Filters

5

Slordig online voorraadbeheer!

Paar keer wat besteld hier, alle keren ging er wel iéts fout......Nu wederom een poging , en wéderom alweer paar dagen aan het wachten wánt niet op voorraad, terwijl ik er juist spécifiek op gelet heb of het artikel als zijnde "op voorraad" aangegeven werd op de site... Tóch maar weer uitwijken naar ander RC online shops dan , die wél binnen 24 uur verzenden én hun voorraadbeheer gewoon op orde hebben. jammer...

  • Would you recommend us? No

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Wij doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk en zo goed mogelijk te verzenden. Echter hebben wij helemaal geen voorraad systeem op onze website staan. Als u een mailtje kunt/wil sturen waar de verwarring vandaan komt dan kunnen wij dit in de toekomst wellicht aanpassen. Met vriendelijke groet, Tommy TEAM TRXXS

9

Goed assortiment, snelle levering.

Bestelde onderdelen op voorraad en op tijd geleverd. Een van de betere RC- webwinkels.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg fijn bedrijf

Bestel er al jaren, en de zervice is altijd top. wel klein na deeltje door de corona leveren de leveranciers de onderdelen iets moeilijker uit. maar op de ervaring van de laatse 2 jaar geef ik een dikke 10 Weer bedankt jongens van Trxxs

  • Aanbevelen? Ja
10

Best wel goed

Is goed naar mijn mening. Alleen probeer in de winkel wat meer aandacht te besteden aan alle klanten en niet eerst naar de vaste klanten lopen. Maar verder niks te klagen!!

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle levering.

levering van de bestelde producten die op vooraad zijn is snel, contact is direct en correct. goede winkel.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte spullen leveren en bijdehand doen

Levering duurde erg lang voordat de auto er was. auto had zachte banden netjes gemeld dan word je niet echt serieus genomen Lang verhaal kort wacht nog steeds op spullen en als je waar blijft doen ze nog bijdehand ook geen aanrader dus dit bedrijf

  • Would you recommend us? No
7

goede ervaring

snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
1

Ordered and paid item. Got email - out of stock. Did not get money back.

I ordered a remote control that seemed to be in stock based on the website. Three days later I received an email from the seller saying that the remote control is out of stock and that my order is cancelled and I will get my money back as soon as possible. Two weeks later I still don't have my money back. From another experience I know that paypal informs about returned money within 15 minutes, so it's not the fault of the bank.

  • Would you recommend us? No
10

Uitstekend

Ik kwam voor een Arrma Typhoon 6S, echter heeft de eigenaar mij een Team Corally Python 6S aanbevolen + een gratis servo vanuit hun en dit is achteraf een uitstekend advies geweest. Heb ontzettend veel plezier van deze auto, onderdelen is ook makkelijk te verkrijgen bij deze winkel. Voor goede service ben je op het juiste adres bij de Trxxs-winkel in Kaatsheuvel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed hoor een snellere levering dan menige andere rc zaken in deze tijd!

Zoals hierboven staand!

  • Aanbevelen? Ja
10

Moter besteld

Goeie en snelle levering!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service

Prima telefonisch geholpen voor ik ging bestellen. Kreeg netjes volgens afspraak extra onderdelen bij de levering van mijn e revo.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top winkel en service!!

De klantenservice is echt top! Alles wordt voor u geregeld, zelfs kortingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Al jaren zeer tevreden

Koop hier al jaren mijn rc auto’s en onderdelen. Erg vriendelijke team en denken altijd met me mee. De worstenbroodjes man :-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische winkel met zeer vakkundig personeel

Ik moest een kado kopen voor mijn zoon. Ik ben echt fantastisch geholpen. Goede uitleg. Mijn zoon blij en wij blij! Echt een enorme aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Haal hier altijd mijn onderdelen, altijd zeer tevreden. in deze corana tijd duurt het soms iets langer maar als ik bel word ik zeer goed op de hoogte gehouden. Echt zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en goed geholpen

En als echte Nederlander... beetje korting als je voor ruim 1500 euro iets koopt had wel gemogen. Verder een prima winkel die keurig alle mail vragen beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle afhandeling en meedenkend.

We hebben even telefonisch contact gehad, de verkoper heeft mijn wat handelingen uitgelegd en een mooie alternatief geboden. Dit zijn handelingen waar je vrolijk van kan worden. Toppers zijn het.

