Zeer tevreden.

Groot assortiment, en snelle levering. Erg tevreden!

Snelle levering, duidelijke communicatie per mail en het artikel is zoals is omschreven!

Snel en netjes geleverd

Ik ben erg tevreden met de duidelijke instructies voor het bestellen en de snelle levering. Ik had een pak snel nodig en deze website kon mij gelukkig geruststellen dat mijn bestelling op tijd binnen kwam.

Overzichtelijke producten en snelle nette levering

Ik kon gemakkelijk vinden wat ik wilde hebben en de volgende middag had ik het al in huis. Mooi op tijd voor het feestje (dikke duim)

snelle levering prima bestelling!

vooral heel snel!

Heel mooie outfit

Ik heb voor mijn dochter de 44 genomen om dat de meeste klein uit vallen dat is hier dus NIET het geval

Precies wat ik nodig had!

Snel een product in huis omdat er een impulsief plan in mijn hoofd kwam. Soms moet je met kleinkinderen snel handelen en jullie waren precies op tijd, op het juiste moment.

Juiste prijs, goed product, correcte afspraken!

Mijn ervaring was eigenlijk perfect, de levertijd was correct en ook met de prijskwaliteit ben ik erg tevreden. Het aanbod van de webshop is erg breed en ik vond erg snel wat ik zocht. Ben erg tevreden.

Volgende dag ontvangen. Artikel precies zoals beschreven

Heel tevreden

Heel mooi verkleedpak. Ook mooi in een plastiek gedaan dat er niks aankomt. Geen schade! En heel snel geleverd! Goeie klantenservice. Goede prijs en kwaliteit! Hier bestel ik zeker nog is!

Snelle afhandeling precies zoals op de fotos.

Keurige materialen, goede prijs, snelle levering. Tevreden dus

Vlotte levering

Ik beveel Feestwinkel XL zeker aan. We hadden snel een pak nodig en de bestelling was vlot en keurig geleverd.

De dag ervoor besteld, de volgende dag (ruim) op tijd geleverd.

Prima site, prima produkt en binnen 24 uur geleverd. Alles top dus.

Super snel binnen ik stond er van te kijken

De kwaliteit zeer goed echt een aanrader

Fijne service snel en betrouwbaar

Een aantal feest artikelen besteld van goede kwaliteit en de volgende dag thuis top service ! Bedankt feestwinkel xl

Betrouwbaar en vriendelijk

Mijn kleinzoon was jarig (3 jaar) en 2 dagen voor zijn verjaardag vroeg hij aan oma om een politie pak. Ik had nog weinig tijd om te bestellen maar de medewerkster beloofde het dezelfde dag te versturen. We kregen de volgende dag heel netjes het geliefde politiepak op tijd binnen. Vriendelijk bedankt nog voor jullie service. MVG Gina Salders, Luttelgeest

Ik zet mijn feestneus op want ze doen wat ze beloven…vandaag besteld is morgen geleverd.

Slecht heel slecht

Ik heb 10 januari een kostuum besteld,en er werd een heel ander kostuum geleverd,na een aantal mailtjes over en weer,werd duidelijk dat ze niet gingen terugbetalen,terwijl ik het al had terug had gestuurd. Slechte service,uiteindelijk de rechtsbistand maar in geschakeld,te gek voor woorden !

Beste Willeke, Wij vinden het erg vervelend dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met je bestelling. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Als het goed is heeft een van mijn collega's contact met je opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen. Hopelijk hebben we het zo toch goed kunnen maken. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag! Met feestelijke groet, Mark Feestwinkel XL

Hele vlotte levering

Hele vlotte levering

Keurig op tijd bezorgd

Alles werd keurig volgens afspraak op tijd bezorgd.

Nice suit for fancy dress

The suit goes well with sunglasses. You have to buy separate.

Slechte kwaliteit !!!

De Paashaas- kostuums pluizen enorm uit én dit voor zo'n hoge prijs vind ik echt niet kunnen. Zeer jammer!!! In het verleden goedkopere dingen gekocht die van veel betere kwaliteit waren!

Beste Annick, Wij vinden het erg vervelend dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad je bestelling. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Als het goed is heeft een van mijn collega's contact met je opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen. Hopelijk hebben we het zo toch goed kunnen maken. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag! Met feestelijke groet, Mark Feestwinkel XL

Precies gekregen wat ik had besteld dus top.

Artikel besteld en de volgende dag in huis dus wat ze beloven doen ze

Ziet er goed uit

Vind dit sjeik kostuum echt gaaf en mooi! Perfect voor feestjes!

Over FeestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!