Super tevreden!

Doen wat ze zeggen. Wij hebben de kleding binnen 15 uur ontvangen en het ziet er prachtig uit! Wij gaan zeker vaker bestellen!

Goed product. Snel geleverd

Prima zaken doen en alle mogelijkheden om eventueel terug te sturen.

Perfect!

De jurk is hartstikke mooi en de pasvorm is perfect. Ik heb de jurk in maat xs besteld, en normaal gesproken vallen dingen best groot bij mij. Maar deze zit helemaal goed! Ik ben er erg blij mee!

Super snelle service ik ben zeer tevreden

Doet wat het belooft

Snelle service. Mooi op tijd. Tevreden met mijn product, niks te klagen!

heel snelle levering, netjes zoals beloofd.

De levering was zoals afgesproken bij de aankoop, zelfs vroeger dan wij verwacht hebben, het was tenslotte een transport van Nederland naar België

Maandag besteld en dinsdag had ik het in huis!

Echt top!

De outfit was hartstikke mooi en kwam meteen de volgende dag al aan. Het enige kleine nadeel was dat het erg chemisch rook, maar na even uithangen buiten was die geur al snel weg en heb ik me er niet erg aan gestoord. Ik zou de site zeker annbevelen (heb twee vriendinnen er ook al op gewezen).

supersnel en gewoon leuk

Op zoek naar outfit voor a.s. Halloween kwam ik langs de aangeschafte kleding. Met alle maten bleek de grootste maat nodig te hebben (inderdaad andere maten dan je gewend bent in NL). Maar het paste prima en is helemaal wat ik zocht. Bedankt.

Winkel doet wat ze zeggen en ook retour nemen zonder vragen en het geld retourneren!! Echt een aanrader voor iedereen

Snel

Snel verzonden zonder problemen

Snelle levering, alles in 1 x binnen volgens afgesproken tijd. Niks terug hoeven sturen. Prijs kwaliteit verhouding is naar verwachting

Snelle levering en eenvoudig besteld

De website is overzichtelijk en de service is prima. Snelle levering en goede communicatie hierover.

In 1ste instantie een hemd gekocht dat te klein was... daarna telefonisch contact opgenomen en de vriendelijke medewerker heeft ons zeer correct verder geholpen. We zijn blij met onze aankoop die ook nog eens op tijd bezorgd werd !!! Top

Producten oké

Niks mis met de bestelde artikelen enkel POST.NL niet geleverd volgens afspraak 1 dag te laat.

Prima, snelle levering, goede communicatie over status bestelling

Niets aan toe te voegen. Gewoon geleverd in de levertijd en kwaliteit die gevraagd is. Zo hoort het te gaan. Prima

Snelle beschikking, slechte klantenservice

Ik was blij de spullen op tijd te ontvangen. Toen ik later een vraag had, heb ik geen (en nog geen) antwoord van het klantenservice ontvangen.

Kwaliteit bagger

Blouse van 16,- mag je iets verwachten. En niet dat hij van t zelfde papier is gemaakt als een servet. Staat ook gewoon bij dat hij vlambaar is. Nee das lekker..

Ik heb een dirndl en sokken hier besteld voor oktoberfest en het werd binnen een dag geleverd en daar ben ik heel tevreden over, verder zal het jurkje er mooi uit en de kwaliteit was goed.

Het past perfect en ziet er netjes uit, terwijl dat niet eens hoeft.

Zowel het blousje als de sokken passen top en nu alleen nog zorgen voor een top oktoberfeest! Bedankt!

Goed product en super snel geleverd

De bestelde outfits zien er goed uit en waren supersnel geleverd.

Snelle levering en top kwaliteit

Mijn bestelling zou pas 12 oktober beschikbaar zijn maar hij kwam ineens de volgende dag al! Een hele snelle service dus!

Ik ben heel tevreden

Ik kreeg mijn bestelling s’ochtends al (ik had het pas s’avonds geplaatst ) , helaas was het artikel defect, maar op hetzelfde dag kreeg ik bericht dat een nieuwe zou aan mij gestuurd worden, zonder extra kosten. Snel service, en bij problemen, snelle oplossingen ook. Hartelijk bedankt!

Super snelle levering

Mijn bestelling had ik gelijk de volgende dag binnen. De dirndl en blouse zijn van goede kwaliteit goede pasvorm kortom niks anders dan lof!