Fijn en makkelijk

Kaartjes kopen is zeer betrouwbaar en snel. Meerdere betaal opties en meteen de beschikbaarheid van de tickets!

Erg fijn en snel geregeld

Al mijn tickets zijn via eventix, nog nooit problemen gehad! Altijd duidelijk, super!

Het is fijn en overzichtelijk ivm

Ik kan altijd gelijk zien hoeveel het is met de service kosten of iets erbij en dat vind ik zelf heel fijn zodat ik niks mis met mijn aankoop.

Redelijk, bij betaling 3 keer opnieuw moeten doen

Alles ging goed tot dat ik moes betalen heel lang laden en na 3 keer opnieuw proberen deed hij het wel

Heel overzichtelijk en makkelijk bestelproces

Duidelijke site en een duidelijk overzicht van welke tickets nog beschikbaar zijn. Prijzen staan er ook duidelijk bij.

Super goede site om kaartjes te bestellen

Alles staat duidelijk aangegeven. En het is makkelijk om kaartjes te bestellen. Ook altijd snel een bevestigingsmail ontvangen.

Snelle reservering en duidelijke vragen!

Kort te beantwoorden vragen. Duidelijk. Snel afgehandeld. Ook bij meerdere tickets vlotte procedure!

Duidelijk wanneer je aan de beurt bent, en loopt niet steeds vast.

Top ervaring en service

Het kopen van een ticket verliep vlekkeloos! Kortom erg tevreden.

Snelle aanschaf van het ticket dat ik wilde

Eenvoudig, geen problemen ervaren met de bestelling zelf. Userfriendly, dus top!

Makkelijk mee te werken en goede hulp op de achtergrond waar nodig

Handig systeem om gemakkelijk verschillende tickets in aan te maken. Medewerkers zijn snel in hun reacties als er hulp nodig is.

Bonbonbon

Goed zo!

Snel en gemakkelijk

Ik heb snel en gemakkelijk mijn kaarten besteld.

Prima service, werkt meestal erg snel en makkelijk

Mijn ervaring met eventix is eigenlijk altijd positief, de service werkt altijd snel en er zijn nooit problemen met tickets

Werkt super gemakkelijk

Top service en makkelijk in gebruik

TOP

Altijd goeie service, makkelijk tickets te kopen

Makkelijk en overzichtelijk

Makkelijk en overzichtelijk. Alleen het programma/tijdschema. Welke artiest wanneer optreed en hoeveel podia mis ik op de website.

Makkelijk en snel

Kaartjes kopen is met eventix heel makkelijk, de lay-out is clean en werkt simpel.

Snel

Je kan je kaartjes snel bestellen en je weet zeker dat je niet opgelicht wordt !

Goed, veilig en snel

Nooit problemen gehad, altijd makkelijk tickets terug te vinden. Zelfs een keer verkeerde mail ingevuld en super makkelijk tickets terug kunnen halen 5 minuten voor het event. Top site!

Gemakkelijke en duidelijke service

Snelheid

Gemakkelijk je ticket scoren

Altijd easy :)

Alles is duidelijk aangegeven, je word altijd gevraagd het nog ff dubbel te checken. Kan niet fout gaan met Eventix. 10/10

Altijd goed

Snelle service en overzicht