boven verwachting

rustig, beleefd, zeer aangenaam in de omgang en bekwaam.

Attent, beleefd, accuraat.

Zie boven

hele goede ervaring

problemen vlot en vakkundig opgelost !

Uitstekend !

Uw medewerker Daan heeft uitstekend werk verricht.Mijn computer werkt weer als vanouds en daar ben ik erg blij mee.Daan was op tijd en is een zeer vriendelijke en nette medewerker van CS.Mijn complimenten aan Daan en de service van CS zelf.Ik heb een 7 gegeven, terwijl ik dacht aan een 10.Maar ik heb dat bewust niet gedaan, want er is altijd ruimte voor verbetering.Bedankt Daan ! Mvg,

Snel,correct en naar tevredenheid.

Snel, correct en naar tevredenheid.

prima!

Sebastiaan heeft mij heel deskundig en praktisch op afstand geholpen met mijn computer vragen. Het contact verloopt ook fijn. Ik ben zeer tevreden en blij met deze hulp op afstand.

Heel aardige rustige student.

Goed.. jammer dat ik niet de goede spullen had..

vakkundig uitgelegd

Had probleem met HDD harde schijf (LA CIE) helaas niet gelukt, heb nog garantie. Time capsule is niet meer te gebruiken.

Ter zake kundig

Punctueel

Prima analyse en idem advies

Het ging goed

Carel heeft mijn problemen opgelost

Kundig en beleefd!

Sebastiaan komt altijd heel snel, en brengt altijd weer orde in mijn chaos. Dat doet hij op een prettige begrijpelijke manier. Ik ben altijd blij als hij weer komt.

prima ervaring met online begeleiding

Een snelle correcte kundige wordpress student was mij zeer behulpzaam

snel, efficient en correct. Misschien nog wat meer begrip voor de notoire digibeet

Ik weet niet wat er in jullie administratie is misgegaan maar ik had een online-interventie gevraagd. Om problemen te voorkomen heb ik de afspraak met huisbezoek toch door laten gaan. Ik had ook wat problemen met mijn nieuwe telefoon en die zijn daardoor ook direct opgelost.

Goedemiddag meneer Boon, bedankt voor het achterlaten van een review. U had inderdaad aangegeven online hulp te willen maar omdat u de laatste keren aan huis geholpen was door uw vaste student, dacht ik dat dit een foutje was. Excuses! Fijne feestdagen alvast namens het hele team van Uw Computerstudent

Hij heeft me prima geholpen

Aardige en klantgerichte student. Hij wist wat hij deed en heeft het goed uitgelegd. Alles werkte. HElaas is er daarna weer iets mis gegaan, maar dat ligt waarschijnlijk niet aan hem.

Ben blij met 'mijn' computerstudent

Sebastiaan reageert altijd supersnel en staat vrijwel altijd direct voor me klaar. Lost al mijn pc-problemen kundig op. Ben dus zeer tevreden.

5 sterren

5 sterren

Sebastiaan ging heel voortvarend te werk, heeft alles heel goed uitgelegd, heel deskundig en accuraat.

Geweldig!!!!!

Daniel is in mijn optiek een zeer kundig persoon die weet waarmee hij bezig is. ook mijn printer heeft hij weer vakkundig aan de praat weten te krijgen. Hij legt alles heel goed uit en heb zelf ook notities kunnen maken zodat ik het niet vergeten kan. Sinds ik lid ben heb ik altijd hele goede studenten gehad. Ze hadden ook alle drie geduld en dat stel ik zeer op prijs. Chapeau!!!

Uitstekend.

Mijn moeder heeft weer wat meer vertrouwen in de (digitale) mens. En ze kan weer printen!

Perfect en vriendelijk

Heel goed en duidelijk geholpen

wij zijn heel tevreden

wij zijn heel tevreden over Yvar, het kan niet beter. Volgende keer nemen we weer contact met u op, mocht dat nodig zijn. met vriendelijke groet, berry de kort

Erg aardig luistert goed, goede oplossingen en tips, ben erg tevreden

Tim is erg geduldig ik ben al wat ouder en heb moeite om alles meteen te snappen, maar dit ging prima. Fijn alles opgelost, goede tips ga ik uitvoeren.

buitengewoon

IK B EN HEEL FIJN GEHOLPEN.!

Snel op tijd en accuraat

Deskundige student en legt goed uit