Goede en duidelijke manier van ticketsbestellrn

Het bestellen van de tickets ging gemakkelijk en snel, doordat het een duidelijk en overzichtelijk programma is.

Makkelijk te bestellen

Tickets zijn makkelijk te bestellen en de website ziet er mooi en duidelijk uit

Makkelijk, vlot en betrouwbaar

Makkelijke en betrouwbare manier om een kaartje te open voor een evenement. Enige minpunt is dat je altijd je gegevens in moet vullen of een account aan moet maken, waardoor het wat langer duurt + het kan gek voelen dat ze veel van je willen weten. Voor de rest gebruik ik het erg graag!

Fijne, overzichtelijke website.

Het is erg makkelijk om tickets te bestellen via de site.

Probleemloos

Ik heb nog nooit een enkel probleem gehad met eventix! Hoe fijn is het dat wanneer je een kaartje hebt gekocht, je je ook gewoon helemaal kan gaan verheugen op het aankomende feestje.

De bestelling via Eventix ging vlekkeloos!

Snel en makkelijk!

Geen problemen gehad!

Snel, gemakkelijk, handig en super betrouwbaar

Voor de festival ganger super handig, maar voor de organisatie ook perfect om de bezoeker standen bij te houden.

Snel en gemakkelijk

Heel gemakkelijk tickets besteld en snel ontvangen op de mail

Snel en makkelijk

Snel. Tegenwoordig moet je overal een account voor aanmaken met onnodige gegevens. Dit is lekker snel en makkelijk

Super super leuk feestje

Top locatie, beste feestje en super fijne mensen

Een duidelijke website met alle benodigde informatie om je festival ticket voor Soenda te bestellen!

Een duidelijke website / systeem waarbij alle benodigde informatie om een ticket te kopen verstrekt wordt om samen met mijn vrienden een geweldige dag te beleven. Ik kan niet wachten tot 23 mei!!

praktisch

Handig middel om de inschrijvingen van mijn seminars vlot te laten verlopen. Steeds correcte uitbetalingen. Een aanrader voor iedereen die events organiseert.

easy :-)

easy :-)

Goede, snelle service

Binnen een paar stappen de tickets gekocht die ik wilde hebben. Duidelijke, overzichtelijke website.

Duidelijk en makkelijk

Makkelijk tickets gekocht. Snelle bevestiging.

Duidelijk

Overzichtelijk, alleen jammer dat het maximale aantal tickets 4 is

Goede app!

Fijne app, eenvoudig en gebruik en mooi vormgegeven.

Makkelijk en snel

Het is gemakkelijk en snel gedaan

Werkt altijd en overal voor, nog nooit problemen mee gehad

Ging lekker snel!

Snel

Het kopen van de Chinchin festival tickets ging snel. Ik kreeg een mail voor de pre-register en kwam in de wachtrij. Hierin werd ik goed geüpdate over de vooruitgang die vlug ging. Verder is alles heel overzichtelijk en kan je ook gemakkelijk terug naar de vorige stap.

Gemakkelijk en snel

Binnen 39 seconden betaald! Toppie!

Snelle service, alles zit goed in elkaar!

Wachtrij systeem werkt goed

Fijn dat er een wachtrij systeem is en iedereen eerlijke kans heeft op een kaartje!