Snelle levering goede kwaliteit

Uitgebreid assortiment.

Snelle levering en goede prijs

Snel en goedkoop

Ik vond het de ene keer top en de andere keer flop.

Ik heb twee keer iets besteld, de eerste keer was ik echt tevreden. Het werd namelijk de beloofde volgende dag geleverd. Sommige producten waren te klein dus die stuur ik terug maar andere zijn top. De tweede keer, weer binnen een dag geleverd, alleen de producten waren heel erg tegengevallen. De tattoosleeve was gekleurd op het plaatje op jullie site, alleen ik kreeg een sleeve terug die meer op een zebra lijkt. En de neppiercing die jullie verkopen zou ik niet meer verkopen. De braken gelijk en passen niet om je neus/oren/ wenkbrauwen enz. En dat vind ik erg zonde van mijn geld.

Snelle levering maar op de vraag naar een maat geen duidelijk antwoord

Product besteld en de volgende dag in huis: is simpel verpakt maar goed. Was te klein ondanks meten, mail gestuurd met de vraag voor de goede maat. Die besteld en wederom te klein. Nu dus drie keer moeten bestellen en telkens opnieuw betalen ipv goede maat retour sturen. Nu dus wachten op nog twee keer geld retour! Niet echt klant vriendelijk service

Netjes geleverd

Nvt

Snelle levering en goede kwaliteit

Zeer snelle levering

Binnen 1 dag alles geleverd.

Prima product, goede snelle levering! Meedere producten besteld ook bij andere winkels en de keuze is op een ander artikel gevallen dus deze bestelling gisteren retour gestuurd. Verder goede service dus kan deze webshop aanbevelen.

Top en snel geleverd

Goede kwaliteit en een hele mooie pak.

Fijne website, de volgende dag geleverd en goed verpakt!

Zeer snelle levering.

Wat een snelle en nette levering.

Super snelle levering en goede kwaliteit

Feestwinkel heeft een groot aanbod aan verkleedkleding. De site is duidelijk en je kunt precies zien waar alles te vinden is. Levering was snel en de kwaliteit prijs verhouding van de pakken is geweldig. Top winkel!

Zie hieronder

Zit prima. Heel snel geleverd! Top

Goede ervaring

Alles goed en sneller ontvangen dan verwacht

Enorm snelle levering & gratis terugsturen

Ik heb 2x besteld bij FeestwinkelXL. Het ene pakketje viel ietwat tegen doordat het jurkje dat ik had besteld er op de foto kwalitatief beter uitzag. Hiermee bedoel ik een dikkere stof en een mooiere pasvorm. Daarna heb ik een jumpsuit besteld die erg leuk was! Goede kwaliteit. Ik kon de maat te groot snel terugsturen en dit kosteloos. Super!

Goed!

Mijn verwachting kwam uit! Snelle levering Duidelijke site Dikke prima 👍🏼

Snel geleverd, retourneren ging wat omslachtig maar wel goed.

Snelle en correcte levering

Snel en volgens afspraak geleverd, goed verpakt

Snelle levering en mooie kwaliteit

Bestelling was netjes de volgende dag binnen. Kleding boven verwachting van kwaliteit.

Snelle levering en leuk pak!!

Had duidelijker mogen zijn

Ik heb laatst een uniform gekocht en op de foto zag het er compleet uit, alleen toen ik het ontving bleek het alleen om de blouse en riem te gaan, dit had beter vermeld kunnen worden. Voor de rest prima

Super snelle levering

Pak past goed, goede prijs: kwaliteit verhouding

Makkelijke afhandeling en snelle bezorging!

Artikel ‘s avonds besteld en de volgende middag in huis! Bestellen en betalen ging erg soepel.

Snelle levering en tevreden over de gekochte kleding.