snel en deskundig

was op afgesproken tijd aanwezig en heeft het probleem vakkundig opgelost in korte tijd,was ook erg vriendelijk.

alles gedaan prima gedaan

zeer goed geholpen door deze computerstudent, ik had veel vragen met alles werd opgelost!

Goed geholpen en mn PC is weer op en top!

Storing vakkundig verholpen en PC goed nagekeken.

punctueel, competent, efficient

kwam keurig op tijd, meteen aan de slag, bepaald ervaren, efficient en competent, niet breedsprakig, bescheiden en voorkomend.

Razend snel

Was op tijd aanwezig en begreep onmiddellijk de problemen van mijn mobiel en loste het heel snel op.

Prima, vakkundige hulp

Prima, deskundig, opgewekte gozer. Een probleem (de printer) opgelost. Tweede probleem, veel ingewikkelder nog niet opgelost. Maar er wordt aangewerkt,

Fantastische ervaring

Prettige studenten. Netjes. Verzorgd. Prettig, alleen gaat het allemaal te snel voor me. IK zit nu ook noh=g met een probleem war ik zelf niet uit kom.

Wat een opluchting!

Carlos heeft mij heel goed geholpen bij het aansluiten van mijn printer op mijn lap top. Mijn lap top geeft nu eindelijk de opdrachten door aan de printer. Het was een ingewikkelde uitdaging. Dankzij de professionaliteit van Carlos is het gelukt. En bovendien is hij goed in het uitleggen wat hij doet en checkte samen met mij of alles nu ook echt functioneert. Een hele opluchting en geen loopjes meer naar de copyshop! Bedankt Carlos.

PERFECT!

Daan is een jonge man die zijn mannetje staat, beleeft en netjes. Heeft een heel groot uitgebreid kennispakket in huis, vooral ook gezien zijn leeftijd! Ik heb hem nu drie maal ontvangen voor een paar technische problemen (gaat boven mijn pet, ondanks dat ik jaren in de Besturing techniek hebt gewerkt), maar PROFICIAT!!! Ga zo door, jou zit wel goed!

Prima geholpen, goede kennis van zaken.

Kreeg een melding dat het netwerk niet veilig was en een mailtje dat ik was gehackt. Bleek gelukkig niet het geval, goede uitleg en alles nagezien.

Snel en behulpzaam

Jordy is nu voor de 2e keer bij ons geweest. Hij reageert erg snel en probeert ook zo snel mogelijk langs te komen, zelfs op zondag! Hij legt alles goed uit wat hij gedaan heeft middels een rapport. Geeft advies waar hij dat kan. Mijn problemen zijn weer helemaal hersteld!! Verder is hij ook erg vriendelijk en maakt als hij klaar is en er afgerekend is ook gezellig nog even een praatje! Ik ben erg tevreden met Jordy.

vakkundig, duidelijk, vriendelijk

Mijn vraag werd snel begrepen, en de problemen opgelost.

Online geholpen, wat een geduld heeft deze student. Alles uitstekend uitgelegd. SUPER

uitstekend

Prima geholpen en hij wist op iedere vraag een antwoord.

Goed en efficiënt

Mijn eerste ervaring met “mijn” Computerstudent (Kelvin) was zonder meer positief. Ik werd op correcte, snelle wijze geholpen. De communicatie verliep ook goed en het probleem is opgelost. Dik tevreden dus!

super

Daan, zeer tevreden over hem. Pretig contact en weet waar hij het over heeft. Probleem met instalatie Outlook zeer snel opgelost. Weet zeker dat ik als ik een vraag of een probleempje krijg, weer hun benader. Scheelt een hoop ergenis. .Kostenplaatje valt ook reuze mee

Helemaal goed

Hele goede service,goed geholpen vriendelijke student.

Jirri heeft het printerprobleem vakkundig en rustig opgelost.

Bij een vraagje over hulp bij de Mac haken mensen nogal eens af. Zoniet Jirri, die heel rustig en geconcentreerd en snel het softwareprobleempje oploste.

Wat een kanjer!

Ik geloofde niet in sprookjes, op afstand je PC bedienen? Toch heeft Florian van Garderen een prima APK uitgevoerd, de PC is niet meer traag en loopt niet meer vast! Hij was in 3 kwartier klaar.

prettig

De student Milo Bergman heeft mij goed geholpen, helaas kon mijn oude computer geen nieuw leven ingeblazen worden, Milo heeft meteen gekeken wat voor mij een goede computer zou zijn die voldoet aan mijn wensen....deze op zijn aanraden aangeschaft en onwijs blij ermee, Milo is vakkundig, vriendelijk en rustig...kan hem zeker aanbevelen!

Bjord TOP

Goed geholpen en erg vriendelijk door Bjord

Helemaal top!!

Ik ben 62 jaar en niet zo handig met computers. Had een probleem met Outlook en een vraag over Windows. Ben geholpen door Jesse Groenendijk en hij heeft me erg goed geholpen. Begripvol, luisterend, beleefd en aardig. Alles is nu opgelost en voor de kosten hoef je het niet te laten. Enorm bedankt Jesse!

snel, adequaat meedenken en oplossingsgericht Pepijn is een prettige vent

Plezierige manier van werken aandachtsvol en oplossingsgericht

heel goed ben zelf op afstand geholpen

zijn goed met de studenten altijd naar tevredenheid geholpen

Lastig probleem verholpen door onderzoek

Prima geholpen door Bjord bij het remote overnemen van de tablet van mijn bejaarde zelfstandig wonende schoonmoeder. Ze was wat geïsoleerd geraakt door de Corona situatie. Met die tablet kan ze helemaal niets, ook door haar reuma. Ik was me TeamViewer bezig, maar daar moet de gebruiker minimaal akkoord geven. Bjord heeft eerst ook naar TeamViewer gekeken en kwam daarna met AnyDesk, en een op maat gemaakte installatiehandleiding.