goede ervaring

Ordered and paid item. Got email - out of stock. Did not get money back.

I ordered a remote control that seemed to be in stock based on the website. Three days later I received an email from the seller saying that the remote control is out of stock and that my order is cancelled and I will get my money back as soon as possible. Two weeks later I still don't have my money back. From another experience I know that paypal informs about returned money within 15 minutes, so it's not the fault of the bank.

• Would you recommend us? No

Ik kwam voor een Arrma Typhoon 6S, echter heeft de eigenaar mij een Team Corally Python 6S aanbevolen + een gratis servo vanuit hun en dit is achteraf een uitstekend advies geweest. Heb ontzettend veel plezier van deze auto, onderdelen is ook makkelijk te verkrijgen bij deze winkel. Voor goede service ben je op het juiste adres bij de Trxxs-winkel in Kaatsheuvel!

Goed hoor een snellere levering dan menige andere rc zaken in deze tijd!

Zoals hierboven staand!

Moter besteld

Goeie en snelle levering!!

Prima telefonisch geholpen voor ik ging bestellen. Kreeg netjes volgens afspraak extra onderdelen bij de levering van mijn e revo.

Top winkel en service!!

De klantenservice is echt top! Alles wordt voor u geregeld, zelfs kortingen.

Al jaren zeer tevreden

Koop hier al jaren mijn rc auto’s en onderdelen. Erg vriendelijke team en denken altijd met me mee. De worstenbroodjes man :-)

Fantastische winkel met zeer vakkundig personeel

Ik moest een kado kopen voor mijn zoon. Ik ben echt fantastisch geholpen. Goede uitleg. Mijn zoon blij en wij blij! Echt een enorme aanrader!

Haal hier altijd mijn onderdelen, altijd zeer tevreden. in deze corana tijd duurt het soms iets langer maar als ik bel word ik zeer goed op de hoogte gehouden. Echt zeer tevreden

Prima en goed geholpen

En als echte Nederlander... beetje korting als je voor ruim 1500 euro iets koopt had wel gemogen. Verder een prima winkel die keurig alle mail vragen beantwoord

Snelle afhandeling en meedenkend.

We hebben even telefonisch contact gehad, de verkoper heeft mijn wat handelingen uitgelegd en een mooie alternatief geboden. Dit zijn handelingen waar je vrolijk van kan worden. Toppers zijn het.

Waardeloze communicatie

Totaal geen communicatie over je bestelling en levertijden. Onpersoonlijke mailtjes en geen excuses of begrip. Na 2 weken maa eens gevraagd hoe jet met mijn bestelling stond, kreeg één zin terug gemaild " 2 a 3 weken". Na zes weken maar eens gemaild met de boodschap dat als het nu niet geleverd werd ik de order wilde annuleren. Kreeg ik een mail terug zonder bericht met de order status " geannuleerd " Weer een week later was het geld weer op mijn rekening. Hier bestel ik, en mijn omgeving, echt niet meer, zo ga je niet met klanten om!

producten besteld dewelke op voorraad zijn en niet geleverd.

2 maanden gewacht op producten, dewelke op voorrad waren in de winkel. Uiteindelijk geen producten ontvangen. (en wel betaald!) klantenservice gecontacteerd na 4 weken. Zij antwoordden dat de verzending binnen de week zou gebeuren. Opnieuw niks. Hopelijk kunnen we de producten alsnog ontvangen binnen een redelijke termijn, of krijgt mijn zoontje zijn centen terug!

Beste Geert, Op onze site staat nooit een voorraad status, onze excuses hiervoor normaal leveren wij bijna alles uit voorraad, u heeft 7-04 in de avond een bestelling gedaan waarvan wij direct een dag later 4 onderdelen hebben verzonden 2 onderdelen zijn vanwege levering problemen i.v.m. corona wereldwijd in backorder gevallen en was en is de levertijd door de problemen wereldwijd op 5-6 is zijn de 2 resterende producten geanuleerd en op 9-6 terugbetaald. Nogmaals onze excuses maar wat er nu in de wereld gebeurd heeft niemand in de hand. Met vriendelijke Groet, Ben Trxxs

Goede service, staat altijd klaar voor de klant!

Hier een Slash 2wd VXL gekocht. Helaas bleek de Servo kapot te zijn. Ter plaatse heb ze het direct gerepareerd en zelfs vervangen voor een duurder onderdeel. Goede service!

Slecht..

