ziet er prachtig uit

Eerst 1 exemplaar gekocht,om te kijken of de maat goed was. Gepast en het zat perfeckt moet alleen een kleinstukje van de pijpen af.Daarna nog 3 exemplaren gekocht en ze zitten bij de andere mannen ook prima ,we verschillen nogal van lengte vandaar maar het gaat helemaal goed komen voor ons feest. Alles was binnen een paar dagen in huis ,en de stof is van een goede kwaliteit. we hebben de knal gele pakken gekocht.

Super snelle levering en goede service

'Savonds laat besteld, ochtend erna geleverd. Had contact opgenomen omdat ik geen Track & Trace mail gekregen had en kreeg een snelle en vriendelijke reactie.

Heg is goede kleding voor carnaval of een feestje

Zeer teleurstellende kwaliteit

Het pak "Keizer Napoleon, Fluweel Kostuum Man" gekocht. Oa op afgaande dat het om Premium kwaliteit zou gaan. Zeer bedrogen uitgekomen. Kwaliteit is zeer zeer goedkoop. Direct teruggestuurd. Service is wel erg goed.

Top en snel geregeld

Top en snel geregeld

Boven verwachting!

Mijn bestelde spullen zijn snel (nog sneller dan aangegeven) geleverd en de kwaliteit van de bestelde artikelen was boven verwachting. Ik kan FeestwinkelXL aan iedereen aanbevelen!

Ik heb nog niks ontvangen dus geen idee

Wel jammer geld weg en geen pak

Heel erge snelle levertijd s’avonds besteld volgende dag in huis komen ze echt na! Ruime keuze.

Fijne webshop

Heel fijn om hier te bestellen Snel in huis

Prima outfit

Prima outfit tegen een goede prijs. Bezorging was snel en accuraat. Meer dan tevreden met de aanschaf en afhandeling.

Zeer slechte kwaliteit pakje, goede bezorging.

Kwaliteit van het jurkje was erg slecht, al een maat kleiner gekozen maar was nog steeds veel te ruim. Stof plakt aan elkaar en de kleur geeft dan af. Eerder heb ik hier jurkjes van betere kwaliteit gekocht. Bezorging was prima maar hoe je je bezorging kan retourneren zou beter aangegeven kunnen worden.

Niet zo best. het is kapot!!

Als je een plastic masker en plastic handen opstuurt via de post en moet je dit verpakken in een doos en niet in een plastic zak. Het masker is kapot en de handen ook. Hier heb ik niets aan. Alles retour moeten sturen.

3 bestelling, allemaal mislukkingen.

Mijn eerste bestelling vond ik niet zo mooi en was 10 keer mooier op de foto's, jammer maar goed, die wou ik dus retour gaan sturen. Toen de tweede, dezr kwam kapot aan, er misten onderdeken en was simpelweg geen gezicht, gaat dus ook retour. M'n derde was door POSTNL weer mee terug genomen, ik zat thuis te wachten op m'n pakketje en feestwinkelXL heeft ze dus weer terug geroepen... Uiteindelijk zit ik nu dus met m'n eerste kostuum die ik maar mwa vond, ik moet iets... Het spijt me, maar kan hier niks goeds over kwijt... Ik moet nog maar zien of ik m'n geld terug krijg.

Snel ontvangen. Retouren snel verwerkt!

Alles snel ontvangen en retouren zijn snel verwerkt. Zeer tevreden!

Ik had een aantal artikelen besteld, uiteindelijk de artikelen toch niet meer nodig gehad, dus terug gestuurd. Tevreden over het verloop van het contact via mail. Al met al goede service en duidelijke communicatie

Snelle levering goede kwaliteit

Uitgebreid assortiment.

Snelle levering en goede prijs

Snel en goedkoop

Ik vond het de ene keer top en de andere keer flop.

Ik heb twee keer iets besteld, de eerste keer was ik echt tevreden. Het werd namelijk de beloofde volgende dag geleverd. Sommige producten waren te klein dus die stuur ik terug maar andere zijn top. De tweede keer, weer binnen een dag geleverd, alleen de producten waren heel erg tegengevallen. De tattoosleeve was gekleurd op het plaatje op jullie site, alleen ik kreeg een sleeve terug die meer op een zebra lijkt. En de neppiercing die jullie verkopen zou ik niet meer verkopen. De braken gelijk en passen niet om je neus/oren/ wenkbrauwen enz. En dat vind ik erg zonde van mijn geld.

Snelle levering maar op de vraag naar een maat geen duidelijk antwoord

Product besteld en de volgende dag in huis: is simpel verpakt maar goed. Was te klein ondanks meten, mail gestuurd met de vraag voor de goede maat. Die besteld en wederom te klein. Nu dus drie keer moeten bestellen en telkens opnieuw betalen ipv goede maat retour sturen. Nu dus wachten op nog twee keer geld retour! Niet echt klant vriendelijk service

Netjes geleverd

Nvt

Snelle levering en goede kwaliteit

Zeer snelle levering

Binnen 1 dag alles geleverd.

Prima product, goede snelle levering! Meedere producten besteld ook bij andere winkels en de keuze is op een ander artikel gevallen dus deze bestelling gisteren retour gestuurd. Verder goede service dus kan deze webshop aanbevelen.

Top en snel geleverd

Goede kwaliteit en een hele mooie pak.

Fijne website, de volgende dag geleverd en goed verpakt!