Prima en zeer klantgericht.

Goede communicatie, goede informatie, klantgericht, snel en gewoon goed.

Prima service, tijdige levering, aanrader

Op de website datgene gevonden wat ik zocht: elektrische raamuitzetterS. Besteld en betaald. Binnen twee dagen afgeleverd, correct en goed. Bedankt!

Levering product is prima.

Levering product vanuit Bouwtools is prima. Helaas werd het pakket geleverd door UPS waardoor je geen tijdframe krijgt (levering voor einde dag, kan dan om 900 zijn maar ook om 1600). Wordt eenmalig aangeboden dan kan het pakket worden afgehaald bij een depot.

Zeeer tevreden, snel met alles

Zeeer tevreden, snel met alles

Goeie service

goede en snelle service

goede en snelle service

Keurig geleverd

Het bestelde was keurig verpakt. De levering had iets sneller gemogen maar gezien de huidige omstandigheden...

Snelle levering, goede prijs

Bestelling werd dag na de bestelling verzonden, de zendeling was ook te volgen met een track&trace. Top!

Behulpzaam bij wijzigen bestelling

Ik kwam er kort na bestelling achter het verkeerde product besteld te hebben. Dit kon gelukkig snel via de mail worden aangepast.

Snel, vakkundig en aardig.

Uiteindelijk hadden ze niet wat ik wilde maar ze waren vakkundig, zeer professioneel en aardig. Ik zal niet twijfelen de volgende keer in ze te vertrouwen.

Belofte van product en levering nagekomen.

Overzichtelijke website. Product omschrijving duidelijk. Bestellen en afrekenen prima verlopen.

keurige afwikkeling van de bestelling

ik heb een witte Deuropvanger besteld. In tegenstelling tot veel andere aanbieder had Bouwtools de witte kleur in het assortiment. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling

Geleverd geheel volgens verwachting

Prima bezorgd. Snelle levering.

Prima maar geen factuur ontvangen

Prima maar geen factuur ontvangen

Concurrerende prijs en uitstekende levering

Ik ben erg tevreden met mijn bestelling bij Bouwtools, en heel fijn dat ze UPS gebruiken. Dat is in mijn ervaring de allerbeste verzendbedrijf. Ik zal hier zeker weer bestellen.

Duidelijke website, goede prijs, snel in huis

Duidelijke website, goede prijs, snel in huis

Prettige communicatie, goede voorraad en goede prijs

We zochten een bepaald type en kleur bouwbeslag en vonden deze bij raambeslag.nl Onze vraag over de levertijd was snel beantwoord, en de materialen werden de volgende dag al geleverd. Alles in orde, goede communicatie, goede voorraad, goede prijs en snelle levering.

Snelle levering voor een prima prijs.

Naar verwachting afgehandeld

Duidelijke site en makkelijk besteld en afgehandeld. Top dus !

Perfekt, super service, super snelle levering.

Bewonderenswaardige snelle levering. Zelfs in het buitenland (Duitsland). Volgende keer zullen wij zeker weer bestellen.

Uistekend!!!!

snelle reactie, fout/vergissingen lossen ze snel en professioneel op, reageren zeer vlot op je vragen. Een woord een uitstekend bedrijf. Chapo!!!

Netjes op tijd geleverd

Netjes en de volgende dag geleverd, goed materiaal ik heb in totaal 4 deurstoppers gekocht. Jammer dat ik bij bestellingen van over de 100 en 300€ nog verzendkosten moest betalen.

prima ervaring met dit bedrijf

Vakkundig bedrijf dat merk je in alle contacten. Snelle levering en men heeft gewoon verstand van zaken

Prima mooi product