Alles is perfect gegaan. Dank u wel.

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste Marco, Bedankt voor uw review. Super fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

zeer deskundig

erg vriendelijkgeduldig en deskundig.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Iéonie, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat alles is opgelost. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Tot onze tevredenheid onze problemen prima opgelost en het nodige uitgelegd.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Wim, Bedankt voor uw review. We zijn blij dat u goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Langzaam,onervaren .Wel erg welwillend,vriendelijk

Konstateren dat kabel niet werkte Duurde ruim 20 min. Toen pas over op draadloos instellen Met Outlook werking van 2 snelkoppelingen laten verdwijnen ! Graag herstellen ,kosteloos, gezien ik ruim€60 heb betaald ! Mvg.A. Gelukkig is het allemaal snel goedgekomen. Student heeft het kosteloos uitgelegd/hersteld. Te moeilijk voor mij ! (senior ! )

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Ans, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons ten zeerste te horen dat u een minder positieve ervaring heeft gehad. We hebben uw opmerkingen met de student besproken. Voordat we kunnen vaststellen of het probleem aan de kabel ligt moeten er altijd een paar checks gedaan worden, deze zijn helaas vertraagd door de snelheid van uw computer. We betreuren het gebrek aan duidelijke communicatie over het verwijderen van de snelkoppelingen en bieden onze excuses aan namens de student. Om het probleem definitief op te lossen, zal de student kosteloos bij u langskomen. Hij heeft u hierover gemailed. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

tevreden

Thomas wist al mijn vragen te beantwoorden. Hij regelt de dingen razendsnel en goed. Hij kwam uit zichzelf ook met tips. Hij luistert goed en denkt mee! Aan het einde van de sessie ontstond druk. Hij kwam tien minuten te laat, om 14.10 uur maar dat is niet erg. We hadden een afspraak voor minimaal een uur, in verband met de afstand. Toch was zijn volgende klant al geboekt voor 15.00 uur, dat kan dus niet. De laatste vragen moesten worden afgeraffeld. Om dit te compenseren mag ik eventuele vragen later alsnog via e-mail tot hem richten; maar het tijdschema klopt niet. Hoe dan ook, ik ben prima op de rit geholpen door Thomas. Ik moet er niet aan denken al die zaken zelf te moeten oplossen.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Nico, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat het al met al allemaal goed is gekomen. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

De student was zeer vakkundig, hij heeft meteen de juiste boosdoener gepakt

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste Irena, Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Vakkundig en duidelijk.

Duidelijke aanwijzingen voor de instellingen.

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste Arie, Super fijn om te horen dat u goed geholpen bent! Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Vlot geholpen

Koen is een aardige student die mij goed geholpen heeft met het in orde maken van e-mail via mijn boekhoud programma. Via mijn boekhoud programma kreeg ik iedere keer een foutmelding. Heeft te maken met veranderend beleid van Google. Via een spf record veranderen in mijn hosting werkt het nu weer perfect. Ik kan Koen van harte aan bevelen. En als hij iets niet weet dan gaat hij dat uitzoeken en komt er later op terug.

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Goedemiddag Carina, We zijn blij om te horen dat u goed geholpen bent door Koen en we zullen deze positieve feedback aan hem doorgeven. Als u hem in de toekomst weer nodig heeft, horen we het graag! Vriendelijke groet, Astrid van Uw Computerstudent

goed geholpen en ben zeer tevreden over Mats de computerstudent

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Fijn om te horen dat u goed geholpen bent door onze Mats. Hij helpt u de volgende keer graag weer!

in een woord geweldig

Vriendelijk , duidelijk, goede uitleg

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Hartelijk dank voor deze geweldige review! Mocht u in de toekomst tegen problemen aanlopen, horen we graag van u. Vriendelijke groet, Astrid van Uw Computerstudent

hulp werd snel en zeer goed geboden. Perfect

Heel prettig en snel contact. Goed het probleem opgelost.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Hartelijk dank voor deze mooie review. Namens het team van Uw Computerstudent wens ik u een fijn weekend. Graag tot de volgende keer!

Heel goed.

