Duidelijke aanwijzingen voor het vervolg van de sessie. Zeer vriendelijk en rustig, met veel kennis van zaken. Het probleem was binnen een kwartier opgelost, hoewel de student aangaf dat het geen alledaags probleem was.

een bezoekje dat tot opluchting leidde vanwege goede oplossing

Beste Dion Avé, Het was een goede ervaring, prettig optreden, directe aanpak, direct begrijpen waar het aan inzicht schortte bij deze digibeet. Heel hartelijk dank voor je plezierige en vakkundige gezelschap. En uiteraard de snelle oplossing van mijn probleem. Annette

Sander Lamme beantwoordde aan de verwachtingen die u gewekt heeft.

Sander Lamme kwam keurig op de afgesproken tijd hier aan. Dat is niet vanzelfsprekend als je voor de eerste keer vanuit Zeist naar een nog niet vertrouwd adres gaat en dat bovendien per fiets in een tropische hitte.. Hij maakte een kundige, efficiënte indruk tijdens het stellen van de 'diagnose'. Feitelijk heeft hij het probleem binnen redelijke tijd opgelost. Bovendien heeft hij aansluitend nog twee van mijn PC vragen rustig beantwoord. Hiervoor dank ik hem nogmaals oprecht. Mijn partner ds. Tineke vdW die dwars door mensen heen kijkt, noemde Sander Lamme: 'vertrouwenwekkend'. Met vriendelijke groet, dr. Jan Holman (86 jaar)

Niels P. kwam, zag en overwon. Had alles door, is razendsnel, snapt precies onze wensen en toen er 1 moeilijk probleem over bleef had hij supersnel het lek boven. Complimenten. Graag tot een volgende keer!!!

Uitstekende hulp gekregen

Zijn uitstekend - op afstand - geholpen door Levi die ons rustig en duidelijk door het probleem bij het Office programma en de te nemen stappen heen hielp. Was een hele opluchting. Alles functioneert weer prima.

Prima en snel

Vanavond goed geholpen met een aantal vragen over de Mac. Was erg blij met de hulp van Nemo.

Nadat de reparatie van de vorige keer niet goed gelukt was is het nu wel gelukt.

Zeer klantvriendelijk, professioneel en snel.

Liander is zeer bekwaam en heeft mij heel goed uit de brand geholpen

Liander is zeer bekwaam en heeft mij heel goed uit de brand geholpen

Geweldig geholpen

Nemo is een aardige vriendelijke jongen die het probleem goed uit kan leggen en oplossen

Gezellig leerzaam kundig vriendelijk

Ik zou het volgend keer weer doen

Alle problemen opgelost

Liander was keurig op tijd en heeft alle problemen voor zowel mijn desktop als mijn laptop deskundig en snel opgelost. Honderd procent tevreden!!!

Gebeld, en gelijk snel gekomen en goed gewerkt

Ik ben heel tevreden en ik ben heel blij dat ik bij Ignas klant ben. Ik geef dit zeker door aan andere mensen!

Mijn laptop en iMac weer up-to-date

Afgelopen zondag heb ik voor het eerst een student van uwcomputerstudent.nl aan huis gehad. En ik moet zeggen dat het meer dan goed bevallen is. Een uiterst correcte, bescheiden en beleefde jongeman, Jason Prikken is zijn naam. Vriendelijk en met verstand van zaken van zowel Windows als OSX.. Híj wist precies wat híj deed, en legde ook uit waarom hij dit deed. Gewoon fantastisch, en zeker voor herhaling vatbaar! Voor de prijs hoef je het niet te laten en je hoeft (bijkomend voordeel) geen abonnement af te sluiten.

Rob

Sebastiaan ten H. bleek zeer deskundig en klantvriendelijk en heeft de klus in korte tijd gedaan en ook nog alles gecontroleerd op juiste werking. Het is dan ook zeker een aanrader om, als je problemen met je computer e.d. hebt dit bedrijf in te schakelen. Sebastiaan, nogmaals dank, het was top!

Afspraken worden niet nagkomen

Inmiddels bijna een week geleden is er aanvankelijk afgesproken dat er iemand langs zou komen, in een later stadium zou dat alleen kunnen tegen een hoger voorfiets-tarief en uiteindelijk zou het hulp op afstand gaan worden. Ik ging met alles akkoord, maar vervolgens een week later heb ik nog steeds niets gehoord. Het spijt me maar ik verwacht niet dat dit de beste reclame voor jullie clubje zal opleveren, althans niet van mijn kant.

Beste Theo, Bedankt voor uw feedback, jammer om te horen dat we u niet hebben kunnen helpen. Bij binnenkomst van uw aanvraag heeft u contact gehad met een van mijn collega's. Helaas is het maken van de afspraak even uitgebleven. We gaan intern uitzoeken wat ervoor zorgde dat de afspraak niet is gemaakt. Om u tegemoet te komen zal het eerste halfuur gratis zijn voor een eventuele afspraak in de toekomst. Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen dan staan we uiteraard voor u klaar. Met vriendelijke groet, Noah Ras Helpdesk Uw Computerstudent

Een dikke aanrader! Geweldig gewoon.

22 juli 2019 Vanavond heb ik voor het eerst een student van uwcomputerstudent.nl aan huis gehad.  En ik moet zeggen dat het zeer goed bevallen is. Een uiterst correcte en beleefde jongeman, Martijn Hamstra is zijn naam. Vriendelijk en met verstand van zaken. Híj wist precies wat híj deed, en legde dit ook uit, liet het ook zien. Gewoon fantastisch, en voor herhaling vatbaar! Voor de prijs hoef je het niet te laten. En bij mij ook belangrijk, je hoeft geen abonnement af te sluiten. Perfect! Bedankt Martijn! Mvg, Bo

Super gehopen door vriendelijk jongen niets was te veel en snel probleem verhopen zeker aan te bevelen toppie

Goede en snelle hulp

Goede service en de student heeft de problemen altijd snel en goed opgelost. Kan het zeker aanraden. Geholpen door Damian den Ouden.

Deskundig en aardig

Computerstudent was slim, bescheiden en aardig.

Zeer goede vakman.

Duidelijke afspraken, Marcel die mij geholpen heeft is zeer goed met zijn vak bezig, zeer duidelijk met het geen hij ging doen en alles in overleg. De computer functioneert weer fantastisch.