Vriendelijk en verstand van zaken

prima geholpen

rustig en prima uitleg

Buitengewoon

Prettige vrouw om mee samen te werken. Blijft rustig ook in moeilijke omstandigheden.

Hij was snel en kundig.

De problemen die we hadden met de printer prima opgelost en uitgelegd.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Ik kan me niet voorstellen dat jullie nog betere studenten hebben!

Prima uitleg gegeven Snel vinger op zere plek gelegd. Zeer voorkomend!

zeer tevreden

kom zijn afspraak netjes na en is duidelijk waar hij mee bezog is

Vakkundig, behulpzaam en vriendelijk

Keurig op tijd en probleem uiterst snel opgelost

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Goed en deskundig houd rekening met mijn NAH

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Tony, Bedankt voor uw review. Ik ben blij dat ik u altijd naar tevredenheid kan helpen, mocht u in de toekomst nog hulp nodig hebben sta ik altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Super fijn geholpen

Zeer vriendelijk, vrij snel duidelijk waar het probleem zat, daarna fijn telefonisch kunnen samenwerken en het probleem kunnen oplossen. Ben blij met deze mooie manier van probleem oplossen voor mij als leek. Vriendelijk groet Hennie Reijn

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste Hennie, Bedankt voor uw mooie review! We zijn erg blij om te horen dat u een goede ervaring heeft met hulp op afstand. Mocht u nog hulp nodig hebben helpen wij u graag. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Andries, Bedankt voor uw review. Fijn dat u goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Deskundig en snel mijn problemen opgelost

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste Bert, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat het probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Erg positief, problemen opgelost !

vriendelijk, behulpzaam en erg veel kennis , kortom een aanrader !

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Anneke, Bedankt dat u ons aanraad! We zijn blij om te horen dat uw probleem goed is opgelost. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Een visitekaartje voor jullie organisatie!

Jonathan is legt de zaken heel duidelijk uit en bezit een grote vakkennis. Een correcte en plezierige vent in de omgang.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Henk, Bedankt voor het delen van uw goede ervaring! Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Deskundig en to the point

Bjorn heeft me goed geholpen om mijn Gmail weer op gang te helpen. Het kostte even moeite, maar hij kwam er uit. Probleem opgelost.

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste Bert, Bedankt voor uw bericht. Ik ben blij om te horen dat u tevreden bent ondanks dat het even mooite heeft gekost. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Goed snel en vakkundig geholpen. Duidelijk dingen uitgelegd etcetera. Ga dit zeker aanbevelen.

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste Patricia, Bedankt voor uw feedback! Dankuwel voor uw aanbeveling. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Alles is perfect gegaan. Dank u wel.

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste Marco, Bedankt voor uw review. Super fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

zeer deskundig

erg vriendelijkgeduldig en deskundig.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Iéonie, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat alles is opgelost. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Tot onze tevredenheid onze problemen prima opgelost en het nodige uitgelegd.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Wim, Bedankt voor uw review. We zijn blij dat u goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Langzaam,onervaren .Wel erg welwillend,vriendelijk

Konstateren dat kabel niet werkte Duurde ruim 20 min. Toen pas over op draadloos instellen Met Outlook werking van 2 snelkoppelingen laten verdwijnen ! Graag herstellen ,kosteloos, gezien ik ruim€60 heb betaald ! Mvg.A. Gelukkig is het allemaal snel goedgekomen. Student heeft het kosteloos uitgelegd/hersteld. Te moeilijk voor mij ! (senior ! )

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Ans, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons ten zeerste te horen dat u een minder positieve ervaring heeft gehad. We hebben uw opmerkingen met de student besproken. Voordat we kunnen vaststellen of het probleem aan de kabel ligt moeten er altijd een paar checks gedaan worden, deze zijn helaas vertraagd door de snelheid van uw computer. We betreuren het gebrek aan duidelijke communicatie over het verwijderen van de snelkoppelingen en bieden onze excuses aan namens de student. Om het probleem definitief op te lossen, zal de student kosteloos bij u langskomen. Hij heeft u hierover gemailed. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

tevreden

Thomas wist al mijn vragen te beantwoorden. Hij regelt de dingen razendsnel en goed. Hij kwam uit zichzelf ook met tips. Hij luistert goed en denkt mee! Aan het einde van de sessie ontstond druk. Hij kwam tien minuten te laat, om 14.10 uur maar dat is niet erg. We hadden een afspraak voor minimaal een uur, in verband met de afstand. Toch was zijn volgende klant al geboekt voor 15.00 uur, dat kan dus niet. De laatste vragen moesten worden afgeraffeld. Om dit te compenseren mag ik eventuele vragen later alsnog via e-mail tot hem richten; maar het tijdschema klopt niet. Hoe dan ook, ik ben prima op de rit geholpen door Thomas. Ik moet er niet aan denken al die zaken zelf te moeten oplossen.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Nico, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat het al met al allemaal goed is gekomen. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

De student was zeer vakkundig, hij heeft meteen de juiste boosdoener gepakt

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste Irena, Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Vakkundig en duidelijk.

Duidelijke aanwijzingen voor de instellingen.

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste Arie, Super fijn om te horen dat u goed geholpen bent! Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Vlot geholpen

Koen is een aardige student die mij goed geholpen heeft met het in orde maken van e-mail via mijn boekhoud programma. Via mijn boekhoud programma kreeg ik iedere keer een foutmelding. Heeft te maken met veranderend beleid van Google. Via een spf record veranderen in mijn hosting werkt het nu weer perfect. Ik kan Koen van harte aan bevelen. En als hij iets niet weet dan gaat hij dat uitzoeken en komt er later op terug.

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Goedemiddag Carina, We zijn blij om te horen dat u goed geholpen bent door Koen en we zullen deze positieve feedback aan hem doorgeven. Als u hem in de toekomst weer nodig heeft, horen we het graag! Vriendelijke groet, Astrid van Uw Computerstudent

goed geholpen en ben zeer tevreden over Mats de computerstudent

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Fijn om te horen dat u goed geholpen bent door onze Mats. Hij helpt u de volgende keer graag weer!

in een woord geweldig

Vriendelijk , duidelijk, goede uitleg

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Hartelijk dank voor deze geweldige review! Mocht u in de toekomst tegen problemen aanlopen, horen we graag van u. Vriendelijke groet, Astrid van Uw Computerstudent

Over Uw Computerstudent

Uw Computerstudent is de studenten computerhulp bij u in de buurt. We doen er alles aan om er voor te zorgen dat u zo goed mogelijk geholpen wordt door één van onze slimme studenten.