Uitstekende en snelle oplossing van het probleem dat ik had

aardig, vriendelijk en kennis van zaken

Binnen 24 uur nadat ik m'n aanvraag had ingevuld op de site teruggebeld om een afspraak te maken, student Marijn was precies op tijd hier, kundige jongeman die het computerprobleem snel had opgelost en nog wat andere dingetjes tot grote tevredenheid heeft verholpen of duidelijker gemaakt, en niet te vergeten super goed, duidelijk en geduldig alles uit kon leggen aan een "senior". Blij met: "Uw Computerstudent".

perfecte hulp

Zeer goede hulp. Vriendelijk, efficiënt en legt duidelijk uit wat hij gedaan heeft. Bij een volgend probleem zal ik zeker weer een afspraak maken.

Had ik niet zelf gekund

uitstekend

goede snelle hulp

Deskundig

Prettig in de omgang. Kan goed uitleggen. Laat mij ook zelf handelingen nadoen.

Snel en duidelijk uitleg

Snelle en duidelijke uitleg, dankjewel Aron

Ze hebben er echt verstand van!

Je werd keurig verteld in wat hij ging doen en waarom. Begreep het probleem ook goed en wist te communiceren met iemand die er dus duidelijk geen verstand van heeft. Dus geen computertaal, maar gewoon Nederlands. Maar het belangrijkste... probleem was binnen een half uurtje opgelost.

zeer tevreden

Ik had een niet zo makkelijk oplosbaar probleem met mijn computer . Maar ben zeer goed geholpen. De gene die mij heeft geholpen bleef positief, geduldig, behulpzaam en ging door tot jij het vond ! Een fijne ervaring .

rustig en duidelijk

zie bovenstaande tekst

Probleem deskundig opgelost

Uw student onderkende de storing meteen en loste dat met zijn enorme vakkennis snel op. Was bovendien zeer vriendelijk en beleefd. Kwam ook op de afgesproken tijd. Deze student is zeer aan te bevelen en een visitekaartje voor uw organisatie.

Kundig en geduldig!

Sebastiaan heeft een engelengeduld en heeft me echt uit de brand geholpen. Daarnaast is hij snel beschikbaar en stipt op tijd. Top!

zeer goed

Deskundig en razendsnel geholpen

zoals gewoonlijk met veel geduld is mijn probleem met de printer opgelost.

elke keer leer ik wel iets

klasse

Ik had gevoel iemand binnen te hebben die er verstand van had. Hij heeft mijn probleem opgelost en mij verteld wat de oorzaak was. Bij een volgend probleem zal graag weer een beroep op jullie doen.

Niet capable. Te weinig ervaring

Veel van student verwacht in vergelijking tot de vorige hulpstudent. Na ruim 1 uur is het probleem niet opgelost. Te weinig kennis van zaken. De factuur is wel betaald.Uiteindelijk heb ik zelf het probleem kunnen oplossen. Voorlopig heb ik geen hulp meer nodig!

Goedemiddag meneer Vorsterman van Oijen, Bedankt voor het achterlaten van een review. Als er iets niet naar tevredenheid is opgelost, horen we dit namelijk graag. Jammer dat de computerstudent u niet goed heeft kunnen helpen. Hij heeft namelijk erg veel ervaring en we hebben hem niet voor niets aangenomen. Maar we zijn allemaal mensen en in dit soort situaties bieden we daarom een kwaliteitsgarantie. We laten dan een andere computerstudent verder helpen waarbij we, afhankelijk van wat er precies is gebeurd tijdens de eerdere afspraak, de kosten geheel of gedeeltelijk voor onze rekening nemen. Wilt u het mij laten weten als u toch nog gebruik wilt maken van zo'n vervolgafspraak? Als u een andere oplossing om u tevreden te stellen, hoor ik het ook graag. Vriendelijke groet, Uw Computerstudent

Prima, deskundig en geduldig

Tim heeft mijn computer goed nagekeken en veel aandacht besteed aan mijn Postvak-probleem. Het is uiteindelijk helemaal opgelost.

perfect

Nette beleefde jongen. Komt erg deskundig over

zeer snel probleem verholpen, bijzonder vriendelijk en correct

Tim wist het probleem zeer snel en efficient te verhelpen

Prima geholpen

Hij wist waar hij het over had. Al mijn problemen zijn opgelost. Communiceerde duidelijk.

Prima.

Het probleem boeken op de e reader zetten en te kunnen lezen is keurig opgelost. Het ging niet zoals het hoort om de boeken erop te zetten maar Christan heeft een andere oplossing gezocht. Het lukt nu prima om de boeken erop te zetten en ook te kunnen lezen. Keurig en netjes geholpen.

hij was een vriendelijk en duidelijk uitleggende student

Hij wist mijn probleem goed te lokaliseren en mij duidelijk te maken wat de effecten zouden zijn. Namelijk nihil. Om ook de synchronisatie met een andere PC in huis goed te laten verlopen vond hij upgrading nodig naar een student die ook bij mij thuis de gewenste synchronisatie zou kunnen regelen. Hij zou daar een werkbriefje voor maken. Voor mij was het duidelijk, begrijpelijk en voor het moment ook voldoende. Wat mij betreft prima gedaan.

Daan is deskundig, klantvriendelijk, geduldig en kan heel goed uitleggen.

Ik ben heel tevreden over Daans werk. Hij heeft mij prima geholpen.

Snel werkende student.nette student

Op tijd. Snelheid van werken was enorm groot. Goede uitleg.