Snelle levering. Goed verpakt. Gewoon aan te bevelen Gewoon prims

Snel geleverd en leuk pakje

Mijn pakje werd meteen de volgende dag geleverd en zat perfect. Hij was precies zoals de foto!

goede kwaliteit en snelle levering

Erg tevreden over hoe snel het pakket wordt bezorgd en de kwaliteit van de spullen. Een mooi extra was dat je goede groepskorting krijgt al bestel je meer

Perfect!

Geweldige kwaliteit, de maat is goed. De levering en verpakking zijn correct en perfect. Alleen maar lof voor het product, alles.Dank u zeer!

Snelle service en duidelijke beschrijving

Een dag na de bestelling had ik het pak al binnen. Ik heb de bestelling geplaatst met hulp van de maten die op de site staan. Hij zat dus perfect.

Snelle levering en leuk pak!

Super snel en makkelijk

Hele snelle levering en heel fijn retour beleid.

Handige site, bestellen en betalen erg makkelijk en super snelle levering

Uitstekend product mooi en snel geleverd

Mijn artikel heb ik snel gevonden en was gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

Topproduct

De service en het product waren beide top. De levering hier in België was perfect op tijd!

Pak was gekreukt

De bezorging was op tijd alleen het pakket was in de brievenbus geduwd, waardoor het bestelde pak was gekreukeld.

Het was heel makkelijk en duidelijk om te bestellen

Ik vond de site overzichtelijk en duidelijk, ook fijn dat er in de grote maten een hele ruime keuze is en ook leuke dingen. Het uitzoeken en bestellen gaat ook heel makkelijk. Heel tevreden!

Snelle bezorging product zoals geadverteerd ontvangen voor een nette prijs.

Leuk pak kunnen bestellen om aan het thema te voldoen voor mijn thema feest. Het pak was optijd binnen en was goed naar verwachting voor een nette prijs.

Zeer goede website, overzichtelijk en duidelijk....Voor ieder wat wils!

Bestelling is na een paar dagen al aan huis bezorgd in perfecte staat! Een prima service dus!

Snelle levering en ruime keuze in aanbod. Helaas waren de pakjes te klein dus retour gestuurd om vervolgens een grotere maat te bestellen. Jammer dat het retourneren voor eigen rekening komt !

Topie

Snele leverreiniging

Prima in orde

Duidelijke omschrijving, snelle levering, kwaliteit wat je kan verwachten.

Duidelijke site en snel geleverd.

Een erg fijne duidelijke site bestelling gaat snel en levering ook compleet en op afgesproken datum.

Snelle levering, goed verpakt, mooi product

Erg tevreden over deze verkoper, de levering was snel en het product was goed verpakt. Mijn zoontje is erg blij met zijn politiepak. Van harte aanbevolen!

Vlug en vlot kunnenbestellen alsmede dat het eerder geleverd werd dan aangegeven top geregeld

Snelle service en een mooi afgeleverd pakketje. Niks op aan te merken. Ik zou er zeker nog bestellen.

Super snel en goede kwaliteit

De pakjes die ik besteld had waren de volgende al binnen, terwijl de grotere maten eigenlijk pas later bezorgd konden worden. Pakje is van goede kwaliteit en redelijk losse stof, dus valt zeker niet te klein en heeft redelijk stretcht. Handig voor als je er bijvoorbeeld nog een trui onder wilt oid. Geeft wel glitters af aan de kleding die je er onder draagt.

Snel geleverd en kwalitatief goed product

S Avonds besteld, volgende dag al in huis. Keurig verpakt en ook de kwaliteit die je mag verwachten. Dus prima.

Gewoonweg prima!

Geen poespas, snelle levering, prima kwaliteit en goede prijs! Hoef dan toch niet meer te zeggen?

Over feestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!