goed geholpen

Goede en duidelijke informatie over mijn probleem

geweldig

Sebastiaan heeft mij prima geholpen ben erg tevreden. Je leert elke keer weer bij van deze mensen.

Perfecte hulp bij problemen

De student was snel, vakkundig en vriendelijke. Wij zijn er blij mee.

Efficiënt

Klantgericht. Duidelijk in zijn instructie, resultaat gericht.

Uitstekende samenwerking

Hij kwam en alles liep zo als het moest

Goed en deskundig

Zeer begaafd en deskundige , heeft alle problemen goed opgelost.

uitstekend geholpen

onze printer werkt weer

Behulpzaam

Gelukkig kon ik uiteindelijk geholpen worden. Het was niet gemakkelijk maar uiteindelijk is het wel gelukt.

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Tophulp, snel en geduldig.

De wizkid was weer deskundig en behulpzaam. Ik dacht dat ik lid was van student aan huis. Nu bleek van niet! Hoe zit dat?

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Goedemiddag Steef, wat fijn om horen dat u tevreden bent. Ik zal het doorgeven aan Berend, de wizkid die u geholpen heeft. Wij zijn Uw Computerstudent dus ik kan helaas niet voor u controleren of u lid bent bij Student aan Huis. Ik heb wel even voor u uitgezocht of het financieel nadelig voor u was dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw lidmaatschap. Dit is gelukkig niet het geval, u heeft zelfs kosten bespaard! Zonder lidmaatschap betaalt u bij ons €0,75 cent per minuut voor hulp op afstand terwijl u bij Student aan Huis €1,05 per minuut betaalt mét lidmaatschap. Daarnaast heeft u dit keer €4,- aan opstartkosten betaald terwijl het bij Student aan Huis €5,50 is. Ook hulp aan huis is bij ons €2 per kwartier goedkoper. We worden vaker verward met Student aan Huis dus ik begrijp de verwarring. We bieden dezelfde diensten maar Uw Computerstudent is een kleiner bedrijf waar we al onze studenten persoonlijk kennen en klanten geen nummer zijn. Als dit u aanspreekt, is de overstapservice wellicht iets voor u. Dan zeggen wij het lidmaatschap bij Student aan Huis op én u krijgt 6 maanden korting op een lidmaatschap bij Uw Computerstudent. Het eerste jaar kost een lidmaatschap dan geen €14,50 maar €7,25. Ter vergelijking; een lidmaatschap bij Student aan huis kost €17,50 per jaar. Ik hoor het graag als u hier gebruik van wil maken. Zelf het overstapformulier invullen kan natuurlijk ook: https://uwcomputerstudent.nl/overstapservice Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijk groet, Astrid van Uw Computerstudent

helemaal prima 100% tevreden

tgoppie toptop

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

weer prima geholpen door Koen Verstappen .

ben weer blij dat mijn laptop in orde is ,en allesweer werkt zoals het behoort. ben dan ook zeer tevreden dat Koen mij zo snel heeft kunnen helpen.

Verbetering snelheid laptop!

keurige afhandeling.

Snel, vriendelijk, toegankelijk

P

deskundig en hoffelijk geholpen

Inzicht gedeeld, informatie gegeven, op de juiste momenten de beslissing aan mijzelf overgelaten, en ofschoon de problemen nog niet verholpen worden, contact gemaakt met Versio, die de volgende dag de resterende problemen opgelost heeft.

Fijn en duidelijk

Fijn en duidelijk. Apk voor pc.

Top kerel!

Björn is super

Geweldig geholpen

Zeer deskundige, duidelijke en vriendelijke aanpak. Bjorn zoemde al heel snel op de oplossing voor het installatieprobleem van de Internet Security software in. Ook voor klanten die zich doorgaans redelijk tot goed mbt het computergebruik weten te redden, zijn er zo nu en dan situaties waarbij deskundige hulp nodig is. Ook in die gevallen ben je daarmee bij Uw Computerstudent aan het juiste adres.

Goede oplossing

Dacht mee. Vriendelijk

prima hulp op afstand

helder en duidelijke hulp en al snel merkbaar dat de pc weer beter werkt

geen klachten

zo als ik gewend was

perfect

van alle markten thuis

Over Uw Computerstudent

Uw Computerstudent is de studenten computerhulp bij u in de buurt. We doen er alles aan om er voor te zorgen dat u zo goed mogelijk geholpen wordt door één van onze slimme studenten.