Vlotte levering

Na bestellen binnen een dag in prima staat geleverd.

Lekker snel geleverd

Alleen jammer dat ze in dit geval niet de keuze hebben voor brievenbuspakket. In dit geval had dat nl best gegaan en had dat wat minder verzendkosten opgeleverd.

Perfecte snelle levering

Had het de volgende dag in huis, deze deur opvanger heeft mijn leven gered, GEEN last meer van de bovenburen die het appartementen complex verlaten en enteren, godzijdank

Zeer ontevreden !!

Wij hebben op 2 oktober een bestelling gedaan met directe betaling, waarvan wij ook een bevestiging ontvingen. Helaas hebben wij tot vandaag niets van u ontvangen en ook niets gehoord. Dit is volgens ons heel klant onvriendelijk. Graag een reactie wat u hier aan doet. Joop Meijer

Pakketje was afgegeven bij een accespoint omdat er niet open gedaan werd toen de pakket bezorger voor de deur stond, en de mail was blijkbaar in de spammap terecht gekomen, maar gelukkig is het probleem opgelost.

Bestelling is snel en netjes geleverd.

Prima kwaliteit.

Afspraken worden nagekomen. Verzend procedure kan op de voet gevolgd worden.

Prima en degelijk

Goede service van Bouwtools. Alleen zou Bouwtools af moeten zien van levering met UPS. UPS stopt een briefje in bus dat het afgehaald kan worden bij een afhaalpunt zonder ook maar de moeite gedaan te hebben om aan te bellen. Klacht neergelegd bij UPS maar chauffeur geeft aan wel gebeld te hebben. Dus zij vinden dat waarheid. Jammer want ik zat de hele dag thuis te werken bij de deurbel. Grrrrrrr.

Prima bedrijf!

Bestelling, bevestiging, verzending en aflevering verliep vlekkeloos!

Snel en het juiste geleverd

Prima ervaring. Snelle en correcte levering.

fijn

Snelle levering en het voldeed prima aan de verwachting

Goede en snelle levering.

Makkelijke site en snelle levering.

Alles was perfect in orde en snel geleverd!

Zeer goede ervaring

geen factuur ontvangen

geen factuur ontvangen, beetje raar.

De factuur wordt meegestuurd met de order, en als u de factuur kwijt bent kunt u deze altijd bij ons per email opvragen.

Prima webshop en levering

Onlangs een deuropvanger en deurstopper gekocht bij Bouwtools. Het assortiment op dit gebied was prima en een juiste keuze was snel gemaakt. Informatievoorziening op de website is prima. Levering ging vlot. Hooguit de verpakking had beter gekund. Van één item dat uit twee onderdelen bestond waren deze gewoon los in het doosje gedaan. Even in een zakje of met tape bundelen zou beter geweest zijn. Veder prima.

Fijn bedrijf

Reageren snel en product zoals omschreven voor de mooie prijs.

Product zoals omschreven, snelle levering

redelijk voordelig, vlotte levering

De webshop is netjes, maar toch had ik ergens per ongeluk de verkeerde variant te pakken. En vergeten bijbehorende accesoires mee te bestellen. Maar zelfs op zondag werden mijn vragen meteen opgepakt en het probleem opgelost.

Prima levering

Goed bedrijf. Alles is duidelijk en verzorgd. Fijne webshop

Super bedrijf

Zeer hoge kwaliteit

Het geleverde materiaal is van zeer hoge kwaliteit en wordt heel degelijk ingepakt voor verzending. Met het opgeven van de afmetingen is wel iets misgegaan, maar niets dat ik niet zelf kan oplossen.

Goede en klantvriendelijke service

Goede en snelle levering. Er wordt meegedacht met de klant en zijn bereid wat extra’s te doen om klant tevreden te stellen

Super shop met zeer snelle levering

Wederom bestelling geplaatst en tot volle tevredenheid en zeer snel afgehandeld. Bedankt.