Snelle levering en goed product

Na makkelijk bestellen snel thuis bezorgd goed product van kwaliteit.

Uitstekende leverancier met een mooi product

Keurig bedrijf dan zijn afspraken na komt en een goed product levert

klantvriendelijk.

Alles zoals beloofd. Goed verpakt en geleverd in de afgesproken tijd. Top.

Heel tof gerief

Hebben voor mijn nichtje van 7 maand 2 verkleedpakjes gekocht! Super goede kwaliteit en het staat haar prachtig!

Fijne webshop!

De ruime keuze en snelle verzending zijn Top! De kwaliteit van de producten is zeer goed! Een aanrader!

De volgende dag al in huis. Makkelijke website en zeer groot assortiment.

Fijne service

Artikel staat duidelijk op de site, waardoor het aan de verwachting voldoet. De prijs is goed en de snelle bezorging kwam erg goed van pas.

snelle levering,jammer dat het retour aanbieden niet snel kan en dat je dan een nieuw artikel in andere maat moet bestellen voor ern snelle levering

Communicatie is prima via de mail. Snel geleverd

Makkelijke site en snelle levering!

Fijne site om mee te werken. Zending kwam snel binnen..

Super goed

Snelle levering, fijne stof het is precies wat er word beschreven oo de site.

Correct

Tot twee keer toe bestelde ik hier een pakje. Tot twee keer toe correct bezorgd. Super service.

snel en goed

delivered as promised

Erg snelle bezorging en precies zoals het omschreven was.

1 kleine opbouwende tip. De lusjes van de armhoezen pastten niet om mijn vinger. Waarschijnlijk van klein tot groot dezelfde grote vingerlusjes. Ik heb er nu maar een haarband van gemaakt.

Supersnelle levering

Product is prima. Alleen geeft de omschrijving "Blouse" weer hoe het er uit ziet, terwijl het een gesloten top blijkt. De knoopjes kunnen helaas niet deels open gelaten worden

Nice!!

Leuke fijne colbert, prima voor een avondje feesten.

Snelle levering, voldoet meer dan aan verwachting

Betreft: Disco Fever Jacket. Goed en stevig gemaakt en uitstekend verpakt in een eenvoudige kledingzak! Helaas geen stof maar 95% polyester waardoor het materiaal een beetje aan elkaar kleeft. Opletten bij uitpakken. De snelle levering was belangrijk en daar werd aan voldaan.

Snelle levering en mooie producten

Snelle levering en mooie producten! Verder niets aan toe te voegen!

Alles prima!

Producten zijn zoals omschreven, snelle bezorging.

perfect

Voor de eerste keer besteld en alles werd netjes de volgende dag geleverd. Ik ben een tevreden klant :-)

super geregeld . past perfect snel geleveld

super geregeld . past perfect snel geleveld

Super snelle levering en leuke spullen

Ik had de bestelling om 23:50 geplaatst en het was daadwerkelijk de volgende dag in huis! De voorpret kon meteen beginnen. Ruim assortiment, kwaliteit is niet super, maar wel wat je kan verwachten van verkleedkleding.

gewoon zo door gaan, niets op aan te merken

helemaal goed

Super snelle levering!!

Mooie spullen, en super snelle levering!!

Duidelijke site, snelle levering

Voor musical zoon zocht ik specifieke kleding en hier alles gevonden. Duidelijke site en snelle levering.

Over feestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!