Als eerste wacht ik al bijna 2 weken op mijn onderdelen (Corona tijd dus kon het verwachten). Tenslotte 1 keer gebeld om te vragen hoelang het nog zou duren kreeg ik een bot antwoord. Ik vroeg als ze nog een onderdeel mee konden opsturen ( ivm verzendkosten) maar daar hadden ze geen tijd voor. Vind de service erg bagger helaas.

Beste Roger, Door de corona tijd worden onderdelen erg slecht geleverd, maar ook wordt er in deze tijd waanzinnig veel besteld 3 keer meer dan normaal, Normaal gesproken kan er bij een backorder zeker wel iets toegevoegd worden, maar dit gaat momenteel door de groot aantal lopende order die verwerkt moeten worden. en opzoeken ouder backorder tussen alle lopende orders kost op dit moment waanzinnig veel tijd en lukt helaas echt niet Gebeurd soms dat we wel 15 minuten bezig zijn om oude order op te zoeken. Onze excuses Ben Trxxs

Reageren niet op mail

Ik heb mijn bestelling geannuleerd en het geld zou zsm teruggestort worden. Is tot op heden nog steeds niet gebeurd. Ook niet na diverse mailtjes en telefoontjes. Ze zijn overigens wel erg vriendelijk aan de telefoon. Na een telefoongesprek met de eigenaar werd eea duidelijk.

Beste Peter u had donderdag en afgelopen maandag een mail gestuurd, Op maandag zijn wij gesloten en donderdag was het hemelvaart vandaar de vertraging.

Auto na 2 weken kapot, geen garantie, geen onderdelen, niks

Absima Storm gekocht. Na 2 weken rijden is er een tandwiel kapot en een wielas doorgebroken. Trxxs-Winkel.nl geeft hier geen garantie op en kan ook geen reserve onderdelen leveren zodat ik het kan repareren.

Correcte behandeling, snelle levering

Na telefonisch contact met de winkel zeer tevreden over het aanbod. Alles werd snel verwerkt en geregeld. Zeer tevreden!

Enorm fijne service!

waiting for my item since 2 months. No feedback from company

I ordered an item 2 months ago. it still has to arrive. Called the company asked for updates was Given a date and still the item didn't come. Sent some emails, no feedback. Terrible service.

• Would you recommend us? No

Beste Emido, Door de extreme drukte in onze branche en door extreme slechte leveringen van onze leveranciers i.v.m het corona virus, gebeurd het op dit moment vaker dat we geen lever datum kunnen geven en dat onze leveranciers hun opgegeven leverdatum niet na kunnen komen. We zitten helaas op dit moment in een extreem rare tijd Met vriendelijke groet Ben Trxxs

Je kunt online niet zien of ze het op voorraad hebben of niet.

Pas na de bestelling krijg je een mail waarin staat of ze het op voorraad hebben of niet. Beste, Helaas hebben wij op het moment niet al uw bestelde artikelen op voorraad in onze winkel. Een of enkele onderdelen staat hiervan in backorder bij onze leverancier, het gaat hierbij om de volgende artikelen. xxxxxxx xxxxxxx Zodra wij deze artikelen hebben ontvangen zullen wij uw order zo spoedig mogelijk verzenden. Met vriendelijke groet, Team Trxxs Dat is erg vervelend, nu moet je veel langer wachten op je bestelling. Ik zie liever online of ze het op voorraad hebben of niet ,en niet achteraf al je de bestelling gedaan hebt.

Beste Mario, Je hebt gelijk dat het niet fijn is dat u op onze site niet kunt zien dat iets op voorraad is. Normaal kunnen we de producten leveren binnen een paar dagen, maar nu door het corona virus wereldwijd valt het ene naar het andere onderdeel in backorder. Onze excuses Met vriendelijke groet Ben Trxxs

Goede service en oplossingsgericht.

We hebben een hier een Traxxas Rustler 4x4 VXL gekocht, we zijn hierbij zeer goed geïnformeerd. En na een week flink racen zijn we helaas een veerhouder verloren. In de winkel hebben ze flinke problemen met levering vanuit China ivm Corona waardoor ze het onderdeel niet op voorraad hadden. Maar toch hebben ze de moeite genomen om te kijken naar een oplossing en hadden nog een veerhouder gevonden welke we als service hebben gehad. ( Kunnen we gelukkig weer lekker stunten en racen). Bedankt!

Top winkel

Zeker aan te bevelen

Vanaf bestelling t/m ontvangst verliep alles prima.

Geen vervelende zaken te melden. Alles verliep prima en vooral heel snel!

Dr V Beurdenstraat 29 5171GA Kaatsheuvel