Feestje

Mijn zoontje gaat er prachtig uitzien op zijn communieee

Perfect van A-Z

Alles prima verlopen

Duidelijke website, klantvriendelijk, snelle levering, goede communicatie. Alles dik in orde en prima verlopen. Bedankt!

Very satisfied from services

I delivered my order one day after the order. Although there was an issue with an accessory, I was informed in advance and I could adjust my order the same day. I strongly recommend FeestwinkelXL.nl for party costume orders!

Vandaag besteld, morgen in huis! Ik had iets besteld wat niet bij mij paste. Ik heb het retour gestuurd en binnen een paar dagen stond het geld weer op m'n rekening. Natuurlijk meteen wat nieuws besteld en het was de volgende dag ook weer geleverd. Dus in 1 woord TOP!

Helemaal leuk

Outfit paste goed en was heel leuk.

Topwinkel

Groot assortiment!

Handig zo n last minute bestelling.

Super duidelijk en snel geholpen!

De webpagina is enorm duidelijk, ik kon snel mijn keuze maken en heb binnen 3 werkdagen mijn bestelling ontvangen!

Fantastische feestkleding

Wij hebben voor mijn 50e verjaardag hippie feestkleding bij jullie gekocht. We zijn er heel blij mee. Ik weet zeker dat het een feestelijke, geslaagde en hopp(i)e dag zal worden! Er zit elastiek en veel stretch in de kleding, dat is echt heel erg fijn. Enige kanttekening: de broeken zijn dun, dus er moet wel een legging onder. Wij gaan er 6 april een super feest van maken!!!

Erg goed

Erg goed

Super vriendelijk, zeer klantgericht en zeer snelle levering

Ik bestel om 19u. Tegen 12u al geleverd. Er was een maat niet voorradig, direct een persoonlijke mail geen auto bericht. Zeer klantvriendelijk! Een aanrader.

Leuk pakje, snel geleverd

Nog last minute iets besteld voor dochtertje, volgende dag al in huis. Kwaliteit momenteel nog niets op aan te merken, ziet er goed uit.

Great service, very fast delivery

The item I bought was just what I wanted, clear description and quick delivery made our experience even better. Good material also.

Gedeeltelijk goed opgelost

Korting gekregen op mijn jurk, omdat deze niet helemaal in orde was . Ook was het buiktasje kapot, alleen dit na 3x te vermelden in mijn mails, is hier nooit opgereageerd.

Goede en snelle levering!!

Het pakketje is goed en snel geleverd, gewoon top!!

Snel en gemakkelijk

Ik vond snel wat ik wilde uit een ruim aanbod, volgende dag stond het al voor mijn deur.

Mijn non jurk vindt ik van goede kwaliteit en prijsverhouding. Ook is de bezorging op de volgende dag gekomen.

Ellende met klantenservice

Op 3 februari bestelling snel ontvangen, maar helaas een defect product. Kan gebeuren. Hierover gemaild op 4 februari. Op 9 februari nog niets vernomen en telefonisch niet bereikbaar wegens drukte. Verbinding wordt daarna verbroken. Online en terugbetalingsformulier ingevuld. Vandaag 26 februari nog steeds niets gehoord. Weer gebeld, maar nog steeds wegens drukte niet bereikbaar. Weer een formulier ingevuld. Nu maar weer wachten, maar ben erg ontevreden over de klantenservice.

Beste Stefan, Wij vinden het erg vervelend dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met het artikel dat je hebt besteld. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Als het goed is heeft een van mijn collega's contact met je opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen. Hopelijk hebben we het zo toch goed kunnen maken. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag! Met feestelijke groet, Mark Feestwinkel XL

Snelle levering!

Super leuke feest kleding, goede prijs en super snelle levering

Mooi verkleedpak, goede kwaliteit

Duidelijke omschrijving bij het verkleedpak. De maat komt ook keurig overeen. Kwaliteit is goed en de bezorging is heel snel.

2 carnavalpakken besteld en de volgende dag al in huis, topservice! Ook heel blij met de pakken.

Een mooi pak ontvangen in korte tijd.

Bij het bestellen hadden we het pak snel in huis. Super snelle levering.

Prima!!!

Het pakje is keurig binnengekomen en voldoet prima

Feestje ? Feestwinkel XL !!!

Voor al je feestjes en party’s, bij feestwinkel xl vind je alles om er een echt feest van te maken.

Over FeestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!