Snelle levering, scherpe prijs

Zwarte leuning houders gekocht. Ziet er super uit. Snel geleverd. Één minpuntje, de meegeleverde schroeven bleken niet sterk genoeg om de leuning iets naar de muur toe te trekken (leuning en wand niet helemaal recht). Een schroef is in de plug afgebroken en daarna een hoop gedoe om dit netjes te krijgen in het stucwerk. Een beetje dikkere schroeven (of geen schroeven) meeleveren zou een verbetering zijn.

Professioneel en correct afgehandeld.

Netjes en goed verpakt correcte afgifte en afhandeling door koeriersdienst.

Goede aftersales

Dominator met tape gekocht. Tape liet los, maar Bouwtools betaalt verzendkosten en herstelt zonder gezeur.

Snel gevonden, snel geleverd

Website is heel duidelijk. Kon makkelijk vinden wat nodig was. Bestelde artikelen snel geleverd. Bij ontbreken van een onderdeel werd snel en prettig een oplossing gegeven. Uitstekende service.

Super service !!

Snelle communicatie, levering en probleemafhandeling. Wij hadden een brievenbus besteld die was beschadigd bij aflevering door transport. Zonder problemen en snel een nieuwe ontvangen. Heel vriendelijke contactpersonen !! Kortom een aanrader !! Bedankt voor de top service

Prima bedrijf en zeer betrouwbaar

Door mij besteld product zeer snel ontvangen volgens afspraak. Ben er zeer tevreden over.

Volgens afspraak geleverd

Snelle service. Volgens afspraak

correct en betrouwbaar

Doen wat ze beloven. Kon mijn defecte deurklink ruilen. Prima service. Aan te bevelen.

Prima site en levering

Spullen goed en op tijd geleverd. Goede site om op te zoeken.

Prima snel en betrouwbaar

Keurig, zoals t gewoon hoort

Duidelijke website, goed verpakt, goede communicatie over levertijd. Niks op aan te merken.

snel goed geregeld

snel uitstekend geregeld

Hier wordt echt met je meegedacht!

Na mijn bestelling werd ik gebeld of ik misschien niet iets was vergeten. Dat bleek inderdaad het geval. Hierover mailde ik rond 21:00 uur. Binnen 5 minuten had ik antwoord! Daarna werd het ook nog eens op een geweldige manier geregeld en afgehandeld. Kortom, een absolute aanrader deze webshop!!

Goede prijs, goed product, snelle levering

Was de goedkoopste online icm snelle verzending. Product was er binnen een dag, en voldoet aan alle vereisten

Vanaf bestelling tot levering geen problemen, keurig netjes.

Positief, vanaf bestelling tot levering geen problemen.

Snel afsturen van pakket maar UPS levert pas na een week

Ik heb goede ervaringen met Bouwtools alleen de pakketdienst UPS laat nog al eens een steekje vallen. Pas na een week geleverd op een afhaalpunt, konden zogenaamd niet leveren op mijn adres. Dat het pakket op het afhaalpunt was aangekomen werd niet gemeld door UPS en ben ik er een paar maal naar toe gemoeten om uiteindelijk het pakket in ontvangst te nemen.

Altijd goede spullen voor een concurrerende prijs

Goede spullen , concurrerende prijs en snelle levering

Ruime keuze en duidelijke website. Bestelling ging vlotjes en kwam keurig verpakt thuis.

Ruime keuze, scherpe prijzen en goede service.

Ik was op zoek naar leuninghouders en de keuze bij de bouwmarkt was beperkt. Online bij Bouwtools was ruime keuze en tegen scherpe prijzen. Er was per ongeluk 1 leuninghouder te weinig geleverd maar dit is snel en netjes opgelost, een dag later had ik de laatste leuninghouder ook binnen

Plezierig en goed

De geleverde deurstopper bleek beschadigd en heb dat in de avond gemeld. Binnen een kwartier kreeg ik een bericht dat er een nieuw exemplaar onderweg was. De andere kon ik retour zenden met een later toegezonden label. Op mijn verzoek worden tevens nog extra schroeven nagezonden. Uitstekende service!

Goede beoordeling! Goed beschreven, UPS als bezorger

Duidelijk verhaal, boekjes en rubber erbij en de montage was makkelijk.

producten goed omschreven op de site.

Vragen m.b.t. het product werden snel en correct beantwoord. What you is what you get. Zeer tevreden.

Groot assortiment, snelle levering

Helemaal top.

Ruime keuze en snelle levering.

Ruime keuze en snelle levering.

Goede producten en snelle levering

De producten zijn van goede kwaliteit en worden snel geleverd. De producten zitten niet altijd in een verpakking, waardoor er wel eens wat onderdeeltjes missen, zoals in mijn geval de montagehandleiding en de schroeven. De handleiding is per email toegestuurd; schroeven heb ik zelf nog wel. Ik ga weer wat bestellen.