Correct en vlotte levering

Zeer tevreden . degelijk en stevig. Werd vlot afgeleverd.

Ongelooflijk snel en goede service

Ik had mijn pakket op zondagavond bestelt en dit was op maandag 10u 30 al geleverd en alles dik in orde

Veel keus snelle levering!

directe en correcte levering

Ik heb mijn levering correct en mooi ingepakt ontvangen . Alles is zoals afgebeeld , ben heel tevreden Ik zal zeker nog bij jullie aankopen en jullie aanbevelen aan vrienden .

correct

correcte en snelle levering

Super snelle levering en goede kwaliteit

Voor het verjaardagsfeestje van onze kleinzoon weer het een en ander besteld via feestwinkel XL ! Zoveel keuze en kwalitatief goed.. daarbij zeer snelle levering. Ik ben echt super tevreden over deze site En raad iedereen aan om niet verder te kijken maar gewoon te bestellen bij feestwinkel XL

Prima prijs en kwaliteit verhouding. De levering was snel en precies volgens de beschrijving.

Snelle levering en een heel mooi pak

De levering was de volgende dag al binnen, het was netjes verpakt en het pakje was ook nog eens goed. Dus al met al een top ervaring met FeestwinkelXL!

Supersnelle levering

Duidelijk en snel bestelproces.

Op tijd en perfecte outfit!

Goeie kwaliteit

Snel geleverd en denken mee als je meer besteld

Ge-wel-dig!

Super snelle service, gisteravond rond 21uur besteld, vandaag al binnen! Duidelijke website, goede prijs/kwaliteit verhoudingen. Ik kom zeker in de toekomst bij jullie weer terug!

was stuk

Het pak was niet heel helaas En vervolgens mag je nog een keer retourkosten betalen, terwijl je al verzendkosten heb moetem betalen. En nu wacht ik al een week op terugstorten.

Snelle levering en een goed product. Ben zeer tevreden

Hele snelle levering!! Pakketje was compleet intact. Mooie verpakking eromheen. En hele grappige artikelen.

Overzichtelijke website Prijs/kwaliteit Snelle service Top!

Bestelling ging makkelijk, snel en prima prijzen

Zoals titel zegt. Gewoon tevreden. Bestel hier weer.

Bestelling snel ontvangen

Next time better

Wij hadden een pak besteld. Heel fijn pak hoor! En we hadden clown smink besteld. Wat was dit een troep. Het droogde niet goed op en de smink bleef nat! Zodra je begon te zweten liep je hele smink uit. Het bleef niet goed zitten! Echt zonde van alles... Volgende keer alleen kleding bestellen ipv ook smink erbij.

Doet wat het belooft..

Vlot besteld, vlot geleverd. Prijs : kwaliteit is ok

Sneller levering

Maat en alles was heel erg goed en de levering was top

Super mooie kleding zeker een aanrader

Heel mooie kleding snel geleverd

Geweldige kleding

Zit heerlijk luchtig en je maakt de Blitz dank jullie wel

Feestje!

Veel keus en snelle levering!

Perfect!!

dit is precies wat ik zocht. Let op de TV want ik ga het dragen tijdens de Silverstone Formule 1. Spot mij en mn familie in de grandstand hahah.

Savannahweg 8

3542AW Utrecht

085 - 2731941

Over FeestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!