Mooi hondenpak

Snel geleverd, website ook wel prima.

FeestwinkelXL heeft heel veel keus. De kleding voldoet volledig aan de verwachtingen en ziet er in het echt hetzelfde uit als op de foto. Daarnaast is het binnen minder dan 12 uur ook thuisbezorgd. Wij zijn tevreden en bestellen een volgende keer weer hier.

ALLES IN ORDE

zoals de titel zegt - bestelling geleverd en alles tip top in orde

Super goed geregeld!

Goede duidelijke website! Snelle levering! Mooie outfit voor mijn Halloween party! Super blij mee!

mooi aanbod en snelle levering!

product volgende dag geleverd gekregen en voldoet aan alle verwachtingen, aanrader!

Correct en snel bezorgd

Site is duidelijk, bezorging vlot en in goede staat.

Top service en goede kwaliteit!

Snelle service, makkelijke website maar...

Snelle service Makkelijker website Helaas was het kroontje reeds kapot bij ontvangst en na 1x gebruik is het in 2 gebroken De cape verloor ook na 1 x gebruik een knoop.

Beste Ingrid, Wij vinden het erg vervelend dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met het artikel dat je hebt besteld. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Als het goed is heeft een van mijn collega's contact met je opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen. Hopelijk hebben we het zo toch goed kunnen maken. Groet, Pieter Team Feestwinkel XL

Snelle levering, geweldige outfit!

Ik heb een fout skipak besteld. Deze was er mega snel, dus 1-2 werkdagen volgens de site klopt zeker. Vervolgens gepast en de maat (36) paste perfect. Ik ben helemaal klaar voor mijn eigen foute apres ski feest. Goed begin van mijn 30e verjaardag!

Snelle levering, maar niet perfect

Het pakketje kwam goed binnen de aangegeven tijden binnen en de communicatie vanuit FeestwinkelXL.nl was goed. Het was echter jammer dat het pakketje bij onze onderburen werd afgeleverd met de reden dat 'wij niet thuis zouden zijn', terwijl wij dat zeker wel waren. Nou is dat geen gigantisch probleem, maar de service zou nog iets verbeterd kunnen worden als de bezorgers onze trappen ook daadwerkelijk op zouden komen.

Gewoon goed!!

Wat een keuze, viel niet mee. Uiteindelijk super snel binnen, zou een week duren maar binnen 2 dagen in huis. Goed verpakt. Kwaliteit van de kleding en accessoires zijn eigenlijk best goed. Volgende keer bestel ik weer bij jullie!

Snel en goede kwaliteit!!

Ik bestelde donderdagavond en het was vrijdag al binnen, ik heb hier vaker besteld en kan altijd slagen. Alles is duidelijk en goede kwaliteit!

Helemaal blij

Helemaal blij met mijn mooie Beierse jurk die mij perfect past Netjes verpakt en snel geleverd

Heel goed, snelle levering

Goed en snel in huis

geen problemen gehad

Top pruduct, niks op aan te merken.

Pakken zijn in keurige staat aangekomen en beloven in tegenstelling tot andere feestwinkels wel wat op de website en de verpakking staat.

Super kwaliteit

Het pak dat ik heb besteld ziet er heel mooi uit. De broek was wel wat te groot maar de elastiek was makkelijk wat aan te trekken de ring was wel veel te klein. Hij ging maar net om mijn pink en ik heb toch niet bijzonder grote handen

Tevreden met de kledij. Mijn zoontje is in de zevende hemel. De heks is grappig.

Zit erg strak

Wel een mooi pakje maar vind de kwaliteit voor het geld tegenvallen

Levert de beloofde service

Mijn bestelling was zelfs een dag vroeger dan beloofd. Duidelijke en realistische foto’s op de website.

Vlotte afhandeling

eerste bestelling van Zorro kostuum voor mijn kleinzoon . kleine maat enkel bij hen te vinden . goed geprijsd en zeer vlotte en snelle levering .

Super service bij dit bedrijf,mijn pakketje kwam binnen en er zat een gaatje in het kostuum. Ik heb een mail gestuurd,vrij snel daarna kreeg ik een mail terug met 2 opties, korting,als ik het zelf zou repareren of retour en een nieuwe ontvangen. Alles netjes afgehandeld, vriendelijk! Dat noem ik service!!

Goed / snel bezorgt!

Duidelijk website ! Goede spullen! Snelle levering! Komt na wat ze beloven

De snelle levering en de artikelen zelf vind ik heel goed .we hadden spulletjes nodig om te versieren en een pop als Sara te verkleden omdat onze dochter 50 haar wordt .Ebbinge jullie zijn we heel goed geslaagd.

Over feestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!