Filters

10

Enorm fijne service!

Top

  • Aanbevelen? Ja
1

waiting for my item since 2 months. No feedback from company

I ordered an item 2 months ago. it still has to arrive. Called the company asked for updates was Given a date and still the item didn't come. Sent some emails, no feedback. Terrible service.

  • Would you recommend us? No

Response from the business owner

Beste Emido, Door de extreme drukte in onze branche en door extreme slechte leveringen van onze leveranciers i.v.m het corona virus, gebeurd het op dit moment vaker dat we geen lever datum kunnen geven en dat onze leveranciers hun opgegeven leverdatum niet na kunnen komen. We zitten helaas op dit moment in een extreem rare tijd Met vriendelijke groet Ben Trxxs

5

Je kunt online niet zien of ze het op voorraad hebben of niet.

Pas na de bestelling krijg je een mail waarin staat of ze het op voorraad hebben of niet. Beste, Helaas hebben wij op het moment niet al uw bestelde artikelen op voorraad in onze winkel. Een of enkele onderdelen staat hiervan in backorder bij onze leverancier, het gaat hierbij om de volgende artikelen. xxxxxxx xxxxxxx Zodra wij deze artikelen hebben ontvangen zullen wij uw order zo spoedig mogelijk verzenden. Met vriendelijke groet, Team Trxxs Dat is erg vervelend, nu moet je veel langer wachten op je bestelling. Ik zie liever online of ze het op voorraad hebben of niet ,en niet achteraf al je de bestelling gedaan hebt.

  • Aanbevelen? Nee

Response from the business owner

Beste Mario, Je hebt gelijk dat het niet fijn is dat u op onze site niet kunt zien dat iets op voorraad is. Normaal kunnen we de producten leveren binnen een paar dagen, maar nu door het corona virus wereldwijd valt het ene naar het andere onderdeel in backorder. Onze excuses Met vriendelijke groet Ben Trxxs

10

Goede service en oplossingsgericht.

We hebben een hier een Traxxas Rustler 4x4 VXL gekocht, we zijn hierbij zeer goed geïnformeerd. En na een week flink racen zijn we helaas een veerhouder verloren. In de winkel hebben ze flinke problemen met levering vanuit China ivm Corona waardoor ze het onderdeel niet op voorraad hadden. Maar toch hebben ze de moeite genomen om te kijken naar een oplossing en hadden nog een veerhouder gevonden welke we als service hebben gehad. ( Kunnen we gelukkig weer lekker stunten en racen). Bedankt!

  • Would you recommend us? Yes
9

Top winkel

Zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
9

Vanaf bestelling t/m ontvangst verliep alles prima.

Geen vervelende zaken te melden. Alles verliep prima en vooral heel snel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd top producten en super service

Ik heb alleen ervaring met online winkelen bij Trxxs winkel. maar ik ben altijd super tevreden. ze hebben een geweldig aanbod en bijna alles is op voorraad of snel leverbaar.

  • Aanbevelen? Ja
4

niets op voorraad

Op website staat niet vermeld of het op voorraad ligt in de winkel en er dus een levertijd op zit. Mooi weer maken maar niet kunnen leveren. Dus als je iets van hen nodig hebt; eerst bellen! Of ga naar een andere winkel die wel zijn voorraad en eventuele levertijd vermeld.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede service, ownership is top notch

Een half jaar geleden begonnen met deze hobby en geen droomstart gehad door (elektronische) pech ondanks dat ik was voorbereid op aardig wat sleutelwerk. Maar....... Gelukkig lieten de eigenaar en de medewerkers van de Trxxs-Winkel mij niet zitten met de sores. Ik merkte aan alles dat ze graag wilden dat mijn enthousiasme voor rc niet getemperd zou worden door constant in mogelijkheden te denken en in de F1 stand te staan. Als klant ben je dan bereid desnoods de portemonnee iets wijder open te zetten. Mooie zaak ook om langs te gaan met De Efteling op steenworp afstand. Ruime keuze aanwezig en alles prima in het zicht en aan te raken. De website is goed en laat de concurrentie achter zich naar mijn mening. Deze is desondanks wel voor verbetering vatbaar en een omgeving meer al la de echte Traxxas website zou welkom zijn. De leveringen van Traxxas artikelen zijn snel bij deze zaak. Sommige artikelen van Proline niet maar dat wordt keurig aangegeven. Kortom: een erg fijne winkel om zaken mee te doen met een zeer goede service.

