Super.

Zeer snelle levering en perfecte communicatie. Een aanrader.

Leuke kleding voor een foute party. Stond super bij mijn zoon!

Zeer tevreden!

Geweldige outfits voor de toppers besteld. Kwaliteit was goed. Bezorging was snel.

super goed

hele leuke mooie kleding super blij mee

Prima "Fout" Kerstpak

Voor de Kerst zocht ik een heel fout Kerstpak en kwam bij deze club terecht. 's Avonds besteld en de volgende dag al in huis. XXL is ook echt lekker ruim. Ga zo dadelijk een dik koord kopen om de broek op te houden. Met dit Kerstpak loop je lekker voor schut, en dat was ook precies de bedoeling.

Goed product en snelle levering

Snel geleverd en zeer goede service

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Correcte leverdatum.proper verpakt.Alles zoals verwacht

Eerste maal besteld. Was geen grote levering maar allee zoals gewenst. Een tevreden klant

Artikel in groot aantal beschikbaar, super snelle en correcte levering

Super snelle en correcte levering van betreffende artikel voor onze carnavalsgroep. Heel blij met het grote beschikbare aantal.

Ideale oplossing voor last minute outfits

Netjes op tijd geleverd.

Klantgericht

Supersnel bestellen en leveren is heel eenvoudig bij feestwinkelXL.nl Altijd feest.

Super snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen!

Bestelling was super vlot binnen

Bestellen ging eenvoudig en was erg snel in huis.

Snel en correct

Heb s'avonds laat besteld en tot mijn verbazing kreeg ik een uur later al bericht dat het pakket klaar voor verzending was. Als de post niet een dag vertraagd was, had ik het de dag erna al binnen gehad. Bovendien was de bestelling geheel correct ingepakt. En... alles in een passende doos, ipv diverse verpakkingen of een idioot grote doos

Kwaliteit is top!

Het pak is van goede kwaliteit en heel netjes afgewerkt. De prijs is prima.

Keurig verpakt

Mooi feesthemd, keurig verpakt, netjes op tijd bezorgd.

Fijne website met snelle levering, maar de haarband zat lichtelijk strak en is niet de beste kwaliteit

Super snel precies wat ik zocht

Zelf te laat begonnen met zoeken maar dankzij feestwinkelXL toch op tijd voor het feest. Heel veel dank!!

Snelle levering ,kleding maat was zoals aangegeven

heel content over produkt en levering

Alles is vlot en correct verlopen

Goede kwaliteit van het kostuum

Leuk kostuum van goede kwaliteit, voor een lage prijs. Verzending was erg snel. Al met al erg tevreden!

Fijne site en snelle levering

Top bedrijf

Top bedrijf, snelle service binnen een dag in huis!

Geweldig, simpel en lekker zittend piraten kostuum

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering. Daarnaast vind ik het kostuum super lekker zitten!

Over feestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!