onderdeel NIET op voorraad maar wel binnen een week geleverd vriendelijk personeel goede service toppie

hele goede service!

een hele fijne winkel met vriendelijk personeel en ze hadden meteen de juiste onderdelen op voorraad.

Een tevreden klant.

Goede service door de eigenaar Ben van Traxxas. Na een fabrikant's fout bij een nieuwe EREVO is de auto weer rijklaar gemaakt nadat deze opgestuurd was naar Traxxas, en was binnen een week weer in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles wat ik zocht kon ik makkelijk vinden met aantrekkelijke prijzen, snelle verzending, keurig verpakt. Wat niet op voorraad was kreeg ik netjes bericht over met een verwachte levertijd, ook dit lag netjes in de bus binnen de verwachte levertijd. Mijn volgende bestelling is onderweg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel op voorraad en een snelle service.

Als je een vraag hebt geven ze snel antwoord. En als je meer informatie hebt ter betrekking tot de e-mail zijn ze in staat het persoon te zoeken zodat je over de telefoon samen tot een mooie conclusie kan komen. Ben zeer tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Door blijkbaar grote drukte duurde het even voor ik trxxs winkel aan de telefoon had. Mijn bestelling was blijkbaar in de lucht opgelost, waarschijnlijk mijn eigen schuld, maar de betaling was wel gelukt. Aan de telefoon de bestelling afgerond en volgende dag op tijd binnen. Super gedaan trxxswinkel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Good seller with good comunication

Recommended seller, good comunication, good price and shipping very fast with good price

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geen probleem gehad tot nu toe en makkelijker op nr zoeken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Betrouwbare zaak met prima service

Ik heb hier een latrax gekocht, die helaas snel kapot ging. Terug in de winkel zijn direct de motor en esc vervangen onder garantie en zonder gezeur. Later een bestelling geplaatst die niet helemaal compleet werd ontvangen. Een mailtje en foto was alles wat nodig was voor een na-levering. Prima service, ik ben tevreden!

Goeie service

Nooit weer

wat besteld en betaalt maar nooit ontvangen weg geld

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Dennis, Wat vervelend dat uw ervaring bij TRXXS niet goed is. Wij hebben eventjes gekeken waar het fout is gegaan echter konden wij niks vinden. Wij zagen dat u een bestelling heeft gedaan en deze is ook verstuurd. U heeft als verzend wijze brievenpost aangevinkt daar is het waarschijnlijk fout gegaan en is deze brief zoek geraakt bij post.nl er staat ook bij dat brievenpost eigen risico is. Daarom kunnen wij niks meer regelen met de brieven.

Can I order two more?

Send me two more please

Prima service!

Bij problemen staan ze altijd voor je klaar. Supersnellen service! Hebbn verstand van hun produkten

Slecht

1e bestelling helemaal niet geleverd, kon ook niet getraceerd worden ivm postbezorging. 2e bestelling niet op voorraad, wat niet uit de bestelpagina op te maken was. Word pas na het bestellen kenbaar gemaakt. Dit waren zeker mijn laatste bestellingen bij Trxxs-winkel.nl

• Zou u ons aanbevelen? Nee

verschrikkelijk slecht onaanvaardbare ervaring, onredelijk/onbeschoft gedrag

in een woord verschrikkelijk ik ook een Arrma Granite voor mijn zoon de eerste rit in het bos stuur servo kapot ( kan gebeuren ) ik dinsdag ochtend gelijk gebeld krijg ik te horen kom maar even naar de zaak oké ik op donderdag er langs ik was in de buurt en ik kom binnen leg mijn verhaal uit krijg ik gelijk te horen NEE dat is rijdschade daar zit geen garantie op dus ik leg uit dat mijn zoon en ik +- 30 min met deze auto heb gereden waarop hun antwoord weer is NEE dat is rijdschade daar zit geen garantie met andere woorden u krijgt geen serves van ons

Super geweldig

Ik had totaal geen verstand wat een lipo lader was dus besteld paste het niet even persoonlijk contact gehad Kreeg een artikel nr en dat er bij besteld en wij zijn dus zeer goed behandeld super gewoon

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte levering en geweldige service

Had problemen met de verbinding van de drone en de controleren, de service afdeling in Lelystad loste het op terwijl ik er op wachtte. super!!!!

Zeer nette webshop

Prijzen zijn marktconform, snelle verzending en lage verzendkosten. Ik zou hier zo weer iets kopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles snel gekregen wat ik had besteld.

Ik had wat onderdelen voor mijn traxxas summit besteld onveranderde stickers die vervangen moesten worden alles binnen 3 dagen gekregen. De stickers waren biet verkreukeld ofzo. Top

Uitstekende service, en goedpersoneel

uitstekende en snelle service......

Goed geholpen snele bezorging

Perfect alles was goed

Ja

Snelle en goede service

Top geregeld

Vlotte levering, goede service

Goede ervaringen met dit bedrijf. Na bestelling het product de volgende dag al in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik geef jullie 5 sterren Dat komt omdat de service goed is En de levering van jullie is top. Ben dik tevreden over jullie als ik nog meer nodig heb bestel ik.weer bij jullie Het ging uit eindelijk om voor me zoontje van 11. Had al eerder benzine besteld uit Eindhoven. Maar is nooit aangekomen en wel betaald. Met vriendelijke groet mvr draayer

Over Trxxs-Winkel.nl

Filter op Taal