Prima producten en snel in huis Top service

Snelle levering en een goede kwaliteit

Helemaal wat ik ervan verwacht had

Het pak dat we hebben besteld, werd tijdig geleverd. Het was qua pasvorm en materiaal helemaal wat we ervan verwachtten.

Supersnelle levering! Top!

Supersnelle levering! Top!

Super Fast and Good Quality!

We will definitely look to feestwinkelXL when we have similar needs again! Indeed, as recommended, when in doubt, order the larger size.

snel geleverd, goede kwaliteit, mooie kleding.

t.b.v. een verkleedfeest had ik twee jurken besteld. beide waren snel in huis en zeer netjes verpakt. alles zag er goed uit. er stond ook duidelijk in hoe je kan retourneren. wel zo prettig en netjes. zal zeker deze winkel vaker bezoeken.

Veel te groot ondanks maat tabel

Ondanks het volgen van de bijbehorende maat tabel is het pak veel te groot

Veel keuze! Komen afspraken na! Keurig op tijd geleverd!

Snelle levering van mooi pak

Mooie kwaliteit pak de volgende dag geleverd.

Snel

Snel en correct geleverd.

Super snel geregeld en bezorgt

Super snelle levering , product zoals omschreven

Goed assortiment, snel bezorgt en redelijke prijs

Goed assortiment, snelle bezorging en redelijke prijs

+Leuke keuze, snelle levering. - Jammer dat retourzending niet gratis is.

Snel en gied

Vlotte keverantie ,keurig verpakt .Helemaal toppie

Snelle levering!

Nog op het laatste moment op zoek naar themakleding, veel keus en goed geslaagd, zowel voor m’n man als voor mezelf De levering is echt al de volgende dag, erg fijn!

Prachtig 50/60 jaren kostuum!

Zit prima, rok is mooi wijd en het kostuum voldoet aan verwachting.

Goede bestelling en aflevering van een kwaliteitsproduct

Bestelling ging goed en vlot en product werd netjes op de afgesproken tijd door Post NL afgeleverd en de jarige was erg blij met het originele cadeau.

Feestelijk snel!

Snelle reactie, klant vriendelijk! Retour werkt ook heel makkelijk, had een pakje dat net wat te klein was voor de vrijgezel & snel een nieuwe in huis. Ga zo door!

Snel levering en afhandeling. De genoemde maat komt niet over met de praktijk helaas

Prima service qua snelheid verzenden

Bestelling gedaan, dag erna al pakket binnen gekregen. Hadden 2 hoeden, (man en vrouw) en een bril besteld. Alleen de dames hoed is erg stijf en zit een beetje raar op je hoofd. Het retour sturen vind ik alleen wel veel geld kosten. Zeker als een hoed maar 9 euro kost en je dan 4 euro retourkosten moet betalen. Dan denk je al snel, laat maar zitten, en heb je een hoed waar je niks aan hebt!

Leuke hippie jurk

De maat klopt, vrolijke kleuren, snelle levering.

Precies wat ik nodig had!

Goede en snelle levering. Product precies zoals op de afbeelding. Perfect voor het feestje!

Hele goede service

S avonds om 10u besteld volgende dag in huis

Zeer vlotte levering, kostuum en helm zien er goed uit.

Voor het eerst iets bij jullie besteld. De levering was zeer vlot. Direct de andere dag in huis. Helaas was het kostuum veel te groot voor onze zoon. Deze retour gezonden met het verzoek om te ruilen. Het coureurs kostuum zag er wel goed uit. Net als de helm die wel goed was en wij hebben gehouden.

Ziet er prima uit, als op de foto!!!

Prachtige jurken, waar het sprookjesvertellers vast een groot succes mee wordt!!!!!