Zoals gewoonlijk weer perfekt

Een paar weken geleden alweer langs geweest bij mijn vrienden van de Traxxaswinkel. Had hier al de Corally Kronos gekocht, nu op pad voor de Arrma Infraction. Ik had al gezegd dat ik langs zou komen dus alles stond weer netjes klaar. Eerst even koffie daarna centjes uitgeven. Perfekt geholpen, dus wederom 7 sterren. Bedankt Ben, Dennis en Tommy.

Online goede communicatie

Koop hier regelmatig online, goede communicatie en voor vragen kan ik altijd bellen Meeste leveringen erg snel.

Toppers

Al jaren koop ik hier mijn rc-spullen, fijn Team met een top service

Goed geregeld

Online snel verstuurd, in de winkel persoonlijke aandacht

Online bestellen bij trxxs-winkel betekent voor mij de zekerheid dat m’n bestelling snel in huis is. En heb ik de kans dan kom ik graag even buurten in de winkel in Kaatsheuvel waar je persoonlijke aandacht krijgt voor al je RC vragen en wanneer mogelijk direct een pasklare oplossing aangereikt krijgt!

Lijkt goed.

Het is een cadeau voor mijn zoon, krijgt deze pas eind december. Kan dus nog geen gebruikers oordeel geven, vraag me wel af waar die extra omvormer voor is.

Goeie hulp word altijd gekeken naar een manier om je te helpen

Zelfs als je je aankoop bon kwijt ben sturen ze die nog na

Zeer goed geholpen

Ik heb vorige week na wikken en wegen dan een bestelling geplaatst en had die auto met toebehoren na 2 dagen keurig binnen. Ook ideaal dat je mail krijgt met hoe je de auto kan communiceren met de accu.

Topservice

Alles op voorraad, snel thuis geleverd. Top!

Service is goed

Geen problemen gehad met mijn bestelling. Alles Keurig op tijd geleverd en de juiste producten

Goede winkel, snelle levering mits het op vooraad js

Tegenvaller

Hele slechte opvolging van order met een hoop onderdelen. Ik snap dat het hele COVID gedoe levertermijnen beïnvloedt, echter dan zou het wel zo netjes zijn als je geïnformeerd wordt. Hoor niets over de openstaande bestelling, moet zelf contact opnemen, duurt dagen voordat iemand reageert. Fouten in levering, onderdelen wel besteld maar niet op leverbon en ook niet geleverd en geen gepaste oplossing bieden. Bestelling na bijna 4 maanden nog niet compleet uitgeleverd. Schandalig.

Product nooit ontvangen fout zit bij post NL maar web winkel doet er ook niks mee

Ik heb een mooie Volkswagen Beetle gekocht, schaal 1:10 een mooie grote auto dus. En ik moet zeggen dat ik er meer dan tevreden mee ben. Het is een Blauw / Witte bouwjaar 1951 van het merk Maisto. Het is een ontzettend mooie auto, en hij rijdt super snel. Online gekocht en de volgende dag kwam ie al binnen met de post. Ik heb nog even gebeld om te horen of hij op voorraad was, en hij was op voorraad, de service was uitstekend, en heel erg vriendelijk. De volgende aankoop zal zeker bij Trxxs zijn, het is gewoon een 100% goede winkel. Keep up the good work.

Zoals gebruikelijk weer super geregeld.

Vandaag mijn nieuwe aanwinst opgehaald, de Team Corally Kronos, alles stond netjes klaar. Ik kom hier eigenlijk al zolang dat ik niet eens meer weet wat ik er allemaal gekocht heb. Ik kan maar 5 sterren geven maar ze verdienen er eigenlijk 7. Bedankt Ben, Dennis en Tommy.

super blij

Ben vanuit concullega bij Trxxs terecht gekomen, wat een verademing. Ja ook ik heb gemerkt dat door corona bepaalde onderdelen een stuk moeilijker te verkrijgen zijn en waren, maar ze doen echt hun stinkende best om de klant te helpen en naar de zin te maken chapeau. Denken altijd mee met de klant Top.

Kan niet beter super

Bedrijf wat echt meedenkt als er een probleem is. Mijn zoon heeft door eigenschuld tegen een stoeprand aangezeten, door de jongens van trxxs waanzinnig goed op gelost bedankt Mvg Paul Vd de blauwe rustler

Goed advies en snelle verzending met orders

Heel erg prettig / fijn personeel. Een echte aanrader om in deze winkel te gaan shoppen. Met vriendelijke groet, Rob van den Heuvel

uitstekend!

zeer ruim assortiment op vooraad, snelle verzending, altijd heel klantvriendelijk en denken met je mee.ga zo door!

Slordig online voorraadbeheer!

Paar keer wat besteld hier, alle keren ging er wel iéts fout......Nu wederom een poging , en wéderom alweer paar dagen aan het wachten wánt niet op voorraad, terwijl ik er juist spécifiek op gelet heb of het artikel als zijnde "op voorraad" aangegeven werd op de site... Tóch maar weer uitwijken naar ander RC online shops dan , die wél binnen 24 uur verzenden én hun voorraadbeheer gewoon op orde hebben. jammer...

• Would you recommend us? No

Beste Jan, Wij doen ons uiterste best om alles zo snel mogelijk en zo goed mogelijk te verzenden. Echter hebben wij helemaal geen voorraad systeem op onze website staan. Als u een mailtje kunt/wil sturen waar de verwarring vandaan komt dan kunnen wij dit in de toekomst wellicht aanpassen. Met vriendelijke groet, Tommy TEAM TRXXS

Goed assortiment, snelle levering.

Bestelde onderdelen op voorraad en op tijd geleverd. Een van de betere RC- webwinkels.

Erg fijn bedrijf

Bestel er al jaren, en de zervice is altijd top. wel klein na deeltje door de corona leveren de leveranciers de onderdelen iets moeilijker uit. maar op de ervaring van de laatse 2 jaar geef ik een dikke 10 Weer bedankt jongens van Trxxs

Best wel goed

Is goed naar mijn mening. Alleen probeer in de winkel wat meer aandacht te besteden aan alle klanten en niet eerst naar de vaste klanten lopen. Maar verder niks te klagen!!

snelle levering.

levering van de bestelde producten die op vooraad zijn is snel, contact is direct en correct. goede winkel.

Slechte spullen leveren en bijdehand doen

Levering duurde erg lang voordat de auto er was. auto had zachte banden netjes gemeld dan word je niet echt serieus genomen Lang verhaal kort wacht nog steeds op spullen en als je waar blijft doen ze nog bijdehand ook geen aanrader dus dit bedrijf

• Would you recommend us? No