Gewoon goed

Gewoon erg goed

Prima voor elkaar!

Korte communicatielijnen, doen wat ze beloven!

Kwam na sluitingstijd aan Alsnog alle tijd voor mij genomen.

Ideale winkel voor dewalt liefhebbers. Alles aanwezig en duidelijke uitleg.

Perfecte service waarbij afspraken worden nagekomen!

Duidelijke site. Ik bestelde in de vakantieperiode, maar dit kwam duidelijk naar voren. Op de eerste dag na de vakantie werd mijn bestelling direct verstuurd. Alles duidelijk en overzichtelijk!!

Komt afspraken na, fantastische service!

Een DWS 780 radiaal-afkortzaak met onderstel aangeschaft. Kwam afspraken na qua levering. Onderstel had helaas 1 kleine transportschade, waarschijnlijk door de pakketdienst. 1 berichtje gestuurd, en een paar dagen later het nieuwe onderdeel al in huis! Fantastische service en een zeer vriendelijke man, ik keer hier zeker terug!

Eerste indruk goed, de tweede helaas niet meer

Het eerste contact verliep uitstekend. De eerste deel levering werd relatief snel geleverd. De tweede deel levering moest ik al achteraan bellen en mailen en werd uiteindelijk na enkele weken pas geleverd. De derde deel levering moet nog komen. Herhaaldelijke verzoeken hebben tot nu toe nog niet tot het gewenste resultaat geleid. Op e-mailberichten wordt niet gereageerd. Telefonisch is het bedrijf totaal onbereikbaar. Helaas moet ik nu andere stappen gaan ondernemen. In ieder geval bestel ik hier nimmer meer.

Response from the business owner

Beste heer Lookman, Bedankt voor uw reactie via Kiyoh. U bent wellicht zeer gefrustreerd, maar uw review klopt niet. U heeft een DeWALT afkortzaag besteld met onderstel en een extra zaagblad. Dat laatste waar u het over heeft kwam niet op gang inderdaad. U was hiervan op de hoogte en stemde toe. Dat het weer wat langer ging duren hebben wij niet in de hand. Helaas daar kunnen we niets aan doen. U schrijft dat er weken tussen zitten tussen levering van de zaag zelf en onderstel. Hoezo? Het ene heeft u op vrijdag ontvangen en het andere op de dinsdag erna. Dat het dinsdag is geworden zal aan de behoorlijke lengte hebben gelegen van het onderstel. De vervoerder heeft daar soms moeite mee. Hoezo dan weken? U wil hier uw grief neerzetten wat onterecht is. Dat we van tijd tot tijd moeilijker bereikbaar zijn klopt wel. Wij balen daar ook van. Omdat er zo'n schaarste heerst qua gereedschap bellen klanten stad en land af en komen dan ook bij ons terecht. Deze hoeveelheid is overweldigend en hier zijn wij ook niet op berekend. Neemt niet weg dat wij dit naar u toe ook niet wenselijk vinden. Inmiddels heeft u een credit gehad aangaande uw zaagblad en is alles afgerond. Hartelijke groet, Toolsupply Delfzijl

Mooie producten voor een nette prijs

Telefonische bereikbaarheid is erg matig, maar bij 3 vragen per mail ontving ik elke keer binnen 30 minuten reactie, uitstekend! Verzending verliep niet probleemloos, maar door een herstelactie werd de apparatuur toch nog op tijd ontvangen. De Metabo combinatiezaag bleek 'af fabriek' niet geheel goed geassembleerd. Dankzij Toolsupply (die voorbeeldfoto's van opengewerkte showroomapparatuur toestuurde) kon dit snel worden verholpen! Geleverde apparatuur is prachtig en heeft een nette prijs.

Snelle levering en goede service

Bestelling werd snel geleverd, en er werd direct gereageerd toen ik per mail een vraag stelde.

Goeie service, snel geleverd!

