Razendsnelle levering indien op voorraad.

Tip voor iedereen die klein grut nodig heeft : Ga voor de enveloppe. Ik had teflon spacers nodig om de beruchte slop in een recente Tamiya kit te fixen. ‘S ochtends besteld, door hen op de post gedaan, en de volgende ochtend plopte het al op de deurmat.

Volgende dag geleverd super snel mijn twins konden weer.snel.racen.

Fijne medewerkers.

Ik rijdt regelmatig iets kapot en dan baal ik weer als een stekker. Gelukkig wordt ik altijd goed opgevangen door de toppers van TRXXS-Winkel in Kaatsheuvel. Soms ben ik met alleen wat onderdelen geholpen en soms laat ik mijn auto’s achter om door deze vakkundige gasten te laten fixen. Altijd tegen nette prijzen. Ik zou deze shop dan ook iedereen, die met RC auto’s bezig is, aan kunnen bevelen. Superrrrr!

Je wordt er fijn en professioneel geholpen

Fijne winkel ga er graag naar toe

In 1 woord 4 sterren uitstekend

Koop hier vaker afgelopen donderdag besteld vrijdag on 12.00 spullen binnen. Telefonisch erg prettig gesprek

Top winkel goede service en fijne mensen

Zou deze winkel iedereen aanbevelen.

2 mooie traxxas ultimate gekocht bij deze zaak. Snelle gratis verzending per post. Snelle response op email. Kunnen andere modelbouw zaken nog iets van leren. Hoop binnenkort een keer echt in de winkel te kunnen komen kijken.

Goede dienstverlening

Goede bezorg service.

Top zeker aanrader

Top winkel en service is uitstekend ga zo door.

Super goede winkel

Goede service en snelle verzending

goed geholpen

snelle levering site goed overzichtelijk

Hoppa!!

Niks te zeggen gewoon goed!!

Gewoon top.

Hele goeie service en je wordt altijd vriendelijk geholpen. Ook via internet bestellen nooit problemen

top service

korte lijntjes!

Goed.

Veel op voorraad , snelle behandeling.

Zeer goede service en kwaliteit

Na klein probleempje zeer goed opgelost

Goed en snelle levering!

Producten en service zijn goed. En snel te leveren.

snel geleverd

duidelijke site

Goede overzichtelijke website en scherpe prijzen.

Alles was makkelijk gevonden en besteld. Dezelfde dag nog verzonden. Goed geregeld vind ik.

Geen gezeur gewoon geleverd.

Gewoon goed.

Zeer goed.

Ik had mn bestelling al de volgende dag binnen keurig met track and trace. Ok snelle reactie met vragen via Email. Ik ben zeer goed te spreken over deze winkel. Mn Stampede rijd geweldig en heb er vol lol aan. Ook fijn dat ze een fysieke winkel hebben.

heel mooi

een goede auto

Fijne shop voor Traxxas spullen

Als je de Traxxas art nummers opzoekt op de Traxxas site dan kun je ze hier makkelijk bestellen. De levering is constant en de updates van je bestelling kun je goed volgen.

Goede support

Snel antwoord op je vragen. Ook een vraag gesteld over de prijs van een artikel. Dit artikel was duurder dan bij toemen.nl. ze hebben direct de prijs aangepast naar nog lager dan bij toemen.nl Top service

Uitstekend geholpen

Na telefonische informatie gevraagd te hebben mijn bestelling online geplaatst. Volgende dag had ik de spullen al binnen dus superfijn

Dr V Beurdenstraat 29

5171GA Kaatsheuvel