Filters

8

Product prima, levering door UPS totaal niet

Ik had aangeven dat het bij een UPS afhaalpunt geleverd moest worden omdat ik die dag niet thuis was. Werd dus toch thuis afgeleverd en ze zouden het gewoon voor de deur neer zetten en weg gaan. Gelukkig was mijn buurman wel thuis en heeft daar een stokje voor gestoken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Tevreden aankoop

Duidelijke webshop en productomschrijving Snel gevonden wat ik zocht. Enkel handleiding bij product zelf mocht iets duidelijker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Besteld en bezorgd. Ging snel

Zie zin hierboven

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Snel geleverd en het werkt ook perfect, tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima Service!

Ze hebben netjes gebeld toen ik niet thuis was. Prima Service!

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle levering en kompleet top

Top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Klasse

Zeer snelle levering. Goede informatie. Gunstige prijzen. Groot assortiment. Ik ben helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijzen, keuze en erg behulpzaam

Ik had een deuropvanger besteld, waarvan ik bij ontvangst twijfels had of ik wel de juiste keuze had gemaakt. In overleg met bouwonlinetools mocht ik het product even proberen en nu als nog besloten dat ik het project kan ruilen op een erg praktische manier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgerichte en efficiënte service

Snelle en heldere respons op email, er wordt goed meegedacht en goeie prijs/kwaliteitverhouding van producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

ik ben zeer tevreden over Bouwtools netjes en correct beleverd

prima bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Er werd aangekondigd dat het wel eens lang kon gaan duren voordat het bestelde artikel geleverd werd, maar binnen enkele dagen was het al in huis. Goed verpakt en precies wat ik ervan verwachte. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goedkoop en snel

Ik had leuninghouders besteld en kon dit type zo snel nergens goedkoper vinden. Kwaliteit is prima en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en behulpzaam

een nogal knullig onderdeel was er niet in de juiste kleur (begrijpelijk)en ze hebben snel via een andere weg het alsnog vlotter kunnen afsturen . geen gedoe met mailtjes ..toezeggen en doen .

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede service en snelle levering!

Juist als er iets fout gaat zie je of bedrijven hun klantenservice op orde hebben.... Ik had per ongeluk een dubbele bestelling (en betaling) gedaan. Voordat ik hierover kon mailen had iemand van Bouwtools mij al gemaild ('s avonds om 1930!) met de vraag of dit wel de bedoeling was. Ik kreeg na mijn reactie direct een creditnota en de volgende dag stond het teveel betaalde bedrag op mijn rekening. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Producten snel geleverd en van goeie kwaliteit

Alles ging goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, en goed geprijsd

Snel, en goed geprijsd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Goed product en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerste levering zaten geen schroeven bij. Direct gebeld en 2 dagen later in huis.

Super geregeld en snelle/ accurate service!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima levering, keurig verpakt.

Miste wel schroefjes bij zo’n prijzig raamslotje... En de verzendkosten gewoon €6,95 voor een brievenbuspakketje...? Over het product zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marleen, Uw order is niet met brievenbuspost verstuurd, maar gewoon met de pakketdienst (UPS)

10

Snelle levering en goede kwaliteit

Maandag 15:45 besteld, dinsdagochtend in huis! Netjes verpakt en werkt prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed bezorgd

Online besteld en snel binnen. Netjes verpakt zonder beschadigingen. Verder geen contact gehad met Bouwtools.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Snelle en goede service en goede kwaliteit. Een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waar is mijn levering?

Nog steeds niets ontvangen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wij vinden het vervelend dat uw bestelling nog niet geleverd is, maar hadden het op prijs gesteld als u ons eerst rechtstreeks had gecontacteerd om te vragen hoe het zit. Wij hebben het uitgezocht en het blijkt dat door de extreme drukte bij de pakketdienst er een sorteerfout is opgetreden, aangezien zij dit niet tijdig kunnen oplossen, hebben wij een nieuwe zending aangemaakt en is uw order opnieuw verzonden.

10

Prima service

Goede prijs, snelle en juiste levering en goede extra service. Had vraag over bevestiging op aluminium deur en gratis werden extra sterke RVS schroeven meegeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Perfecte kwaliteit-snelle levering-goede prijs

Goede kwaliteit/prijsverhouding. En snelle levering. Zou fijn zijn als het mogelijk zou zijn om de bestelling zelf op te halen.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd