Feestje ? Feestwinkel XL !!!

Voor al je feestjes en party’s, bij feestwinkel xl vind je alles om er een echt feest van te maken.

Echt binnen 24 uur geleverd!

Last minute een heel specifiek themakostuum nodig voor een bijeenkomst op het werk. Feestwinkel xl heeft mij gered!

Fijne shop!

Het was makkelijk om via de website alles te vinden wat ik nodig had. Over de bestelling kreeg ik duidelijke mails en ik ben daarom zeer tevreden.

Supersnelle levering.

Gisteren besteld, vandaag geleverd. Super service.

Zeer mooi spulletjes en een prima service

Had mijn pakje snel gevonden en besteld. Het pakje zou ook zeer snel geleverd worden. Ik kreeg dan ook snel de mededeling pakje geleverd, alleen ik had niks ontvangen. Contact gehad met post.nl. Het zou zaterdag of zondag gebracht worden. Oké. Maandag avond nog geen pakje. Doorgegeven aan jullie wat er aan de hand was. Moest dan een formulier niet ontvangen pakje invullen. Dat gedaan. Komt er een buurvrouw, dinsdagavond langs met mijn pakje. Was twee verdiepingen onder mij afgegeven. Ga wel vragen bij mijn naaste buren, maar niet in de hele flat. Aan jullie doorgegeven dat ik het pakje toch nog ontvangen had. Was erg blij dat jullie mijn probleem serieus namen en bereid waren om voor mij uit te zoeken, waar mijn pakketje dan wel was. Gelukkig was dat alles dan niet nodig , maar het gaf mij wel een heel fijn gevoel. Bedankt dus voor jullie super goede service. Trouwens ik ben reuze blij met mijn pakje, het is erg mooi en zal het zeker zeer trots dragen, duurt nog eventjes.

Top site

Gemakkelijk en duidelijk om te bestellen, vele artikelen, easyway tot betaling en een snelle bezorgservice

Super snel, vertrouwbaar en goeie qualiteit

Super snel, vertrouwbaar en goeie qualiteit.

Prima bedrijf

Fijne winkel. Makkelijk iets te vinden. Snelle levering.

Heel erg vlotte levering!

Het pakket zelf werd netjes afgeleverd. Daarnaast is alles erg vlot verlopen. Op nog geen 24u geleverd!

Tevreden.

De dag erna al geleverd. Super service! Ben tevreden, de maat klopt ook volledig.

Zoals je had gehoopt dat het zou zijn

Vlot

De informatie en afbeeldingen zijn correct en de verzending was zeer vlot!

Snelle levering goed verpakt pasvorm is prima voor alle 4 de jassen.

Snelle levering goed verpakt pasvorm is prima voor alle 4 de jassen.

Goede omschrijving & Snelle levering

Overzichtelijke site, goede omschrijving van de kleding, alleen niet van de hoed

Superleuke aankoop

Lekker tutten en gek doen in die joker kleding, geweldig. :)

Snelle verzending, item helaas te klein

Snelle verzending, allemaal gied verzorgd. Helaas item te klein ondanks dat ik met maat 36/38 al een 40 besteld had. Nieuwe bestelling geplaatst met maat 44 en deze past beter.

Snelle levering!

De bestelling was precies zoals beschreven op de site!

Op tijd geleverd door DHL en super vriendelijke service bij het retourneren van mijn product. Alles was top ingepakt. Scheelde ontzettend veel outfit stress om online te bestellen, zou het zo weer doen!

Donderdagavond besteld en vrijdag voor 12 uur ontvangen

Snelle levering en artikelen precies zoals beschreven op de site.

Snel geleverd, duidelijk site!

Nog net voor de Carnaval setjes kleding besteld, voor mij, mn man en mijn dochter. Duidelijk op de site, makkelijk met zoeken. Snel geleverd en helemaal compleet.

Te lang op pakketje moeten wachten.

Er stond bij dat het de dag nadien zou geleverd worden niets was minder waar. Bij afrekening stond dat het enkele dagen maar zou duren maar kwam uiteindelijk nog te laat aan. Nu ben ik aan het zoeken bij welk buren het is geleverd want aan mijn deur was het allezins al niet. Ik had zelf een briefje aan de deur gehangen voor moest ik niet thuis zijjn. Maar pakje tot nu toe nog niet gevonden. Over de prijs was ik wel tevreden. En als ik men pakketje gevonden heb zal ik zeker nog bij jullie een bestelling plaatsen. Maar dan moet wel men pakketje gevonden worden. Mvg, De Backer Lieselotte

Beste Lieselotte, Wij vinden het erg vervelend dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met de bezorging van je bestelling. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Als het goed is heeft een van mijn collega's contact met je opgenomen om samen tot een passende oplossing te komen. Hopelijk hebben we het zo toch goed kunnen maken. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag! Met feestelijke groet, Mark Feestwinkel XL

Makkelijk en professioneel

Fijne winkel.

Savannahweg 8

3542AW Utrecht

085 - 2731941

Over FeestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!