Slechte klantenservice

Ik heb vaak gebeld en gemaild met Traxxas vaak moest ik meerdere keren bellen voordat ze opnamen ook keren ik vaak geen reactie op mails en als ik een reactie kreeg dan vaak een botte snelle reactie. Ook heb ik eerst 2 keer het verkeerde onderdeel gekregen. En daarna wel de goede. Slechte winkel.

Geweldige service!

Ik heb in Kaatsheuvel mijn X Maxx gekocht, alleen stopte hij na de eerste rit al met sturen, na mijn idee was de servo kapot en leken de tandwieltjes nog goed. Zonder problemen heeft Max er een nieuwe servo ingezet en deed hij het weer. Alleen de volgende dag weer het zelfde verhaal. Nu weer naar de winkel en heb ik samen met de eigenaar de auto uit elkaar gehaald en de servo open gemaakt en toen bleken er toch een paar tandjes van het onderste tandwieltje af wat we pas zagen na dat hij helemaal uit elkaar lag. Met een kleine bijbetaling nu metalen tandwielen in de servo gezet en nu geen problemen meer! Top geregeld! Alleen persoonlijk vind ik dat Traxxas standaard een servo met metalen tandwielen moet leveren in zo’n beest van een RC wagen.

Top - service!

Altijd geweldig goede service, zeer accuraat, klant-vriendelijk en handelen heel snel.

Prima goeden Service

Oke ik heb vandaag een bestelling gedaan ik zal eerlijk zijn maar voor deze winkel en de mensen die daar werken dikken duim echt goede service en geen onzin

fijne winkel en snelle levering

Snelle levering en goede service top bedrijf

Hier meerdere keren besteld bijna altijd alles op voorraad. Service is ook super. En boven de 75 euro gratis verzending is helemaal top.

Topzaak!

Al aardig wat spullen voor de hobby hier besteld. Altijd snel en goed geleverd en als er wat mis is wordt het netjes voor je opgelost.

Correct en snel

Goede voorraad en fijne service.

Ik heb hier al meerdere Rc voertuigen aangeschaft en ik word altijd goed geïnformeerd over de verschillende modellen. Ook bij mij gaat er wel eens iets kapot en er wordt altijd meegedacht hoe we dit het beste kunnen repareren. Ook de voorraad in de winkel is dik in orde. Kortom topwinkel waar ik nog lang klant wil zijn.

Een topservice en super vriendelijk personeel

Ik heb een traxxas summit en een ford raptor gekocht maar heel vriendelijk geholpen en een topservice

TOP geregeld !

Afgelopen zaterdag voor onze zoon, de Traxxas Slash Vision 4x4 gekocht. Afgelopen Woensdag, ineens een stuurstoring. Contact opgenomen, en we konden gelijk langskomen. De storing gevonden in de handzender, deze werd meteen vervangen. Goede service en snel geholpen.

Snelle en goede levering

Goede en snelle service

Goed advies snelle levering

hulpzaam & genoeg voorraad.

Hebben alles op voorraad wat ik nodig had! prima geprijsd

Altijd tevreden

Service is goed, mensen zijn vriendelijk, denken mee.. Ben altijd tevreden, iets wat in deze hobby lastig is vaak!

Super behulpzaam en vriendelijk

Bij binnenkomst gelijk geholpen door de vriendelijke en deskundige mensen. Ik had een ongelukje met mijn Stampede gehad en een onderdeel moest vervangen worden. Ik werd direct naar de juiste onderdelen gebracht en kreeg tips over het assembleren. De auto is gelijk even nagekeken en kreeg nog onderhoudstips. Heel vriendelijk en maakt de hobby nog leuker!

Zoals gewoonlijk weer perfekt

Een paar weken geleden alweer langs geweest bij mijn vrienden van de Traxxaswinkel. Had hier al de Corally Kronos gekocht, nu op pad voor de Arrma Infraction. Ik had al gezegd dat ik langs zou komen dus alles stond weer netjes klaar. Eerst even koffie daarna centjes uitgeven. Perfekt geholpen, dus wederom 7 sterren. Bedankt Ben, Dennis en Tommy.

Online goede communicatie

Koop hier regelmatig online, goede communicatie en voor vragen kan ik altijd bellen Meeste leveringen erg snel.

Toppers

Al jaren koop ik hier mijn rc-spullen, fijn Team met een top service

Goed geregeld

Online snel verstuurd, in de winkel persoonlijke aandacht

Online bestellen bij trxxs-winkel betekent voor mij de zekerheid dat m’n bestelling snel in huis is. En heb ik de kans dan kom ik graag even buurten in de winkel in Kaatsheuvel waar je persoonlijke aandacht krijgt voor al je RC vragen en wanneer mogelijk direct een pasklare oplossing aangereikt krijgt!

Lijkt goed.

Het is een cadeau voor mijn zoon, krijgt deze pas eind december. Kan dus nog geen gebruikers oordeel geven, vraag me wel af waar die extra omvormer voor is.

Goeie hulp word altijd gekeken naar een manier om je te helpen

Zelfs als je je aankoop bon kwijt ben sturen ze die nog na

Zeer goed geholpen

Ik heb vorige week na wikken en wegen dan een bestelling geplaatst en had die auto met toebehoren na 2 dagen keurig binnen. Ook ideaal dat je mail krijgt met hoe je de auto kan communiceren met de accu.

Topservice

Alles op voorraad, snel thuis geleverd. Top!