Vlotte snelle levering, nette prijs

4 sterren eigenlijk wel 5

geen goede ervaring

mijn bestelling 700003253 geplaatst op 18 maart 2020, nog steeds niet ontvangen

Beste Ferdinand, Wij vinden het jammer dat u zich niet eerst rechtstreeks tot ons gewend heeft om aan te geven dat u nog niets ontvangen heeft. Wij hebben uw order op 18 maart verstuurd, u heeft hiervan van ons ook een verzendbevestiging gehad. Wij versturen met UPS zij sturen u ook een mail met de track en trace gegevens. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij contact opgenomen met UPS Belgie en gevraagd waarom uw order niet afgeleverd is. Het blijkt dat het door u opgegeven adres gesloten is ivm het Coronavirus, Wij hebben het pakketje echter ook niet retour ontvangen, omdat volgens UPS het pakketje nu in quarantaine staat en het dus momenteel niet naar een ander adres vervoerd mag worden. Omdat wij niet weten hoelang dit gaat duren, hebben wij uw order geannuleerd en het aankoopbedrag aan u gerestitueerd. Met vriendelijke groet, Het team van Bouwtools B.V.

perfecte service

perfecte service

Prima om mee te werken

Snelle en betrouwbare afhandeling, kan deze club zeker aanbevelen.

1 van de 3 geleverde deur vast zetter producten is niet evenwijdig gelast

ALS OMSCHREVEN GELEVERD/GEKREGEN.

Goed.

Prijs en levering top

Ik bestelde een pakketbrievenbus. Deze werd erg snel geleverd en de prijs was de best die ik kon vinden, online en vergeleken met winkels.

Redelijk snelle levering en goed verpakt

Het zou goed zijn als iets duidelijker gemaakt zou worden dat een track&trace nummer wordt toegezonden zodra het pakket verstuurd is. Dit laatste duurde in ons geval iets langer. 2 mailtjes ontvangen van Bouwtools, maar geen T&T nummer.

Snel, goed product

Kwaliteit produkten, en Zeer Zeer snel geleverd

Zeer goede ervaring met dit bedrijf !

Snelle en correcte levering.

Artikel prijzen vergeleken met andere site’s en Bouwtool kwam gunstig uit de bus. ‘s-middags goederen besteld en volgende ochtend in huis.

Snelle levering en goede service

Zeer goed. Er ging een onderdeel stuk met monteren ( waarschijnlijk een productie fout) na mail hierover werd direct het kapotte onderdeel opnieuw verstuurd

Betrouwbaar en zéér klantgericht

Ik bestelde een Allux 800 pakketbrievenbus. Deze werd snel geleverd, alleen was deze beschadigd aan de klep. Bouwtools was meegaand en stelde meteen een wissel voor. De tweede aangeboden brievenbus had opnieuw schade opgelopen tijdens het transport - er zaten 2 blutsen in het goed. Zeer waarschijnlijk opgelopen tijdens het transport. Het derde exemplaar werd extra stevig ingepakt (in een grotere doos en in bubble wrap) en ditmaal was het goed! Bedankt voor de geleverde service!

Duidelijke website

Goede duidelijke website & snelle levering. Ben tevreden !

snelle service en een goede keuze uit verschillende producte.

Het was eenvoudig om de juiste onderdelen te selecteren en een bestelling te plaatsen. De informatie voorziening over de bestelling was snel en adequaat. Prima service en goede producten.

Op de site staat: levering tussen 1 en 5 dagen. Dat bleek 1 dag te zijn. Erg fijn.

Super klantvriendelijk!

Iets vergeten in de bestelling en met een belletje geregeld! Super!

snel en netjes afgehandeld

Makkelijk te bestellen. Duidelijke specificaties. Snel geleverd en via mail op de hoogte gehouden van vorderingen bestelling.

Prima service!

Snelle levering Goede prijs en kwaliteit

Snelle perfecte levering

Mijn order werd netjes snel afgeleverd. Bouwtools BV heeft ook goede aankoopprijzen. ik ben zeer tevreden met mijn aangekochte pakjespostbus.

Juiste producten

Geen idee want ik heb nog steeds mijn pakketje niet

Ik was niet thuis bij het bezorgen van het pakketje en heb gebruik gemaakt van een ingewikkelde site om mijn pakketje op Bijlmerdreef 1127 op te halen. Het afhaalpunt bleek niet open te zijn tijdens de openingstijden. Ook nergens een telefoonnummer te vinden. Ik woon in Weesp en had speciaal hiervoor een auto geleend. UPS heeft een vreselijk ingewikkelde site en na vele keren te kiezen kon ik eindelijk een telefoonnummer vinden. Toen na weer vele keuzemomenten had ik eindelijk iemand aan de telefoon van UPS. Zij zullen het pakketje ophalen en hopelijk komen zij het een dezer dagen brengen. Je kunt bij UPC geen dagdeel aangeven en zou betekenen dat je de hele dag thuis zou moeten. Voor mij onbegrijpelijk dat u gebruik maakt van een bedrijf zoals UPS. Geen goede reclame.

gewoon prima

gewoon prima

Perfecte levering

Mijn bestelde Allux 600 pakketten zuil werd supersnel geleverd in stevige verpakking .

Snel berichtgeving dat het wat later zou worden geleverd