Perfecte aflevering en goeie maat

Zie boven

Prima en supersnel

Materialen netjes ontvangen

Snelle en goede service

Bestellen en wordt geleverd zoals getoont top.

Snelle reactie op mail.

Helaas is de oplossing niet goed. Een klein percwntage korting op een kapot artikel, waarvan de rits stuk is. Als ik dit artikel moet laten maken, moet ik er zelf geld bijleggen. Dit lijkt mij niet de bedoeling.

Zeer snelle levering

Pak valt klein, maar door gebruik te maken van het schema heb ik de juiste maat gekocht.

Perfect geregeld

9 +

Goed overzicht alles makelijk is te vinden en leuke prijs

Goed product en zeer snel geleverd

Goede product en snel geleverd , enige vreemde is dat ik geen bevestiging en factuur gekregen heb . voor de rest prima .

Super snelle levering...

1 van de weinige winkels waarbij je ECHT je pakketje krijgt op de dag die je uitgekozen hebt. Ruime keuze aan pakjes en accesoires... alles onder 1 dak!

Carnaval

Hallo ik ben lid van een carnavalvereniging in heers wij bestellen onze kleren sins kort hier op omdat we tevreden zijn met de qualiteit van de jassen kousen en hemden we zijn er heel tevreden over en raden ook de rest van de leden aan om hun kleren en benodigdheden bij jullie te bestellen wij zijn heel te vreden van jullie qualiteit en ook van de leving top ik had men kleren besteld en de dag er na waren ze al thuis echt goeie service

Prima winkel

Makkelijk, overzichtelijk, simpel te bestellen, volgende dag in huis. Erg tevreden.

genoeg aanbod en snel geleverd

genoeg aanbod en snel geleverd. Top!

Snelle en goede bezorging, fijne webshop.

Super snelle levering

Ik kon het pakketje de volgende dag al ophalen. Dit was super fijn. Kwaliteit is top!

Na mijn bestelling was er even verwarring omdat ik geen bevestiging per e-mail kreeg en mijn bestelling niet kon terugvinden in mijn account, maar na enkele mailtjes naar de klantenservice waar zeer snel op gereageerd werd, was de verwarring al snel opgehelderd en mijn pakketje was volgens afspraak de dag erna op het afgesproken postnl punt. Helemaal prima dus!

Snelle levering, Product zoals verwacht

Snelle levering en goede spullen/ meteen de goede maat van alles.

Mijn eerste ervaring is prima. Heb twee carnavalspakjes besteld voor mezelf en de maten kloppen goed. Ziet er leuk uit. Ook de accessoires.

Fijne klantenservice

Ik wilde graag een cadnavals jurk en deze hadden ze niet meer in mijn maat, dus heb ik gemaild. Ik kreeg super snel een bericht terug en het was goed geregeld. Ze hadden de leverancier een mail gestuurd om te vragen of deze nog in mijn maat zou komen. Hiervan kreeg ik ook super snel een antwoord terug!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Maat klopt niet altijd

Van de 9 pakken die ik besteld heb in de maat volgens de maattabel pasten er maar 3. Wel werd er snel bezorgd

Later in de middag besteld en de volgenden dag geleverd!

Goed en snel geleverd

Erg blij met de service. Verkleedfeestjes zijn vaak vrij last-minute. Leuk aanbod van kostuums :)

Eindelijk in mijn maat

Altijd zoeken naar iets leuks. Nu gevonden. Zou wel heel graag nog eens een jurk met wijde rok willen in mijn maat­čśŹ

Alles is in orde, alleen de zilveren accessoires bij het ninja pak, voor om de armen en benen zijn te klein. Erg zonde.