  • Would you recommend us? Yes
10

Behulpzaam en juist afgehandeld.

Mijn onderdeel was niet meer te verkrijgen. Maar wel veel mogelijkheden gegeven om me verder te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Scherpe prijs voor een goed product en snel geleverd

Scherpe prijs voor een goed product en snel geleverd. Altijd leuk als we verwachtingen worden ingelost!

  • Aanbevelen? Ja
3

Slechte service

Na aanleiding van telefonisch contact schokbrekers besteld op aanraden van de persoon die ik heb gesproken schokbrekers van 45 euro besteld. Thuis afgeleverd bleken het de verkeerde schokdempers te zijn, naar aanleiding van het ontvangen pakket contact opgenomen met de winkel, uitgelegd dat ik naar aanleiding van het advies wat ze mij hebben gegeven. Gevraagd of ik het pakket kon retourneren, antwoord was daarop nee omdat ik het plastic zakje waar de schokdempers al had geopend. Antwoord was NEE en was niet mogelijk omdat ik het pakket al geopend had, dit werd mij verteld door een en dezelfde persoon die er eerst al voor gezorgd had dat ik op zijn aanraden de verkeerde schokdempers had besteld. Dit heeft mij ook doen besluiten dat ik hier ook niet meer bestel voortaan, maar dat ga doen bij een GearRc waar ze verstand van zaken hebben en ook tijd hebben voor vragen en goed advies krijg en ze daar, ook voor elk product wat ik tot heden heb besteld alles goedkoper is.

  • Aanbevelen? Nee
9

Top geregeld allemaal

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, snel en goedkoop.

Prima prijs kwaliteit verhouding

  • Aanbevelen? Nee
10

Super snelle levering en prima contact.

Super snelle levering en goed contact via balie medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
9

snel geleverd

eerste kleine bestelling, snel geleverd, zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

Levering is uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

super goede service

supergoede service en snelle levering kan niet meer zeggen dan doe zo voort !!!! super tevreden met hun producten

  • Aanbevelen? Ja
7

Voldoende

Ik ben met alles tevreden behalve dat het 14 dagen duurt voordat je je geld terug krijgt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Snel contact Snelle levering Alles in prima staat ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
8

snel en goed geholpen

goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snel en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima winkel

Snelle levereing. Vlotte oplossing bij problemen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Moest alleen alles zelf doen maar ziet er goed uit

  • Aanbevelen? Ja
1

Helemaal waardeloos

Bestelling gedaan bij deze winkel en die dag ook spullen besteld voor mijn auto's uit Amerika. spullen uit Amerika waren binnen 3 dagen geleverd. na 4 dagen mail ik Trxx-Winkel.nl waar mijn spullen blijven. krijg ik als antwoord ja foutje bij leverancier, wij krijgen het over 7 dagen binnen?.... Ik zeg dat ik mijn bestelling wil annuleren, begint Tommie (meest klant onvriendelijke gast ooit) meteen van ja dan krijg je je geld pas over 14 dagen want daar hebben wij recht op om dat te doen. dit was de eerste en meteen de laatste keer dat ik wat bestel bij deze flut winkel.

  • Aanbevelen? Nee

Response from the business owner

Beste Michel, Jammer om te horen dat u nooit meer iets bij ons wil bestellen. Wij hebben uw order gelijk geannuleerd, echter mogen wij 14 dagen te tijd nemen om terug te betalen wat ik u ook verteld had dat is het maximum. Doordat wij niet normaal konden communiceren met u heeft u waarschijnlijk niet gehoord dat we meestal binnen 7 dagen al onze annuleringen terug betalen. Wij zijn altijd erg vriendelijk naar onze klanten toe en proberen altijd naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Tommy TEAM TRXXS

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement