Werkt ontzettend handig!

Erg handige site met fijne geschatte tijd

Altijd goede service

Altijd alles goed geregeld via Eventix Top service

Simpel, doeltreffend en service gericht

Ik gebruik geregeld Eventix voor mijn events. Het instellen van je event, en de verkoop werkt goed en simpel. Bij vragen is de lijn naar Eventix kort en krachtig en op hulpvaardigheid gericht. Je vragen worden snel maar vooral helpend/goed beantwoord ;) Blij met de service en uiteraard er zijn altijd punten die verbeterd kunnen worden, ook hierin hebben ze een luisterend oor ;)

4e keer op rij voor ons, wat een succes!

Wij gaan binnenkort weer voor de 4e keer naar de kledingbeurs in Hilversum, m'n dochter (6) en ik. Zoveel leuk aanbod, zeer, betaalbaar, gezellige sfeer. En mijn dochter laat zich altijd schminken, prachtig en een voor ons zeer gewaardeerde toevoeging aan dit event. M'n dochter houdt van shoppen, dat scheelt ;) en op deze markt mag ze dan ook helemaal los gaan van mij ;)

Geweldige beurs!

Blijft iedere keer weer leuk!!!

Snel en overzichtelijke site.

Ik heb een goede ervaring met de site. Het werkt makkelijk en is overzichtelijk. Ook was de site snel met het verwerken van de orders, in tegenstelling tot andere sites waar je heel lang op een mailtje moet wachten. In het kort, een goed verzorgde site die snel en overzichtelijk is.

In de rij gestaan, aan de beurt geweest, tickets gekocht. Precies zoals het hoort. Niet op een rare manier eruit worden gegooid. Dit is top

Altijd erg gemakkelijk en snel

Ik heb nooit problemen ervaren met het bestellen en betalen bij Eventix. Ik krijg ook altijd direct een bevestigingsmail, dus ik ben daar erg over te spreken!

Het is heel makkelijk

Altijd goed!!

Werkt goed en nooit gedoe mee.

Solexrace

Altijd goed geregeld, geen problemen en betrouwbaar

Snel geregeld, makkelijk betalen, top!

Lekker makkelijk besteld we hebben er zin in

Wij gaan eigenlijk zelden weg . En dit is de muziek waar we van houden we hebben er zin in om te genieten van deze fantastische bands

Super handig

Duidelijke en overzichtelijke informatie. Gemakkelijk te gebruiken en te boeken.

Werkt eenvoudig

Geen problemen mee gehad, werkt heel intuïtief.

Super goede service

Alles verloopt altijd super goed en snel! Nog nooit geen problemen ervaren.

Tevreden!

Geheel tevreden over hoe alles is verlopen.

Snel en duidelijk!

Ik heb een kluisje nodig voor 1 dag festival, gelukkig kon ik dat voorafgaand aan het festival al regelen en betalen. Snel en duidelijk, en niet duur.

Werkt perfect

Goed app voor een leuke avond!

Altijd goed geregeld!

Snel en duidelijk!

Duidelijk en snel geregeld

Makkelijk en snel kaarten kunnen bestellen!

Top! Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Top! Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Niet te omslachtig, helemaal goed.

Geweldig en snel!!

Super fijne website. Had me van te voren aangemeld voor de star wars film en het ging super snel de site!

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel geregeld