Prettige hulp. TV perikelen echter niet verholpen omdat de tv het steeds goed deed. De foutcodes zitten waarschijnlijk bij KPN. Als ze toch terugkomen zal ik KPN daarvoor bellen. Wel heeft Carel mij helemaal wegwijs gemaakt met mijn nieuwe laptop, en daar ben ik heel blij mee. Dus heel goed.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Bedankt voor uw positieve feedback over onze Carel. Hopelijk blijven de foutcodes weg en kan KPN dit anders voor u oplossen. Zo niet, horen we dit uiteraard graag! Een heel fijn weekend gewenst namens het team van Uw Computerstudent.

Heel dienstverlenend !

De medewerker nam de tijd om alles goed uit te leggen en vertrok pas nadat al onze problemen waren opgelost of nadat hij hier een goed advies voor had gegeven.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Hartelijk bedankt voor uw review. Erg fijn om te horen dat u goed geholpen bent! Graag tot een volgende keer en een fijn weekend gewenst. Vriendelijke groet, Astrid van Uw Computerstudent

Goede ervaring

Koen was keurig op tijd. We hebben de dingen goed besproken

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Marcel, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Prima geholpen

Al mijn vragen zijn afdoende beantwoord/opgelost.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Rebecca, Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de geboden hulp. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

heeft mijn keurig te woord gestaan

heeft alles geprobeerd mijn te helpen en keurig gebeld volgens afspraak ben tevreden over haar werkzaamheden

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste P, Bedankt voor uw review. We zijn erg blij om te horen dat alles is opgelost! Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

goed geholpen, professioneel

prettig en duidelijke uitleg.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste H.A., Fijn dat u goed geholpen bent! Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Heel goed.

Ik was verast over de efficiënte , kundige , geduldige, vriendelijke en snelle afwerking van mijn probleem.

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste Daan, Bedankt voor uw mooie review! Het doet ons goed om te horen dat u zo positief bent. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

keurig geholpen

keurig geholpen en goed voorgelicht en advies

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Wilma, Bedankt voor uw review. We zijn blij om te horen dat u goed geholpen bent! Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

probleem is niet opgelost

Op zich ben ik prima geholpen. Toen Koen vertrok leek het probleem opgelost. Koen was aardig, beleefd en vakkundig. Toen ik vanmorgen weer wilde printen weigerde mijn printer echter dienst. Na ongeveer 2 uur heeft hij de printopdracht alsnog uitgevoerd. Ik vind het dus moeilijk een aantal vragen van deze vragenlijst eenduidig in te vullen.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Wim, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u niet volledig tevreden bent. U geeft aan dat de printer uiteindelijk de printopdracht heeft voltooid. Is het probleem hiermee opgelost? We staan open voor eventuele verdere stappen om uw tevredenheid te verbeteren. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Teleurstellend

Aardig maar niet deskundig. Zelfs met instructies van computerleverancier het WIFI-probleem niet opgelost maar wel ruim 60 euro lichter. Zelf maar aan de gang en door WIFI- brug op mobiel aan te zetten in 1 minuut met laptop toegang tot het WIFI netwerk. Naschrift: Computerstudent heeft na wat correspondentie 46 euro terugbetaald en daarmee netjes dit opgelost.

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste Jan, Dank u wel voor uw feedback. We betreuren het dat u niet tevreden bent over de geboden hulp. Dit valt niet binnen onze gebruikelijke werkwijze en we waarderen uw eerlijke beoordeling. We hebben u een e-mail gestuurd met een voorstel en zullen u een volledige terugbetaling aanbieden. We kijken uit naar uw reactie! Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

aardig, behulpzaam, vakkundig

zie hierboven

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste M.L., Bedankt voor uw review! Het doet ons goed om te horen dat u positief bent over onze hulp. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

goed geholpen en op tijd

prettig en hij neemt de tijd om iets rustig uit te leggen.

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Ramon, Bedankt voor uw review. We zijn blij om te horen dat u goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Super goed

Competent ,vriendelijk en op tijd gekomen

• Hoe bent u geholpen? Aan huis

Beste Rudolf, We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met onze hulp! Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

steeds fijn te zien hoe snel en kundig ieder probleem wordt opgelost

Prima, altijd goed, snel opgelost, en vriendelijke hulp

• Hoe bent u geholpen? Op afstand

Beste Paul, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevereden bent! Met vriendelijke groet, Bjorn van Uw Computerstudent

Warmoesstraat 149-151 1012JC Amsterdam

Over Uw Computerstudent

Uw Computerstudent is de studenten computerhulp bij u in de buurt. We doen er alles aan om er voor te zorgen dat u zo goed mogelijk geholpen wordt door één van onze slimme studenten.