  • Aanbevelen? Ja
2

Waardeloze communicatie

Totaal geen communicatie over je bestelling en levertijden. Onpersoonlijke mailtjes en geen excuses of begrip. Na 2 weken maa eens gevraagd hoe jet met mijn bestelling stond, kreeg één zin terug gemaild " 2 a 3 weken". Na zes weken maar eens gemaild met de boodschap dat als het nu niet geleverd werd ik de order wilde annuleren. Kreeg ik een mail terug zonder bericht met de order status " geannuleerd " Weer een week later was het geld weer op mijn rekening. Hier bestel ik, en mijn omgeving, echt niet meer, zo ga je niet met klanten om!

  • Aanbevelen? Nee
2

producten besteld dewelke op voorraad zijn en niet geleverd.

2 maanden gewacht op producten, dewelke op voorrad waren in de winkel. Uiteindelijk geen producten ontvangen. (en wel betaald!) klantenservice gecontacteerd na 4 weken. Zij antwoordden dat de verzending binnen de week zou gebeuren. Opnieuw niks. Hopelijk kunnen we de producten alsnog ontvangen binnen een redelijke termijn, of krijgt mijn zoontje zijn centen terug!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Geert, Op onze site staat nooit een voorraad status, onze excuses hiervoor normaal leveren wij bijna alles uit voorraad, u heeft 7-04 in de avond een bestelling gedaan waarvan wij direct een dag later 4 onderdelen hebben verzonden 2 onderdelen zijn vanwege levering problemen i.v.m. corona wereldwijd in backorder gevallen en was en is de levertijd door de problemen wereldwijd op 5-6 is zijn de 2 resterende producten geanuleerd en op 9-6 terugbetaald. Nogmaals onze excuses maar wat er nu in de wereld gebeurd heeft niemand in de hand. Met vriendelijke Groet, Ben Trxxs

10

Goede service, staat altijd klaar voor de klant!

Hier een Slash 2wd VXL gekocht. Helaas bleek de Servo kapot te zijn. Ter plaatse heb ze het direct gerepareerd en zelfs vervangen voor een duurder onderdeel. Goede service!

  • Would you recommend us? Yes
1

Slecht..

Als eerste wacht ik al bijna 2 weken op mijn onderdelen (Corona tijd dus kon het verwachten). Tenslotte 1 keer gebeld om te vragen hoelang het nog zou duren kreeg ik een bot antwoord. Ik vroeg als ze nog een onderdeel mee konden opsturen ( ivm verzendkosten) maar daar hadden ze geen tijd voor. Vind de service erg bagger helaas.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Roger, Door de corona tijd worden onderdelen erg slecht geleverd, maar ook wordt er in deze tijd waanzinnig veel besteld 3 keer meer dan normaal, Normaal gesproken kan er bij een backorder zeker wel iets toegevoegd worden, maar dit gaat momenteel door de groot aantal lopende order die verwerkt moeten worden. en opzoeken ouder backorder tussen alle lopende orders kost op dit moment waanzinnig veel tijd en lukt helaas echt niet Gebeurd soms dat we wel 15 minuten bezig zijn om oude order op te zoeken. Onze excuses Ben Trxxs

7

Reageren niet op mail

Ik heb mijn bestelling geannuleerd en het geld zou zsm teruggestort worden. Is tot op heden nog steeds niet gebeurd. Ook niet na diverse mailtjes en telefoontjes. Ze zijn overigens wel erg vriendelijk aan de telefoon. Na een telefoongesprek met de eigenaar werd eea duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Peter u had donderdag en afgelopen maandag een mail gestuurd, Op maandag zijn wij gesloten en donderdag was het hemelvaart vandaar de vertraging.

1

Auto na 2 weken kapot, geen garantie, geen onderdelen, niks

Absima Storm gekocht. Na 2 weken rijden is er een tandwiel kapot en een wielas doorgebroken. Trxxs-Winkel.nl geeft hier geen garantie op en kan ook geen reserve onderdelen leveren zodat ik het kan repareren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Correcte behandeling, snelle levering

Na telefonisch contact met de winkel zeer tevreden over het aanbod. Alles werd snel verwerkt en geregeld. Zeer tevreden!

  • Would you recommend us? Yes

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd