Top!!

Goede service en mooi kwaliteit.

Item besteld voor een nette prijs, de volgende dag geleverd.

Goed en Snel

Goed, duidelijk, snelle levering

Wederom een keurige levering

Wederom een keurige levering, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Goed geregeld

Goed maar geen uitblinker.

Lange levertijd en geen track en trace.

Weer een prima ervaring

Bestelling snel en goed verlopen

zeer goed

vlotte serviceverlening afspraken worden stipt nagekomen

Bedrijf denkt erg mee bij problemen

De bestelde digitale deurcamera voldeed niet vanwege het ontbreken van een infraroodlamp. Bouwtools heeft mij aangeboden het aankoopbedrag terug te storten of een digitale deurcamera te nemen die wél geschikt is voor mijn situatie. Zeer schappelijk aanbod.

Beste Penny, Heeft u deze klacht bij ons gemeld? Wij kunnen deze klacht niet vinden in ons systeem. Wij vragen u contact op te nemen met ons via verkoop@bouwtoolswebshop.nl zodat we dit probleem kunnen oplossen.

slecht

niet werkende en al eerder waarschijnlijk geretourneerde axa duo electrische raam uitzetters geleverd. ben zeer ontevreden

• Would you recommend us? No

Beste Wouter, Zoals ook in de mail naar u aangegeven, kunt u een product dat u ontvangen heeft wat het niet doet altijd aan ons retour sturen en zullen wij een nieuw exemplaar toesturen of als u dat liever hebt de order annuleren en het geld terugstorten. Met vriendelijke groet, Het team van Bouwtools B.V.

Snelle levering, scherpe prijs

Zwarte leuning houders gekocht. Ziet er super uit. Snel geleverd. Één minpuntje, de meegeleverde schroeven bleken niet sterk genoeg om de leuning iets naar de muur toe te trekken (leuning en wand niet helemaal recht). Een schroef is in de plug afgebroken en daarna een hoop gedoe om dit netjes te krijgen in het stucwerk. Een beetje dikkere schroeven (of geen schroeven) meeleveren zou een verbetering zijn.

Professioneel en correct afgehandeld.

Netjes en goed verpakt correcte afgifte en afhandeling door koeriersdienst.

Goede aftersales

Dominator met tape gekocht. Tape liet los, maar Bouwtools betaalt verzendkosten en herstelt zonder gezeur.

Snel gevonden, snel geleverd

Website is heel duidelijk. Kon makkelijk vinden wat nodig was. Bestelde artikelen snel geleverd. Bij ontbreken van een onderdeel werd snel en prettig een oplossing gegeven. Uitstekende service.

Super service !!

Snelle communicatie, levering en probleemafhandeling. Wij hadden een brievenbus besteld die was beschadigd bij aflevering door transport. Zonder problemen en snel een nieuwe ontvangen. Heel vriendelijke contactpersonen !! Kortom een aanrader !! Bedankt voor de top service

Prima bedrijf en zeer betrouwbaar

Door mij besteld product zeer snel ontvangen volgens afspraak. Ben er zeer tevreden over.

Volgens afspraak geleverd

Snelle service. Volgens afspraak

correct en betrouwbaar

Doen wat ze beloven. Kon mijn defecte deurklink ruilen. Prima service. Aan te bevelen.

Prima site en levering

Spullen goed en op tijd geleverd. Goede site om op te zoeken.

Prima snel en betrouwbaar

Keurig, zoals t gewoon hoort

Duidelijke website, goed verpakt, goede communicatie over levertijd. Niks op aan te merken.

snel goed geregeld

snel uitstekend geregeld

Hier wordt echt met je meegedacht!

Na mijn bestelling werd ik gebeld of ik misschien niet iets was vergeten. Dat bleek inderdaad het geval. Hierover mailde ik rond 21:00 uur. Binnen 5 minuten had ik antwoord! Daarna werd het ook nog eens op een geweldige manier geregeld en afgehandeld. Kortom, een absolute aanrader deze webshop!!

Goede prijs, goed product, snelle levering

Was de goedkoopste online icm snelle verzending. Product was er binnen een dag, en voldoet aan alle vereisten

Vanaf bestelling tot levering geen problemen, keurig netjes.

Positief, vanaf bestelling tot levering geen problemen.