2 mooie traxxas ultimate gekocht bij deze zaak. Snelle gratis verzending per post. Snelle response op email. Kunnen andere modelbouw zaken nog iets van leren. Hoop binnenkort een keer echt in de winkel te kunnen komen kijken.

Goede dienstverlening

Goede bezorg service.

Top zeker aanrader

Top winkel en service is uitstekend ga zo door.

Super goede winkel

Goede service en snelle verzending

goed geholpen

snelle levering site goed overzichtelijk

Hoppa!!

Niks te zeggen gewoon goed!!

Gewoon top.

Hele goeie service en je wordt altijd vriendelijk geholpen. Ook via internet bestellen nooit problemen

top service

korte lijntjes!

Goed.

Veel op voorraad , snelle behandeling.

Zeer goede service en kwaliteit

Na klein probleempje zeer goed opgelost

Goed en snelle levering!

Producten en service zijn goed. En snel te leveren.

snel geleverd

duidelijke site

Goede overzichtelijke website en scherpe prijzen.

Alles was makkelijk gevonden en besteld. Dezelfde dag nog verzonden. Goed geregeld vind ik.

Geen gezeur gewoon geleverd.

Gewoon goed.

Zeer goed.

Ik had mn bestelling al de volgende dag binnen keurig met track and trace. Ok snelle reactie met vragen via Email. Ik ben zeer goed te spreken over deze winkel. Mn Stampede rijd geweldig en heb er vol lol aan. Ook fijn dat ze een fysieke winkel hebben.

heel mooi

een goede auto

Fijne shop voor Traxxas spullen

Als je de Traxxas art nummers opzoekt op de Traxxas site dan kun je ze hier makkelijk bestellen. De levering is constant en de updates van je bestelling kun je goed volgen.

Goede support

Snel antwoord op je vragen. Ook een vraag gesteld over de prijs van een artikel. Dit artikel was duurder dan bij toemen.nl. ze hebben direct de prijs aangepast naar nog lager dan bij toemen.nl Top service

Uitstekend geholpen

Na telefonische informatie gevraagd te hebben mijn bestelling online geplaatst. Volgende dag had ik de spullen al binnen dus superfijn

Zeer slechte communicatie en prijswijzigingen bij bestellingen.

Rc auto, accu's en lader besteld. Na een week wachten zelf moeten bellen hoe het met de levering zit. Ze hadden keuze uit 2 kleuren ( blauw en zilver ) van de rc waarvan de ene kleur (zilver) goedkoper was. Ik ben voor blauw gegaan. Bij het bellen kreeg ik te horen dat de blauwe niet meer leverbaar was en ze wel de zilveren konden leveren. Heb gemeld dat deze goedkoper is en dan daar ook een terugbetaling van verwachte. Zij melden mij dat het een foutje op de website is (staat al maanden deze prijsverschil). In goed vertrouwen geloofde ik dit toch. Het was weer een week wachten en dan weer bellen waar mijn producten bleven. Kreeg te horen dat hun deze onderweg zou zijn. Weer een week wachten en weer zelf bellen. De auto zou vandaag binnen komen en zou meteen verstuurd worden. Ook maar gevraagd hoe het met de accu's en lader zit. Eh deze staan in backorder en worden later in de week verstuurd worden. Dit was de druppel. Order geheel afgewezen en geld terug gevraagd. Deze zou dezelfde dag worden teruggestort (duurde paar dagen langer). Ik was inmiddels toch nieuwsgierig geworden naar de prijs die volgens hun verkeerd op de site stond. In de tijd van de bestelling hebben ze de prijs veranderd naar de prijs die ik er voor zou betalen (dit was snel veranderd op de site) na de cancelling van mijn bestelling was ik na een week verder hoeveel deze nu op de site zou staan en ja hoor de prijs was weer gewijzigd naar de aanbieding prijs waarvoor deze in het begin stond. Het vertrouwen in deze zaak is voor mij ver beneden pijl gezakt. Uiteindelijk alles bij een andere winkel in Rotterdam gekocht waar ik super ben geholpen.

Prima service en fijn telefonisch contact

Mijn levering was ietwat later door overmacht maar ik werd keurig geholpen en vrolijk te woord gestaan. Ik kreeg de indruk dat de medewerkers veel plezier in hun werk hebben en daar houd ik van.

Gewoon goed en duidelijk

Er is altijd wel iemand met een oplossing

Snelle reactie, goede service

Bestelling snel geleverd, goede kwaliteit

Goede, snelle en professionele service

De ervaring bij TRXXS-winkel is altijd goed. Ze hebben een duidelijke site en reageren snel.

Bij deze winkel trx4m besteld terwijl deze Niet op voorraad in de winkel ik Kreeg netjes een mailtje dat deze er niet was en wanneer ik hem Ongeveer kan verwachten