Geweldige jurk

Ik heb de jurk gekocht ivm een juffenfeest bij mijn kleutergroep. Ik bestelde hem op vrijdagavond en zaterdagmiddag al in huis.. Helemaal super.. Mijn leerlingen vonden de jurk helemaal geweldig en de directie wilde het als nieuwe bedrijfskleding inzetten hahaha. Kortom top aankoop en er gaan er zeker meer volgen. Bedankt

Erg synthetisch

Het shirt met erop “I love the 80’s “ is erg synthetisch en dus niet zo goed geschikt voor zomerse temperaturen. De beenwarmers waren prima. De diadeem met roze strik was wat mij betreft overbodig. Te hoog Minnie Mouse gehalte. Leuker zou een tulen strik zijn. Bij dit pakket had ik nethandschoenen. De combi was leuk, maar ze gaan snel stuk. Voor één avond was het setje oké, maar niet top. Daar is de prijs dan ook naar.

Jurkje besteld,bleek te groot die heb ik retour gestuurd maat kleiner besteld die de volgende dag al weer binnen was en goed past Na een paar dagen bericht dat het verkeerde maat jurkje daar binnen was en het aankoopbedrag terug gestort word, goeie communicatie

Fijne overzichtelijke site

Snel gevonden wat ik zocht en snel geleverd

Mooie rok!

Wat een snelle levering! Wauw! Super leuke rok met stippen gekocht. Alleen maar complimenten gekregen, wat het nog leuker maakte om hem te dragen!! De oorbellen die ik gekocht had waren alleen helaas dezelfde dag nog stuk :-( De jaren 50 rok is wel echt een aanrader!!!

Super snel verzonden!!!

Inderdaad ruim binnen 24h geleverd! Eerste x dat ik wat in deze winkel heb gekocht. Zal zeker weer hier shoppen!! Ik raad feestwinkel zeker aan!!!! Bedankt voor de goede en snelle service!!

Pakje besteld en volgende dag al in huis. Prima maat. Super service!

Makkelijk

Snel en makkelijk carnavals kleding gevonden. Groot assortiment en prijs kwaliteit is ook goed!! Maten vallen ook goed. Sneller levering.

Kwam gauw binnen en was goed verpakt

Snel opgestuurd en kwaliteit goed

Snelle levering goede kwaliteit

goed en optijd

de titel zegt alles, product was goed en op tijd aangekomen. tevreden

De jurk die ik heb gekocht is nog mooier in werkelijkheid als op de foto heel erg blij mee en goed geholpen

Super leuk bajespak

Snelle levering goede kwaliteit

Kutwinkel

Telaat bezorgd

De levering was snel. Helaas was het pak te klein dus een nieuwe besteld en de andere teruggestuurd. Ook dat ging allemaal prima. Goed bevallen dus!

Snelle levering zelfs eerder dan verwacht , netjes verpakt

Snel verzonden. Producten zoals beschreven en prima prijzen.

Feestelijk

Leuke kostuums en snelle bezorging

Super snel geleverd top service

De voorpret bij het overzichtelijk uitzoeken was al groot. Mooie duidelijke artikelen , goede omschrijving en hele ruime keuze

Snelle levering maar minder kwaliteit aan feestkleding

De website zelf is erg fijn. Veel keus en werdt snel geleverd. Kleding hing ook mooi aan een haakje ipv dat het in een zak wordt gepropt. Enige nadeel was de kwaliteit van het pak. Naast dat de broek veel te klein was en de top te groot was de kwaliteit erg minimaal. Franjes lieten bij beide pakken (we hadden er 2) op verschillende plekken los. Weet niet of we het nog een keer kunnen gebruiken voor alles loslaat.

Snel goede maat uitleg

Groot assortiment, met veel maten.

Top feest met de outfit van feest winkel XXL

Snelle levering en prima keuze in verschillende items!!!

Kleedje was absoluut niet maat L

Wel snelle levering, maar kleedje kwam totaal niet overeen met de foto en was ook niet gelijk aan een maat L

Topservice!

Leuke prijzen, enorm snelle service, goede verpakking, kwalitatief materiaal... Ons feestje was alleszins extra geslaagd dankzij jullie! :-D

Over feestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!