Super mooie kleding zeker een aanrader

Heel mooie kleding snel geleverd

Geweldige kleding

Zit heerlijk luchtig en je maakt de Blitz dank jullie wel

Feestje!

Veel keus en snelle levering!

Perfect!!

dit is precies wat ik zocht. Let op de TV want ik ga het dragen tijdens de Silverstone Formule 1. Spot mij en mn familie in de grandstand hahah.

Prima, snelle levering

Top!!!

Snelle levering.

Snel en betrouwbaar bedrijf

Ik heb een snelle en betrouwbare ervaring gehad met deze bedrijf en ik kan het goed aanraden.

Keuzes genoeg

Geleverd zoals afgesproken

Fantasties

Besteling vroeger gehad dan verwacht

Snelle levering en het verwachte product

top!

snelle complete levering! Alles netjes verpakt.

Levering perfect zoals beloofd de volgende dag.

Leuk kostuum gevonden, was makkelijk te bestellen, maat was kloppend en een dag later geleverd. Dus hier was er 1 helemaal happy.

TOP!

super snelle service, binnen 24u mijn pakketje binnen gekregen en uiteindelijk met mijn aankoop de prijs voor beste outfit gewonnen dus de 5 sterren zeker waard :)

TOP!

Heel erg tevreden over de snelle levering. Last minute, iets bedenken en vervolgens besteld. Binnen twee dagen mijn bestelling bezorgd. Werd op de hoogte gehouden van mijn pakket. Op afgesproken tijd, is inderdaad mijn binnen gekomen. Een dikke DANKJEWEL !

Het was een super snelle levering.

Topsite met super aanbod

Hele goeie overzichtelijke site met mega aanbod aan verkleedkleding. Snel bestellen en de dag nadien geleverd. Meer dan tevreden!

Hele goede en snelle service

In nog geen twintig had ik mijn pakket al binnen . Netjes verpakt

Het product was makkelijk te vinden,en de maat komt ook overeen met wat je bestelt.

Snelle levering!

Heel tevreden. Snelle levering, goede prijs en top kwaliteit!

Betrouwbaar.

Duidelijke communicatie en snelle levering.

Helemaal top

Snelle levering. Netjes verpakt. Maten kloppen precies

Grote keuze in feestkleding.Ik had een goudkleurige kleding nodig voor een thema avond dat hebben ze. S,avonds besteld de andere dag in huis ,top dus!!!!

Het bestelde pak super snel binnen en van goede kwaliteit. Ik ben helemaal blij.

In 1 woord geweldig

Het hamburger pak was geweldig promotie materiaal voor onze snackbar het publiek vond het zeer origineel dus van uit ons een prima aanrader

Super snelle service

Om iets voor 00.00u besteld en de volgende dag al in huis. Betrouwbare site, makkelijk in gebruik.

Bedrijfsgegevens

Savannahweg 8

3542AW Utrecht

085 - 2731941

[email protected]

Over FeestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.