Snel en gemakkelijk

Ik heb snel en gemakkelijk mijn kaarten besteld.

Prima service, werkt meestal erg snel en makkelijk

Mijn ervaring met eventix is eigenlijk altijd positief, de service werkt altijd snel en er zijn nooit problemen met tickets

Werkt super gemakkelijk

Top service en makkelijk in gebruik

TOP

Altijd goeie service, makkelijk tickets te kopen

Makkelijk en overzichtelijk

Makkelijk en overzichtelijk. Alleen het programma/tijdschema. Welke artiest wanneer optreed en hoeveel podia mis ik op de website.

Makkelijk en snel

Kaartjes kopen is met eventix heel makkelijk, de lay-out is clean en werkt simpel.

Snel

Je kan je kaartjes snel bestellen en je weet zeker dat je niet opgelicht wordt !

Goed, veilig en snel

Nooit problemen gehad, altijd makkelijk tickets terug te vinden. Zelfs een keer verkeerde mail ingevuld en super makkelijk tickets terug kunnen halen 5 minuten voor het event. Top site!

Gemakkelijke en duidelijke service

Snelheid

Gemakkelijk je ticket scoren

Altijd easy :)

Alles is duidelijk aangegeven, je word altijd gevraagd het nog ff dubbel te checken. Kan niet fout gaan met Eventix. 10/10

Altijd goed

Snelle service en overzicht

Top, snel en goed werkend

Paaspop 2025. Complimenten hoe snel en goed werkend!

Werkt ontzettend handig!

Erg handige site met fijne geschatte tijd

Altijd goede service

Altijd alles goed geregeld via Eventix Top service

Simpel, doeltreffend en service gericht

Ik gebruik geregeld Eventix voor mijn events. Het instellen van je event, en de verkoop werkt goed en simpel. Bij vragen is de lijn naar Eventix kort en krachtig en op hulpvaardigheid gericht. Je vragen worden snel maar vooral helpend/goed beantwoord ;) Blij met de service en uiteraard er zijn altijd punten die verbeterd kunnen worden, ook hierin hebben ze een luisterend oor ;)

4e keer op rij voor ons, wat een succes!

Wij gaan binnenkort weer voor de 4e keer naar de kledingbeurs in Hilversum, m'n dochter (6) en ik. Zoveel leuk aanbod, zeer, betaalbaar, gezellige sfeer. En mijn dochter laat zich altijd schminken, prachtig en een voor ons zeer gewaardeerde toevoeging aan dit event. M'n dochter houdt van shoppen, dat scheelt ;) en op deze markt mag ze dan ook helemaal los gaan van mij ;)

Geweldige beurs!

Blijft iedere keer weer leuk!!!

Snel en overzichtelijke site.

Ik heb een goede ervaring met de site. Het werkt makkelijk en is overzichtelijk. Ook was de site snel met het verwerken van de orders, in tegenstelling tot andere sites waar je heel lang op een mailtje moet wachten. In het kort, een goed verzorgde site die snel en overzichtelijk is.

In de rij gestaan, aan de beurt geweest, tickets gekocht. Precies zoals het hoort. Niet op een rare manier eruit worden gegooid. Dit is top

Altijd erg gemakkelijk en snel

Ik heb nooit problemen ervaren met het bestellen en betalen bij Eventix. Ik krijg ook altijd direct een bevestigingsmail, dus ik ben daar erg over te spreken!

Het is heel makkelijk

Altijd goed!!

Werkt goed en nooit gedoe mee.

Solexrace

Altijd goed geregeld, geen problemen en betrouwbaar