Goede service, ownership is top notch

Een half jaar geleden begonnen met deze hobby en geen droomstart gehad door (elektronische) pech ondanks dat ik was voorbereid op aardig wat sleutelwerk. Maar....... Gelukkig lieten de eigenaar en de medewerkers van de Trxxs-Winkel mij niet zitten met de sores. Ik merkte aan alles dat ze graag wilden dat mijn enthousiasme voor rc niet getemperd zou worden door constant in mogelijkheden te denken en in de F1 stand te staan. Als klant ben je dan bereid desnoods de portemonnee iets wijder open te zetten. Mooie zaak ook om langs te gaan met De Efteling op steenworp afstand. Ruime keuze aanwezig en alles prima in het zicht en aan te raken. De website is goed en laat de concurrentie achter zich naar mijn mening. Deze is desondanks wel voor verbetering vatbaar en een omgeving meer al la de echte Traxxas website zou welkom zijn. De leveringen van Traxxas artikelen zijn snel bij deze zaak. Sommige artikelen van Proline niet maar dat wordt keurig aangegeven. Kortom: een erg fijne winkel om zaken mee te doen met een zeer goede service.

Behulpzaam en juist afgehandeld.

Mijn onderdeel was niet meer te verkrijgen. Maar wel veel mogelijkheden gegeven om me verder te helpen.

Scherpe prijs voor een goed product en snel geleverd

Scherpe prijs voor een goed product en snel geleverd. Altijd leuk als we verwachtingen worden ingelost!

Slechte service

Na aanleiding van telefonisch contact schokbrekers besteld op aanraden van de persoon die ik heb gesproken schokbrekers van 45 euro besteld. Thuis afgeleverd bleken het de verkeerde schokdempers te zijn, naar aanleiding van het ontvangen pakket contact opgenomen met de winkel, uitgelegd dat ik naar aanleiding van het advies wat ze mij hebben gegeven. Gevraagd of ik het pakket kon retourneren, antwoord was daarop nee omdat ik het plastic zakje waar de schokdempers al had geopend. Antwoord was NEE en was niet mogelijk omdat ik het pakket al geopend had, dit werd mij verteld door een en dezelfde persoon die er eerst al voor gezorgd had dat ik op zijn aanraden de verkeerde schokdempers had besteld. Dit heeft mij ook doen besluiten dat ik hier ook niet meer bestel voortaan, maar dat ga doen bij een GearRc waar ze verstand van zaken hebben en ook tijd hebben voor vragen en goed advies krijg en ze daar, ook voor elk product wat ik tot heden heb besteld alles goedkoper is.

Top geregeld allemaal

Goed, snel en goedkoop.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Super snelle levering en prima contact.

Super snelle levering en goed contact via balie medewerker.

snel geleverd

eerste kleine bestelling, snel geleverd, zeer tevreden

uitstekend

Levering is uitstekend

super goede service

supergoede service en snelle levering kan niet meer zeggen dan doe zo voort !!!! super tevreden met hun producten

Voldoende

Ik ben met alles tevreden behalve dat het 14 dagen duurt voordat je je geld terug krijgt.

Snel contact Snelle levering Alles in prima staat ontvangen

snel en goed geholpen

goede ervaring.

Snel en professioneel

Prima winkel

Snelle levereing. Vlotte oplossing bij problemen.

Moest alleen alles zelf doen maar ziet er goed uit

Helemaal waardeloos

Bestelling gedaan bij deze winkel en die dag ook spullen besteld voor mijn auto's uit Amerika. spullen uit Amerika waren binnen 3 dagen geleverd. na 4 dagen mail ik Trxx-Winkel.nl waar mijn spullen blijven. krijg ik als antwoord ja foutje bij leverancier, wij krijgen het over 7 dagen binnen?.... Ik zeg dat ik mijn bestelling wil annuleren, begint Tommie (meest klant onvriendelijke gast ooit) meteen van ja dan krijg je je geld pas over 14 dagen want daar hebben wij recht op om dat te doen. dit was de eerste en meteen de laatste keer dat ik wat bestel bij deze flut winkel.

Beste Michel, Jammer om te horen dat u nooit meer iets bij ons wil bestellen. Wij hebben uw order gelijk geannuleerd, echter mogen wij 14 dagen te tijd nemen om terug te betalen wat ik u ook verteld had dat is het maximum. Doordat wij niet normaal konden communiceren met u heeft u waarschijnlijk niet gehoord dat we meestal binnen 7 dagen al onze annuleringen terug betalen. Wij zijn altijd erg vriendelijk naar onze klanten toe en proberen altijd naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Tommy TEAM TRXXS

Goed en snel

Prima service, zending was goed en snel verzorgd.

Uitstekend, medewerker belde op om iets te bespreken. Dus er is niet zomaar "iets" gedaan.

Het is een goede betrouwbare webwinkel

Meestal alles op voorraad en je hebt het snel in huis. Een min puntje is wel dat je het niet kan zien wanneer iets niet op voorraad is. Verder is het een top winkel

Bestelling

Snel geleverd, netjes verwerkt

Duidelijke website, snelle levering

Eenvoudig te vinden. Snelle levering en nette prijs.

De helft van de tijd krijg je wat je besteld

Als ik iets bestel is er een 50% kans dat ik krijg wat ik wil. Als je het vervolgens meld reageren ze niet of “is er niks dat ze kunnen doen” maar als je iets besteld komt het wel snel en intact binnen

veel op voorraad, snelle levering

Traxxas Slash 4x4 Ultimate gekocht in Lommel. Een van de sterkste en beste standaard Traxxas tot nu toe. Het is wel noodzakelijk na ieder gebruik een check te doen. Hier en daar trilt wel iets los, maar dat is normaal. Sprongen gemaakt van 4 tot 5m en nog geen schade. M.u.v. de kap hier en daar. Bandjes vullen zich met fijne zand door de gaatjes in de velgen en maken de Foam stuk en krijgt al snel onbalans. Maar het blijft sterk spul hoor. Tip.... Vervang niet alles door aluminium, want je verlegd de zwakke plekken naar de duurdere onderdelen. Het blijft FUN FUN FUN