Bestel er vaak spullen van Traxxas , worden erg snel geleverd. Heel soms valt er iets in backorder. Geven netjes aan dat door Corona het iets langer kon duren. Bestel er altijd erg graah

Snel

Hebben bijna alles wat je nodig hebt.

Top service!

Goede service, en bezorging. Maandag besteld volgende dan gelijk in huis.

Snelle levering, pro-actieve communicatie.

Diverse bestellingen geplaatst altijd snel en compleet geleverd, de winkel heeft een goed assortiment Traxxas parts !!

Goede maar wanneer er iets nabesteld moet worden weet niemand iets en moet je bellen

Laatste bestelling krijg ik niets over te horen omdat het niet op voorraad is, moet er zelf achteraan want men weet niet wanneer deze spullen binnen komen. Als ik meer informatie wil moet ik maar maandag bellen. Jammer want de eerdere bestellingen waren netjes oprijd en goed ingepakt alleen was de doos van de trx 4. bouw doos beschadigd.

Top service en snelle levering.

Bestelling was binnen 2 dagen in huis. En makkelijk en snel te betalen.

top bedrijf

super snel, goed en voor een goede prijs geholpen!

Gewoon netjes en duidelijk

Onderdelen bestellen en als iets niet op voorraad is word er duidelijk geïnformeerd

Zeer goede ervaring gehad!

Alles is altijd op voorraad en word altijd goed geholpen door oa Max! Echt top om snel onderdelen te bestellen

Slechte klantenservice

Ik heb vaak gebeld en gemaild met Traxxas vaak moest ik meerdere keren bellen voordat ze opnamen ook keren ik vaak geen reactie op mails en als ik een reactie kreeg dan vaak een botte snelle reactie. Ook heb ik eerst 2 keer het verkeerde onderdeel gekregen. En daarna wel de goede. Slechte winkel.

Geweldige service!

Ik heb in Kaatsheuvel mijn X Maxx gekocht, alleen stopte hij na de eerste rit al met sturen, na mijn idee was de servo kapot en leken de tandwieltjes nog goed. Zonder problemen heeft Max er een nieuwe servo ingezet en deed hij het weer. Alleen de volgende dag weer het zelfde verhaal. Nu weer naar de winkel en heb ik samen met de eigenaar de auto uit elkaar gehaald en de servo open gemaakt en toen bleken er toch een paar tandjes van het onderste tandwieltje af wat we pas zagen na dat hij helemaal uit elkaar lag. Met een kleine bijbetaling nu metalen tandwielen in de servo gezet en nu geen problemen meer! Top geregeld! Alleen persoonlijk vind ik dat Traxxas standaard een servo met metalen tandwielen moet leveren in zo’n beest van een RC wagen.

Top - service!

Altijd geweldig goede service, zeer accuraat, klant-vriendelijk en handelen heel snel.

Prima goeden Service

Oke ik heb vandaag een bestelling gedaan ik zal eerlijk zijn maar voor deze winkel en de mensen die daar werken dikken duim echt goede service en geen onzin

fijne winkel en snelle levering

Snelle levering en goede service top bedrijf

Hier meerdere keren besteld bijna altijd alles op voorraad. Service is ook super. En boven de 75 euro gratis verzending is helemaal top.

Topzaak!

Al aardig wat spullen voor de hobby hier besteld. Altijd snel en goed geleverd en als er wat mis is wordt het netjes voor je opgelost.

Correct en snel

Goede voorraad en fijne service.

Ik heb hier al meerdere Rc voertuigen aangeschaft en ik word altijd goed geïnformeerd over de verschillende modellen. Ook bij mij gaat er wel eens iets kapot en er wordt altijd meegedacht hoe we dit het beste kunnen repareren. Ook de voorraad in de winkel is dik in orde. Kortom topwinkel waar ik nog lang klant wil zijn.

Een topservice en super vriendelijk personeel

Ik heb een traxxas summit en een ford raptor gekocht maar heel vriendelijk geholpen en een topservice

TOP geregeld !

Afgelopen zaterdag voor onze zoon, de Traxxas Slash Vision 4x4 gekocht. Afgelopen Woensdag, ineens een stuurstoring. Contact opgenomen, en we konden gelijk langskomen. De storing gevonden in de handzender, deze werd meteen vervangen. Goede service en snel geholpen.

Snelle en goede levering

Goede en snelle service

Goed advies snelle levering

hulpzaam & genoeg voorraad.

Hebben alles op voorraad wat ik nodig had! prima geprijsd

Altijd tevreden

Service is goed, mensen zijn vriendelijk, denken mee.. Ben altijd tevreden, iets wat in deze hobby lastig is vaak!

Super behulpzaam en vriendelijk

Bij binnenkomst gelijk geholpen door de vriendelijke en deskundige mensen. Ik had een ongelukje met mijn Stampede gehad en een onderdeel moest vervangen worden. Ik werd direct naar de juiste onderdelen gebracht en kreeg tips over het assembleren. De auto is gelijk even nagekeken en kreeg nog onderhoudstips. Heel vriendelijk en maakt de hobby nog leuker!