Snelle levering zelfs eerder dan verwacht , netjes verpakt

Snel verzonden. Producten zoals beschreven en prima prijzen.

Feestelijk

Leuke kostuums en snelle bezorging

Super snel geleverd top service

De voorpret bij het overzichtelijk uitzoeken was al groot. Mooie duidelijke artikelen , goede omschrijving en hele ruime keuze

Snelle levering maar minder kwaliteit aan feestkleding

De website zelf is erg fijn. Veel keus en werdt snel geleverd. Kleding hing ook mooi aan een haakje ipv dat het in een zak wordt gepropt. Enige nadeel was de kwaliteit van het pak. Naast dat de broek veel te klein was en de top te groot was de kwaliteit erg minimaal. Franjes lieten bij beide pakken (we hadden er 2) op verschillende plekken los. Weet niet of we het nog een keer kunnen gebruiken voor alles loslaat.

Snel goede maat uitleg

Groot assortiment, met veel maten.

Top feest met de outfit van feest winkel XXL

Snelle levering en prima keuze in verschillende items!!!

Kleedje was absoluut niet maat L

Wel snelle levering, maar kleedje kwam totaal niet overeen met de foto en was ook niet gelijk aan een maat L

Topservice!

Leuke prijzen, enorm snelle service, goede verpakking, kwalitatief materiaal... Ons feestje was alleszins extra geslaagd dankzij jullie! :-D

Mijn ervaring was okay

Een groot assortiment om uit te kiezen, maar het had wat makkelijker mogen zijn om te bestellen. Verder zoeken op de pagina waar je de keywords hebt ingevuld was wat moeilijker. Veel heen en weer geslingerd tussen de boodschappen mand en het assortiment.

Super tevreden

Op avond de bestelling gedaan, en de volgende ochtend was het pakketje al binnen. Kwaliteit is hoger dan wat de prijs doet vermoeden. Ik ben blij verrast!

besteld is volgende dag in huis, perfect kwaliteit, prijzen zijn ook echt te leuk voor avond leuke kleding top een dikke 10

hele vlotte service, dankjewel

goede ervaring

Prima, overzichtelijke website en goede, snelle service

Goed kunnen vinden op de website wat ik zocht. Besteld en daarna toch nog een vraag. Gesteld via de mail en snel en goed antwoord gekregen. Bestelling was op de tijd binnen zoals was aangegeven. Kortom prima!

Wauw...schitterend

S'avonds besteld en in de ochtend in huis. Hele goede kwaliteit ook van de outfits die we besteld hadden. Top Top Top

Snelle bezorging en kwalitatief goed materiaal. Prijs viel me ook mee! Heel blij mee.

Snelle levering, goede kwaliteit

Hele snelle levering en goede kwaiteit. Goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces.

Zeer snelle levering!

Makkelijk bestellen, betalen en snelle levering.

Vlotte levering en correcte maten

In het weekend besteld en dinsdag ontvangen. En door de maatkolom perfect uit te kiezen wat je past.

Snelle levering en goeie prijs/kwaliteit verhouding

Ik had last minute nog een outfit nodig dus het kwam ideaal uit dat het product snel was geleverd.

Makkelijk met bestellen, afleveren bijna altijd de volgende dag. Netjes in een zak ter bescherming vn de kleding. Ik ben tevreden!

snel besteld snel thuis

prima verlopen het bestellen,betalen en ontvangen

Super leuk en snel bezorgd

Leuke overzichtelijke website en het werd super snel thuis bezorgd! Top

Een goede service, het pakketje kwam zeer snel thuis maar er ontbrak een item. Na het sturen van een mailtje de volgende dag gratis een nieuw pakketje ontvangen. Ben zéér tevreden

Over feestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!