Overzichtelijk en ze hebben veel op voorraad

Ik bestel hier altijd al mijn Traxxas spullen nooit geen problemen gehad. Verzendingen op tijd en netjes verzonden.

Goed en snelle levering.

Top.

Snelle levering en goede uitleg

Batterijen waren snel gevonden, snel besteld en snel geleverd

Klantvriendelijk. Meestal een snelle levering. Mocht het artikel niet op voorraad zijn word dit netjes gemeld dat de levertijd iets langer is. Ook telefonisch word je netjes te woord gestaan. Duidelijk een passie voor RC!

Goed, snel en juist te vinden.

Met jullie bouwtekeningen is het juiste onderdeel makkelijk te vinden op de site. Ook de upgrade staat onder dit nummer met juiste prijs zodat je goeie keuzes kunt maken. Plaats bestelling, betaal en meestal binnen 3 dagen kan ik de auto's repareren. Super blij mee. Ga zo door en vooral met kortingen. Vriendelijk groet Christian

Top bedrijf. Super fijn geholpen!

Echt een zaak waar je uitstekend geholpen wordt. Verstand van zaken en goed advies gegeven bij mijn aankoop. Kom hier zeker terug.

Wat denken jullie met de klant mee ongelooflijk tof

top geholpen

Ik had een aantal vragen omtrent de trx4, en heb eerlijke en informatieve antwoorden gekregen. ook is het assortiment mooi en uitgebreid!.

Gewoon kennis van zaken doen.

Dikke duim voor deze rc winkel

Dit bedrijf is een aanrader voor iedereen die een rc auto zoekt of onderdelen nodig heeft ben in veel winkels geweest maar hier denken ze altijd met de klant mee. Het is niet altijd een gemakkelijk hobby en dan is het fijn dat ik een bedrijf gevonden heeft die altijd voor je klaar staat een dikke duim

Uitermate tevreden over de afhandeling van mijn bestelling!!

Gisteren besteld, vandaag geleverd. Hier kan menig concurrent een voorbeeld aan nemen. De meesten komen allemaal met deze beloften en uiteindelijk zit je alsnog 4 of 5 dagen te wachten. Gisteren in de loop van de ochtend heb ik mijn bestelling geplaatst en vanmiddag rond 13.00 uur heb ik mijn pakketje al mogen ontvangen. Ik kan alleen maar zeggen hellemaal TOPPIE, dit zorgt ervoor dat jullie een nieuwe klant erbij hebben. Dus ik zeg doeiiii TOPRC en hallo Trxxs-Winkel!!!

Service met een grote S

Overzichtelijke website, Heel vlotte communicatie, Zeer snelle leveringen en wat een service. Klasse, zo zijn er niet veel in België. :) Dikke aanrader!

Keurige winkel

Na zeer negatieve ervaringen bij toprc overgestapt naar de traxxaswinkel prima tevreden over de winkel ben er nu 2x geweest netjes geholpen zal zeker terug komen

Nog steeds niets ontvangen

Maandag besteld, nog steeds niet ontvangen en kan dus geen betere beoordeling geven

Alles word altijd snel en netjes op tijd bezorgt

Geweldig, snel thuis bezorgd zowat alles op voorraad!

Het bestelde artikel was uitverkocht. Dit is zeer correct opgelost door een betere versie aan dezelfde prijs aan te bieden,

TOP

Goede en juiste kommunicatie vooraf, 13/10/21 besteld en 16/10/21 in de brievenbus (banden RC4WD Rock Cruiser M/T) welke niet bij TRXXS in het assortiment zitten.

Goede service, snel, eerlijk en goede communicatie.

Staan altijd klaar voor een goed advies

reageren snel op mails, heb er verschillende auto’s gekocht staan altijd klaar voor je en denken altijd met je mee

Uitstekende service!

Voor de verjaardag van mijn zoontje een springschans gereserveerd vanaf mijn vakantiebestemming. Echter op zaterdag (de dag voor zijn verjaardag) door alle drukte helemaal vergeten op te halen. Na contact via facebook mocht ik op zondag even langskomen om de springschans op te halen zodat ik mijn zoontje op zijn verjaardag toch kon verrassen met dit fantastische cadeau. Hij was er erg blij mee en heeft met zijn RC-auto al heel wat sprongen gemaakt! Dank voor deze geweldige service!

Keurig

Vriendelijk klantenservice Snelle reactie op Email Last second een bestelling doorgeven die nog even snel ingepakt wordt om direct met de post mee te geven. Perfect! 1 artikel moeten retourneren doordat ik niet had opgelet. Bevestiging dag later dat artikel retour was ontvangen en betaalde bedrag retour komt. Dit wordt mijn vaste RC winkel.

Vriendelijk via de telefoon, makkelijk bestellen, volgende dag in huis!

Eerst even gebeld of auto op voorraad was, erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Superservice qua bestelling voor elkaar maken en de volgende dag in huis! Perfect.

Uitstekende service.

Vriendelijk personeel en bestellingen worden netjes afgehandeld.

Fijne communicatie en een zeer snelle levering.