Keurig op tijd

Top kwaliteit

Super snelle levering van een goed product

Veel keuze in artikelen en super snelle levering. Alles perfect

Niet correct

Ik had eerder iets besteld en zat niet bij de bestelling ik mail naar jullie en jullie zeggen mij dat er een andere winkel onder jullie naam dat is ???? Dus hier liggen 2á3 brillen waar ik niks mee kan geen bestelling en 1 artikel was er niet bij dus voor mij nooit meer

De service wat top!

Een paar weken geleden had ik een personeels-thema-feest, en ik had nog een middeleeuwse jurk nodig. Bij deze online winkel kun je heel makkelijk en snel een goed jurk of kostuum vinden. De volgende dag werd het al bezorgd, echt top! Kwaliteit is ook prima.

Vlotte perfecte levering

Na de bestelling in het weekend besteld te hebben werd het dinsdag volgens afspraak thuis bezorgd.

Top service!

Netjes en snel bezorgt!

Topavond in ons mooie pakkie!!

Fantastische avond met ons thema feessie forever jong en sportief

Snel bezorgd

Outfit stress.. overal was het kostuum uitverkocht en bij feestwinkel xl kon ik gelukkig bestellen. Ik had zelfs 22.00 uur besteld en het werd alsnog de volgende geleverd. Super tevreden!

Beste carnavalswinkel

Ik heb maatje XL, maar neem tegenwoordig L. Dat zit als gegoten. Mijn laatste aankoop was een koppel 70ies pak. Daar zijn we nu van aan het genieten op het schlagerfestival in Trixxo Arena Hasselt, België. Gezondheid!

Prima geregeld

Het is snelle levering. Word goed op de hoogte gehouden.

Snel correct

Snelle en correcte service Prijs kwaliteiten zeker 10/10 Verkleedkostuum was ook netjes verpakt

Super, snel met bezorgen en antwoorden!

Supersnelle levering, 23:00 besteld, 12uur later in huis! Fijn en snel geholpen met de retourlevering. Snel en vriendelijk antwoord op e-mails. Wij hebben een topfeest gehad met jullie outfits, bedankt! Voor herhaling vatbaar!

Supersnelle levering en kan de show stelen op het feestje!

Snelle levering, netjes verpakt, voldoet aan de verwachtingen. Feestje kan beginnen!

Snelle levering, duidelijke communicatie

Geweldige outfit!

Helemaal blij, goede prijs kwaliteit verhouding! Outfit waar je mee voor de dag kan komen op een feest.

Snelle verzending

Snelle verzending. Product zeer netjes verpakt

Super fijne en snelle service!

Voor een vrijgezellenfeest had ik een verkleedoutfit nodig, toen ik FeestwinkelXL spotte heb ik gelijk een kijkje genomen. Ik vond de outfit die bij het vrijgezellenfeest paste en heb hem direct besteld! Wat een top service, het pakketje was snel binnen. Verpakking zag er goed uit en was stevig. De factuur kreeg ik over de mail toe gestuurd, super fijn want dat scheelt weer wat papier.

Super snel en efficient

Fijne winkel met goede service

Super snelle service qua levering en een goede hulp bij het omruilen van een per ongeluk verkeerd geleverd artikel.

Snel en goed!

Product zeer snel binnengekomen en van goede kwaliteit! Eigenlijk gewoon wat je wilt :D De bachelor heeft de hele dag van het pak mogen genieten (en wij nog meer xD)!!

Goede service en snelle levering

Goed en snel geleverd

Jullie verkopen hele mooie feest spullen en het is ook heel snel geleverd

Wat een fantastische jurk. Voldoet geheel aan de verwachtingen en omschrijving. En ook nog eens super snel verzonden, netjes verpakt. Top deal!

Super en snel

Snelle en verzorgde uitlevering, komt overeen met omschrijving op de site

Duidelijke website, goede communicatie en snelle levering!

Een fijne website om te bestellen, overzichtelijk, goede communicatie en snelle levering. Netjes ingepakt.

Over FeestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!