Slechte service, slechte fouten, duurt lang

1. slechte service 2. onnauwkeurig 3. fouten 4. alles duurt lang het enige postieve is de online tool, iets waar geen mensen aan te pas hoeven te komen. Ik zou dit bedrijf echt niet aanraden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Wij werken sinds 1 januari 2018 met IBEO en vinden het een verademing. Attent, snel, oplossingsgericht en vooruitstrevend en dat ook nog eens op een leuke en gezellige manier. Wij hebben het gevoel dat wij echt samenwerken en het verkrijgen van inzicht en samenwerken om onze administratie steeds beter te krijgen. Wij raden IBEO zeker aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Staan altijd klaar, goed bereikbaar en vriendelijk. Het wordt altijd opgelost!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top online platform. Goede bereikbaarheid team. Betrokken medewerkers met inzicht in de onderneming. Keep it up.

Wellicht nog meer oplossingen bieden als interim financial controller. Dashboards, tools en apps die onderneming verder kunnen helpen in financiële stroomlijning.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben heel tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Houden rekening met je grootte van een bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede communicatie, handige software en vriendelijke mensen

tot nu toe nog weinig tegen gekomen. Blijf dit vasthouden en probeer de groei aan te blijven kunnen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bijzonder snelle en goede service tegen een heel scherpe, vaste prijs. Wat mij betreft een 10!

Beter kan bijna niet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- prettige samenwerking - goed prijs/kwaliteitverhouding

- accuraatheid, heb in het verleden zelf wat onjuistheden moeten opsporen en corrigeren. Dit is de laatste 9 maanden flink verbeterd - Management van verwachtingen: TIjdens aangifte IB was vanwege vakantie en afwezigheid bij ons niet duidelijk wie ons aanspreekpunt was. Heldere communicatie re overdracht zou in de toekomst handig zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Jong, ambitieus, meedenkend, geen uurtje factuurtje mentaliteit, innovatief, goed bereikbaar. Kort omschreven maar alleen zeer waardevol en gewaardeerd!

Over het algemeen erg positief. Maar bij deze wat feedback: Wellicht iets proactiever zijn, had in het begin het gevoel dat ik zelf voor veel correcties en aanpassingen in de administratie moest zorgen. Evt vaste halfjaarsgesprekken, hierin kan advies gegeven worden over de marges, kosten en koers van een bedrijf. Er is een dashboard maar de ondernemer leest hier toch andere dingen uit dan IBEO als advies bedrijf (evt benchmarken?) De jaarcijfers alleen analyseren is mosterd na de maaltijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie, mooi systeem en IBEO blijft nadenken over hoe dingen beter kunnen door vanuit de behoefte van de ondernemers. Leuke mensen en zelfsturende organisatie met een visie.

Pro-actief en gericht advies of informatie geven over bepaalde ontwikkelingen die interessant kunnen zijn voor de desbetreffende ondernemer. Meer f2f-gesprekken doen, bevoorbeeld (en minimaal) begin van het jaar (wat zijn de plannen van de ondernemer voor dat jaar), en einde van jaar. Hier haal je volgens mij als IBEO veel informatie uit over waar ook de behoeften liggen van de ondernemers. Maar ook vooral leuk om te horen waar de ondernemers mee bezig zijn. En omgekeerd, ik vind het ook leuk om te horen waarmee IBEO zich bezig houdt en wat jullie doelstellingen/plannen zijn. Zo kun je elkaar ook nog wat hulpvragen bijv. stellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Everything online - Financial advice and administration in one place - Everything for one price - Easy for a starter

- Errors If you are not proficient with reading financial documents you will not notice the small errors that appear after invoices are processed. IBEO employees will not drive your attention to errors/problems or correct them. My personal experience with IBEO regarding problems is zero pro-activity in providing solutions. Everything needs to be asked. Only then something is going to be corrected and/or done. - "New way of working, zeg maar" This means that your invoices are machine-processed. This means IBEO bookkeepers DO NOT look at the original invoices. Management seems to accept this fact as normal. They don't find it unacceptable. Unfortunately, I do. Summary: So if you are a small business and every cent you earned matters to you; and if you can read financial documentation; expect to have a lot of there-and-back email communication to correct errors. It takes me 16-24h/month just finding errors, communicating those errors to IBEO and then following up on them. I personally find that with the amount of time I spend on managing them, I could do it much better myself.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Zaken worden voortvarend op gepakt en de communicatie is soepel en doeltreffend.

Als ik ergens expliciet om vraag dan krijg ik dat geleverd met een glimlach maar waar heb ik nog niet expliciet naar gevraagd en zou ik wel mee geholpen zijn. Ik wil wel nog iets meer ontzorgd worden....

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We zijn erg blij dat we klant zijn geworden bij IBEO. Ineke heeft ervoor gezorgd dat we een goed overzicht hebben en het systeem werkt heel efficient en doelgericht. Ook de receipt app is erg handig en snel. Ook super dat we altijd even kunnen bellen als we vragen hebben. We zouden IBEO aan elke startend bedrijf aanraden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke service, snelle service, goed op de hoogte van actuele ontwikkelingen, grote kennis in huis. Extra fijn ook voor horeca gerelateerde ondernemingen.

- Wellicht een grotere naamsbekendheid. - Online alle eigen stukken van voorgaande jaren terug kunnen vinden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Begrijpen de moderne zzp-er - Makkelijk te begrijpen systeem via dashboard en app - Kost weinig tijd om je administratie bij te houden - informele sfeer - Vast bedrag per maand, geen extra kosten - Duidelijke communicatie

Toevoegen van een sectie in het dashboard voor reserveringen, met name voor BTW, inkomsten belasting etc.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Service gericht, snel antwoord en duidelijke informatie over je financiën

Informatie voorziening over wijzigigingen als zzp'er. Bijvoorbeeld mail of meeting

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede bereikbaarheid, optimale service en er wordt altijd met de klant meegedacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ondanks mijn laksheid niet nalatende aandacht voor zorgvuldige uitvoering van mijn boekhouding.

Geen enkele negatieve ervaring.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voor het eerst in 2014 mijn administratie door hen laten verzorgen en Jonne heeft me super goed geadviseerd rondom mijn pensioen als zpp'er. Erg blij mee! Voor mijn gevoel heeft hij ook het maximale uit mijn aangifte gehaald. Tot slot ben ik ook erg fan van hun app op de telefoon. Erg groot verschil met m'n oude accountant.

tot nu toe niets

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Professioneel en makkelijk alles digitaal

Soms wellicht iets beter meedenken in creatieve oplossingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Boekhouden 3.0! alles wat je maar kan automatiseren is geautomatiseerd. Leuke, jongen mensen die met passie hun werk doen!

Je moet soms even geduld hebben voor een antwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het meedenkend vermogen Steeds nieuwe innovaties

Nieuwe innovaties iets beter aankondigen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ibeo is een aanrader! Persoonlijke aanpak, meedenkend, innovatief, jong en succesvol. Er wordt hard gewerkt en overal vandaan kennis vergaard om tot goede antwoorden te komen. De prijzen zijn overzichtelijk per maand. Papierloos werken en de gemakkelijke online boekhoud omgeving zijn voor ons de uitkomst!

Communicatie en overdracht bij nieuwe medewerkers, omdat je met persoonlijke contacten werkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Jong bedrijf wat met je meedenkt. Heel makkelijk systeem om alle bonnen in te verwerken.

- communicatie naar het bedrijf wanneer er een nieuw contact persoon wordt aangesteld.

Over IBEO B.V.

Filter op Taal