Hij heeft alles goed en duidelijk uitgelegd.

Ik ben zeer tevreden.

Zeer goed en deskundig

Brede ervaring, zeer goed en deskundig.

problemen zijn opgelost

werkte heel snel, deskundig en gaf begrijpelijke antwoorden, rustig en vriendelijk

goede ervaring

vriendelijke, rustige jongen. Vraagt steeds wat je nog meer zou willen.

Computerstudent Daan werkt belangstellend, bereidwillig, snel en vakkundig.

Zie boven. Daan is gewoon heel erg goed.

OK

OK wat betreft resultaat en omgang

Keurig en correct

Op mijn vragen netjes antwoord gekregen en dingen laten zien hoe ik het moest doen.

Tim Janssen kan alles

Al een paar keer op Tim een beroep gedaan en hij werkt rustig en kundig

Outlook was geheel obereikbaar. Nu kan ik weer e-mails ontvangen en versturen.

Ik heb erbij gezeten en gezien hoeveel er uitgezocht en geprobeerd moest worden. De student bleef vasthoudend doorzoeken tot hij een oplossing had. Veel waardering voor. Ik kan weer e-mailen, wat voor mij onmisbaar is.

Ieder zijn vak ,aardige student kundig in wat hij doet ,fijn om even geholpen te worden door iemand met verstand van zaken !dankje wel Mathijs!

Vakkundig geholpen

mijn printer werkte niet. Oorzaak: waarschijnlijk een update niet volledig gedownload, geïnstalleerd. Mbv. Tijmen 'oneigenlijke printers verwijdert en de juiste (HP2630) opnieuw geïnstalleerd. Eea. werkt weer prima!

Kundig en correct.

Probleem werd snel gevonden, en daarna opgelost.

Heel goed geholpen

Heel goed geholpen en snel

Heel vriendelijk en behulpzaam

Heeft in de wachttijd ook nog andere problemen opgelost.

Snel en kundig!

Arno is erg vriendelijk, werkt met aandacht en zorg. De problemen met mijn laptop werden snel opgelost en de nieuwe printer werd snel aangesloten. Hij gaf handige tips en goede uitleg. Ik vond het een hele positieve ervaring!

Vriendelijk, kundig en snel geholpen. Heel fijn!

Naast een lastig probleem met Microsoft hebben we meteen mijn hele verlanglijst met vragen afgewerkt in een uurtje. Dankjewel Daan!

Super fijn geholpen!

Super snelle reactie! En snel geholpen!

Keurig op tijd. Topper.

Top. Gezellig en kundig.

mijn probleem is door uw student prima opgelost

Top student

Als computer Center Arnhem slim is nemen ze hem in dienst. De laptop die zij geleverd hebben was verkeerd ingesteld. In de winkel werkte hij prima maar thuis totaal niet. Lag aan mijn netwerk? Jelte computer student is bij mij thuis aan de gang gegaan en heeft de juiste instellingen gedaan en laptop werkt prima. Al met al na een paar weken kan ik er eindelijk mee werken.

Prettige jongen heeft mijn goed geholpen. Wordt ik blij van .

Met mijn beperkte kennis goed geholpen

Ofschoon ik met de eerste computers met Dos ben opgegroeid heb ik geen kennis van programmeren. Ik maak gebruik van bestaande programma's en zelfs dat lukt niet altijd, zoals nu in dit geval, Ik ben blij geholpen te zijn al is het op afstand.

Terzake kundig iemand

Ik heb Timen al eerder voorgedragen voor de Nobelprijs informatiekunde. Alleen die bestaat (nog) niet. Maar kun je iemand nogmaals voordragen?

wist van alles

Hij wist de fout van mijn printer op te lossen heel goed

Arun heeft uiterst vriendelijk competent en snel de problemen opgelost

Zoals boven gezegd. Ik ben uiterst tevreden. Betsy Raymakers