Laden reviews...
Laden reviews...
902 opiniones en los últimos 12 meses
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Las reseñas destacan de forma constante la rapidez de entrega y una comunicación clara. Los clientes aprecian la buena relación calidad-precio y un proceso de compra sencillo. En general, el servicio es fiable y práctico, con experiencias mayoritariamente positivas. La retroalimentación sugiere una preferencia por una ejecución rápida y un soporte eficiente.
Groot aanbod en snelle levering dus daar niets op aan te merken Webshop liep echter vast na verwerking bestelling, dus volgende dag mail gehad dat m'n bestelling niet verwerkt was, daarop geantwoord met bestelreferentie, zelfde dag antwoord gehad dat alles in orde was, volgende dag product al geleverd
Beveelt aan
27 October 2024
Tim
Gierle
Feestwinkel XL biedt een uitgebreid assortiment en daarmee alle keuze voor leuke verkleed-/feestkleding en attributen! De Mexicaanse outfit die ik zocht, vond ik snel! Ik werd goed op de hoogte gehouden en de bestelling werd heel snel geleverd! De kwaliteit is daarnaast heel hoog, dus ik ben zeer tevreden!
Beveelt aan
27 October 2024
Manon
Hengelo Ov
Het verkleedpak wat ik heb gekocht was een dag later binnen, van goede kwaliteit en ik denk dat we de prijs van het beste kostuum gaan winnen hierdoor!
Beveelt aan
27 October 2024
E.
Den Haag
Binnen een dag geleverd en past perfect, mijn zoon is helemaal happy met zijn Halloween kostuum!
Beveelt aan
27 October 2024
Linda Aarts
Culemborg
Precies zoals op de afbeelding, was helemaal wat ik voor ogen had
Beveelt aan
27 October 2024
Susan
Joyce
Ik vond de levering echt heel goed en snel. Dat was echt fijn! Alleen de maat van de jas daar twijfel ik over. Ik heb een M gekocht maar valt als een xs. Dat is wel jammer. Karima
Beveelt aan
26 October 2024
Karima
Eindhoven
Prima en snel
Beveelt aan
26 October 2024
Anneke
Hoofddorp
Prachtig Après ski feestkleding besteld en ontvangen. Voor een eerlijke prijs! En mijn man en ik gaan echt de blits maken op t komende feestje!!
Beveelt aan
26 October 2024
Fiona
Pijnacker
The products are good and arrived on time.
Beveelt aan
26 October 2024
Tudor
Amsterdam
Op de site word er gepromoot met voor zo laat besteld is morgen in huis.. staat ook bij het product zelf. En als je het dan besteld veranderd de levertijd ineens.. hiervan geen update gekregen. De andere producten die dan wel leverbaar zijn sturen ze dan niet op dus ook daar kan je een week op zitten wachten. Na een mailtje kreeg ik de optie om evt een vervangend product te kiezen. Dit gedaan en goed gekeken naar de levertijd! Maar ook dit wederom niet op tijd ontvangen.. Inderdaad, ik had zelf ook eerder kunnen bestellen. Maar als ze de service verlenen van een snelle levering, maak dit dan ook waar of haal het van de site af.
Beveelt niet aan
26 October 2024
Lizet
Deurne
Beste Lizet,
Wij vinden het erg vervelend dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met je bestelling. Dit is niet wat je van ons mag verwachten.
Als het goed is heeft een van mijn collega's contact met je opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen. Hopelijk hebben we het zo toch goed kunnen maken.
Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
Met feestelijke groet,
Mark
Feestwinkel XL
Producten werden snel geleverd in België. 2 dagen na bestellen toegekomen. Echter was er een pakje op mijn naam bij van een ander bedrijf met andere producten. Kwaliteit van de verkleedkleren is OK en in verhouding met de prijs.
Beveelt aan
26 October 2024
Dieter Van Rossem
Lot
Bezorging ging snel, duidelijke communicatie. Top service. Ik heb een tie dye never dies trainingspak gekocht. De kleuren zijn fel, ziet er grappig uit. Wel een superdun synthetisch stofje, erg zweterig. Krappe snel scheurende mouwen (ik heb een L gekocht, ik heb een normaal postuur en heb nadrukkelijk géén gespierde dikke armen). Grappig voor een keer maar verwacht niet dat het lang meegaat.
Beveelt aan
26 October 2024
Maurice
Houten
Mijn bestellingen werden niet of onvolledig geleverd. Geen sigaar , geen haarbandje..
Beveelt niet aan
26 October 2024
Femke Hancké
Grimbergen
Beste Femke,
Wij vinden het erg vervelend dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met je bestelling. Dit is niet wat je van ons mag verwachten.
Als het goed is heeft een van mijn collega's contact met je opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen. Hopelijk hebben we het zo toch goed kunnen maken.
Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
Met feestelijke groet,
Mark
Feestwinkel XL
Makkelijk te bestellen en snelle levering. Je krijgt wat je besteld.
Beveelt aan
26 October 2024
Marylene
Hagens
Last minute hadden wij een oktoberfest, na het bestellen bleek de maat niet goed te zijn. Ik was bang dat ik het niet optijd binnen zou hebben maar niets was minder waar. Snelle levering en ook met retourneren was alles snel weer terug op mijn rekening. Het pakje was overigens echt top!
Beveelt aan
26 October 2024
Shanice van Doornik
Leusden
Snelle en goede service. Niet alles was op voorraad maar goede communicatie waardoor mijn bestelling compleet en op tijd is geleverd.
Beveelt aan
26 October 2024
Mystie’s
Sint Anthonis
Prima!
Beveelt aan
26 October 2024
L
S
Prima snel geleverd
Beveelt aan
26 October 2024
Linda
Maarssen
Zit super goed en wordt alles netjes verstuurde
Beveelt aan
26 October 2024
Wim Teeuwen
Klazienaveen
Tevreden
Beveelt aan
26 October 2024
David
Genk
WtF
Beveelt aan
26 October 2024
Jos
Wetteren
Zeer tevreden met de snelle service. Op de website staat ook alles duidelijk vermeld ivm de maten dus je kan perfect thuis alles opmeten zodat je ook zeker de juiste maat besteld. 1 accessoire was niet meer in voorraad, Feestwinkel belde mij hiervoor op en zocht naar een heel goed alternatief. Zeer tevreden dus!
Beveelt aan
26 October 2024
Romina
Koersel
Duidelijke service
Beveelt aan
26 October 2024
Bart
Den̈derleeuw
Romeinse witte tuniek met rode kleur besmeurt owv bijhorende rode sjerp in zelfde verpakking.
Beveelt niet aan
26 October 2024
Laurent
Kontich
Beste Laurent,
Wij vinden het erg vervelend dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met het artikel dat je hebt besteld. Dit is niet wat je van ons mag verwachten.
Als het goed is heeft een van mijn collega's contact met je opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen. Hopelijk hebben we het zo toch goed kunnen maken.
Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
Met feestelijke groet,
Mark
Feestwinkel XL
Er is enorm veel keuze en besteld voor 23u59, dan zit het daags nadien al in de brievenbus en dat was hier heel belangrijk omdat we het 'dringend' nodig hadden dus dat was ideaal. Misschien zijn de prijzen net wat aan de hoge kant maar ook niet overdreven. Leuke ervaring met deze website en hun artikelen.
Beveelt aan
26 October 2024
Jessica
Aartselaar
Savannahweg 8
3542AW Utrecht
Branch
Business services
Specializations
Organisation, Events
Overige bedrijven