De keuze en levering zijn prima !

Voldoende keuze . De bestelling keurig verpakt en bezorgd !

one size fits all werkt niet

ik heb een spaans vestje besteld met een belt. het vestje bleek niet size L te zijn, maar in de achterkant staat gewoon M/L ; dat kan je dan beter ook zeggen. nog beter is bij one size fits all artikelen om ze verstelbaar te maken. voor iemand van 1.90m werk een M/L in ieder geval niet

Goed en snel

Goede service en snelle levering!

Supersnelle levering!

Overzichtelijke site en supersnelle levering.

Goede survice!!!

Op woensdag laat in de avond besteld (er werd aangegeven dat het op voorraad was en daarom donderdag al in huis zou zijn) Het werd de volgende ochtend vroeg opgestuurd en het was ook echt op donderdag al in huis. kwaliteit ook beter dan verwacht.

Zeer correct afgeleverd en verpakt.

Super qualiteit voor een super prijs

Levering binnen 24 uur en precies zoals verwacht.

Beter dan verwacht.

Mooi kostuum. Kleur perfect. Pasvorm zeer goed. Draag comfort kan niet beter. Fijne stof. Kortom fabelachtig.

Snelle levering , zeer goede kwaliteit

Blij

Mijn kleindochter wilde verkleedkleren voor haar verjaardag, bij jullie heel veel keus. Heb haar blij kunnen maken met een prinsesenjurk.

Hele leuke spookpakje . Goede kwaliteit en snelle levering .

Dat wat ze zeggen, maken ze waar

Wij waren met spoed op zoek naar een kostuum voor een optreden op school. Bij deze website gaven ze duidelijk aan wanneer welk kostuum wanneer geleverd kon worden... na het uitzoeken en bestellen was het duimen of het er op tijd zou zijn... maar dat duimen was niet nodig!! Heel netjes op tijd en een net kostuum. We hadden een blije dochter!

Snelle levering. Goede communicatie en product. Zal hier zeker nog een keer wat bestellen.

Al een paar keer een bestelling geplaatst waarvan 2x 24h leveringen die op tijd aankwamen. Kwaliteit is goed en mijn dochter was erg blij.

Snelle levering en de producten waren precies zoals beschreven op de website. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

Goed en snel geleverd.

Alles was netjes op tijd geleverd..

Goed en snel

Goed. Ik heb gekeken naar spullen die 24 uur later binnen waren (ik had nogal haast met bestellen). Ze hebben alles netjes in de doos gedaan en het was de volgende dag binnen. Het lijkt goede kwaliteit.

Snelle levering zonder poespas

Besteld, bezorgd binnen de aangegeven termijn. En het product was van goede kwaliteit! Wel jammer dat het feestje niet doorging waar het voor bedoeld was...

snel geleverd , product kwam overeen

jurk voor dochtertje goede maat, snel geleverd en kwaliteit was prima. prijs is enigzins hoog, beschouw het als geheel inclusief verzendkosten toch succes!

Binnen 24 uur bezorgd

Geweldig efficiënte bestel en bezorg organisatie.Ook telefonisch contact is mogelijk en was zeer goed.Vind ik erg goed omdat je er soms online niet helemaal uitkomt. Daarom zeker een 8.

We hadden snel een verkleed pak nodig en hadden deze rond 19 uur besteld en was de volgende dag al in huis. Helemaal top!

Goede prijs, kwaliteit verhouding.

Producten exact als aangegeven op de site. Zeer snelle levering.

Mijn bestelling was ontzettend snel geleverd. Wel is de kwaliteit van de kleding minimaal. Super dunne stof en strakke elastieken boorden. Maar al met al prima hoor een feest outfit

Snelle service, mooie prijs en mooie feestkleding

Top, snelle levering

Snelle levering en goeie kwaliteit