Fijn bedrijf!

Onze ervaring met Eventix is fijn, ze hebben een vriendelijk team klaar staan die aanzienlijk snel je vragen beantwoorden. Ook denken ze graag mee met oplossingen voor integraties op andere systemen bijvoorbeeld. Dat siert hun! Een Iphone app waar ik makkelijk overzicht in kan krijgen van de sale's zou voor mij de overstap zijn naar een 5 sterren waardering.

Soepele en snelle manier om veilig tickets ge bestellen.

Meermaals een goede ervaring gehad m.b.t. het bestellen van tickets.

Lekker snel en helemaal Gers!

Het gaat heel gemakkelijk allemaal en lekker snel! Wat wil je nog meer❤️

Super snel, makkelijk en duidelijk

1e keer via Eventix besteld en is super goed bevallen.

Super easy

Super gemakkelijk en ontspannen bestellen en betalen.

Super goed

Heel gemakkelijk!

Altijd snel en goed geregeld met de tickets. Toppie!

Ik bestel altijd via deze weg mijn kaartjes en altijd super geregeld. Nooit problemen dus toppie!

Snel en eenvoudig

Het gaat erg makkelijk en snel om tickets te bestellen. Via de connectie met Facebook hoef je niet veel gegevens meer in te vullen.

Gemakkelijk in gebruik!

Het is makkelijk om te gebruiken. Simpel programma, waar alles zeer duidelijk is.

Super makkelijk

Werkt gemakkelijk en snel

Ging snel en lekker simpel

Ging snel en soepel

Lekker snel

Prima service, het afrekenen ging snel. Nu al zin in het feessie!

Heel soepel

Al eerder kaarten voor herfstdrift via Eventix gekocht en het proces verliep zeer soepel. Nu kaarten gehaald voor NYE, gaat weer een mooie avond worden dankzij eventix! Wel een tip: download je kaarten van tevoren, soms is er geen bereik op het festival terein.

Altijd goed :)

Nooit problemen, altijd goed :)

Lekker makkelijk en snel

Snel en makkelijk tickets gekocht, ideaal!

Perfect systeem

Het systeem werkt top en is overzichtelijk. Alleen de servicekosten wat aan de hoge kant voor een event met een relatief lage entreeprijs. In verhouding erg duur.

Lwuk

Leuk

Onbeschrijflijk goede en snelle service!

Geen poes pas, gewoon snel, overzichtelijk en duidelijk. Tickets scoren is nog nooit zo makkelijk geweest!

Lekker snel

Vlekkenloos!

Het liep lekker

Alles gaat logisch, stap voor stap en duidelijk voorbij!

Gemakkelijke boeking van evenementen

Iedere maand organiseren we met ondernemers van Beyuna een evenement waarbij we elkaars ervaringen delen en helpen groeien. Het boeken van de tickets hiervoor gaat iedere maand erg gemakkelijk en het inchecken is erg eenvoudig - voor ons als deelnemers dus een soepele manier om de kosten te verrekenen!

Gewoon precies wat het had moeten zijn.

Simpele procedure, duidelijk, gewoon helemaal dikke prima.