Snel, duidelijk, overzichtelijk en gemakkelijk!

Snel, duidelijk, overzichtelijk en gemakkelijk!

Snell el makkelijk tickets!

Binnen 2 minuten hen ik min tickets besteld en betaald top!

Lekker snel en gemakkelijk

Even een ticket gekocht voor het wintercarnaval. Heel snel en gemakkelijk te doen. Super ervaring

Werkt snel en goed

Goede service, makkelijk in gebruik!

Mooie service

Snelle en mooie af handelingen van de ticket die ik besteld heb

Toppie

Snel geregeld

Snel en veilig tickets bestellen

snel tickets aanschaffen

makkelijke service met veel betalingsmogelijkheden

Great experience

Allways available to help when you have a problem and great ticket service.

FEESTTASTISCH

Alle feestjes zijn fantastisch!!🌟

Lekker makkelijk en snel.

De kaarten had ik in no time gekocht. Super makkelijk en erg simpel. Helemaal top!

Precies zoals het hoort...gemak!

prima site, overzichtelijk, duidelijk en snel. Niet lang gegevens invoeren, maar gewoon gebruiksvriendelijk. Super dus.

It's fine. Nothing special.

Het werkt maar daar is ook alles mee gezegd. Eventbrite was efficienter (en uiteindelijk zelfs iets goedkoper). Maar Eventix is Nederlands en dus makkelijker bereikbaar en de integratie met Google Analytics e.d. is goed dus da's fijn. En dus blijven we (voorlopig). Nadelen: - Geen automatische aanmaak Facebook-events bij aanmaken Eventix-events - Geen mensen per naam inchecken op de scanner-app. Als iemand geen ticket bij zich heeft, wordt het moeilijk - Elke keer een scanner moeten inchecken voor het scannen van een event is onhandig. Waarom niet één scanner laten aanmelden voor Comedyhuis die vervolgens alle tickets kan scannen? Of zorg ervoor dat ik mensen van een afstand kan aanmelden. - Elke keer moet ik een losse mail sturen aan Eventix als er geld moet worden teruggestort . Onhandig. - Ticketshop is niet superfraai ofzo: weinig ruimte voor tekst bij events. Dit is beter/mooier bij Eventbrite - (Nog) geen automatische export van Eventix-events naar Wordpress-events. Gevolg: ik moet vragen of jullie dit voor mij doen. Onhandig. - Als je een event kopieert, kopieert hij niet de template van de ticket mee. Gevolg: elke keer moet je een bestand van 1,5 MB uploaden. Kost tijd. Lijkt mij onnodig.

• Would you recommend us? No

Heel snel en eenvoudig.

Het verliep heel soepel en binnen een paar minuten had ik mijn tickets. Heel erg tevreden.

Prima manier om je kaarten te bestellen

Werkt snel

Geen onnodige info die je in moet vullen maar lekker snel

Lekker makkelijk en snel

Loopt soepel

Alles wijst zich vanzelf, alles is duidelijk en loopt soepel. Tickets zijn snel binnen.

Snel, makkelijk en geweldig!

Daar waar ik schrok het feestje te missen waren jullie daar

Bedankt, what else?

Werkt zoals het hoort!

Niets aan op aan te merken! Alles ging heel vlot, ik heb geen problemen gehad!

snel, simpel en veilig

goede service, handig online

Goede duidelijke site

Werkt goed

Stapsgewijs vlot m'n tickets kunnen bestellen

Stapsgewijs duidelijk en vlot m'n tickets kunnen bestellen via de site. Kan niet wachten!

Filter on Language