Goede service voor goede prijs

Bandschuurmachine besteld, maar per ongeluk verkeerde model geleverd. Supervriendelijk te woord gestaan voor telefoon, zelfde dag verstuurd en mail voor retourzending. Eind goed, al goed, wel voor herhaling vatbaar.

uitstekend

vrijdag besteld en op zondag geleverd gekregen uitstekende behandeling zeer vriendelijk

Vandaag besteld morgen in huis

Top, kon niet beter

Vriendelijke behandeling. Eerst gebeld en gelijk een stuk gereedschap gereserveerd. Moest uit Noord-Holland die kant op later in de week, maar was geen enkel probleem. Vertrouwen is voor mij belangrijk. Ook meegeholpen de gereedschappen in te laden. Kon niet beter. Afspraak gemaakt om Toolsupply eerst te contacten bij aankoop gereedschap.

Everything at a high level

Tip - top :)

Quick delivery, great quality

Im happy with the delivery. Everything was fast and well packed. No issues so far. Thanks!

Perfect!

Alles binnengekomen binnen de gestelde tijd (en dat was sneller dan de grote webshops) en meer gedaan dan beloofd! In één woord: perfect!

Snel geholpen en pakket netjes ontvangen geheel tevreden

Gebeld naar de winkel, werd niet opgenomen. Werd snel terug gebeld. Bestelling gedaan via webshop, snel geleverd! Zeer tevreden!

Top Service.

Op zondagavond een bestelling geplaatst van enkele machines (combipack). Eén van de machines had ik eigenlijk net een ander type van willen hebben dus daar heb ik een losse e-mail achteraan gestuurd. 's Maandags kijk ik op de site en krijg ik een popup met dat men lastig te bereiken is door de voorgenomen vakantie op dinsdag! Uiteraard was mijn idee dat het met mijn bestelling uiteraard niet goed zou komen en ik ben iemand die wanneer hij iets besteld het eigenlijk ook meteen wil hebben.... Ik dacht toch maar even bellen dan, helaas werd er niet opgenomen en kreeg ik een bandje te horen. Echter, 5 minuten later wordt ik, zonder iets te hebben ingesproken, keurig netjes teruggebeld! De uiterst vriendelijke man aan de telefoon verteld mij dat ze het bandje hebben ingezet inzake de drukte en omdat ze alle bestellingen nog graag voor hun vakantie willen versturen. Hij wist precies welke bestelling van mij was en had ook de mail inzake de andere machine al gelezen, dit bleek totaal geen probleem te zijn wel waren er twee machines niet op voorraad maar deze zou hij toch laten leveren door een conculega! Al met al stonden alle machines dinsdag al bij mij voor de deur. Keurig netjes dat ik werd gebeld en dat het ruilen van de machine voor een andere geen enkel probleem was. Zeer vriendelijke man die ik aan de lijn had. Zodra ik weer iets nodig heb zal ik niet aarzelen om dat bij Toolsupply-Delfzijl te bestellen!

Snelle service en goede communicatie

Machine is snel geleverd en er is goed en duidelijk gecommuniceerd over de beschikbare machines en de levering ervan.

Prima website

Prima winkel , deskundig personeel. Een aanrader Top!!!

Bedrijf niet te bereiken, komen leverttijden niet na.

Ik schrijf normaal geen beoordelingen maar voor dit bedrijf maak ik een uitzondering. Ik heb werkelijk waar nog nooit een bedrijf meegemaakt die zo slecht bereikbaar is! Op 17-5 een bestelling geplaatst. Op 18-5 een mail ontvangen dat het product niet op voorraad is (stond op website wel als voorradig). De machine zou donderdag (21-5) of vrijdag (22-5) geleverd worden. Helaas nog altijd niets ontvangen. Inmiddels 7x gebeld maar er wordt gewoon niet opgenomen. Inmiddels is het standaard bandje wat je hoort aangepast dat je maar een bericht moet sturen. Dit ook al 2x gedaan (24-5 en 27-5), hier tot op heden ook geen antwoord op gehad. In d email van 27-5 heb ik aangegeven dat ik de bestelling annuleer en hier z.s.m. een bevestiging van wil ontvangen. Dit was de eerste, en gelijk ook de laatste keer dat ik hier wat besteld heb. De machine inmiddels elders nogmaals besteld. Ik mag toch hopen dat Toolsupply Delfzijl mijn geld terug gaat storten.

Voldeed aan mijn verwachting.

Superrr...gewoon zoals het hoort te gaan.

Alle verwachtingen gaan zoals je van een betrouwbaar bedrijf mag verwachten. Top.