Snel

Geinkostuum besteld , alleen bij feestwinkel verkrijgbaar en binnen no time binnen! Dus topservice

Doet wat het zegt!

Snelle levering en artikel zoals beschreven.

Super snelle levering en klantvriendelijke service

Ik heb voor een verkleed feest een grote order geplaatst en deze werd snel geleverd. 1 van de artikelen was pas later beschikbaar, maar dit heb ik met de klantenservice heel goed en snel kunnen oplossen. Helemaal top!

Werd geleverd op het tijdstip die werd voorgesteld

Perfecte service

Van Bestelling tot levering alles perfect.

Super bedrijf

Ik vind dit een topbedrijf, heel snel geleverd. Mijn bestelling was hrlaas incompleet, maar na telefonisch contact te hebben gehad, werd alles heel snel geregeld. Zeer vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad. Het product ziet er ook helemaal top uit. Ik zou zeggen ga vooral zo door.

Snel en volgens afspraak!

Zie bovenz Snel, volgens afspraak en verwachting. Prima !

Leuke feestkleding snel geleverd

Een breed assortiment party kleding. Voor man en vrouw geslacht voor een hilarisch feestje.

Minnie Mouse jurk waar je blij van wordt

Mooie kwaliteit. Leuke jurk voor deze betaalbare prijs. Ik heb maat 40 genomen. (Ik heb normaal medium size of 38 confectiemaat) Tip: * Neem 1 maat groter, dan past het zeker goed. * Diadeem Minnie oortjes erbij bestellen * Korte zwarte petticoat eronder en je ziet er top uit

Gewoon top!

Supersnelle levering en alle producten ontvangen exact zoals omschreven. Volgende keer zeker weer hier bestellen!

Goede service, en op tijd geleverd,

Product is van goede kwaliteit, en relatief goed qua prijs.

Vlotte levering

Ruim assortiment, je wordt goed op de hoogte gehouden van de order status en het wordt lekker vlot geleverd.

Snelle levering, goed product

Het bestelde product werd snel geleverd. Het voldeed ook aan de verwachtingen en pastte precies zoals de maattabel op de site aangaf.

Geen goede kwaliteit

Hoed die ik had besteld was al volledig aan het afschilferen.

Beste Laurens, Wij vinden het erg vervelend dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met het artikel dat je hebt besteld. Dit is niet de productkwaliteit die je van ons mag verwachten. Als het goed is heeft één van mijn collega's contact met je opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen. Hopelijk hebben we het zo toch goed kunnen maken. Groet, Philip Team Klanttevredenheid FeestwinkelXL

kwaliteit is niet goed

Wij hadden klachten. Het bedrijf heeft ons benaderd en wel compensatie geboden. Dat is fijn. De Arabische jurk is prima. De roze princessenjurk hangen allemaal losse draadjes aan. Deze gaan ook tussen de rits zitten. We hebben er heel wat moeten afknippen. De tiara kwam gebroken binnen, heeft ze dus niet kunnen opzetten.

Beste Marieke, Wij vinden het erg vervelend dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Als het goed is heeft één van mijn collega's contact met je opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen. Hopelijk hebben we het zo toch goed kunnen maken. Groet, Philip Team Klanttevredenheid FeestwinkelXL

geweldig

cirrect, juist, eerlijk, klantvriendelijk

Mooi en zoals op foto’s uitgebeeld

Setje is zoals op de foto’s! Goed bevallen, veel complimenten over gehad. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend (je krijgt een masker, jurk en onderarm bedekking). De jurk is het beste - simpel genaaid (geen echte pasvorm) maar met riempje en twee lange delen bij de heupen aan te passen zodat de taille mooi aansluit.

maar afhandeling retouren erg traag.

Beste Sylvia, Wij vinden het erg vervelend dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met ons retourproces. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Als het goed is heeft één van mijn collega's contact met je opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen. Hopelijk hebben we het zo toch goed kunnen maken. Groet, Philip Team Klanttevredenheid FeestwinkelXL

Persoonlijke en goede communicatie

Ik moest helaas iets terugsturen. Dat was niet de schuld van feestwinkel, maar van me zelf. Zo leer je een webwinkel wel goed kennen. De communicatie en afhandeling was perfect. Complimenten voor de betrouwbaarheid.

Snel en gemakkelijk

Gemakkelijk besteld en snel geleverd. Je kan ook zelf de leverdatum aanpassen, indien gewenst. Het enige minpuntje (vandaar ook "maar" 4 sterren; is dat we nooit een bevestigingsmail hebben ontvangen, ook niet na contact met de klantendienst, dus we wisten niets van onze bestelling tot we de bevestiging van levering kregen (die kregen we wel per e-mail)

Prima service, ga zo door!

Goede website en snelle levering.

Moooe felle kleur

Heel mooi kwaliteit

super levering gewoon perfect

de matrozen pakjes zo mooi ,echt zo gelijk op foto we zullen er mooi uit zien op onze cruise!!! zal jullie zeker aanbevelen

Goeie ervaring.

Voor een 80-party hebben wij diverse artikelen aangeschaft; goede prijs - kwaliteit verhouding en levering keurig op tijd tegen geringe vrachtkosten. Kortom : een aanrader !

Over feestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!