Heb het terug gestuurd

Niet naar me zin

Very fast at home

The dress was as on foto but the hat was with some yellow spots on it...

Slechte kwaliteit

Zeer slechte kwaliteit. Je verwacht een complete outfit te ontvangen (en anders op zijn minst op de website terug te kunnen) maar helaas. Ik adviseer om eerst via de chat contact op te nemen alvorens een bestelling te plaatsen.

Snel en makkelijk besteld en geleverd

De maat van de jurk was goed en de foto op de website kwam goed overeen met wat er geleverd is.

uitstekende snelle 24h levering

klein thema feestje in de klas, als gewoonlijk last minute maar gelukkig feeswinkel.nl snelle levering. volgende dag thuis en top kwaliteit

Leuke pakjes maar wel duur.

Leuke outfits met goede kwaliteit en veel keuze, vind het wel best prijzig maar wat je ervoor krijgt is wel leuk.

Prima service.

Snel geleverd. Gekregen wat ik had besteld. Niet duur.

Goeie ervaring

Leuk pakje

Super snelle service!

Super snelle service

Top Service!

Ik had een artikel per ongeluk 2 x besteld en betaald. Gebeld voicemail ingesproken en was direct geregeld. 1 artikel ontvangen en van het andere artikel het geld weer terug op me rekening. Artikel ook de volgende dag in huis. Aardige dame die mij terugbelde.

Super snelle service

Heel veel keuze, leuke spullen en super snel geleverd! Ook nog eens lage prijzen, ik was aangenaam verrast.

Wat een super service, S’avonds besteld en de volgende dag gelijk in huis!

Duidelijk en overzichtelijke site. Heel veel keuze, bijna moeilijk om te kiezen. Snelle levering.

heel goed

goede levering en service goede kwaliteit

De keuze en levering zijn prima !

Voldoende keuze . De bestelling keurig verpakt en bezorgd !

one size fits all werkt niet

ik heb een spaans vestje besteld met een belt. het vestje bleek niet size L te zijn, maar in de achterkant staat gewoon M/L ; dat kan je dan beter ook zeggen. nog beter is bij one size fits all artikelen om ze verstelbaar te maken. voor iemand van 1.90m werk een M/L in ieder geval niet

Goed en snel

Goede service en snelle levering!

Supersnelle levering!

Overzichtelijke site en supersnelle levering.

Goede survice!!!

Op woensdag laat in de avond besteld (er werd aangegeven dat het op voorraad was en daarom donderdag al in huis zou zijn) Het werd de volgende ochtend vroeg opgestuurd en het was ook echt op donderdag al in huis. kwaliteit ook beter dan verwacht.

Zeer correct afgeleverd en verpakt.

Super qualiteit voor een super prijs

Levering binnen 24 uur en precies zoals verwacht.

Beter dan verwacht.

Mooi kostuum. Kleur perfect. Pasvorm zeer goed. Draag comfort kan niet beter. Fijne stof. Kortom fabelachtig.

Snelle levering , zeer goede kwaliteit

Blij

Mijn kleindochter wilde verkleedkleren voor haar verjaardag, bij jullie heel veel keus. Heb haar blij kunnen maken met een prinsesenjurk.

Hele leuke spookpakje . Goede kwaliteit en snelle levering .

Dat wat ze zeggen, maken ze waar

Wij waren met spoed op zoek naar een kostuum voor een optreden op school. Bij deze website gaven ze duidelijk aan wanneer welk kostuum wanneer geleverd kon worden... na het uitzoeken en bestellen was het duimen of het er op tijd zou zijn... maar dat duimen was niet nodig!! Heel netjes op tijd en een net kostuum. We hadden een blije dochter!