Snel geleverd en een goede ruime keuze

Goede service vlot geleverd

Soepele afhandeling van alles

Bestellen via de website ging makkelijk, volgende dag al binnen zoals beloofd!

Helemaal top amazing

Ik lijk een echte kast in m’n pak

Goede kwaliteit

Mooi pak, van goede kwaliteit voor een laag prijsje!

Goede spullen die jullie verkopen

Perfect perfecte

Fast service and have EVERYTHING you need

The best!

Klantvriendelijk, snel, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Vandaag besteld, morgen geleverd. Niet goed. Geretourneerd en mijn geld snel terug ontvangen!

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering Tof verkleedpartij!

gewoon top

alles prima geregeld

kwaliteit

De kwaliteit en de service waren zeer goed.

Was exact wat ervan verwacht werd

De kleding was perfect en werd geleverd op het juiste moment

Duidelijke website. Snelle en nette levering van het product.

duidelijke site en snelle goede levering

super duidelijke en fijne site. levering was mega snel. contact met het bedrijf was heel erg fijn, we ontvingen duidelijke mails over de aankoop en levertijd.

Goede kwaliteit/levering

wel eens vaker bij jullie besteld en nooit in de steek gelaten! tevreden over de snelheid van de levering en jullie aanbod in productie! al met al geef ik een 8! het enige minpuntje vind ik dat sommige producten relatief duur zijn voor wat je krijgt.

Leuke kleding

Leuk voor 1 avondje Riem is heel dun. Leuke accessoires

Super!!

Bestelling on line voor mijn kleinzoon ging vlotjes. De bestelling kwam de volgende dag,oma en kleinzoon helemaal blij

Snel besteld, snel geleverd

Mooie website waar ik altijd meteen vind wat ik zoek. Makkelijk te bestellen. Communicatie over de levering is prima....en in enkele dagen geleverd. Ik ben steeds weer erg tevreden.

Snelle levering, goede update

Snel geleverd en goede statusupdate van waar je pakketje zich bevind

Ik had iets besteld niet duur en was snel geleverd.

Snelle en correcte service

Bestellingen gedaan en dag erna netjes geleverd. Zeker de moeite om hier te bestellen

Ruime keuze, duidelijke website, nette prijzen en snel gelverd!

Ik was op zoek naar een après ski outfit voor een feestje. Bij FeestwinkelXL staat XL voor het ruime assortiment, overzichtelijke website en snelle levering. FeestwinkelXL is de toevoeging XL meer dan waard en onderscheidt zich hierbij duidelijk van de rest! Mijn party kan nu al niet meer stuk!!

Zeer betrouwbaar en eerlijk, snelle levering, top!!!

Bestelling snel ontvangen. Er ontbrak een onderdeel. Na communicatie werd er direct een oplossing geboden. Zeer transparante communicatie, vriendelijk, in 1 woordje TOP Mvg Carina

Vet hippe matching outfits!

Prima kwaliteit en zit gewoon goed allemaal, absolute aanrader!

Uitsluitend en zoals omscherven

De bestelling kwam snel in huis en was netjes verpakt. Kleding viel mooi op maat en was zoals op het plaatje

Een showstelende outfit!

Goede kwaliteit wat kennelijk veel mensen op de party aansprak.

Over FeestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!