Groot assortiment en snelle bezorging

Alles prima verlopen.

Niet best

Kleding maten kloppen niet + er waren artikelen waarbij de naad al gescheurd was toen die aankwam..

Snel bezorgd matige kwaliteit pak

Voor dit geld had ik een pak van betere kwalitateit verwacht. Ook de stethoscoop is niet goed, kan niet eens in oren gestopt worden, draait alle kanten op.

Mad Hatterpak besteld met kousen, boven verwachting gaaf pak! Super snelle levering!

Super snelle levering!

Bedrag van Retourzending wordt meteen teruggestort

snelle levering en goed product

veel aanbod en prima prijzen

alles wat ik nodig had en meer binnen no-time gevonden en nog voor een prima prijs en snelle levering! top.

Perfecte levering

Overzichtelijke website, snelle levering. Precies op maar qua pasvorm

Zeer tevreden.

Snelle afwikkeling en goede aflevering van de bestelde goederen.

Gewoon perfect

S΅avonds om 10.00 besteld en de volgende ochtend in huis paste perfect dus erg blij mee kwaliteit ook goed.

Goed geregeld binnen een dag in huis. Maattabellen zijn behulpzaam en kloppen redelijk

Goed geregeld en accuraat

Ziet er leuk uit!

Valt wel wat klein uit! Ben blij dat ik de grootste heb besteld!

Overzichtelijk, ok prijs, snel geleverd

Wellicht nog een vergrootte foto van de stof/het materiaal. Verder geen op- of aanmerkingen voor zo ver ik er nu op kan komen. 1x besteld. Kind; politie outfit

Kleding voldoet aan de verwachting en snel geleverd!

Kwaliteit slecht voor de prijs

De ervaring is prima om hier te kopen. Het is lekker snel binnen, volgende dag al geleverd. Product zelf valt te wensen over. De stof is dun, en op het plaatje ziet het er een stuk beter uit dan in het echt. Ik snap dat er wat spullen bij zitten, maar wanneer ik verkleedkleding koop verwacht ik geen action kwaliteit en voor meer dan 30 euro aan verkleedkleding en dan is het Chinese rommel. Daar betaal ik liever niet meer aan!

Supersnel en kwaliteit

Mijn eerste bestelling was supersnel in huis en van goede kwaliteit. Kijk uit naar pakket nr 2.

Een kostuum gekocht, binnen 24 uur binnen, en een goede prijs kwaliteit verhouding

Ik was aangenaam verrast door de kwaliteit van het kostuum.

Snelle bezorging en ook redelijke prijzen

Goede service, matige kwaliteit kleding

Als aankoop heb ik twee captain jurkjes voor vrouwen gekocht. Een van de twee jurkjes was aan de zijkant gescheurd bij de levering. Ik had het jurkje de dag na de levering nodig en heb contact gezocht met de klantenservice. De klantenservice reageerde erg snel en wees mij erop dat ik hem kon retouneren en het aankoop bedrag kon terug krijgen, of een deel van het aankoop bedrag kreeg teruggestort als ik zelf de jurk maakte. Ik heb dit laatste gedaan. Ondanks de kapotte jurk, was ik blij met de snelle klantenservices.

Snelle en correcte levering!

Leuk product en snelle levering.

Het product is precies als omschreven en voldeed meer dan aan de verwachting. Super snelle levering (volgende dag). Heel ruim assortiment. We gaan hier zeker weer bestellen voor een volgende keer.

Snelle en correcte levering. Zag er ook precies zo uit als op de site.

Snelle levering, goede service, goede artikelen

Ik heb op Vrijdagmiddag het artikel besteld. Op Zaterdag werd het netjes geleverd. Ik heb nergens iets op aan te merken. Verpakking was goed, artikel was goed, ik werd volledig en tijdig geïnformeerd over de voortgang van de bestelling. Dus helemaal goed. Als ik nog eens wat nodig heb kijk ik zeker even bij Feestwinkel XL

Snelle service. Iets duurder dan op andere site maar wel binnen 12 uur geleverd !

Goede ervaringen