Alles in korte tijd in orde gemaakt

Top gedaan

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Terzake kundig en werkt efficiënt en vriendelijk.

Matthijs was precies op tijd en heeft mijn printer weer aangesloten op iPad en laptop. Hij werkt efficiënt en vriendelijk. Legde ook uit wat hij deed.

uitstekend

Bjorn heeft mij prima geholpen

Helder en duidelijk!

Kennis van zaken, weet de weg te vinden. Beantwoord vragen deskundig. Zeer ruime ervaring.

geweldig

heel kundig , vriendelijk,

Uitstekend geholpenProblemen

Problemen snel opgelost. Vriendelijke, terzake kundige student.

positief

Deskundig op div. computergebieden.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Hij kwam, zag en de computer ging.normaal weer werken. Ik heb verder geen probleem meer gehad.

Perfecte dienstverlening

Perfecte dienstverlening

Snel en deskundig

Werd snel en deskundig geholpen.

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Erg goed geholpen met vraag over SEO

Bjorn heeft niet alleen goed naar mijn vraag geluisterd, maar ook een alternatief aangeboden om mijn werk efficienter te maken met hetzelfde resultaat. Ben blij hoe hij alles (in korte) tijd aangepast heeft!

Deskundig en hulpvaardig

Het probleem dat ik heb met Teams is weliswaar niet opgelost, maar Björn legde goed uit dat dat komt doordat Microsoft de betreffende functie heeft verwijderd en hij heeft ook uitgelegd hoe ik daaromheen kan werken

Je bent erg behulpzaam

Je hebt voldoende ervaring en geduldig bereid om te herhalen als oefening ivm nah.letsel

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Hij is duidelijk en super snel

Ben super blij met de hulp en oplossing op afstand

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Had het probleem snel verholpen, en gaf duidelijke instructies

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Sebastiaan heeft mij enorm goed geholpen en mijn computer is weer update.

Goed geholpen en mijn computer is weer als nieuw.

uitstekend

Valentijn heeft uitstekend geholpen bij de hulp die ik nodig had. Had alle tijd om e.e.a. uit te leggen waarvoor niets dan lof! Op oudere leeftijd is het soms moeilijk om alles te doorgronden. Het bleek dat Valentijn niet op de hoogte was van mijn lidmaatschap van Seniorweb. Bij de betaling adviseerde hij mij om contact op te nemen m.b.t. de financien. Mijn lidno. is608838.

geweldig

Hij heeft de modem goed vervangen en keek ook verder

Super!!!! 10+

Douwe heeft mij geholpen vandaag en ik ben super tevreden!!! 10+ voor Douwe!!!

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Ik ben zeer goed en duidelijk geholpen voor mijn probleem.

Prima opgelost

Ik kreeg het zelf niet voor elkaar en Borre wel,dus prima

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

De student was rustig, gaf duidelijke uitleg

Heeft kennis van een Mac, heeft mijn problemen opgelost. Gaf uitleg wat hij ging doen en waarom. Maakt duidelijke afspraken. Is zeer correct, kortom....een prettige student met kennis van zaken!

Uiteindelijk opgelost

probleem waar ik niet tevreden mee was is opgelost op afstand uiteindelijk

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Hilbrand Harms, Bedankt voor uw feedback. De "fooi" waar u naar verwijst, betreft de bijkomende reiskosten, gezien de student meer dan een uur onderweg was. We hebben deze kosten voor het maken van de afspraak per e-mail aan u voorgesteld en u heeft hiermee ingestemd. Bij het afrekenen heeft de student nogmaals benadrukt dat dit gaat om de extra reiskosten, waarop u opnieuw akkoord bent gegaan. We hebben contact met u opgenomen voor verdere verduidelijking en hopen dat dit alles opheldert, zodat we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Een keurige jonge man die het probleem snel wist op te lossen .

Goed en snel

Over Uw Computerstudent

Uw Computerstudent is de studenten computerhulp bij u in de buurt. We doen er alles aan om er voor te zorgen dat u zo goed mogelijk geholpen wordt door één van onze slimme studenten.