Goede prijs, kwaliteit verhouding.

Producten exact als aangegeven op de site. Zeer snelle levering.

Mijn bestelling was ontzettend snel geleverd. Wel is de kwaliteit van de kleding minimaal. Super dunne stof en strakke elastieken boorden. Maar al met al prima hoor een feest outfit

Snelle service, mooie prijs en mooie feestkleding

Top, snelle levering

Snelle levering en goeie kwaliteit

Kleding 's avonds besteld en volgende dag in huis. Voldeed aan de verwachtingen. Top dus.

Snelle service en goede kwaliteit

Op woensdag om half 5 besteld en de volgende dag in huis. Kwaliteit is goed en komt overeen met het plaatje op de site. Erg tevreden!

Verzending was geen 24 uur, zelf moeten oplossen

Verzending liep fout gebeld maar ze konden niks meer doen helaas. We stonden voor wen uitvaart en deze kleding was nodig. Na bellen met PostNL kon ik het wel oplossen en tijdig ontvangen. Had Feestwinkel moeten doen....

Alle machtig snelle levering

Top klasse hoe snel geleverd

Zeer positief

Snelle levering, volgende dag al in huis. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Product voldeed aan verwachtingen.

Snelle levering van de producten

Mijn pakketje heel snel ontvangen helaas miste er een deel. Hierover contact gehad en erg goede service. Ik kon of het product opnieuw opgestuurd krijgen of 25% korting krijgen. Meteen geholpen!

Goeie service.

Goed contact , vandaag besteld morgen in huis.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit stof van de kleding

Goede ervaring!

Ik vond het een leuke, goedkope, betrouwbare site.

Nette service

Zeer nette service en ondanks corona alle spullen snel geleverd !

ziet er prachtig uit

Eerst 1 exemplaar gekocht,om te kijken of de maat goed was. Gepast en het zat perfeckt moet alleen een kleinstukje van de pijpen af.Daarna nog 3 exemplaren gekocht en ze zitten bij de andere mannen ook prima ,we verschillen nogal van lengte vandaar maar het gaat helemaal goed komen voor ons feest. Alles was binnen een paar dagen in huis ,en de stof is van een goede kwaliteit. we hebben de knal gele pakken gekocht.

Super snelle levering en goede service

'Savonds laat besteld, ochtend erna geleverd. Had contact opgenomen omdat ik geen Track & Trace mail gekregen had en kreeg een snelle en vriendelijke reactie.

Heg is goede kleding voor carnaval of een feestje

Zeer teleurstellende kwaliteit

Het pak "Keizer Napoleon, Fluweel Kostuum Man" gekocht. Oa op afgaande dat het om Premium kwaliteit zou gaan. Zeer bedrogen uitgekomen. Kwaliteit is zeer zeer goedkoop. Direct teruggestuurd. Service is wel erg goed.

Top en snel geregeld

Top en snel geregeld

Boven verwachting!

Mijn bestelde spullen zijn snel (nog sneller dan aangegeven) geleverd en de kwaliteit van de bestelde artikelen was boven verwachting. Ik kan FeestwinkelXL aan iedereen aanbevelen!

Ik heb nog niks ontvangen dus geen idee

Wel jammer geld weg en geen pak

Heel erge snelle levertijd s’avonds besteld volgende dag in huis komen ze echt na! Ruime keuze.

Fijne webshop

Heel fijn om hier te bestellen Snel in huis